Heeft iemand dat dan?quote:Op maandag 18 april 2011 16:50 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kan de persoon die zich als zus heeft opgeworpen wat sappige details vermelden die alleen de zus kan weten
Je leest het hele topic zelf maarquote:
Ik heb het gelezen, maar diegene zegt volgens mij nergens de betreffende zus te zijn? Behalve OeJ, maar dat was duidelijk om te klieren.quote:
Of lees ik 'm dan zo anders dan jullie?quote:Op maandag 18 april 2011 16:07 schreef Titaa het volgende:
Zus van TS kijkt af en toe op dit forum, daar TS in z'n eigen zeepbel leeft.\
Dit nadat TS uitgebreid op dit forum vertelde dat hij z'n ouders naar het vliegveld had gebracht met hun superdikke nieuwe Mercedes ML 320 CDI. Uiteraard (gedetailleerd zoals hij is) was hij niet vergeten ook de exacte data van z'n ouders vakantie op dit forum te vermelden. Met als gevolg dat de ML een week later (tijdens de ouderlijke vakantie) werd gestolen. Enig toezicht is dus gewenst.
Als TS volledig wil zijn, zou het netjes zijn om dit ook even te vermelden.
TS, Neem jezelf vooral niet te serieus, want dat doen wij ook niet.
Hmm, het kan ook een vriendin van de zus van TS zijn natuurlijk!quote:Op maandag 18 april 2011 16:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, maar diegene zegt volgens mij nergens de betreffende zus te zijn? Behalve OeJ, maar dat was duidelijk om te klieren.
[..]
Of lees ik 'm dan zo anders dan jullie?
Het wordt met de minuut gezelligerquote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, het kan ook een vriendin van de zus van TS zijn natuurlijk!
Och hemel, ze heeft d'r hele vriendinnenclub ingelicht over haar broers fokaccount
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |