abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95687332
Vorig deel: Het peutertopic (2 tot 4 jaar) deel 67

30 april 2007: Caithlynn , dochter van MissCMS
07 mei 2007: Milan, zoon van MamaNik
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Damian, zoon van TeenageDirtbag
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
02 december 2007: Shenaya, dochter van Annelies en Henk Draaijer
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.Neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
01 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
05 mei 2008: Angelo, zoon van Dolphinqueen
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
14 juli 2008: Jade, dochter van Luxaja
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van _Ingrid_ en djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
28 december 2008: Jan, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin, dochter van Kleurdoos
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95687627
wooowwww, dat gaat snel zo! en direct in de mat lijst :)

ik vind onze huisarts trouwens wel erg snel klaarstaan met antibiotica. maar ik kan het lastig oordelen, want we zijn tot nu toe maar tweemaal pp (behalve sangdrax) naar de huisarts geweest. ik hou doorgaans protocol aan van 3 dagen koorts --> huisarts bellen. is tot nu toe 1 keer geweest. deze keer waren we het alledrie, waarbij ook hoorikoortsklachten (en selene en ik die allebei opfleurden met anderhalf allerfreepilletje). dus ik wilde naar de huisarts omdat het wellicht eenvoudig op te lossen was. helaas was het een virusje. aan het ventje merk je dus niks van een ontstoken keel he! die eet en drinkt gewoon, is gewoon vrolijk, heeft enkel een hogere temp. gister verhoging en vandaag koorts (wij alledrie trouwens)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95689745
Ik heb een arts die antibiotica alleen geeft indien echt nodig.
En eerst wil oplossen met andere dingen.
En dan kan ik nog een keer bellen als ik toch antibiotica kies.
Ik ben zeer tevreden :)

Beterschap simmu voor allemaal!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 april 2011 @ 21:58:34 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95690471
mijn huisarts gaf me laatst ab, hielp niet, toen had ik kunnen kiezen voor prednison, maar omdat ik volledig borstvoeding geef wimpelde hij het zelf al af. ipv daarvan mocht ik direct door naar de kno arts om een gaatje te laten boren naar m'n kaakholte :X

Hier ligt een dood vogeltje op de bank. Ik vind het zó sneu hoe hij erbij ligt, is in diepe slaap, reageert nauwelijks, zelfs niet op tempen. koorts zakt ookt niet na een zetpil. hopelijk issie morgen opgeknapt. Ik neem 'm vannacht naast me, dan maar even krap liggen met twee kinderen. ik wil 'm dichtbij hebben :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 19 april 2011 @ 07:22:03 #5
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_95701248
DJMO, hopelijk voelt hij zich vandaag een stuk beter!
Simmu, jullie hopelijk ook! Rot virusjes ook overal!

Yade heeft nu 2 keer antibiotica gehad. Een keer voor een bovenste luchtwegen infectie en een keer voor een dubbele oorontsteking. Ze zijn hier niet zo happig op antibiotica, gelukkig maar, ben ik ook niet.

Ik ben bang dat Yade hooikoorts heeft. Elke jaar heeft ze dit seizoen, dichtgeplakte ogen 's ochtends, klaagt ze over prikkeltjes in haar ogen en is ze snot verkouden. Ik heb een erg extreme vorm van hooikoorts met kruisallergieeen en anti-histamine werken niet meer bij mij. Hoop echt dat de twee meiden dat niet hebben. Ik weet nog wel hoe ik huilend thuis kwam van groep 7 of 8 omdat mijn ogen weer helemaal dicht zaten, ontstoken waren ik de zoveelste holte ontsteking had en stik en stik benauwd was.
pi_95701729
Oi, dat is inderdaad te hopen van niet Silmarwen....

Hier ook een vermoeden van lichte hooikoorts, ze niezen allebei als de berk bloeit, lekker met mij mee :+ Maar zolagn het bij niezen blijft vind ik het ok ;)

Zo, fantastisch weer hier, nu al! En Tara is vrij!
Alleen het oppas-ukje is er en we hebben een fietsstoeltje te weinig, dus we kunnen niet echt ergens heen, haha.
pi_95702185
Hoop niet dat ze het zo heftig krijgen Sil..
Zo hadden we Chris hier vorige week met traanoogjes. En papa heeft hooikoorts (redelijk licht, vanaf zijn 20e ongeveer). Maar waar papa nog wel wat blijft niezen heeft Chris geen last meer, dus misschien toch last van het zandstof uit de speeltuin?

Hopelijk is hij weer beter DJMO..

Free, balen dat je geen 3e fietsstoeltje hebt.. Lekker een stuk wandelen straks?

Ik heb gehoord dat een buurtgenootje ook haar kinderen naar de montessori gaat doen. Haar jongste is een maand ouder dan Chris. Dus ze beginnen dan samen na de zomervakantie. Toch fijn dat er een jochie in de buurt woont, en naar dezelfde school gaat. Aangezien de school een wijk verderop staat. Dat is dan toch handig voor het spelen en halen/brengen.
Ze kunnen het gelukkig ook prima vinden samen..
pi_95704217
Leuk DF!

Kindjes met hooikoorts... ach gossie.
Ik heb het zelf ook, voor grassen. Dus ben bijna aan de beurt... hoop dat die dametjes hier nog even niet mee gaan doen.
Fake it till you make it...
pi_95704377
selene heeft nu vloeibare aerius en der medicijn is :Y) c_/ ze krijgt sinds gisteren en knapte zienderogen op!
pi_95705481
Fijn Simmu. Kim heeft dat ook voor de allergische reactie en het helpt altijd snel.
pi_95708406
Ter informatie, korte mouwen zijn 'vevaalijk' want 'mijn ammen waaien er staks af mama!'

:o
pi_95708606
anaal onderzoek moet je ook niet bespreken met een 2 jarige ernaast :X
enfin. schone kleertjes, knuffeldoekje in de was enorme huilbui (want knuffeldoekje in de was) gedoe gedoe gedoe.
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:21:06 #13
54772 Silmarwen
pi_95715351
Leuk, ga Yade halen van de PSZ en zeg "Jullie zijn vrijdag zeker dicht?" als antwoord krijg ik "Ja, en die twee weken erna ook!" Moeder ernaast "OHHHH WAT LEUK!!!!" en ik zei "Wat doe je me aan." :D

Yade moet nogal geentertained worden namelijk en ze heeft energie voor 30 kinderen. :D Ik weet echt niet wat ik moet doen met haar drie weken lang. Kan dr moeilijk voor de tv zetten en we wonen in een klein dorp waar de bussen 1 keer per uur rijden en we hebben maar 1 auto die Knut gebruikt, en de fiets is ook geen optie tot ik een ander heb. Na drie rondjes dorp heb je het ook wel gezien. :D En buitenspelen, elk beestje is eng of vies en "mamma kom je dit doen, mamma ga dit nou doen, mamma mamma mamma" terwijl je ook Jasmin hebt, is niet altijd even handig. :D

Soms wilde ik dat ik nog werkte ofzo. Was dat mijn vakantie. ;)

Ik las helemaal over Freecell heen! :D!!! Ik heb hardop moeten lachen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Silmarwen op 19-04-2011 15:48:40 ]
pi_95716114
Simmu, wat fijn dat het zo goed helpt!

Freecel, zitten de armen er nog aan... _O- arm kind, je zal toch raar staan te kijken als je thuis komt en je kind zit ineens zonder armen achterop...
Fake it till you make it...
pi_95728821
Simmu, dat helpt lekker snel dan!

Free, wat een heerlijke opmerking!!

Arme Sil..
Hoeveel dag(delen) gaat ze naar het PSZ?
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:07:36 #16
54772 Silmarwen
pi_95729474
2 ochtendjes. Twee ochtendjes waar ik lekker even 1 op 1 met Jasmin ben. Twee ochtendjes waar ik snel even de huishoudelijke dingen kan doen die ik liever niet doe als Yade er is (slaapkamers/badkamer op de boven verdieping) twee ochtendjes waar ik even kan tuinieren in de niet brandende zon. Twee ochtendjes waar ik koffie kan drinken zonder 10.000 vragen van de dame. :D

Ach, we gaan wel picknicken ofzo. Of op reis naar opa en oma met de trein. En ik knutsel me wel suf. :D We vinden er wel wat op, wordt vast gezellig. De schoonmaak moet dan maar als pappa thuis is!
pi_95730272
Succes met knutselen/reizen/entertainen/schoonmaken!!
Komt vast wel goed, het zijn kinderen, geen duiveltjes }) :P
pi_95730359
Oh ik doe gewoon m'n huishouden als de 2 kleintjes er ook zijn. No prob. Mies krijg het ook niet voor elkaar, die heeft het idee dat ie z'n handen vol heeft met de 2 meiden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:01:14 #19
54772 Silmarwen
pi_95733146
Ik kan boven niets doen als Yade en Jasmin wakker zijn. Ze mogen van mij niet alleen beneden blijven (alleen als ik even naar boven ren om er een was in te gooien) en als ze slapen kan ik moeilijk de kamers gaan doen. Yade is panisch voor de stofzuiger, dus kan ook niet zuigen terwijl ze in haar kamer is. Daarom doe ik dus de slaapkamers/badkamer als Yade op de PSZ is of als Knut thuis is. En ik vind het ook niet fijn om de Mr Muscle of chloor ofzo te gebruiken waar de kinderen bij zijn. Yade vindt alles creme en gaat gerust tot haar ellebogen in de dweilemmer met chloor.

Nee, huishouden doe ik liever als ze even op bed liggen of iemand anders naar ze omkijkt. Knut doet overigens geen huishouden hier. Hij werkt ruim 50 uur, soms 60 en ik ben huismoeder. Hij doet elke ochtend wel even de vaatwasser en de vuilniszakken en de kattenbak doet hij ook.

En ja, komt ook wel goed hoor. ;) Yade is ook geen lastig of vervelend kind hoor. Ze is juist heel lief en behulpzaam, maar ze vergt wel heeeeel veeeel aandacht.
pi_95735290
Jen krijgt van mij een doekje en mag me helpen. Of ze speelt ff buiten. Leyla ff in de box of slapen. Stofzuigen en slapen gaat hier prima.
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:49:40 #21
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_95740558
Ik doe het huishouden ook bij voorkeur zonder kind(eren). Gaat een heel stuk sneller. Maar soms (of eigenlijk meestal) moet je wel. En Marlien heeft er wel lol aan.
't Scheelt waarschijnlijk als je zelf geen hekel hebt aan schoonmaken. Ik vind dat niets, dus moet het maar zo snel mogelijk gebeuren en dat gaat dus het best zonder kinderen.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_95741739
Ik moet wel vaak met de kinderen thuis schoonmaken als er weer een bezichtiging in huis komt. Lotte kijkt dan vaak even Dora en roept elke keer als ik de stofzuiger uit zet (ivm andere verdieping) mama klaar?
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:17:04 #23
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_95742280
Hier wordt er gewoon schoongemaakt enzo als de dames thuis zijn. Ik werk 4 dagen dus als ik thuis ben, zijn zij er ook altijd :D O ja en eens per 2 weken komt de werkster en die doet alles waar in geen zin tijd voor had ;)
pi_95749099
Hier doe ik het wat tussendoor, maar als Leander naar de PSZ is gaat alles 10x zo snel.
En dweilen werkt echt niet met kinderen over de vloer :D
pi_95750518
mijn baby:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')