SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bootje84 op 18-04-2011 08:36:59 ]Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Je zus zit op zeker niet fout: jij publiceert verhalen voor de hele wereld, maar je zus zou de enige zijn die ze NIET mag lezen...?quote:echter wil ik dit niet aangezien ik niet degene ben die fout zit
Mijn post was anders niet grappig bedoeldtdtdtdtdtdt.quote:Op maandag 18 april 2011 08:12 schreef kanovinnie het volgende:
Schopje R&P, en de grappenmakers verwijderdt.
dattum...quote:Op maandag 18 april 2011 08:18 schreef RetepV het volgende:
Eh, tja, eh, misschien dat iemand je even goed duidelijk moet maken dat alles wat je in fora schrijft public domain is, en iedereen het kan lezen?
- Je werkgever
- De overheid
- De politie
- Je ouders
- Je zus
- Je school
Zelfs Gadhafi kan jouw postgeschiedenis lezen als 'ie dat zou willen.
Je schrijft:
[..]
Je zus zit op zeker niet fout: jij publiceert verhalen voor de hele wereld, maar je zus zou de enige zijn die ze NIET mag lezen...?
Dus in feite ben jij wel degene die fout zit.
Kijk, dat bedoel ik dus.quote:Ik ben best open op het internet, ervan uitgaande dat familie het niet zal lezen.
Nee, precies. Die verwijderde van mij ook niet.quote:Op maandag 18 april 2011 08:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn post was anders niet grappig bedoeldtdtdtdtdtdt.
Je bedoelt dat als het om een bloedverwant gaat, ze helemaal niks met jou te maken heeft?quote:Op maandag 18 april 2011 08:21 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind niet dat TS fout zit, afgaande op zijn probleem. Het gaat hier om zijn zus. Niet om een werkgever, een vriend, de politie, wat dan ook. Nee, om een heel directe bloedverwant. Dat is gênant en lijkt niet nodig.
Een ofttopic post over spelling, wat draagt dat bij aan het topic?quote:Op maandag 18 april 2011 08:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn post was anders niet grappig bedoeldtdtdtdtdtdt.
Dan had TS z'n post nog maar eens na moeten lezen voor hij op invoeren klikte. Je weet zelf ook wel dat grove taalfouten de lezer afleiden van de inhoud. En in dit geval is het nog eens extraquote:Op maandag 18 april 2011 08:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een ofttopic post over spelling, wat draagt dat bij aan het topic?
Het gaat ook niet om de vraag wíe het kan lezen. Het gaat om de vraag wie er moeite in stopt om het te vinden. Zij heeft de kwade intentie om mij in een kwaad daglicht te stellen. En mijn benoeming dat het ook jaloezie kan zijn of is, heb ik meerdere redenen voor.. Zij voelt zich altijd tekort gedaan als ik iets krijg. Alleen vergeet ze voor het gemak even de dingetjes die zij dan krijgt, maar ja.. Dat is dan bijzaak natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 08:18 schreef RetepV het volgende:
Eh, tja, eh, misschien dat iemand je even goed duidelijk moet maken dat alles wat je in fora schrijft public domain is, en iedereen het kan lezen?
- Je werkgever
- De overheid
- De politie
- Je ouders
- Je zus
- Je school
Zelfs Gadhafi kan jouw postgeschiedenis lezen als 'ie dat zou willen.
Je schrijft:
[..]
Je zus zit op zeker niet fout: jij publiceert verhalen voor de hele wereld, maar je zus zou de enige zijn die ze NIET mag lezen...?
Dus in feite ben jij wel degene die fout zit.
tsja, of je het waardeert heeft er niet zoveel mee te maken als 't ware.quote:Op maandag 18 april 2011 08:28 schreef Civilian het volgende:
Tjah als je je leven online plempt kan iedereen het lezen en daar moet je ook niet mee zitten.
Ik vind er wel een groot verschil tussen zitten dat iemand af en toe eens een post leest dan, wat TS zijn zus doet, hem continu in de gaten houden.
Dat zou ik ook niet waarderen
En dit is relevant omdat...?quote:Op maandag 18 april 2011 08:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oja, ff ter info. Ik woon sinds kort in mijn eigen huis. Het huis wat ik van haar gekocht heb.
Omdat ze daar camera's en afluisterapparatuur heeft geplaatst om hem te bespieden natuurlijk!quote:
Nee, natuurlijk niet. Maar je bent er zelf de schuld aan.quote:Op maandag 18 april 2011 08:28 schreef Civilian het volgende:
Tjah als je je leven online plempt kan iedereen het lezen en daar moet je ook niet mee zitten.
Ik vind er wel een groot verschil tussen zitten dat iemand af en toe eens een post leest dan, wat TS zijn zus doet, hem continu in de gaten houden.
Dat zou ik ook niet waarderen
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 08:10 schreef BertV het volgende:
Woont je zus nog thuis?
Ik snap niet dat ze het spannend vindt om haar kleine broertje te volgen.
Niet helemaal gezond.
Hallo zus van Bootje84.
Nee, zo bedoel ik het niet. Het is anders als je broertje/zusje het leest dan als een vriend het leest. Dat is toch logisch? Sterker nog, bij een vriend zou het me niet uitmaken, bij m'n broertje toen wel. Maar misschien is het ook wel anders bij mij. Ik woonde toen nog thuis en we zijn erg christelijk opgevoed (hetgeen ik niet aanhing).quote:Op maandag 18 april 2011 08:25 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als het om een bloedverwant gaat, ze helemaal niks met jou te maken heeft?
Raar idee van 'familie' heb jij.
En als je niet in het openbaar voor lul wil staan moet je in het openbaar je mond houden.
Ga jij midden in een volle trein hardop aan iedereen je sexueele problemen vertellen? Niet echt, denk ik zo, daar schaam je je te veel voor. Gaat niemand iets aan. Toch doen mensen dat zulk dingen hier in een forum.
En het vervelende is dat in de trein, de meeste mensen jouw verhaal al vergeten zijn wanneer ze weer uitstappen. Op een forum blijft je verhaal echter voor eeuwig bestaan (of iig. zo lang als het forum bestaat, en daarna zo lang als het in Google's cache staat).
De kwade intenties die zij er op nahoudt. De enige reden die zij heeft om mij na te trekken, is om rottigheid over mij aan mijn ouders te laten zien..quote:Op maandag 18 april 2011 08:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat is nou precies het probleem TS? Dat ze je natrekt, of heb je echt het idee dat ze er nare stalkerige bedoelingen mee heeft?
Goed. Het probleem is dus niet je postgeschiedenis, maar de jaloezie van je zus.quote:Op maandag 18 april 2011 08:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de vraag wíe het kan lezen. Het gaat om de vraag wie er moeite in stopt om het te vinden. Zij heeft de kwade intentie om mij in een kwaad daglicht te stellen. En mijn benoeming dat het ook jaloezie kan zijn of is, heb ik meerdere redenen voor.. Zij voelt zich altijd tekort gedaan als ik iets krijg. Alleen vergeet ze voor het gemak even de dingetjes die zij dan krijgt, maar ja.. Dat is dan bijzaak natuurlijk
Oja, ff ter info. Ik woon sinds kort in mijn eigen huis. Het huis wat ik van haar gekocht heb.
Ik post sinds de eerste keer dat ik er achterkwam al geen persoonlijke dingen meer. Het gaat mij er nou eenmaal om dat de intentie te triest voor woorden is. Ik verwacht ook niet dat mijn moeder haar een internetverbod oid geeft, maar haar wel duidelijk maakt dat dat gedrag onacceptabel is. Het zit mij dermate hoog dat ik momenteel weinig trek heb om überhaupt nog met haar te praten. Ik heb geen kwade intenties als ik met haar praat. Van haar kan ik daar niet meer blind op varen. Lekker hoor, als dat je zus is.quote:Op maandag 18 april 2011 08:37 schreef RetepV het volgende:
[..]
Goed. Het probleem is dus niet je postgeschiedenis, maar de jaloezie van je zus.
Tja, mannen hebben de neiging tot monomanie, vrouwen tot jaloezie. Dat zit hem in de genen. Misschien moet jij vrouwen wat meer leren begrijpen.
Heb je er fysiek nadeel van dat ze dit doet? Zo niet, dan moet je het gewoon loslaten. Er zijn wel belangrijker dingen in je leven dan je druk maken over een zus die je postgeschiedenis leest. En als je er echt zo mee zit, dan post je toch geen persoonlijke dingen meer? Denk nou niet dat de mensen met wie je regelmatig post je echte vrienden zijn ofzo.
Ik vind dit anders een behoorlijk persoonlijk topic..quote:Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik post sinds de eerste keer dat ik er achterkwam al geen persoonlijke dingen meer. Het gaat mij er nou eenmaal om dat de intentie te triest voor woorden is. Ik verwacht ook niet dat mijn moeder haar een internetverbod oid geeft, maar haar wel duidelijk maakt dat dat gedrag onacceptabel is. Het zit mij dermate hoog dat ik momenteel weinig trek heb om überhaupt nog met haar te praten. Ik heb geen kwade intenties als ik met haar praat. Van haar kan ik daar niet meer blind op varen. Lekker hoor, als dat je zus is.
Hmm, je woont uit huis, je bent ouder dan 21. Wat hebben jouw ouders nog over jou te zeggen?quote:Op maandag 18 april 2011 08:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De kwade intenties die zij er op nahoudt. De enige reden die zij heeft om mij na te trekken, is om rottigheid over mij aan mijn ouders te laten zien..
Nee. Dat zou 'manipuleren' zijn. Dat doet TS niet, want hij vindt het vervelend dat zijn zus het doet.quote:Op maandag 18 april 2011 08:42 schreef gamezz het volgende:
Verwacht je dat ze dit topic binnenkort zal lezen? Zou dat wat aan de situatie veranderen?
Als zijn zus zijn postgeschiedenis zo vaak bekijkt, zal ze dit topic toch vanzelf opmerken.quote:Op maandag 18 april 2011 08:43 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nee. Dat zou 'manipuleren' zijn. Dat doet TS niet, want hij vindt het vervelend dat zijn zus het doet.
Ik zou mijn familie ook volgen op het web als ik wist wat hun accounts waren voor het 1 en ander. Vervolgens zou ik ze ook keihard in hun gezicht uitlachen als ze me dat zouden willen verbieden.quote:Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik post sinds de eerste keer dat ik er achterkwam al geen persoonlijke dingen meer. Het gaat mij er nou eenmaal om dat de intentie te triest voor woorden is. Ik verwacht ook niet dat mijn moeder haar een internetverbod oid geeft, maar haar wel duidelijk maakt dat dat gedrag onacceptabel is. Het zit mij dermate hoog dat ik momenteel weinig trek heb om überhaupt nog met haar te praten. Ik heb geen kwade intenties als ik met haar praat. Van haar kan ik daar niet meer blind op varen. Lekker hoor, als dat je zus is.
/edit
Oja, ik heb ook een andere zus, maar die is dus totaal niet zo. Die is meer van het motto "leven en laten leven". Haar zal je dan ook nooit horen. En 3 keer raden.. Die wordt ook met argusogen bekeken door mijn zus als ze wat krijgt..
Mij neemt ze blijkbaar niet serieus. De vorige keer had ik haar al vriendelijk doch dringend duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend was. Blijkbaar maakte dat te weinig indruk.quote:Op maandag 18 april 2011 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom moet je moeder haar dat duidelijk maken? Jullie zijn allebei volwassen. Laat je ouders er lekker buiten zou ik zeggen. Jij hebt een probleem met je zus, zij niet.
Er ís nu ook niets (nieuws) te vinden wat "gevoelig" is. Alleen de gedachte dat al mijn stappen nagetrokken worden is beetje kansloos...quote:Op maandag 18 april 2011 09:22 schreef Sjeen het volgende:
Zorgen dat er geen rotzooi te vinden is...
Denk je nu echt dat je zus de enige is die dat doet?quote:Op maandag 18 april 2011 09:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er ís nu ook niets (nieuws) te vinden wat "gevoelig" is. Alleen de gedachte dat al mijn stappen nagetrokken worden is beetje kansloos...
In dit geval is het gewoon triest. Je moet (helaas) oppassen met wat je zegt omdat er in deze wereld nu eenmaal veel mongolen en debielen rondlopen.quote:Op maandag 18 april 2011 09:42 schreef Sjeen het volgende:
En ja, het is op zich best kansloos, maar ach, als mensen het interessant vinden om te zien wat jou bezighoudt. Op zich is het nog vleiend ook
Je moet gewoon in het openbaar (internet dus) geen dingen zeggen die je niet wilt terughoren, vrij eenvoudig. Zulke zaken bespreek je privé of als je het dan toch online wilt gooien, dan maar onder een kloon.quote:Op maandag 18 april 2011 09:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
In dit geval is het gewoon triest. Je moet (helaas) oppassen met wat je zegt omdat er in deze wereld nu eenmaal veel mongolen en debielen rondlopen.
Zus van TS, ga wat doen met je leven, labiel wijf. Weg, ksshhtt!!
picca's?quote:Op maandag 18 april 2011 09:54 schreef OeJ het volgende:
Ik ben het zusje van TS, en dit vind ik gewoon NIET aardig.
hihihihihihihi.
Dat ben ik met je eens. Ik kijk ook wel uit met wat ik hier schrijf en met alles wat ik wel opschrijf hou ik er rekening mee dat een bekende dat 'leest'.quote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je moet gewoon in het openbaar (internet dus) geen dingen zeggen die je niet wilt terughoren, vrij eenvoudig. Zulke zaken bespreek je privé of als je het dan toch online wilt gooien, dan maar onder een kloon.
Ja, inderdaad. Het is gewoon een no-go zone. Doe ik ook niet bij de fora 'van' mijn broertje. Alsof je dat allemaal wílt weten. (En dan heb ik het nog steeds over familie, bij vrienden lijkt het me allemaal niet zo erg.)quote:Op maandag 18 april 2011 09:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
In dit geval is het gewoon triest. Je moet (helaas) oppassen met wat je zegt omdat er in deze wereld nu eenmaal veel mongolen en debielen rondlopen.
Zus van TS, ga wat doen met je leven, labiel wijf. Weg, ksshhtt!!
Ja precies. Ik respecteer de privacy van mijn zusje ook, als zij bijv. bij mij op bezoek is en even haar mail checkt ga ik dat toch ook niet later stiekem lopen doorlezen als ze toevallig nog ingelogd staat?quote:Op maandag 18 april 2011 09:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het is gewoon een no-go zone. Doe ik ook niet bij de fora 'van' mijn broertje. Alsof je dat allemaal wílt weten. (En dan heb ik het nog steeds over familie, bij vrienden lijkt het me allemaal niet zo erg.)
Nee, wáárom zou je dat willen? Ik schrok me ook echt kapot toen mijn broertje topics van mij had gelezen. Ik hoop dat-ie nu begrijpt dat hij het überhaupt niet moet willen en me dus niet op gaat zoeken. Het voegt niets leuks toequote:Op maandag 18 april 2011 10:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja precies. Ik respecteer de privacy van mijn zusje ook, als zij bijv. bij mij op bezoek is en even haar mail checkt ga ik dat toch ook niet later stiekem lopen doorlezen als ze toevallig nog ingelogd staat?
Om nog maar te zwijgen dat ik straks topics van haar lees dat ze heeft geneukt met een idioot ofzo.Jezus mina, ik ril al bij de gedachte.
Ik denk dat je niet helemaal begrijpt hoe internet werkt. Zet daar NOOIT iets op waarvan je niet wilt dat een ander het te weten komt.quote:Op maandag 18 april 2011 08:08 schreef Bootje84 het volgende:
Mensen,
Situatie is als volgt. Ik heb een zus die jaloers is. Ze is ouder dan mij (ze is 32) en blijkt mij op internet na te checken. [...]
Het gaat hier dan wel niet over roddelen, maar het principe is het zelfde.quote:Een vrouw herhaalde een roddel die ze gehoord had over een buur... Binnen een paar dagen kende de hele gemeenschap het verhaal. De betreffende persoon was diep gekwetst en beledigd. Later kwam de vrouw die verantwoordelijk was voor het verspreiden van de roddel er achter dat het volledig niet waar was. Ze had enorm veel spijt en ging naar een wijze oude man om te vragen wat ze kon doen om de schade te herstellen. "Ga naar de markt," zei de oude man, "haal een kip en slacht hem. Op weg naar huis, pluk je de veren en gooi ze 1 voor 1 langs de weg." Ook al was ze verrast door dit advies, toch deed de vrouw wat haar gezegd was. De volgende dag zei de wijze man: "Ga nu alle losse veren die je gisteren hebt laten vallen weer ophalen en breng ze terug naar mij." De vrouw volgde dezelfde weg als de dag ervoor maar de wind had alle veren weggeblazen. Na uren zoeken keerde ze terug met slechts drie veren in haar hand. "Zie je," zei de oude man, "het is makkelijk om ze te laten vallen, maar onmogelijk om ze terug te krijgen. Zo is het ook met roddelen. Het kost weinig moeite om een roddel te verspreiden maar als je dat eenmaal gedaan hebt kun je de fout nooit meer helemaal ongedaan maken."
Ja, ik denk dat dit inderdaad een van de beste oplossingen is. Toch triest dat ik me aan moet passen omdat zij zich niet kan gedragen...quote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef missyB het volgende:
Je bootje account houden en over nikszeggende dingen posten, een andere account maken voor dingen die je geheim wilt houden.
Je zus zal dit toch niet afleren, je moeder kan er niets aan doen dus is het aan jou.
Gesprek met zus aangaan en nogmaals duidelijk maken dat dit een lage streek is en haar vragen waarom???
Ja, goed voorbeeld. Erg herkenbaar inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 10:44 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet helemaal begrijpt hoe internet werkt. Zet daar NOOIT iets op waarvan je niet wilt dat een ander het te weten komt.
Wellicht ken je onderstaand verhaal al:
[..]
Het gaat hier dan wel niet over roddelen, maar het principe is het zelfde.
Ja, datquote:Op maandag 18 april 2011 11:02 schreef formerjellybean het volgende:
Joh ik zou een heel raar verhaal doen posten waar je zelf weet dat het totaal niet waar is , en dan afwachten of je zus hapt .
Om heel eerlijk te zijn je kan er ook boven staan en gewoon lachen om haar kinderachtige gedrag, het feit dat jij erover opwind maakt het voor haar alleen maar leuker.
Of het is een oplettende medefokker onder een kloon.quote:Op maandag 18 april 2011 16:10 schreef Silenus het volgende:
briljant.
Nu maar hopen dat titaa echt zijn zus is, dan is dit een meesterlijk topic.
Er hoeft niet per se een verband te zijn natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 16:07 schreef Titaa het volgende:
Dit nadat TS uitgebreid op dit forum vertelde dat hij z'n ouders naar het vliegveld had gebracht met hun superdikke nieuwe Mercedes ML 320 CDI. Uiteraard (gedetailleerd zoals hij is) was hij niet vergeten ook de exacte data van z'n ouders vakantie op dit forum te vermelden. Met als gevolg dat de ML een week later (tijdens de ouderlijke vakantie) werd gestolen. Enig toezicht is dus gewenst.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef Lithia het volgende:
Trouwens, het is niet zo slim om dat seksverhalen-dinges in jouw fobo te zetten. Dan is het enorm makkelijk om het te vinden.
Natuurlijk wel gozer! Die auto is gejat door fokkers.quote:Op maandag 18 april 2011 16:18 schreef OeJ het volgende:
[..]
Er hoeft niet per se een verband te zijn natuurlijk.
Ik kon me dit inderdaad herinneren, maar ik kon me niet herinneren dat hij ook het adres van van het huis van zijn ouders ook erbij vermeldde. Er werd toch ook gestolen in het huis, of niet?quote:Op maandag 18 april 2011 16:07 schreef Titaa het volgende:
Zus van TS kijkt af en toe op dit forum, daar TS in z'n eigen zeepbel leeft.\
Dit nadat TS uitgebreid op dit forum vertelde dat hij z'n ouders naar het vliegveld had gebracht met hun superdikke nieuwe Mercedes ML 320 CDI. Uiteraard (gedetailleerd zoals hij is) was hij niet vergeten ook de exacte data van z'n ouders vakantie op dit forum te vermelden. Met als gevolg dat de ML een week later (tijdens de ouderlijke vakantie) werd gestolen. Enig toezicht is dus gewenst.
Als TS volledig wil zijn, zou het netjes zijn om dit ook even te vermelden.
TS, Neem jezelf vooral niet te serieus, want dat doen wij ook niet.
Helemaal gelijk titaa, wat een meelbal is dat broertje van jequote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef Titaa het volgende:
Nog een voorbeeld:
Hoe zelf ingenomen ben je als je jezelf "bewuste taalnazi" noemt en alleen op topics gaat reageren om mensen te attenderen op hun spelfouten... over kansloos gesproken.
Als TS echt eerlijk is, verteld hij ook dat niet hij dat huis heeft gekocht maar pappa...
Lochis dat als er iets idat is dan ook mamma gaat bellen!
Dat 'lochis', dat is een grapje, of niet?quote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef Titaa het volgende:
Nog een voorbeeld:
Hoe zelf ingenomen ben je als je jezelf "bewuste taalnazi" noemt en alleen op topics gaat reageren om mensen te attenderen op hun spelfouten... over kansloos gesproken.
Als TS echt eerlijk is, verteld hij ook dat niet hij dat huis heeft gekocht maar pappa...
Lochis dat als er iets idat is dan ook mamma gaat bellen!
Damn, dat is bijna de moeite waardquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef SicSicSics het volgende:
Googlebomb 'Bootje84 posthistorie' naar lemonparty, goatse of het meatspin network!
Dat zal der leren!
Misschien een wraakbeluste, niet zo taalvaardige fokker?quote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet nog niet helemaal zeker of we nu met De Zus te maken hebben of niet.
Precies. Beetje zoekwerk en tadaa..quote:Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of het is een oplettende medefokker onder een kloon.
Ja, je bent de enige.quote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef picodealion het volgende:
Ben ik de enige die door de combi username/icon steeds denkt dat TS een vrouw is?
Huh?quote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef picodealion het volgende:
Ben ik de enige die door de combi username/icon steeds denkt dat TS een vrouw is?
Ik krijg psychische klachten van taalfouten, dus het hoort wel degelijk hier.quote:
Dat gezeik is anders wel relevant, gezien Bootje's taalnazisme. Hoor.quote:
Ja precies. Maar weet je wat nou jammer is.. Zij bevindt zich nooit op fora. Hoe groot acht jij de kans dan dat ze gebruik maakt van PI's? Goede poging, daar niet vanquote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Silenus het volgende:
Ja Bootmans, ga eens in op de insinuaties. Of iig, bel je zus op.
Komkom, we willen een relletje...dat snap je ook wel.
Hoe weet jij dat ze nooit op fora komt? Trek jij haar ook na ofzo?quote:Op maandag 18 april 2011 16:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja precies. Maar weet je wat nou jammer is.. Zij bevindt zich nooit op fora. Hoe groot acht jij de kans dan dat ze gebruik maakt van PI's? Goede poging, daar niet van
Goeie vraag!quote:Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze nooit op fora komt? Trek jij haar ook na ofzo?
is niet zo moeilijk hoor, als dat boven je reactieveld staat en je denkt 'goh, leuk!'. Internetten is geen hogere wetenschap hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 16:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja precies. Maar weet je wat nou jammer is.. Zij bevindt zich nooit op fora. Hoe groot acht jij de kans dan dat ze gebruik maakt van PI's? Goede poging, daar niet van
Hij speelde met haar ipad (wat in de OP staat), dusja.quote:Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze nooit op fora komt? Trek jij haar ook na ofzo?
Sinds wanneer kunnen newbies 'TS' zeggen?quote:Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk hoor, als dat boven je reactieveld staat en je denkt 'goh, leuk!'. Internetten is geen hogere wetenschap hoor.
als ze al heel lang met broerlief meeleest, moet dat geen probleem zijn denk ik zoquote:Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen newbies 'TS' zeggen?
Sinds lange tijd.quote:Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen newbies 'TS' zeggen?
Ik vond 'als mij' leuker, eigenlijk!quote:Op maandag 18 april 2011 16:38 schreef Bootje84 het volgende:
Hoewel dat lochis wel een toppertje is. Die houden we er in..
Ik zat te twijfelenquote:Op maandag 18 april 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond 'als mij' leuker, eigenlijk!
Niet als ze alleen de dingen gaat opzoeken wat ze wilt lezen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ze al heel lang met broerlief meeleest, moet dat geen probleem zijn denk ik zo
quote:Op maandag 18 april 2011 16:42 schreef Lienekien het volgende:
Het hele topic is een hoax. TS hééft niet eens een zus.
Jawel, die heeft hij wel degelijkquote:Op maandag 18 april 2011 16:42 schreef Lienekien het volgende:
Je mag d'r wel hebben..?quote:Op maandag 18 april 2011 16:42 schreef Lienekien het volgende:
Heeft iemand dat dan?quote:Op maandag 18 april 2011 16:50 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kan de persoon die zich als zus heeft opgeworpen wat sappige details vermelden die alleen de zus kan weten
Je leest het hele topic zelf maarquote:
Ik heb het gelezen, maar diegene zegt volgens mij nergens de betreffende zus te zijn? Behalve OeJ, maar dat was duidelijk om te klieren.quote:
Of lees ik 'm dan zo anders dan jullie?quote:Op maandag 18 april 2011 16:07 schreef Titaa het volgende:
Zus van TS kijkt af en toe op dit forum, daar TS in z'n eigen zeepbel leeft.\
Als TS volledig wil zijn, zou het netjes zijn om dit ook even te vermelden.
TS, Neem jezelf vooral niet te serieus, want dat doen wij ook niet.
Hmm, het kan ook een vriendin van de zus van TS zijn natuurlijk!quote:Op maandag 18 april 2011 16:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, maar diegene zegt volgens mij nergens de betreffende zus te zijn? Behalve OeJ, maar dat was duidelijk om te klieren.
[..]
Of lees ik 'm dan zo anders dan jullie?
Het wordt met de minuut gezelligerquote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, het kan ook een vriendin van de zus van TS zijn natuurlijk!
Och hemel, ze heeft d'r hele vriendinnenclub ingelicht over haar broers fokaccount
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |