abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95774197
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:47 schreef Che_ het volgende:

[..]

Leuk en aardig maar jij komt hier dingen beweren die nergens op slaan. Ook nog stellingen als : is jouw familie lid van Kurdistan slamic Union
Ik maak gewoon een OP met wat Kurdische plaatjes en in tegenstelling tot jou ben ik geen nationalist en zie ik Arabieren, Turken of wat dan ook als broeders (niet de nationalisten). Jij wilt hier alleen maar eindeloos discussieren over politiek en shit..ik beweer dan toch ook niet dat jij bent opgeleid door de Mossad?
Ik reageer op iemand die Koerden belachelijk maakt. Dat noem ik verdedigen. Door mensen zoals jij die met iedereen vriendjes lopen te zijn, is het Koerdische volk in het verleden honderden malen verraden en vermoord, want geloof mij, die Turken en Arabieren zijn Koerden echt niet als hun broeders hoor. Jij laat je dat wijs maken, maar wanneer je over Koerden of Koerdistan begint met hun, roepen ze allemaal ''dat bestaat niet, Koerden zijn terroristen, Koerden bestaan niet dat zijn berg Turken'', etc.

Dat is gewoon de waarheid.
pi_95774267
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ja, dit doet elke Amerikaan :') :')... pff ga eens naar buiten mongool en doe wat algemene kennis op.
Algemene kennis op doen door zoals jou elke week voor ¤100,- bij je Turkse ''broeder'' in zijn winkel voedsel te kopen? En vervolgens, wanneer ze het hebben over de PKK of Koerdistan, jij je bek niet durft open te trekken en er iets over durft te zeggen, want anders schoppen ze je de winkel uit omdat zij Koerden eigenlijk niet als broeders zien?

Dat is de waarheid namelijk. :)
Ken Koerden zoals jou wel.

Maar ik ga wat eten en tv kijken. Later :)
  woensdag 20 april 2011 @ 19:51:53 #103
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95774309
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef goodmorningvietnam het volgende:

[..]

Ik reageer op iemand die Koerden belachelijk maakt. Dat noem ik verdedigen. Door mensen zoals jij die met iedereen vriendjes lopen te zijn, is het Koerdische volk in het verleden honderden malen verraden en vermoord, want geloof mij, die Turken en Arabieren zijn Koerden echt niet als hun broeders hoor. Jij laat je dat wijs maken, maar wanneer je over Koerden of Koerdistan begint met hun, roepen ze allemaal ''dat bestaat niet, Koerden zijn terroristen, Koerden bestaan niet dat zijn berg Turken'', etc.

Dat is gewoon de waarheid.
Ten eerste kijk even in post history en zie de discussies met turkse nationalisten die ik al heb gevoerd. Verder weet ik niet welke achterlijke Arabieren en Turken jij kent maar die zijn net zo achterlijk en dom als jou.
  woensdag 20 april 2011 @ 19:53:52 #104
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95774421
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef goodmorningvietnam het volgende:

[..]

Een beetje te veel van het Islam geloof zie ik.
Hier beledig je ook miljoenen Koerden mee.. maar jij komt waarschijnlijk uit een verrotte pro-Israël familie.

kloon van jamesstewart :')
pi_95774600
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:09 schreef Che_ het volgende:

Ze lijken er wel op _O-
Wie is ze?
-
pi_95774665
quote:
5s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:57 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Wie is ze?
Ik doelde niet op jou.
pi_95775147
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:58 schreef IntercityAPT2 het volgende:

[..]

Ik doelde niet op jou.
Gelukkig maar, want ik ben allesbehalve een Israëlische nationalist. :')
-
  woensdag 20 april 2011 @ 20:08:55 #108
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95775214
quote:
5s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:57 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Wie is ze?
jamesstewart en zijn kloon goodmorningvietnam.. en chumleypawnstars (wat dat ook betekent :') )
pi_95775235
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:53 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hier beledig je ook miljoenen Koerden mee..
Vooral dit stukje was beledigend ja: "Is meer voor de extremisten."
Dat zou namelijk betekenen dat de meerderheid van de Koerden extremisten zijn. :')
-
pi_95782905
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Vooral dit stukje was beledigend ja: "Is meer voor de extremisten."
Dat zou namelijk betekenen dat de meerderheid van de Koerden extremisten zijn. :')
Nee, ik doelde op het feit dat hij 4 dingen die te maken hebben met het Islam geloof in de OP wil plaatsen, terwijl hij weigert maar ook iets wat te maken heeft met Peshmerga enz. te plaatsen. En waarom slaat hij alle andere geloven over die zeer actief zijn binnen de Koerdische gemeenschap? Zoals het Christendom, de Yezidi's en het Jodendom. En er zijn bijna geen Koerdische extremisten, misschien op een paar na, maar die hebben toch maar weinig te zeggen, omdat de rest weet dat zij precies zo denken als al die terroristen in de rest van Irak.

Waar kom je eigenlijk vandaan Che_ ? Uit het Noorden, Oosten, Zuiden of Westen?
  woensdag 20 april 2011 @ 22:38:46 #111
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95784082
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef goodmorningvietnam het volgende:

[..]

Nee, ik doelde op het feit dat hij 4 dingen die te maken hebben met het Islam geloof in de OP wil plaatsen, terwijl hij weigert maar ook iets wat te maken heeft met Peshmerga enz. te plaatsen. En waarom slaat hij alle andere geloven over die zeer actief zijn binnen de Koerdische gemeenschap? Zoals het Christendom, de Yezidi's en het Jodendom. En er zijn bijna geen Koerdische extremisten, misschien op een paar na, maar die hebben toch maar weinig te zeggen, omdat de rest weet dat zij precies zo denken als al die terroristen in de rest van Irak.

Waar kom je eigenlijk vandaan Che_ ? Uit het Noorden, Oosten, Zuiden of Westen?
Ik had maar een begin gemaakt met OP en jij beweert nu al dat ik dingen weiger..en niks van peshmerga's wil plaatsen :') :'). Hoe werken jou hersenen??
Verder ga ik niet op jou in als je met zo een instelling tegen Islam kijkt.
pi_95784144
Ik vind die afbeelding voor de OP wel mooi maar er mag wel wat meer geschiedenis in! De oudste beschavingen waren bij ons. Verder nog in ieder geval Saladin en Ahmade Xani.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:42:29 #113
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95784265
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef Gebruikersnaam89 het volgende:
Ik vind die afbeelding voor de OP wel mooi maar er mag wel wat meer geschiedenis in! De oudste beschavingen waren bij ons. Verder nog in ieder geval Saladin en Ahmade Xani.
Salahaddin Ayubbi staat er in hoor?
pi_95784403
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef Che_ het volgende:

[..]

Salahaddin Ayubbi staat er in hoor?
Iets te snel gekeken ;)

Vervang die biddende mannen maar door Ahmade Xani en één van de twee moskees door een peshmerga ofzo. Één moskee moet sowieso blijven, hoort er ook bij :)
  woensdag 20 april 2011 @ 22:51:30 #115
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95784782
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef Gebruikersnaam89 het volgende:

[..]

Iets te snel gekeken ;)

Vervang die biddende mannen maar door Ahmade Xani en één van de twee moskees door een peshmerga ofzo. Één moskee moet sowieso blijven, hoort er ook bij :)
Ik zet er morgen nog wel wat plaatjes bij maar ik ga niks weghalen. De 2 mannen die jij opnoemde waren van zekere belang voor de Islam en dan ga ik een plaatje weghalen waar men de Salat doet. Beetje raar niet :P
pi_95785519
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:51 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik zet er morgen nog wel wat plaatjes bij maar ik ga niks weghalen. De 2 mannen die jij opnoemde waren van zekere belang voor de Islam en dan ga ik een plaatje weghalen waar men de Salat doet. Beetje raar niet :P
Dat bedoel ik. Je weigert iets weg te halen. De Koerdische cultuur en geschiedenis is echt heel wat breder dan de Islam hoor. Ik ben hier de Islam niet aan het beledigen of zo (zoals jij beweerd), maar het OP moet gaan over de Koerden, niet over het Islam geloof. Om 4 afbeeldingen in de OP alleen al over de Islam te laten gaan, terwijl de Koerdische cultuur en geschiedenis honderden malen groter is, vind ik gewoon een beetje te ver gaan. En dat is het enigste wat ik wou laat weten, maar jij begint meteen hysterisch te doen!
pi_95787017

No?
pi_95787294
Een heel stuk beter :D
Misschien ook nog eens iets van het 'moderne' Koerdistan? Een snel ontwikkelende stad als Erbil b.v. heeft een mooie skyline die je e.v.t zou kunnen posten (of Sulaymaniyah). Erbil staat zelfs in de top 5 snelst ontwikkelende landen van het Midden-Oosten, dus wel een soort van pareltje binnen ons mooie rijk O+
pi_95787613
Die foto's komen uit Wikipedia (foto rechtsbeneden komt uit Google Images). Echt veel foto's stonden er niet op. Geef maar aan wat volgens jou beter kan (post de plaatjes), kijk ik of ik het passend kan maken in het geheel.
  woensdag 20 april 2011 @ 23:45:28 #120
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95787900
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:34 schreef goodmorningvietnam het volgende:
Een heel stuk beter :D
Misschien ook nog eens iets van het 'moderne' Koerdistan? Een snel ontwikkelende stad als Erbil b.v. heeft een mooie skyline die je e.v.t zou kunnen posten (of Sulaymaniyah). Erbil staat zelfs in de top 5 snelst ontwikkelende landen van het Midden-Oosten, dus wel een soort van pareltje binnen ons mooie rijk O+
Zo een nationalistische sukkel als jou vind het wel goed dat een Turk de OP maakt? Hypocriet.
En sinds wanneer is Erbil een land :') :') :') :') :')? Jij bent echt te infantiel voor woorden.

Topic waardeloos geworden. Slotje
pi_95788118
Niet scheinheilig gaan doen he zargon... Gisteren verwierp je nog de term 'Koerdistan' en nu maak je gewoon de OP met een kaart van Koerdistan erin?

Dat is niet zo pluis he...
pi_95788285
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Niet scheinheilig gaan doen he zargon... Gisteren verwierp je nog de term 'Koerdistan' en nu maak je gewoon de OP met een kaart van Koerdistan erin?

Dat is niet zo pluis he..
Ik verwierp de term Koerdistan in de volgende context: Uludoruk ligt in Koerdistan.

Verder, goed kijken: http://nl.wikipedia.org/w(...)ea_by_CIA_(1992).jpg.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2011 23:53:45 ]
  woensdag 20 april 2011 @ 23:59:17 #123
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95788607
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik verwierp de term Koerdistan in de volgende context: Uludoruk ligt in Koerdistan.

Verder, goed kijken: http://nl.wikipedia.org/w(...)ea_by_CIA_(1992).jpg.
Ik heb gister al uitgelegd wat voor user jij bent. Af en toe meepraten en vaak anti-koerd. Jammer.
pi_95788967
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:59 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik heb gister al uitgelegd wat voor user jij bent. Af en toe meepraten en vaak anti-koerd. Jammer.
quote:
3s.gif Op woensdag 9 januari 2008 15:56 schreef zarGon het volgende:

(..)

Niets mis met Koerden

(..)
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2009 15:12 schreef zarGon het volgende:

[..]
(..) D'r is niets mis met Koerden (..).
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 03:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Niets mis met Koerden.
2011: Niets mis met Koerden.
  donderdag 21 april 2011 @ 00:10:00 #125
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95789163
Quote dan ook even die andere posts van je ;)

Anyhow..forget about it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')