Donna Summer is geen hippie.quote:
Ik doe toch ook liefde geven?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Make love, not war. Maar daar houdt het toch wel zo'n beetje op voor mij.
uiteraard is het voor sommige mensen wel zo dat ze vriend(innet)jes hebben om de tijd tussen de èchte geliefdes te overbruggen.quote:
Maar dat weet je van te voren nog niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
uiteraard is het voor sommige mensen wel zo dat ze vriend(innet)jes hebben om de tijd tussen de èchte geliefdes te overbruggen.
Och, welke scharrelaar heeft dat niet gehad...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
het is idd een beetje lullig om te zeggen: mn ex was beter in bed. (en leuker, liever, aardiger, eigenlijk heb ik Jou omdat ik zo gauw niets beters kon vinden)
Nicequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
OT: ik heb over een klein half uurtje een date
Have funquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
Jij verslindt ze ook bij de vleet he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
Donna Summer is geen hippie.(en ja, ik weet dat het een d scheelt)
Heb ik ooit klachten gehad?quote:
ik vroeg me af of je iets wilde zeggen met dat hartje, ik dacht verder niet iets te missen, maar je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet in jouw hoofd kijken, dus zeg eens wat je denkt te missen?
Wie, wat, waar, hoe rijk en houdt ie van techno?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
Maar zeg je dat ook? Heb ik nog nooit gedaan iig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, welke scharrelaar heeft dat niet gehad...
Hij kent Techno volgens mij niet.../quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, hoe rijk en houdt ie van techno?
Ja, ik geef liefdequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik vroeg me af of je iets wilde zeggen met dat hartje, ik dacht verder niet iets te missen, maar je weet maar nooit.
Dat kan de beste overkomen... sterkte dan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij kent Techno volgens mij niet.../
Nee joh. Kjoetiequote:
Kudfokker?quote:
Ik voel me vooral uitschot omdat ze mij dan wel weer afwijst.quote:
das naïef. Mensen beginnen best wel relaties om iets om handen te hebben, niet allemaal natuurlijk, maar ze zijn er wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat weet je van te voren nog niet?
Omdat fok kut isquote:
Cutie is me net te soft. Te weinig pit. Meer jouw type?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
And it burns. The ring of firequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel me vooral uitschot omdat ze mij dan wel weer afwijst.
One ring to rule them all.quote:
Het zou niets voor mij zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
das naïef. Mensen beginnen best wel relaties om iets om handen te hebben, niet allemaal natuurlijk, maar ze zijn er wel.
Daarom val ik op dikke wijven?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
das naïef. Mensen beginnen best wel relaties om iets om handen te hebben, niet allemaal natuurlijk, maar ze zijn er wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cutie is me net te soft. Te weinig pit. Meer jouw type?Best aardige verdelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom val ik op dikke wijven?Andersom lijkt mij vervelenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Pareto!quote:
Rawrquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij verslindt ze ook bij de vleet he?
Last van wat precies?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
Ik ben weer de enige die last heeft natuurlijk.
Jij herkent je er wel in?quote:
Nee, da's andersquote:
Zal het voorjaar wel zijn.quote:
Dat zij op dikke mannen valt of wat?quote:
Ik ben 100% bitch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Beter je best doen dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik doelde ook niet op specifieke personen, maar ik heb zelf wel ns zo'n vriendje gehad.
Dat dikke vrouwen op jou vallenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zij op dikke mannen valt of wat?
Ja, dat zou ook niet zo handig zijn.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben 100% bitch.Airtje kan je aan, dus dat zal wel meevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Bewijs!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Airtje kan je aan, dus dat zal wel meevallen.
Ja hoor kan best. Alleen wel wat fris aan de bipsquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zou ik morgenvroeg op de fiets al iets korts aan kunnen?
Tijn, denk aan je rug man!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat dikke vrouwen op jou vallen![]()
![]()
Op mij mogen ze best vallen die vrouwen![]()
Ik vind het maar koud zo vroeg in de ochtend nog.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Denk dat alle heren 'ja' zullen zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Korte sokkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik zie ze anders nooit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dacht uiteraard onmiddelijk aan de horde fans die je ongetwijfeld wel moet hebben.
Dan ben ik niks voor jouquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, denk aan je rug man!
Heerlijke curves, prima. Dik is vies.
Wat, wil je nou dat ik die dildo in zijn anus steek?quote:
Jij komt ook uit een ander klimaatquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het maar koud zo vroeg in de ochtend nog.
Die is al gemaakt dus dat kan best weerquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, denk aan je rug man!
Heerlijke curves, prima. Dik is vies.
Nee, jij bent dun he?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat, wil je nou dat ik die dildo in zijn anus steek?Wat heb jij er nou weer mee te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Blijkbaar hanteer je niet de meteorologische data voor het voorjaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
Maar ik verslond ze toch sowieso bij bosjes?
Ik heb negatieve curvesquote:
Den Haag Zuid?quote:
*insert voor de hand liggende, slechte, wanhopige overkomende opmerking*quote:
Om te bewijzen dat jij in control bent, en niet hij jou aankan...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb jij er nou weer mee te maken?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beter je best doen dus![]()
dat ging niet om sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij was gewoon niet verliefd op me, maar wachtte op iemand om dat wel op te worden. ik was n tussendoortje. Ook leuk om te horen
![]()
Da's een locatie, geen tijdstipquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar ik verslond ze toch sowieso bij bosjes?
Strijkt makkelijk, maar ik word er niet geil van, sorryquote:
Eerder Wateringen ofzo.quote:
Ik volg het niet meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat jij in control bent, en niet hij jou aankan...
Tuurlijk! Gewoon relaxeder aan doen met mannen. Beetje scharrelen. En dan kom je vanzelf een leuke tegen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat ging niet om sexhij was gewoon niet verliefd op me, maar wachtte op iemand om dat wel op te worden. ik was n tussendoortje. Ook leuk om te horen
ja, ik dus ook, maar terug is t zo warm!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het maar koud zo vroeg in de ochtend nog.
Het is altijd lente in mijn ogen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar hanteer je niet de meteorologische data voor het voorjaar.
Doetquote:
Daar word je niet dik vanquote:
Ieder z'n dingquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Strijkt makkelijk, maar ik word er niet geil van, sorry
Schijnbaar!quote:
Mwah, dat laatste vind ik ook nog wel meevallen. Het is nog geen 30 graden immers.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Grijsmuisje het volgende:
ja, ik dus ook, maar terug is t zo warm!
Van spieren kweken kom je aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar word je niet dik van
Ben je teut, MissMSX?
Ik zie dat alleen maar positief!quote:
Het was hier kortebroekenweer hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, dat laatste vind ik ook nog wel meevallen. Het is nog geen 30 graden immers.
dit is 4 jaar geleden, zou niet weten waar je uit opmaakt dat ik niet relaxt benquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk! Gewoon relaxeder aan doen met mannen. Beetje scharrelen. En dan kom je vanzelf een leuke tegen.
i beg to differ.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |