I wouldn't dare to disagree.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever, isn't it?
Dat is al tijden zoquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef du_ke het volgende:
, dit topic staat inderdaad eerder zichtbaar in de actieve topics index dan in POL
Best een imposante collectie trouwens: http://forum.fok.nl/topicchain/50quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het valt nu wel meer op dan in elk geval.
Zit je op je telefoon?quote:
Ook vanuit Groningen zijn we trots op je.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
Het zal de Enschedese eclecticus bevallen dat ik mijn naam tussen de namen heb mogen schrijven.
Waar dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
Het zal de Enschedese eclecticus bevallen dat ik mijn naam tussen de namen heb mogen schrijven.
Wel een verschil in de bezettingquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
In 2004 werd in deze reeks al moeder grappen gemaakt.
Nee, op een stoelquote:
Ik zie zo al 4 personen die hier nog immer posten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wel een verschil in de bezetting
quote:
Volgens mijook niet hoor, net zoals UK.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:40 schreef Dutchnative het volgende:
Switzerland is volgens RTL geen Schengenland
Meen toch echt dat ze erbij horen.
Jawel. Niet bij de EU, wel bij Schengen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mijook niet hoor, net zoals UK.
Iemand aan het stalken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
Is er een hap aan posts uit de database ofzo? Rond 2005 vertoont ie gaten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Heb je het over Alexis Texas?quote:
Er stond namelijk 'kwalitiet'quote:
quote:
Ik heb op m'n werk met gevoelige medische persoonsinformatie e.d. te maken. Die wordt om een reden versleuteld.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef Picchia het volgende:
Justitie wil encryptie verbieden
Pliesiestoat.
Medische gegevens van pedofielen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb op m'n werk met gevoelige medische persoonsinformatie e.d. te maken. Die wordt om een reden versleuteld.
Die heb ik nog niet voorbij zien komen. Wel van misbruikte kinderen en geestelijk gehandicapten bijvoorbeeld.quote:
Van harte!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
Verbieden iets te verbieden?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:52 schreef Picchia het volgende:
Volgens mij heeft onze democratie een sterkere grondwet nodig, tegen al die gekkies die alles willen verbieden. Wellicht een Europese, omdat er in Brussel ook genoeg van die gekkies rondlopen.
IKEAquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef Cerbie het volgende:
Net een extra werkblad + rek in elkaar gezet voor ons keukentje. Geen hardhout eiken betyar, zachthout IKEA en poten van rechtgeschuurd pallethout. Vriendinlief gaat zo beginnen met het volproppen inruimen.
Jij bent voor Ikea prelaria als echte ambachtsman?quote:
Als rasechte Nederlander ben jij voor fout spellen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij bent voor Ikea prelaria als echte ambachtsman?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Als bijvoorbeeld je vriendin ongevraagd een kindje neemt dan is het financieel niet zo gunstig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ethisch gezien vind ik een oordeel geven over abortus maar moeilijk. Financieel gezien ben ik helemaal voor.
Heel simpel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien moeten we het eens proberen met minder wet- en regelgeving
-Linkse Boomknuffelaar
Nee, het zijn vaak een bepaald soort figuren wat abortus pleegt, dat zij die kinderen verwijderen is maar goed ook want dikwijls zijn dat soort nazaten geen aanwinst voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld je vriendin ongevraagd een kindje neemt dan is het financieel niet zo gunstig.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heel simpel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Dat is hetzelfde als het verbieden te verbieden. 'Minder' wetgeving kan enkel door meer wetgeving.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien moeten we het eens proberen met minder wet- en regelgeving
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heel simpel.Neuh, maar hier slaan we wel door in betutteling. Overal is wel weer een wetje voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]Da's hetzelfde als Extreem-Links en PVV-haters met elkaar vergelijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergo: Ja(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
als ik moet kiezen niet natuurlijk. Mensen die naar ikea gaan kopen een inboedel daar voor de prijs van een eettafel bij mij. Gelukkig komen ze na 3 jaar wel bij mij omdat de halve inboedel in elkaar dondert en komen ze voor maatwerk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij bent voor Ikea prelaria als echte ambachtsman?
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als het verbieden te verbieden. 'Minder' wetgeving kan enkel door meer wetgeving.
Ik wou al zeggen, ik hoop dat mijn baan toereikend genoeg zal zijn om niet naar de Ikea te hoeven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef betyar het volgende:
[..]
als ik moet kiezen niet natuurlijk. Mensen die naar ikea gaan kopen een inboedel daar voor de prijs van een eettafel bij mij. Gelukkig komen ze na 3 jaar wel bij mij omdat de halve inboedel in elkaar dondert en komen ze voor maatwerk.
Abortus is geen moord.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef Dutchnative het volgende:
Ik mag dan wel belachelijk klinken maar ik ben tegen moord---> tegen Abortus.
Nog nooit heb ik iemand een echt góed argument horen geven voor Abortus.
Ook tegen voorbehoedsmiddelen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef Dutchnative het volgende:
Dat zeg jij als D66'er?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef Dutchnative het volgende:
Het valt onder het recht op privacy vind ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef Dutchnative het volgende:
Dan is er dus nog geen leven verwekt he?quote:
Nee, maar dan is er nog geen leven. Ik vind een embryo doden iets anders dan simpelweg bevruchting voorkomen.quote:
Nee, mijn alter-ego doet datquote:
Nee, je voorkomt enkel leven. Een embryo doden is iets anders.quote:
Ik hou van jou.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef Dutchnative het volgende:
Tja wat is het verschil tussen twee losse klompjes cellen of die klompjes samengesmolten? maar goed ik zit heel erg op de zelfsbeschikkingstour in deze.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, maar dan is er nog geen leven. Ik vind een embryo doden iets anders dan simpelweg bevruchting voorkomen.
Ongelofelijk. Jij begrijpt het. 16 jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, je voorkomt enkel leven. Een embryo doden is iets anders.
Dat ze nog niet zijn samengekomen. Lijkt me duidelijk. Die cellen kunnen opzichzelf niks. Samen wel, als je ze dan doodt, vind ik dat gelijk aan moord.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja wat is het verschil tussen twee losse klompjes cellen of die klompjes samengesmolten? maar goed ik zit heel erg op de zelfsbeschikkingstour in deze.
High-fivequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Jij begrijp het. 16 jaar.
Ik zie jou nog eens echte kwaliteitsacademicus worden.
Ik vind je griezelig liberaal wordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja wat is het verschil tussen twee losse klompjes cellen of die klompjes samengesmolten? maar goed ik zit heel erg op de zelfsbeschikkingstour in deze.
Dan is voorkomen dat ze bij elkaar kunnen komen en er dus een leven kan ontstaan toch ook moord?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat ze nog niet zijn samengekomen. Lijkt me duidelijk. Die cellen kunnen opzichzelf niks. Samen wel, als je ze dan doodt, vind ik dat gelijk aan moord.
Ik heb er zelfs een paar:quote:Maar, geef me nu eens één góed argument vóór abortus.
Op dit vlak denk ik al jaren en jaren hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind je griezelig liberaal worden![]()
Eng.
Die zaadcellen leven toch? Menstrueren is ook moord want de eicel leeft ook en is afgestorven omdat het niet bevrucht werd (of zoiets).quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, je voorkomt enkel leven. Een embryo doden is iets anders.
Zucht, een zaadcel en een eicel maken leven. Een zaadcel opzich is geen leven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Die zaadcellen leven toch? Menstrueren is ook moord want de eicel leeft ook en is afgestorven omdat het niet bevrucht werd (of zoiets).
Iets voorkomen en iets doden is iets anders.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is voorkomen dat ze bij elkaar kunnen komen en er dus een leven kan ontstaan toch ook moord?
[..]
Ik heb er zelfs een paar:
- Zelfbeschikkingsrecht van de vrouw in kwestie.
- gezondheid van vrouw en of ongeboren kind
- voorkomen van de geboorde van ongewenste kinderen
Om maar eens mee te beginnen.
Dat lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef betyar het volgende:
Abortus ja of nee moeten ze gewoon zelf weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |