Mooi.quote:
We hadden eigenlijk naar Zandvoort moeten gaan zondag, had ik de biertjes op kunnen halenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi.
Ik ga denk ik maar eens de bus in ofzo, eens kijken of er wat te doen is bij het strand.
Sowieso alles van Koefnoenquote:
Ja en draadstaal kan ik ook wel waarderen.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja en draadstaal kan ik ook wel waarderen.
Ik mis de programma's van vroeger.
Kopspijkers...Dit was het nieuws...
Daar bleef ik gewoon voor thuis.
Van de Alfisten club?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik herken die gast nu in beeld bij Blik op de Weg(ondanks z'n vaag gemaakte hoofd)
Zondag avond was wel een geinig programma trouwens, we kwamen er toevallig op omdat we te lui waren om de AB te pakkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef Yuki het volgende:
Omg, schok van een stungun bij Try before you die![]()
Ja en nee, ik kende em al van voor die tijd, maar daar is die wel heel actief jaquote:
Ik vind 100.000 volt door je donder niet zo grappigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zondag avond was wel een geinig programma trouwens, we kwamen er toevallig op omdat we te lui waren om de AB te pakken![]()
Was op Veronica, weet ff niet meer hoe het heet, maar was met donkere kamers dingen voelen/pakken/doen
Ik weet ongeveer hoe het voelt (bougie kabels wel eens verkeerd vastgepaktquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind 100.000 volt door je donder niet zo grappig
Een vrouw is meer dan alleen haar bikinilijnquote:
Even 'voelen'quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vrouw is meer dan alleen haar bikinilijnMaar ook die ja.
Nee... Ik ken alleen Kip - Het meest mishandelde stukje vlees, kipquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Kent iemand het "Kip - Het meest veelzijdige stukje vlees,vis"-stukje van Nieuw Dier? Als ik daar alleen maar aan denk kom ik niet meer bij.
Want?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Kent iemand het "Kip - Het meest veelzijdige stukje vlees,vis"-stukje van Nieuw Dier? Als ik daar alleen maar aan denk kom ik niet meer bij.
Kim het meest gebruikte stukje vleesquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Ik ken alleen Kip - Het meest mishandelde stukje vlees, kip
briljantquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |