abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2011 @ 08:08:11 #1
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_95654520
Mensen,

Situatie is als volgt. Ik heb een zus die jaloers is. Ze is ouder dan mij (ze is 32) en blijkt mij op internet na te checken.
Een jaar geleden had ik een prijsvraag hier op FOK! gewonnen met het schrijven van een "spannend" verhaal. Alles leuk en aardig, hiep hoi.
Na een maand of wat kwam ze ineens met insinuerende opmerkingen over dat verhaal. Ze had me dus lopen natrekken. Ik heb haar toen flink duidelijk gemaakt dat ik het diep triest vind dat zij zich met dit soort praktijken bezig houdt.

Gisteren was ik op de verjaardag van mijn zwager en zat ik op haar Ipad wat te internetten. Nu heeft ze die Ipad sinds haar verjaardag (1,5 mnd geleden). In haar zoekhistory (die komt automatisch naar beneden als je op dat venster klikt) zag ik doodleuk "bootje84 posthistory" terugkomen.

Mevrouw is dus nu nog steeds mij aan het natrekken. Na haar geconfronteerd te hebben met dit feit stond ze eigenlijk even met haar bek vol tanden. Aangezien ik op een verjaardag zat wilde ik de sfeer verder niet verpesten. Mijn ouders hadden de hele situatie niet door.

Na thuiskomst had ik mijn moeder opgebeld en de situatie uitgelegd. Ze begrijpt opzich mijn punt wel, maar heeft niet zo bijster veel verstand van internet. Dat kan ik haar ook niet kwalijk nemen. Zij zegt dan ook dat ik gewoon mijn gebruikersnaam moet veranderen. Nu is dit inderdaad een redelijke optie, echter wil ik dit niet aangezien ik niet degene ben die fout zit. Daarnaast begint het weer van voor af aan als mijn zus mijn nieuwe gebruikersnaam heeft gevonden..

Nu ben ik dus behoorlijk link over het gedrag van mijn zus. Zeker nu dit de 2e keer is dat ze me dit flikt. De "relatie" die ik had met mijn zus was al niet super aangezien ze altijd wel wat had om over mij te mopperen.. Nu begon het eindelijk een beetje beter te worden en nu is het terug op het dieptepunt..

Wat moet ik hier nou mee aan..?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bootje84 op 18-04-2011 08:36:59 ]
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  maandag 18 april 2011 @ 08:10:26 #2
37248 BertV
Klei indiaan
pi_95654551
Woont je zus nog thuis?

Ik snap niet dat ze het spannend vindt om haar kleine broertje te volgen.
Niet helemaal gezond.

Hallo zus van Bootje84. :W
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  maandag 18 april 2011 @ 08:12:15 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95654573
Schopje R&P, en de grappenmakers verwijderd.

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 18-04-2011 08:18:20 (sorry kano! :o maar ik moest 't even verbeteren! ) ]
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 18 april 2011 @ 08:16:58 #4
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_95654641
Ik heb nu de rest van het topic gelezen. Het komt me enigszins bekend voor. Mijn broertje heeft eens mijn posthistory op FOK! gelezen (op een oud account). Heel gênant vond ik dat. Ik ben best open op het internet, ervan uitgaande dat familie het niet zal lezen. Mijn broertje is zelfs echt boos geworden om sommige dingen. Ik woonde toen nog thuis en vond dat meer dan vervelend. Laatst won ik een DVD op FOK!, maar ik durfde hem de prijsvraag (een filmpje) niet eens te laten zien (omdat ik daar als winnaar vermeld sta en hij dan immers mijn naam ziet staan). Ook ben ik weleens bang dat hij mijn Twitteraccount zal vinden. Ondanks alles weiger ik te stoppen met het online 'leven'. Ik vind het fijn. Ik heb toen wel een nieuw account aangemaakt, en ook wel meerdere.

Een oplossing? Een nieuw account aanmaken. Verder zou ik het niet weten. Ik heb zelf namelijk een vrij zeldzame voornaam, maar ik weiger die geheim te houden. Ik ben dus makkelijker te vinden dan iemand met een bekender voornaam, maar dat moet dan maar. Ik vind het meer aan degene die jou opzoekt om niet verder te lezen. Ik zou ook niet verder lezen als ik een heel direct familielid vond, op een forum, met gevoelige topics. Ik houd dan liever mijn hand voor mijn ogen, bij wijze van spreken.
pi_95654656
Eh, tja, eh, misschien dat iemand je even goed duidelijk moet maken dat alles wat je in fora schrijft public domain is, en iedereen het kan lezen?

- Je werkgever
- De overheid
- De politie
- Je ouders
- Je zus
- Je school

Zelfs Gadhafi kan jouw postgeschiedenis lezen als 'ie dat zou willen.

Je schrijft:

quote:
echter wil ik dit niet aangezien ik niet degene ben die fout zit
Je zus zit op zeker niet fout: jij publiceert verhalen voor de hele wereld, maar je zus zou de enige zijn die ze NIET mag lezen...?

Dus in feite ben jij wel degene die fout zit.
  maandag 18 april 2011 @ 08:18:45 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95654667
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:12 schreef kanovinnie het volgende:
Schopje R&P, en de grappenmakers verwijderdt.
Mijn post was anders niet grappig bedoeldtdtdtdtdtdt.
Niet meer actief op Fok!
pi_95654668
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:18 schreef RetepV het volgende:
Eh, tja, eh, misschien dat iemand je even goed duidelijk moet maken dat alles wat je in fora schrijft public domain is, en iedereen het kan lezen?

- Je werkgever
- De overheid
- De politie
- Je ouders
- Je zus
- Je school

Je schrijft:

[..]

Je zus zit op zeker niet fout: jij publiceert verhalen voor de hele wereld, maar je zus zou de enige zijn die ze NIET mag lezen...?

dattum... :)
Ja doei.
pi_95654685
quote:
Ik ben best open op het internet, ervan uitgaande dat familie het niet zal lezen.
Kijk, dat bedoel ik dus.

Rare gedachte, dat je familie het niet zal lezen.

Beetje psychopatisch: je manipuleert mensen, je lult achter hun rug om, en bent dan boos op HEN als dat mislukt.
  maandag 18 april 2011 @ 08:20:19 #9
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_95654692
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2011 08:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, precies. Die verwijderde van mij ook niet.
  maandag 18 april 2011 @ 08:21:03 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95654709
Ik snap overigens niet waaruit TS afleidt dat zijn zus jaloers is? Een zus die je in diskrediet probeert te brengen bij je ouders, die oplet of jij op een verjaardag wel ook meehelpt met afwassen en die bijna agressief wordt als jij een keer eoa luxegoed koopt, terwijl ze dat soort dingen zelf ook koopt; dát is een jaloerse zus. Zoals de mijne dus :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 18 april 2011 @ 08:21:12 #11
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_95654712
Ik vind niet dat TS fout zit, afgaande op zijn probleem. Het gaat hier om zijn zus. Niet om een werkgever, een vriend, de politie, wat dan ook. Nee, om een heel directe bloedverwant. Dat is gênant en lijkt niet nodig.
pi_95654758
Maar.. je zus is 32 en je gaat het aan je ouders voorleggen om te zien of zij er wat aan kunnen doen? Wat wil je dat ze doen? Haar een internet verbod geven?
Ja doei.
pi_95654777
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2011 08:21 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind niet dat TS fout zit, afgaande op zijn probleem. Het gaat hier om zijn zus. Niet om een werkgever, een vriend, de politie, wat dan ook. Nee, om een heel directe bloedverwant. Dat is gênant en lijkt niet nodig.
Je bedoelt dat als het om een bloedverwant gaat, ze helemaal niks met jou te maken heeft?

Raar idee van 'familie' heb jij.

En als je niet in het openbaar voor lul wil staan moet je in het openbaar je mond houden.

Ga jij midden in een volle trein hardop aan iedereen je sexueele problemen vertellen? Niet echt, denk ik zo, daar schaam je je te veel voor. Gaat niemand iets aan. Toch doen mensen dat zulk dingen hier in een forum.

En het vervelende is dat in de trein, de meeste mensen jouw verhaal al vergeten zijn wanneer ze weer uitstappen. Op een forum blijft je verhaal echter voor eeuwig bestaan (of iig. zo lang als het forum bestaat, en daarna zo lang als het in Google's cache staat).
  maandag 18 april 2011 @ 08:26:10 #14
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95654784
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2011 08:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een ofttopic post over spelling, wat draagt dat bij aan het topic?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_95654790
Neem een nieuw FOK! account en verwijder je browsergeschiedenis steeds weer.

Hoi zus van Bootje84, gezellig dat je meekijkt!
  maandag 18 april 2011 @ 08:27:47 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95654800
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:26 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Een ofttopic post over spelling, wat draagt dat bij aan het topic?
Dan had TS z'n post nog maar eens na moeten lezen voor hij op invoeren klikte. Je weet zelf ook wel dat grove taalfouten de lezer afleiden van de inhoud. En in dit geval is het nog eens extra :'), gezien TS' ondertitel.
Niet meer actief op Fok!
pi_95654804
Ik zit hier wel een beetje te lachen over zoveel naiviteit. Sorry, maar het is niet anders. Op een forum je leven bespreken is niet anders dan je leven op papier schrijven en het bij iedereen in de brievenbus gooien. Inclusief die van je zus.
  maandag 18 april 2011 @ 08:28:06 #18
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_95654806
Tjah als je je leven online plempt kan iedereen het lezen en daar moet je ook niet mee zitten.
Ik vind er wel een groot verschil tussen zitten dat iemand af en toe eens een post leest dan, wat TS zijn zus doet, hem continu in de gaten houden.

Dat zou ik ook niet waarderen :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  maandag 18 april 2011 @ 08:29:18 #19
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_95654820
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:18 schreef RetepV het volgende:

- Je werkgever
- De overheid
- De politie
- Je ouders
- Je zus
- Je school

Je schrijft:

[..]

Het gaat ook niet om de vraag wíe het kan lezen. Het gaat om de vraag wie er moeite in stopt om het te vinden. Zij heeft de kwade intentie om mij in een kwaad daglicht te stellen. En mijn benoeming dat het ook jaloezie kan zijn of is, heb ik meerdere redenen voor.. Zij voelt zich altijd tekort gedaan als ik iets krijg. Alleen vergeet ze voor het gemak even de dingetjes die zij dan krijgt, maar ja.. Dat is dan bijzaak natuurlijk :')

Oja, ff ter info. Ik woon sinds kort in mijn eigen huis. Het huis wat ik van haar gekocht heb.
Leer spaties gebruiken!
pi_95654825
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:28 schreef Civilian het volgende:
Tjah als je je leven online plempt kan iedereen het lezen en daar moet je ook niet mee zitten.
Ik vind er wel een groot verschil tussen zitten dat iemand af en toe eens een post leest dan, wat TS zijn zus doet, hem continu in de gaten houden.

tsja, of je het waardeert heeft er niet zoveel mee te maken als 't ware.
Jij/hij zet 't op internet op een plek waar iedereen altijd toegang heeft, dan kun je nog zoveel willen of niet willen, maar je hebt zelf voor de mogelijkheid gezorgd :)
Ja doei.
pi_95654830
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:29 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Oja, ff ter info. Ik woon sinds kort in mijn eigen huis. Het huis wat ik van haar gekocht heb.
En dit is relevant omdat...?
Ja doei.
  maandag 18 april 2011 @ 08:31:06 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95654841
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Omdat ze daar camera's en afluisterapparatuur heeft geplaatst om hem te bespieden natuurlijk!
Niet meer actief op Fok!
pi_95654846
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:28 schreef Civilian het volgende:

Nee, natuurlijk niet. Maar je bent er zelf de schuld aan.

En wie weet wie er allemaal nog meer speciaal de postgeschiedenis van TS volgt?

Openbaar is openbaar. Als hardop dingen roept die een ander niet mag weten, dan ben je ze nou niet echt geheim aan het houden...
  maandag 18 april 2011 @ 08:33:20 #24
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_95654874
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:10 schreef BertV het volgende:
Woont je zus nog thuis?

Ik snap niet dat ze het spannend vindt om haar kleine broertje te volgen.
Niet helemaal gezond.

Hallo zus van Bootje84. :W
Leer spaties gebruiken!
pi_95654876
Overigens, hoe 'uitlokkend' en 'huilerig' denk je dat het staat om dit probleem dat zich oa. door jouw posten op FOK! heeft ontwikkeld door jou vervolgens uitgebreid op FOK! wordt besproken?
Ja doei.
  maandag 18 april 2011 @ 08:33:51 #26
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_95654881
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:25 schreef RetepV het volgende:

[..]

Je bedoelt dat als het om een bloedverwant gaat, ze helemaal niks met jou te maken heeft?

Raar idee van 'familie' heb jij.

En als je niet in het openbaar voor lul wil staan moet je in het openbaar je mond houden.

Ga jij midden in een volle trein hardop aan iedereen je sexueele problemen vertellen? Niet echt, denk ik zo, daar schaam je je te veel voor. Gaat niemand iets aan. Toch doen mensen dat zulk dingen hier in een forum.

En het vervelende is dat in de trein, de meeste mensen jouw verhaal al vergeten zijn wanneer ze weer uitstappen. Op een forum blijft je verhaal echter voor eeuwig bestaan (of iig. zo lang als het forum bestaat, en daarna zo lang als het in Google's cache staat).
Nee, zo bedoel ik het niet. Het is anders als je broertje/zusje het leest dan als een vriend het leest. Dat is toch logisch? Sterker nog, bij een vriend zou het me niet uitmaken, bij m'n broertje toen wel. Maar misschien is het ook wel anders bij mij. Ik woonde toen nog thuis en we zijn erg christelijk opgevoed (hetgeen ik niet aanhing).
pi_95654893
Wat is nou precies het probleem TS? Dat ze je natrekt, of heb je echt het idee dat ze er nare stalkerige bedoelingen mee heeft?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 18 april 2011 @ 08:36:42 #28
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_95654924
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat is nou precies het probleem TS? Dat ze je natrekt, of heb je echt het idee dat ze er nare stalkerige bedoelingen mee heeft?
De kwade intenties die zij er op nahoudt. De enige reden die zij heeft om mij na te trekken, is om rottigheid over mij aan mijn ouders te laten zien..

Dat vergelijk ik met klikken. Als je als 32-jarige dit nog doet, moet je serieus een hobby zoeken..
Leer spaties gebruiken!
pi_95654930
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:29 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om de vraag wíe het kan lezen. Het gaat om de vraag wie er moeite in stopt om het te vinden. Zij heeft de kwade intentie om mij in een kwaad daglicht te stellen. En mijn benoeming dat het ook jaloezie kan zijn of is, heb ik meerdere redenen voor.. Zij voelt zich altijd tekort gedaan als ik iets krijg. Alleen vergeet ze voor het gemak even de dingetjes die zij dan krijgt, maar ja.. Dat is dan bijzaak natuurlijk :')

Goed. Het probleem is dus niet je postgeschiedenis, maar de jaloezie van je zus.

Tja, mannen hebben de neiging tot monomanie, vrouwen tot jaloezie. Dat zit hem in de genen. Misschien moet jij vrouwen wat meer leren begrijpen.

Heb je er fysiek nadeel van dat ze dit doet? Zo niet, dan moet je het gewoon loslaten. Er zijn wel belangrijker dingen in je leven dan je druk maken over een zus die je postgeschiedenis leest. En als je er echt zo mee zit, dan post je toch geen persoonlijke dingen meer? Denk nou niet dat de mensen met wie je regelmatig post je echte vrienden zijn ofzo.
  maandag 18 april 2011 @ 08:39:14 #30
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95654975
Wat heb je gedaan dat ze zo doet TS? Misschien ook ooit iets verlinkt aan jullie ouders wat niet de bedoeling was?
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 18 april 2011 @ 08:40:15 #31
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_95654992
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:37 schreef RetepV het volgende:

[..]

Goed. Het probleem is dus niet je postgeschiedenis, maar de jaloezie van je zus.

Tja, mannen hebben de neiging tot monomanie, vrouwen tot jaloezie. Dat zit hem in de genen. Misschien moet jij vrouwen wat meer leren begrijpen.

Heb je er fysiek nadeel van dat ze dit doet? Zo niet, dan moet je het gewoon loslaten. Er zijn wel belangrijker dingen in je leven dan je druk maken over een zus die je postgeschiedenis leest. En als je er echt zo mee zit, dan post je toch geen persoonlijke dingen meer? Denk nou niet dat de mensen met wie je regelmatig post je echte vrienden zijn ofzo.
Ik post sinds de eerste keer dat ik er achterkwam al geen persoonlijke dingen meer. Het gaat mij er nou eenmaal om dat de intentie te triest voor woorden is. Ik verwacht ook niet dat mijn moeder haar een internetverbod oid geeft, maar haar wel duidelijk maakt dat dat gedrag onacceptabel is. Het zit mij dermate hoog dat ik momenteel weinig trek heb om überhaupt nog met haar te praten. Ik heb geen kwade intenties als ik met haar praat. Van haar kan ik daar niet meer blind op varen. Lekker hoor, als dat je zus is.

/edit
Oja, ik heb ook een andere zus, maar die is dus totaal niet zo. Die is meer van het motto "leven en laten leven". Haar zal je dan ook nooit horen. En 3 keer raden.. Die wordt ook met argusogen bekeken door mijn zus als ze wat krijgt..
Leer spaties gebruiken!
  maandag 18 april 2011 @ 08:41:11 #32
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_95655009
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik post sinds de eerste keer dat ik er achterkwam al geen persoonlijke dingen meer. Het gaat mij er nou eenmaal om dat de intentie te triest voor woorden is. Ik verwacht ook niet dat mijn moeder haar een internetverbod oid geeft, maar haar wel duidelijk maakt dat dat gedrag onacceptabel is. Het zit mij dermate hoog dat ik momenteel weinig trek heb om überhaupt nog met haar te praten. Ik heb geen kwade intenties als ik met haar praat. Van haar kan ik daar niet meer blind op varen. Lekker hoor, als dat je zus is.
Ik vind dit anders een behoorlijk persoonlijk topic..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_95655010
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De kwade intenties die zij er op nahoudt. De enige reden die zij heeft om mij na te trekken, is om rottigheid over mij aan mijn ouders te laten zien..
Hmm, je woont uit huis, je bent ouder dan 21. Wat hebben jouw ouders nog over jou te zeggen?

Daarbij: zijn jouw ouders zo stom dat ze na 32 jaar nog steeds niet weten hoe je zus in elkaar zit? Misschien moet je het onderwerp eens gewoon zo, rechtstreeks, als een kerel, aansnijden bij je ouders (zonder je zus er bij) en hun mening over de situatie vragen. Het zijn ook gewoon mensen. Als je je zus in diskrediet probeert te brengen, zoals zij dat bij jou probeert, dan ben je zelf niks beters dan je zus. Daar bereik je niks mee.
pi_95655017
Waarom moet je moeder haar dat duidelijk maken? Jullie zijn allebei volwassen. Laat je ouders er lekker buiten zou ik zeggen. Jij hebt een probleem met je zus, zij niet.
Ja doei.
pi_95655026
Verwacht je dat ze dit topic binnenkort zal lezen? Zou dat wat aan de situatie veranderen?
pi_95655042
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:42 schreef gamezz het volgende:
Verwacht je dat ze dit topic binnenkort zal lezen? Zou dat wat aan de situatie veranderen?
Nee. Dat zou 'manipuleren' zijn. Dat doet TS niet, want hij vindt het vervelend dat zijn zus het doet.
pi_95655107
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:43 schreef RetepV het volgende:

[..]

Nee. Dat zou 'manipuleren' zijn. Dat doet TS niet, want hij vindt het vervelend dat zijn zus het doet.
Als zijn zus zijn postgeschiedenis zo vaak bekijkt, zal ze dit topic toch vanzelf opmerken.
  maandag 18 april 2011 @ 08:49:11 #38
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_95655125
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

/edit
Oja, ik heb ook een andere zus, maar die is dus totaal niet zo. Die is meer van het motto "leven en laten leven". Haar zal je dan ook nooit horen. En 3 keer raden.. Die wordt ook met argusogen bekeken door mijn zus als ze wat krijgt..
Ik zou mijn familie ook volgen op het web als ik wist wat hun accounts waren voor het 1 en ander. Vervolgens zou ik ze ook keihard in hun gezicht uitlachen als ze me dat zouden willen verbieden.

Het feit dat jij je hier zo druk om maakt zegt denk ik meer over jou dan over haar. Laat je zus lekker jaloers zijn, als ze dat al is. Denk je niet dat je ouders na 32 jaar wel doorhebben dat ze je zus niet serieus moeten nemen?
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  maandag 18 april 2011 @ 09:08:25 #39
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_95655544
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom moet je moeder haar dat duidelijk maken? Jullie zijn allebei volwassen. Laat je ouders er lekker buiten zou ik zeggen. Jij hebt een probleem met je zus, zij niet.
Mij neemt ze blijkbaar niet serieus. De vorige keer had ik haar al vriendelijk doch dringend duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend was. Blijkbaar maakte dat te weinig indruk.

Nogmaals, ik neem het haar niet kwalijk dat ze wat van me vínd, maar wel dat ze moedwillig op zoek is naar rotzooi.
Leer spaties gebruiken!
pi_95655606
En jij denkt dat als je bij mama gaat huilen dat ze je wèl serieus neemt?

No offence, maar je begrijpt toch hopelijk wel dat er over gaan lopen huilen, hetzij bij mam of op FOK! zelf, je positie niet echt verbetert?
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 18 april 2011 @ 09:22:53 #41
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95655912
Zorgen dat er geen rotzooi te vinden is...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 18 april 2011 @ 09:36:32 #42
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_95656212
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 09:22 schreef Sjeen het volgende:
Zorgen dat er geen rotzooi te vinden is...
Er ís nu ook niets (nieuws) te vinden wat "gevoelig" is. Alleen de gedachte dat al mijn stappen nagetrokken worden is beetje kansloos...
Leer spaties gebruiken!
  Licht Ontvlambaar maandag 18 april 2011 @ 09:42:22 #43
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95656361
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:36 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Er ís nu ook niets (nieuws) te vinden wat "gevoelig" is. Alleen de gedachte dat al mijn stappen nagetrokken worden is beetje kansloos...
Denk je nu echt dat je zus de enige is die dat doet?

En ja, het is op zich best kansloos, maar ach, als mensen het interessant vinden om te zien wat jou bezighoudt. Op zich is het nog vleiend ook :)
  maandag 18 april 2011 @ 09:50:33 #44
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95656575
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:42 schreef Sjeen het volgende:
En ja, het is op zich best kansloos, maar ach, als mensen het interessant vinden om te zien wat jou bezighoudt. Op zich is het nog vleiend ook :)
In dit geval is het gewoon triest. Je moet (helaas) oppassen met wat je zegt omdat er in deze wereld nu eenmaal veel mongolen en debielen rondlopen.

Zus van TS, ga wat doen met je leven, labiel wijf. Weg, ksshhtt!!
Gourmetten of steengrillen?
  Licht Ontvlambaar maandag 18 april 2011 @ 09:53:42 #45
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95656667
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

In dit geval is het gewoon triest. Je moet (helaas) oppassen met wat je zegt omdat er in deze wereld nu eenmaal veel mongolen en debielen rondlopen.

Je moet gewoon in het openbaar (internet dus) geen dingen zeggen die je niet wilt terughoren, vrij eenvoudig. Zulke zaken bespreek je privé of als je het dan toch online wilt gooien, dan maar onder een kloon.
pi_95656693
Ik ben het zusje van TS, en dit vind ik gewoon NIET aardig. :(

hihihihihihihi.
pi_95656707
quote:
11s.gif Op maandag 18 april 2011 09:54 schreef OeJ het volgende:
Ik ben het zusje van TS, en dit vind ik gewoon NIET aardig. :(

hihihihihihihi.
picca's? :)
pi_95656712
quote:
19s.gif Op maandag 18 april 2011 09:54 schreef OeJ het volgende:

[..]

picca's? :)
Nee. :(
  maandag 18 april 2011 @ 09:55:23 #49
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95656718
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Je moet gewoon in het openbaar (internet dus) geen dingen zeggen die je niet wilt terughoren, vrij eenvoudig. Zulke zaken bespreek je privé of als je het dan toch online wilt gooien, dan maar onder een kloon.
Dat ben ik met je eens. Ik kijk ook wel uit met wat ik hier schrijf en met alles wat ik wel opschrijf hou ik er rekening mee dat een bekende dat 'leest'.

Maar dat maakt het niet minder triest dat TS' zus blijkbaar niks te doen in haar leven heeft dat ze alles na gaat lopen trekken.
  maandag 18 april 2011 @ 09:55:25 #50
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95656720
Tja. Sowieso wil je geen dingen op internet zetten waarvan je niet wil dat je ouders of baas het zien. Ik praat het gedrag van je zus niet goed, maar ik denk niet dat je dat gaat veranderen. En zolang je thuis in blijft loggen komt ze wel achter nieuwe usernames.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 18 april 2011 @ 09:56:26 #51
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_95656753
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Het is gewoon een no-go zone. Doe ik ook niet bij de fora 'van' mijn broertje. Alsof je dat allemaal wílt weten. (En dan heb ik het nog steeds over familie, bij vrienden lijkt het me allemaal niet zo erg.)
  maandag 18 april 2011 @ 10:00:13 #52
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95656853
quote:
13s.gif Op maandag 18 april 2011 09:56 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Het is gewoon een no-go zone. Doe ik ook niet bij de fora 'van' mijn broertje. Alsof je dat allemaal wílt weten. (En dan heb ik het nog steeds over familie, bij vrienden lijkt het me allemaal niet zo erg.)
Ja precies. Ik respecteer de privacy van mijn zusje ook, als zij bijv. bij mij op bezoek is en even haar mail checkt ga ik dat toch ook niet later stiekem lopen doorlezen als ze toevallig nog ingelogd staat?

Om nog maar te zwijgen dat ik straks topics van haar lees dat ze heeft geneukt met een idioot ofzo. :') Jezus mina, ik ril al bij de gedachte.
  maandag 18 april 2011 @ 10:04:16 #53
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_95656946
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:00 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja precies. Ik respecteer de privacy van mijn zusje ook, als zij bijv. bij mij op bezoek is en even haar mail checkt ga ik dat toch ook niet later stiekem lopen doorlezen als ze toevallig nog ingelogd staat?

Om nog maar te zwijgen dat ik straks topics van haar lees dat ze heeft geneukt met een idioot ofzo. :') Jezus mina, ik ril al bij de gedachte.
Nee, wáárom zou je dat willen? Ik schrok me ook echt kapot toen mijn broertje topics van mij had gelezen. Ik hoop dat-ie nu begrijpt dat hij het überhaupt niet moet willen en me dus niet op gaat zoeken. Het voegt niets leuks toe :'). Vooral als het in ruzies (toen nog thuis) betrokken wordt...
  maandag 18 april 2011 @ 10:44:10 #54
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_95658158
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:08 schreef Bootje84 het volgende:
Mensen,

Situatie is als volgt. Ik heb een zus die jaloers is. Ze is ouder dan mij (ze is 32) en blijkt mij op internet na te checken. [...]

Ik denk dat je niet helemaal begrijpt hoe internet werkt. Zet daar NOOIT iets op waarvan je niet wilt dat een ander het te weten komt.

Wellicht ken je onderstaand verhaal al:
quote:
Een vrouw herhaalde een roddel die ze gehoord had over een buur... Binnen een paar dagen kende de hele gemeenschap het verhaal. De betreffende persoon was diep gekwetst en beledigd. Later kwam de vrouw die verantwoordelijk was voor het verspreiden van de roddel er achter dat het volledig niet waar was. Ze had enorm veel spijt en ging naar een wijze oude man om te vragen wat ze kon doen om de schade te herstellen. "Ga naar de markt," zei de oude man, "haal een kip en slacht hem. Op weg naar huis, pluk je de veren en gooi ze 1 voor 1 langs de weg." Ook al was ze verrast door dit advies, toch deed de vrouw wat haar gezegd was. De volgende dag zei de wijze man: "Ga nu alle losse veren die je gisteren hebt laten vallen weer ophalen en breng ze terug naar mij." De vrouw volgde dezelfde weg als de dag ervoor maar de wind had alle veren weggeblazen. Na uren zoeken keerde ze terug met slechts drie veren in haar hand. "Zie je," zei de oude man, "het is makkelijk om ze te laten vallen, maar onmogelijk om ze terug te krijgen. Zo is het ook met roddelen. Het kost weinig moeite om een roddel te verspreiden maar als je dat eenmaal gedaan hebt kun je de fout nooit meer helemaal ongedaan maken."
Het gaat hier dan wel niet over roddelen, maar het principe is het zelfde.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_95658281
Je bootje account houden en over nikszeggende dingen posten, een andere account maken voor dingen die je geheim wilt houden.
Je zus zal dit toch niet afleren, je moeder kan er niets aan doen dus is het aan jou.
Gesprek met zus aangaan en nogmaals duidelijk maken dat dit een lage streek is en haar vragen waarom???
  maandag 18 april 2011 @ 10:52:44 #56
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_95658435
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef missyB het volgende:
Je bootje account houden en over nikszeggende dingen posten, een andere account maken voor dingen die je geheim wilt houden.
Je zus zal dit toch niet afleren, je moeder kan er niets aan doen dus is het aan jou.
Gesprek met zus aangaan en nogmaals duidelijk maken dat dit een lage streek is en haar vragen waarom???
Ja, ik denk dat dit inderdaad een van de beste oplossingen is. Toch triest dat ik me aan moet passen omdat zij zich niet kan gedragen...

quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:44 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet helemaal begrijpt hoe internet werkt. Zet daar NOOIT iets op waarvan je niet wilt dat een ander het te weten komt.

Wellicht ken je onderstaand verhaal al:

[..]

Het gaat hier dan wel niet over roddelen, maar het principe is het zelfde.
Ja, goed voorbeeld. Erg herkenbaar inderdaad.

Denk inderdaad niet dat er wat anders op zit. Alleen hoop ik wel dat mijn zus beseft dat ze de familiesfeer wel onder druk zet door dergelijke "grappen"..
Leer spaties gebruiken!
pi_95658772
Joh ik zou een heel raar verhaal doen posten waar je zelf weet dat het totaal niet waar is , en dan afwachten of je zus hapt .
Om heel eerlijk te zijn je kan er ook boven staan en gewoon lachen om haar kinderachtige gedrag, het feit dat jij erover opwind maakt het voor haar alleen maar leuker.
  maandag 18 april 2011 @ 11:33:09 #58
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_95659874
Googlebomb 'Bootje84 posthistorie' naar lemonparty, goatse of het meatspin network!

Dat zal der leren! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_95659932
Het is gewoon een kuthoer Boot, daar moet je geen aandacht aan besteden. Laat haar dit topic maar lezen, zodat ze door krijgt dat ze haar eigen leven moet krijgen.
  Licht Ontvlambaar maandag 18 april 2011 @ 11:34:51 #60
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95659946
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef formerjellybean het volgende:
Joh ik zou een heel raar verhaal doen posten waar je zelf weet dat het totaal niet waar is , en dan afwachten of je zus hapt .
Om heel eerlijk te zijn je kan er ook boven staan en gewoon lachen om haar kinderachtige gedrag, het feit dat jij erover opwind maakt het voor haar alleen maar leuker.
Ja, dat :Y Ik ben er zo een die dan inderdaad compleet idiote dingen de wereld in zou slingeren, gewoon om te kijken of en hoe het terugkomt :+
pi_95660899
Waarom jij je hieraan ergert is voor mij een vraag. Blijkbaar is jou leven zo boeiend voor haar dat ze alles ervan bijhoudt. Ik zou zeggen, laat haar! Wat maakt het uit dat ze leest wat jij post? Dat ze het 'verklapt' aan je ouders? Zouden die werkelijk iets van zeggen van jou post-gedrag op een forum?

Als het mijn zus zou zijn zou ik zeggen dat ze triest bezig is, maar ik ga mij niet aanpassen...
pi_95671216
Zus van TS kijkt af en toe op dit forum, daar TS in z'n eigen zeepbel leeft.\

Dit nadat TS uitgebreid op dit forum vertelde dat hij z'n ouders naar het vliegveld had gebracht met hun superdikke nieuwe Mercedes ML 320 CDI. Uiteraard (gedetailleerd zoals hij is) was hij niet vergeten ook de exacte data van z'n ouders vakantie op dit forum te vermelden. Met als gevolg dat de ML een week later (tijdens de ouderlijke vakantie) werd gestolen. Enig toezicht is dus gewenst.

Als TS volledig wil zijn, zou het netjes zijn om dit ook even te vermelden.

TS, Neem jezelf vooral niet te serieus, want dat doen wij ook niet.
  maandag 18 april 2011 @ 16:10:03 #63
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95671322
:D briljant.

Nu maar hopen dat titaa echt zijn zus is, dan is dit een meesterlijk topic.
  maandag 18 april 2011 @ 16:13:00 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95671472

Ha, da ist die Schwester! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 18 april 2011 @ 16:15:04 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95671588
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 16:10 schreef Silenus het volgende:
:D briljant.

Nu maar hopen dat titaa echt zijn zus is, dan is dit een meesterlijk topic.
Of het is een oplettende medefokker onder een kloon.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 18 april 2011 @ 16:15:50 #66
333374 Lithia
Too serious
pi_95671638
Voortaan minder informatie delen via het forum, TS.
Fok! wordt steeds populairder en er is veel meer kans dat een bekende het ziet.

Trouwens, het is niet zo slim om dat seksverhalen-dinges in jouw fobo te zetten. Dan is het enorm makkelijk om het te vinden.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_95671745
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:07 schreef Titaa het volgende:

Dit nadat TS uitgebreid op dit forum vertelde dat hij z'n ouders naar het vliegveld had gebracht met hun superdikke nieuwe Mercedes ML 320 CDI. Uiteraard (gedetailleerd zoals hij is) was hij niet vergeten ook de exacte data van z'n ouders vakantie op dit forum te vermelden. Met als gevolg dat de ML een week later (tijdens de ouderlijke vakantie) werd gestolen. Enig toezicht is dus gewenst.

Er hoeft niet per se een verband te zijn natuurlijk.
  maandag 18 april 2011 @ 16:18:49 #68
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95671758
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef Lithia het volgende:
Trouwens, het is niet zo slim om dat seksverhalen-dinges in jouw fobo te zetten. Dan is het enorm makkelijk om het te vinden.
:') Nog niet eens gezien. Jezus, dat is wel kansloos.
  maandag 18 april 2011 @ 16:19:12 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95671773
Ik ben nu wel benieuwd naar het briljante seksverhaal. Ff zoeken :9.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 18 april 2011 @ 16:19:21 #70
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95671780
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2011 16:18 schreef OeJ het volgende:

[..]

Er hoeft niet per se een verband te zijn natuurlijk.
Natuurlijk wel gozer! Die auto is gejat door fokkers.

Zusje, heb je misschien nog meer voorbeelden? :)
  maandag 18 april 2011 @ 16:19:47 #71
333374 Lithia
Too serious
pi_95671801
quote:

Ik kon me dit inderdaad herinneren, maar ik kon me niet herinneren dat hij ook het adres van van het huis van zijn ouders ook erbij vermeldde. Er werd toch ook gestolen in het huis, of niet?
  † In Memoriam † maandag 18 april 2011 @ 16:22:31 #72
230491 Zith
pls tip
pi_95671941
Waarom hang je zo aan je ouders?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_95672021
Nog een voorbeeld:

Hoe zelf ingenomen ben je als je jezelf "bewuste taalnazi" noemt en alleen op topics gaat reageren om mensen te attenderen op hun spelfouten... over kansloos gesproken.

Als TS echt eerlijk is, verteld hij ook dat niet hij dat huis heeft gekocht maar pappa...

Lochis dat als er iets idat is dan ook mamma gaat bellen!
  † In Memoriam † maandag 18 april 2011 @ 16:26:39 #74
230491 Zith
pls tip
pi_95672118
quote:
12s.gif Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef Titaa het volgende:
Nog een voorbeeld:

Hoe zelf ingenomen ben je als je jezelf "bewuste taalnazi" noemt en alleen op topics gaat reageren om mensen te attenderen op hun spelfouten... over kansloos gesproken.

Als TS echt eerlijk is, verteld hij ook dat niet hij dat huis heeft gekocht maar pappa...

Helemaal gelijk titaa, wat een meelbal is dat broertje van je ;)

Picca's trouwens?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 18 april 2011 @ 16:27:13 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95672141
quote:
12s.gif Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef Titaa het volgende:
Nog een voorbeeld:

Dat 'lochis', dat is een grapje, of niet?
  maandag 18 april 2011 @ 16:28:32 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95672198
Ik weet nog niet helemaal zeker of we nu met De Zus te maken hebben of niet :').
Niet meer actief op Fok!
pi_95672222
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef SicSicSics het volgende:
Googlebomb 'Bootje84 posthistorie' naar lemonparty, goatse of het meatspin network!

Dat zal der leren! :D
Damn, dat is bijna de moeite waard :').
  maandag 18 april 2011 @ 16:30:11 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95672265
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet nog niet helemaal zeker of we nu met De Zus te maken hebben of niet :').
Misschien een wraakbeluste, niet zo taalvaardige fokker?
  maandag 18 april 2011 @ 16:33:36 #79
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_95672403
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of het is een oplettende medefokker onder een kloon.
Precies. Beetje zoekwerk en tadaa..
Leer spaties gebruiken!
pi_95672437
Ben ik de enige die door de combi username/icon steeds denkt dat TS een vrouw is?
  maandag 18 april 2011 @ 16:34:42 #81
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95672448
Ja Bootmans, ga eens in op de insinuaties. Of iig, bel je zus op.

Komkom, we willen een relletje...dat snap je ook wel.
  maandag 18 april 2011 @ 16:34:48 #82
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95672455
kan dat taalgezeik ergens anders.. TTK ofzo :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 18 april 2011 @ 16:34:49 #83
333374 Lithia
Too serious
pi_95672456
quote:
5s.gif Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef picodealion het volgende:
Ben ik de enige die door de combi username/icon steeds denkt dat TS een vrouw is?
Ja, je bent de enige.
  maandag 18 april 2011 @ 16:35:27 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95672480
quote:
5s.gif Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef picodealion het volgende:
Huh?
  maandag 18 april 2011 @ 16:35:47 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95672490
quote:
3s.gif Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Re het volgende:
Ik krijg psychische klachten van taalfouten, dus het hoort wel degelijk hier.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 18 april 2011 @ 16:36:15 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95672512
quote:
3s.gif Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Re het volgende:
Dat gezeik is anders wel relevant, gezien Bootje's taalnazisme. Hoor.
  maandag 18 april 2011 @ 16:36:20 #87
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_95672521
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Silenus het volgende:
Ja Bootmans, ga eens in op de insinuaties. Of iig, bel je zus op.

Komkom, we willen een relletje...dat snap je ook wel.
Ja precies. Maar weet je wat nou jammer is.. Zij bevindt zich nooit op fora. Hoe groot acht jij de kans dan dat ze gebruik maakt van PI's? Goede poging, daar niet van :Y)
Leer spaties gebruiken!
pi_95672562
Jammer dat het niet echt is. Ik werd al helemaal warm van binnen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 april 2011 @ 16:37:35 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_95672573
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:36 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ja precies. Maar weet je wat nou jammer is.. Zij bevindt zich nooit op fora. Hoe groot acht jij de kans dan dat ze gebruik maakt van PI's? Goede poging, daar niet van :Y)
Hoe weet jij dat ze nooit op fora komt? Trek jij haar ook na ofzo?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 18 april 2011 @ 16:38:05 #90
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_95672593
Hoewel dat lochis wel een toppertje is. Die houden we er in..
Leer spaties gebruiken!
pi_95672606
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Goeie vraag! *)
pi_95672641
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:36 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

is niet zo moeilijk hoor, als dat boven je reactieveld staat en je denkt 'goh, leuk!'. Internetten is geen hogere wetenschap hoor.
Ja doei.
  maandag 18 april 2011 @ 16:39:18 #93
333374 Lithia
Too serious
pi_95672644
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hij speelde met haar ipad (wat in de OP staat), dusja.
  maandag 18 april 2011 @ 16:39:57 #94
333374 Lithia
Too serious
pi_95672672
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

is niet zo moeilijk hoor, als dat boven je reactieveld staat en je denkt 'goh, leuk!'. Internetten is geen hogere wetenschap hoor.
Sinds wanneer kunnen newbies 'TS' zeggen?
pi_95672716
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef Lithia het volgende:

[..]

als ze al heel lang met broerlief meeleest, moet dat geen probleem zijn denk ik zo :')
Ja doei.
pi_95672730
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef Lithia het volgende:

[..]

Sinds lange tijd.
  maandag 18 april 2011 @ 16:41:51 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95672754
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:38 schreef Bootje84 het volgende:
Hoewel dat lochis wel een toppertje is. Die houden we er in..
Ik vond 'als mij' leuker, eigenlijk!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 18 april 2011 @ 16:42:08 #98
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_95672769
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vond 'als mij' leuker, eigenlijk!
Ik zat te twijfelen :(
Leer spaties gebruiken!
  maandag 18 april 2011 @ 16:42:35 #99
333374 Lithia
Too serious
pi_95672786
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als ze al heel lang met broerlief meeleest, moet dat geen probleem zijn denk ik zo :')
Niet als ze alleen de dingen gaat opzoeken wat ze wilt lezen.
  maandag 18 april 2011 @ 16:42:54 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95672795
Het hele topic is een hoax. TS hééft niet eens een zus.
pi_95672818
quote:
8s.gif Op maandag 18 april 2011 16:42 schreef Lienekien het volgende:
:o Lienekien R. de Vries.
  Boks-Chick maandag 18 april 2011 @ 16:45:55 #102
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_95672913
quote:
Jawel, die heeft hij wel degelijk :Y.
lolwut
  maandag 18 april 2011 @ 16:45:57 #103
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_95672914
quote:
Je mag d'r wel hebben..?
Leer spaties gebruiken!
pi_95672992
Je wordt hier steeds op het verkeerde been gezet. :(
pi_95673113
Misschien kan de persoon die zich als zus heeft opgeworpen wat sappige details vermelden die alleen de zus kan weten O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 18 april 2011 @ 16:50:20 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_95673130
quote:
19s.gif Op maandag 18 april 2011 16:45 schreef BrandX het volgende:

Jawel, die heeft hij wel degelijk :Y.
Ben jij het? :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Boks-Chick maandag 18 april 2011 @ 16:50:36 #107
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_95673141
quote:
19s.gif Op maandag 18 april 2011 16:50 schreef APK het volgende:

[..]

Ben jij het? :o
Nee :').
lolwut
pi_95673175
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:50 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kan de persoon die zich als zus heeft opgeworpen wat sappige details vermelden die alleen de zus kan weten O-)
Heeft iemand dat dan?
pi_95673236
quote:
5s.gif Op maandag 18 april 2011 16:51 schreef picodealion het volgende:

Heeft iemand dat dan?
Je leest het hele topic zelf maar :{w
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95673257
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je leest het hele topic zelf maar :{w
Ik heb het gelezen, maar diegene zegt volgens mij nergens de betreffende zus te zijn? Behalve OeJ, maar dat was duidelijk om te klieren.

quote:

Of lees ik 'm dan zo anders dan jullie?
pi_95673443
quote:
2s.gif Op maandag 18 april 2011 16:53 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen, maar diegene zegt volgens mij nergens de betreffende zus te zijn? Behalve OeJ, maar dat was duidelijk om te klieren.

[..]

Of lees ik 'm dan zo anders dan jullie?
Hmm, het kan ook een vriendin van de zus van TS zijn natuurlijk!
Och hemel, ze heeft d'r hele vriendinnenclub ingelicht over haar broers fokaccount O+
  maandag 18 april 2011 @ 16:59:30 #112
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95673503
Die zich nu 'en masse' zitten te vingeren op de geile seksverhalen van het broertje van hun vriendin.

Mensen kinderen waar gaat dit eindigen?
  maandag 18 april 2011 @ 16:59:48 #113
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_95673516
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hmm, het kan ook een vriendin van de zus van TS zijn natuurlijk!
Och hemel, ze heeft d'r hele vriendinnenclub ingelicht over haar broers fokaccount O+
Het wordt met de minuut gezelliger :P
Leer spaties gebruiken!
  maandag 18 april 2011 @ 17:04:24 #114
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_95673704
Goed. Ik ga ff lekker huiswaards.. Tot straks :W
Leer spaties gebruiken!
  maandag 18 april 2011 @ 17:10:25 #115
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_95673937
Verdomme wat een goed topic.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  maandag 18 april 2011 @ 17:26:13 #116
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_95674579
niets gemist zie ik..
Leer spaties gebruiken!
pi_95674586
Je moet gewoon wat liever voor je zus zijn bootje  maak een topic met foto's en allemaal feiten aan speciaal voor en van haar.

Dat worden leuke verjaardagen ;)
pi_95720823
TS, je bent een zeikerd. Als je echt bang bent dat ze klikt, moet je dat gewoon ff voor zijn door t er een x met je ouders over te hebben. Verder, tsja, ik vind eigk niet dat zij zoveel fout doet. Als ze het zonder de bijbedoeling om te klikken had gedaan hadk zelfs gevonden dat ze helemaal niks fout deed. :P

[ Bericht 7% gewijzigd door gnilrednoz op 19-04-2011 19:16:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')