Damn, dat is bijna de moeite waardquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef SicSicSics het volgende:
Googlebomb 'Bootje84 posthistorie' naar lemonparty, goatse of het meatspin network!
Dat zal der leren!
Misschien een wraakbeluste, niet zo taalvaardige fokker?quote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet nog niet helemaal zeker of we nu met De Zus te maken hebben of niet.
Precies. Beetje zoekwerk en tadaa..quote:Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of het is een oplettende medefokker onder een kloon.
Ja, je bent de enige.quote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef picodealion het volgende:
Ben ik de enige die door de combi username/icon steeds denkt dat TS een vrouw is?
Huh?quote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef picodealion het volgende:
Ben ik de enige die door de combi username/icon steeds denkt dat TS een vrouw is?
Ik krijg psychische klachten van taalfouten, dus het hoort wel degelijk hier.quote:
Dat gezeik is anders wel relevant, gezien Bootje's taalnazisme. Hoor.quote:
Ja precies. Maar weet je wat nou jammer is.. Zij bevindt zich nooit op fora. Hoe groot acht jij de kans dan dat ze gebruik maakt van PI's? Goede poging, daar niet vanquote:Op maandag 18 april 2011 16:34 schreef Silenus het volgende:
Ja Bootmans, ga eens in op de insinuaties. Of iig, bel je zus op.
Komkom, we willen een relletje...dat snap je ook wel.
Hoe weet jij dat ze nooit op fora komt? Trek jij haar ook na ofzo?quote:Op maandag 18 april 2011 16:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja precies. Maar weet je wat nou jammer is.. Zij bevindt zich nooit op fora. Hoe groot acht jij de kans dan dat ze gebruik maakt van PI's? Goede poging, daar niet van
Goeie vraag!quote:Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze nooit op fora komt? Trek jij haar ook na ofzo?
is niet zo moeilijk hoor, als dat boven je reactieveld staat en je denkt 'goh, leuk!'. Internetten is geen hogere wetenschap hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 16:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja precies. Maar weet je wat nou jammer is.. Zij bevindt zich nooit op fora. Hoe groot acht jij de kans dan dat ze gebruik maakt van PI's? Goede poging, daar niet van
Hij speelde met haar ipad (wat in de OP staat), dusja.quote:Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze nooit op fora komt? Trek jij haar ook na ofzo?
Sinds wanneer kunnen newbies 'TS' zeggen?quote:Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk hoor, als dat boven je reactieveld staat en je denkt 'goh, leuk!'. Internetten is geen hogere wetenschap hoor.
als ze al heel lang met broerlief meeleest, moet dat geen probleem zijn denk ik zoquote:Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen newbies 'TS' zeggen?
Sinds lange tijd.quote:Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen newbies 'TS' zeggen?
Ik vond 'als mij' leuker, eigenlijk!quote:Op maandag 18 april 2011 16:38 schreef Bootje84 het volgende:
Hoewel dat lochis wel een toppertje is. Die houden we er in..
Ik zat te twijfelenquote:Op maandag 18 april 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond 'als mij' leuker, eigenlijk!
Niet als ze alleen de dingen gaat opzoeken wat ze wilt lezen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ze al heel lang met broerlief meeleest, moet dat geen probleem zijn denk ik zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |