Nee joh. Kjoetiequote:
Kudfokker?quote:
Ik voel me vooral uitschot omdat ze mij dan wel weer afwijst.quote:
das naïef. Mensen beginnen best wel relaties om iets om handen te hebben, niet allemaal natuurlijk, maar ze zijn er wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat weet je van te voren nog niet?
Omdat fok kut isquote:
Cutie is me net te soft. Te weinig pit. Meer jouw type?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
And it burns. The ring of firequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel me vooral uitschot omdat ze mij dan wel weer afwijst.
One ring to rule them all.quote:
Het zou niets voor mij zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
das naïef. Mensen beginnen best wel relaties om iets om handen te hebben, niet allemaal natuurlijk, maar ze zijn er wel.
Daarom val ik op dikke wijven?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
das naïef. Mensen beginnen best wel relaties om iets om handen te hebben, niet allemaal natuurlijk, maar ze zijn er wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cutie is me net te soft. Te weinig pit. Meer jouw type?Best aardige verdelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom val ik op dikke wijven?Andersom lijkt mij vervelenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Pareto!quote:
Rawrquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij verslindt ze ook bij de vleet he?
Last van wat precies?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
Ik ben weer de enige die last heeft natuurlijk.
Jij herkent je er wel in?quote:
Nee, da's andersquote:
Zal het voorjaar wel zijn.quote:
Dat zij op dikke mannen valt of wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |