SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef El_Matador het volgende:
Zin in morgen!Dat vieren ze ook in Dld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef El_Matador het volgende:
Zin in morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan zie ik volgens mij hierboven al een beetje wat je gaat doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef Delan het volgende:
, heeeeeeeel eventjes hier en dan alles klaarmaken voor een paar heerlijke (verrasings) dagen en weekend met mn lieverd! d.w.z, opruimen, stofzuigen, bedden opmaken, tas inpakken, douchen en dan slapen!! druk dus nog vanavond maar zin in de aankomende dagen
Ik fix je wel.quote:
Alles jonger dan 5 miljoen jaar boeit sowieso niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Quotes editen is zoooooo negentienhonderdtweeduizendenéén.
wat ga ik doen dan deze dagen? het enige wat ik weet is dat ik een paar dagen op stap ga maar ik nog niet weet wat er gaat gebeuren!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zie ik volgens mij hierboven al een beetje wat je gaat doen
Yes! Succes met de zware taken!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef Delan het volgende:
, heeeeeeeel eventjes hier en dan alles klaarmaken voor een paar heerlijke (verrassings) dagen en weekend met mn lieverd! d.w.z, opruimen, stofzuigen, bedden opmaken, tas inpakken, douchen en dan slapen!! druk dus nog vanavond maar zin in de aankomende dagen
True, true.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles jonger dan 5 miljoen jaar boeit sowieso niet.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:15 schreef Delan het volgende:
[..]
wat ga ik doen dan deze dagen? het enige wat ik weet is dat ik een paar dagen op stap ga maar ik nog niet weet wat er gaat gebeuren!
haha, dat geeft heeeeeeeelemaal niks, ik zit vol energie, godsamme wat een heerlijk weer, dat doet een mens goed!quote:
Als uit de mond-op-mond-beademing blijkt dat er lucht uitloop wel ja.quote:
En u heeft een Bill Hicks signature.quote:
Ja he? Heerlijk! Lekker in de zon zitten werken en FOK!ken en een beetje voorbereiden voor deze weekquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, dat geeft heeeeeeeelemaal niks, ik zit vol energie, godsamme wat een heerlijk weer, dat doet een mens goed!
quote:
Maar niet op de manier zoals jij het benoemtquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En in Nederland, Oostenrijk, Liechtenstein en Zwitserland
ja echt goed, ben gewoon verbrand op mn schouders, heerlijk gewerkt vandaag, waterspelletjes en zoquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja he? Heerlijk! Lekker in de zon zitten werken en FOK!ken en een beetje voorbereiden voor deze week
Waai not?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar niet op de manier zoals jij het benoemt
Lekker!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:18 schreef Delan het volgende:
[..]
ja echt goed, ben gewoon verbrand op mn schouders, heerlijk gewerkt vandaag, waterspelletjes en zo
Bill Hicks isquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En u heeft een Bill Hicks signature.
Is ie!quote:
vuige praatjes?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:21 schreef Yuki het volgende:
Je bent even 5 minuten aan de telefoon en allemaal vuige praatjes
Jij kan niet multitasken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:21 schreef Yuki het volgende:
Je bent even 5 minuten aan de telefoon en allemaal vuige praatjes
Draadloos toetsenbordje, draadloze muis en mobiele telefoon, wat let je?quote:
Die heb ik niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Draadloos toetsenbordje, draadloze muis en mobiele telefoon, wat let je?
U is een hippie?quote:
Dude, helemaal!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is ie!
Carlin ook!
En Teeuwen! Zijn show in London heb ik pas gekocht en al 2 keer gezien. Wat een ongelooflijke baas is het toch.
Ik bedoel dus dat ik geen draadloos toetsenbord en muis heb. Mobiele telefoon natuurlijk welquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef PeuRac het volgende:
Voor de vrouwen hier: http://www.tvgids.nl/prog(...)ons_of_a_shopaholic/
Ik blik op de wegquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]Zo leuk is die niet
Ik ga Try Before You Die 2 kijken
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
Is het trouwens heel burgelijk als je bij iemand op bezoek wilt om de nieuwe gordijnen en bank te bekijken?
Inderdaad, die vloek van de agent was wel mooiquote:
Burgerlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
Is het trouwens heel burgelijk als je bij iemand op bezoek wilt om de nieuwe gordijnen en bank te bekijken?
Dat doen de poezen daar zelf al wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
Maar als je je poesje meeneemt en die haar/zijn nieuwe gordijnen injaagt is 't wel weer leuk.
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
En veeeeel leuker dan dat op sensatie gefocuste Wegmisbruikers.
Mooi.quote:
We hadden eigenlijk naar Zandvoort moeten gaan zondag, had ik de biertjes op kunnen halenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi.
Ik ga denk ik maar eens de bus in ofzo, eens kijken of er wat te doen is bij het strand.
Sowieso alles van Koefnoenquote:
Ja en draadstaal kan ik ook wel waarderen.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja en draadstaal kan ik ook wel waarderen.
Ik mis de programma's van vroeger.
Kopspijkers...Dit was het nieuws...
Daar bleef ik gewoon voor thuis.
Van de Alfisten club?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik herken die gast nu in beeld bij Blik op de Weg(ondanks z'n vaag gemaakte hoofd)
Zondag avond was wel een geinig programma trouwens, we kwamen er toevallig op omdat we te lui waren om de AB te pakkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef Yuki het volgende:
Omg, schok van een stungun bij Try before you die![]()
Ja en nee, ik kende em al van voor die tijd, maar daar is die wel heel actief jaquote:
Ik vind 100.000 volt door je donder niet zo grappigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zondag avond was wel een geinig programma trouwens, we kwamen er toevallig op omdat we te lui waren om de AB te pakken![]()
Was op Veronica, weet ff niet meer hoe het heet, maar was met donkere kamers dingen voelen/pakken/doen
Ik weet ongeveer hoe het voelt (bougie kabels wel eens verkeerd vastgepaktquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind 100.000 volt door je donder niet zo grappig
Een vrouw is meer dan alleen haar bikinilijnquote:
Even 'voelen'quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vrouw is meer dan alleen haar bikinilijnMaar ook die ja.
Nee... Ik ken alleen Kip - Het meest mishandelde stukje vlees, kipquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Kent iemand het "Kip - Het meest veelzijdige stukje vlees,vis"-stukje van Nieuw Dier? Als ik daar alleen maar aan denk kom ik niet meer bij.
Want?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Kent iemand het "Kip - Het meest veelzijdige stukje vlees,vis"-stukje van Nieuw Dier? Als ik daar alleen maar aan denk kom ik niet meer bij.
Kim het meest gebruikte stukje vleesquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Ik ken alleen Kip - Het meest mishandelde stukje vlees, kip
briljantquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Dat is te laat, t is goedgekeurdquote:
Ben jij nu voelmeisje?quote:
Ik verdronk al bijnaquote:
Dat bekt toch minder lekker.quote:
Ik moest ook lachen, vooral nadat ze haar mond open trokquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef STING het volgende:
De schrik van elke vent: blond en intelligent
Iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen, vooral nadat ze haar mond open trok
Zolang je het maar op Peu z'n hoofd doet, voelmeisje.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je het maar op Peu z'n hoofd doet, voelmeisje.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voelmeisjequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh sorry, het is de tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vrouw is meer dan alleen haar bikinilijnMaar ook die ja.
batsbitch wssquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voelmeisje
Zoenmevrouw
Dan mist alleen nog
Neukoma
Wie neem je daarvoor mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |