I wouldn't dare to disagree.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever, isn't it?
Dat is al tijden zoquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef du_ke het volgende:
, dit topic staat inderdaad eerder zichtbaar in de actieve topics index dan in POL
Best een imposante collectie trouwens: http://forum.fok.nl/topicchain/50quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het valt nu wel meer op dan in elk geval.
Zit je op je telefoon?quote:
Ook vanuit Groningen zijn we trots op je.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
Het zal de Enschedese eclecticus bevallen dat ik mijn naam tussen de namen heb mogen schrijven.
Waar dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
Het zal de Enschedese eclecticus bevallen dat ik mijn naam tussen de namen heb mogen schrijven.
Wel een verschil in de bezettingquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
In 2004 werd in deze reeks al moeder grappen gemaakt.
Nee, op een stoelquote:
Ik zie zo al 4 personen die hier nog immer posten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wel een verschil in de bezetting
quote:
Volgens mijook niet hoor, net zoals UK.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:40 schreef Dutchnative het volgende:
Switzerland is volgens RTL geen Schengenland
Meen toch echt dat ze erbij horen.
Jawel. Niet bij de EU, wel bij Schengen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mijook niet hoor, net zoals UK.
Iemand aan het stalken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
Is er een hap aan posts uit de database ofzo? Rond 2005 vertoont ie gaten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Heb je het over Alexis Texas?quote:
Er stond namelijk 'kwalitiet'quote:
quote:
Ik heb op m'n werk met gevoelige medische persoonsinformatie e.d. te maken. Die wordt om een reden versleuteld.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef Picchia het volgende:
Justitie wil encryptie verbieden
Pliesiestoat.
Medische gegevens van pedofielen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb op m'n werk met gevoelige medische persoonsinformatie e.d. te maken. Die wordt om een reden versleuteld.
Die heb ik nog niet voorbij zien komen. Wel van misbruikte kinderen en geestelijk gehandicapten bijvoorbeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |