Geen wonder dat Indonesië, Maleisië, Mali, Bangladesh, Albanië en Libanon hoger scoren op de Democracy Index dan Turkije.quote:Kurdish protesters clashed with police Wednesday after several Kurdish parliamentary candidates were disqualified from national election ballots in June.
Israëlische nationalisten?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:02 schreef Che_ het volgende:
Wat the fuck is dat met al die nationalisten hier?
Komt door de Amerikaanse invloedssfeer. Het is geen toeval dat jamesstewart, chumleypawnstars en goodmorningvietnam en andere 'KRG-nationalisten' pro-Israel zijn.quote:
Een beetje te veel van het Islam geloof zie ik. 3 of 4 dingen die er mee te maken hebben, terwijl er meerdere geloven zijn en dat niet eens ons oorspronkelijke geloof is. Is meer voor de extremisten. Zijn genoeg andere échte Koerdische dingen, denk maar aan de Peshmerga, Halabja, de Anfal, Qazi Muhammed, de Koerdische landen die hebben bestaan (Republiek van Mahabad, Republiek van Arrarat, Kingdom of Kurdistan) enzovoorts.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:20 schreef Che_ het volgende:
Een begin.. als iemand het wilt afmaken
[ afbeelding ]
klikken voor grote versie
Extremisme?? waar heb je het over. Echt ik kots op mensen als jouquote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
Een beetje te veel van het Islam geloof zie ik. 3 of 4 dingen die er mee te maken hebben, terwijl er meerdere geloven zijn en dat niet eens ons oorspronkelijke geloof is. Is meer voor de extremisten. Zijn genoeg andere échte Koerdische dingen, denk maar aan de Peshmerga, Halabja, de Anfal, Qazi Muhammed, de Koerdische landen die hebben bestaan (Republiek van Mahabad, Republiek van Arrarat, Kingdom of Kurdistan) enzovoorts.
Zor supas!quote:
Jouw familie is toevallig lid van de Kurdistan Islamic Union?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Extremisme?? waar heb je het over. Echt ik kots op mensen als jou
[..]
[..]
Zor supas!
ik denk dat wij hier liever geen gezeur hebben van anti-Koerdistan lui. We hebben al last gehad van die Turken, moet je eens voorstellen wat er gebeurt als die dingen in de OP komen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
Een beetje te veel van het Islam geloof zie ik. 3 of 4 dingen die er mee te maken hebben, terwijl er meerdere geloven zijn en dat niet eens ons oorspronkelijke geloof is. Is meer voor de extremisten. Zijn genoeg andere échte Koerdische dingen, denk maar aan de Peshmerga, Halabja, de Anfal, Qazi Muhammed, de Koerdische landen die hebben bestaan (Republiek van Mahabad, Republiek van Arrarat, Kingdom of Kurdistan) enzovoorts.
Nee? En het is niet zo dat ik die foto's zelf heb gemaakt ofzo in paintquote:Op woensdag 20 april 2011 19:26 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
Jouw familie is toevallig lid van de Kurdistan Islamic Union?
Dat je mij een nationalist noemt vind ik niet erg, maar dat je je zorgen maakt over de mening van anderen over ons volk, vind ik best wel laag. Je bent trots op je volk, of je bent dat niet. De Peshmerga's zijn een symbool voor alle Koerden, want zij hebben ons de afgelopen decennia verdedigd met hun leven en om dan te zeggen om zoiets niet te plaatsen in de OP, die bedoeld is om de Koerden te vertegenwoordigen, vind ik, sorry dat ik het zeg, gewoon pure onzin.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
ik denk dat wij hier liever geen gezeur hebben van anti-Koerdistan lui. We hebben al last gehad van die Turken, moet je eens voorstellen wat er gebeurt als die dingen in de OP komen.
En dode lijken uit Halabja in de OP lijkt me ook niet zo bevorderlijk.
Wat anderen over mijn volk denken scheelt mij geen moer. Ik ben wel trots op mijn volk, maar je maar geen zorgen... Ik bedoelde alleen dat wij hier anders allemaal irritante butthurt-trolls krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:34 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
Dat je mij een nationalist noemt vind ik niet erg, maar dat je je zorgen maakt over de mening van anderen over ons volk, vind ik best wel laag. Je bent trots op je volk, of je bent dat niet. De Peshmerga's zijn een symbool voor alle Koerden, want zij hebben ons de afgelopen decennia verdedigd met hun leven en om dan te zeggen om zoiets niet te plaatsen in de OP, die bedoeld is om de Koerden te vertegenwoordigen, vind ik, sorry dat ik het zeg, gewoon pure onzin.
Ik heb het dan ook over de belangrijkste personen uit de Koerdische Peshmerga geschiedenis, of de legendarische, of juist gewoon een simpele, oude Koerdische man, die veel heeft meegemaakt en heeft gestreden om zijn identiteit te mogen behouden.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Wat anderen over mijn volk denken scheelt mij geen moer. Ik bedoelde dat wij hier anders allemaal irritante butthurt-trolls krijgen.
En Mustafa Barzani mag wel van mij. De Yugoslaven hebben ook Tito in hun OP. Maar daar blijft het ook echt bij!
Leuk en aardig maar jij komt hier dingen beweren die nergens op slaan. Ook nog stellingen als : is jouw familie lid van Kurdistan slamic Unionquote:Op woensdag 20 april 2011 19:39 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de belangrijkste personen uit de Koerdische Peshmerga geschiedenis, of de legendarische, of juist gewoon een simpele, oude Koerdische man, die veel heeft meegemaakt en heeft gestreden om zijn identiteit te mogen behouden.
Denk maar b.v. aan mensen als Mame Risha..
Oneens. Iedereen die het OP ziet moet toch weten dat het er niet altijd rooskleurig heeft uitgezien voor ons? Dat zou gewoon verraad zijn. Minstens één afbeelding moet verwijzen naar een gebeurtenis uit onze geschiedenis, waarin het te zien is dat we altijd al vervolgd zijn door de omliggende landen. Genocide is zelfs erkend, dus om zoiets moet je niet heen kunnen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:44 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Ok, luister goed. Ik ben die oude strijder nog dankbaarder dan je misschien kan voorstellen. Maar dat lijkt me echt niks voor in de OP. De OP hoort het topic een positieve sfeer te geven. De tragische geschiedenis van de Koerden kan allemaal in het topic besproken worden.
Ja, dit doet elke Amerikaanquote:Op woensdag 20 april 2011 19:47 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
Een Amerikaan vergelijkt een Arabisch land toch ook altijd met terroristen omdat duizenden van zijn volksgenoten vermoord zijn? Dan verdedigd hij zijn land toch omdat hij er trots op is?
Een Jood haalt de Holocaust er toch ook zo vaak bij, omdat het zo'n ernstige gebeurtenis was uit het verleden, die nooit vergeten mag worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |