quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Vet hequote:Op zondag 17 april 2011 18:26 schreef Barcaconia het volgende:
Deze staat automatisch in mijn AT???
Nu hoef ik geen tvp meer te plaatsen![]()
Er gaan geruchten, ik weet niet wie het aangezwengeld heeft, maar die mag het organiserenquote:
kleine smurf en haar reclame voor de BBQ-king in Cuijkquote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er gaan geruchten, ik weet niet wie het aangezwengeld heeft, maar die mag het organiseren
quote:
quote:
Kutquote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er gaan geruchten, ik weet niet wie het aangezwengeld heeft, maar die mag het organiseren
De vorige was al een fuckup, vandaar dat -9 erachterquote:Op zondag 17 april 2011 18:44 schreef Dingest het volgende:
[..]
zelfs
Gelukkig was je mij voor met de nieuwe, anders hadden we nu in deel 1600 gezeten trouwens
hout genoeg inderdaad, tuin is maar klein hoor of we moeten in een ergens bos gaan zitten bbq-enquote:Op zondag 17 april 2011 18:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We gaan bij Densmee, die schijnt een heul grote tuin te hebben, en genoeg hout ook
Daar stond mij nog iets van bij, maar -9 erachter is niet heel veel duidelijkerquote:Op zondag 17 april 2011 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De vorige was al een fuckup, vandaar dat -9 erachter
Mijn tuin is groot zat, met fraai uitzicht op diverse verlepte oldtimersquote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef densmee het volgende:
[..]
hout genoeg inderdaad, tuin is maar klein hoor of we moeten in een ergens bos gaan zitten bbq-en
Ik doe wel mee, Anne knoop ik desnoods overdwars achterop, dus die komt ookquote:
Nee klopt, maar ik had ook weinig trek om hem opnieuw te maken, dus had ik er effe -9 achter geplemptquote:Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef Dingest het volgende:
[..]
Daar stond mij nog iets van bij, maar -9 erachter is niet heel veel duidelijker
Ja, precies die!quote:
Maakt mij niet zo heel veel uit voor een keertje, als ik een rijke maand heb (en ik heb hem nog) kom ik misschien wel met de slee, dat vult lekker op de parkeerplaatsquote:Op zondag 17 april 2011 18:48 schreef Dingest het volgende:
[..]
Mijn tuin is groot zat, met fraai uitzicht op diverse verlepte oldtimers![]()
Maar ja, dan moet iedereen wel naar Drenthe komen
quote:
En heleboel?quote:
Hele RAI staat er vol meequote:
[PTA SC] Renault Kangoo Be Bop ZE; (378*4)-91+((12/3)x18)-(142-248)+54-√81kgquote:Op zondag 17 april 2011 18:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik had ook weinig trek om hem opnieuw te maken, dus had ik er effe -9 achter geplempt
Dan is mijn oprit wel snel vol jaquote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maakt mij niet zo heel veel uit voor een keertje, als ik een rijke maand heb (en ik heb hem nog) kom ik misschien wel met de slee, dat vult lekker op de parkeerplaats
Hey johquote:Op zondag 17 april 2011 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doe wel mee, Anne knoop ik desnoods overdwars achterop, dus die komt ook![]()
Op een mooie zondag, en lokatie boeit niet heel erg, centraal is kewl natuurlijk
Ik wil wel maarem, Emmen? Benzine kost 1.70 weet je nog..quote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dan is mijn oprit wel snel vol ja![]()
Nja, de rest kan bij de super om de hoek parkeren![]()
Dus het is op een zondag in Oosterhesselen (tenzij iemand iets centralers heeft), met:
- Dingest
- SD
- Anne (of ze nu wil of niet)
Vul zelf maar aan bij interesse
Die klopt niet, ik kom uit op 14784557,176quote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
[PTA SC] Renault Kangoo Be Bop ZE; (378*4)-91+((12/3)x18)-(142-248)+54-√81kg
quote:
Je mag ook op de fiets hoorquote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wil wel maarem, Emmen? Benzine kost 1.70 weet je nog..
Begin dan maar vast met sparenquote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wil wel maarem, Emmen? Benzine kost 1.70 weet je nog..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enneh, OosterhesselenScheelt toch minstens 1 liter.
Ja SD, dan kan ze geen pinten pakkenquote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef Anne het volgende:
Vanaf Nijmegen kun je met ons mee rijden.
Maar jeetje, 2 uur rijden. Ik ga niet op de motor hoor, mocht je dat denken, SD
.
Je mag ook achterop, dan gaan we op de mijnequote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef Anne het volgende:
Vanaf Nijmegen kun je met ons mee rijden.
Maar jeetje, 2 uur rijden. Ik ga niet op de motor hoor, mocht je dat denken, SD
.
Doet ze (denk ik) toch nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even wat foto's gemaakt.
2 12mm busjes gedraaid in de steun van het reservewiel gelast met een 3mm gaatje voor een splitpen er in
2 grote bussen gedraaid met een 75 graden hoek die in de conische gaten van de wielmoeren vallen, met een 12mm gat er in die over de busjes vallen in de steun.
Stalen framepje op de busjes gelast om de lamp en de plaathouder vast te schroeven. Alles er op geschoven, splitpen er in en het zit helemaal stevig vast.
Als het los moet (lekke band) haal je de splitpen er uit en je kunt zo de hele plaathouder er af schuiven zoals op de 2de foto
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Oke, achterop is goed.quote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je mag ook achterop, dan gaan we op de mijne
[..]
Doet ze (denk ik) toch niet
quote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef Barcaconia het volgende:
Krijg lekker cellulitis, niksnut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even wat foto's gemaakt.
2 12mm busjes gedraaid in de steun van het reservewiel gelast met een 3mm gaatje voor een splitpen er in
2 grote bussen gedraaid met een 75 graden hoek die in de conische gaten van de wielmoeren vallen, met een 12mm gat er in die over de busjes vallen in de steun.
Stalen framepje op de busjes gelast om de lamp en de plaathouder vast te schroeven. Alles er op geschoven, splitpen er in en het zit helemaal stevig vast.
Als het los moet (lekke band) haal je de splitpen er uit en je kunt zo de hele plaathouder er af schuiven zoals op de 2de foto
quote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef Barcaconia het volgende:
Looks profiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even wat foto's gemaakt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
iig een heel stuk mooier dan origineel op de achterbumper onder het reservewielquote:
Had ik maar even van de stapel gepakt omdat de belgische platen nog niet binnen zijn :'_quote:
Owquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Had ik maar even van de stapel gepakt omdat de belgische platen nog niet binnen zijn :'_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorkant heb ik ook gemaakt maar die is veel simpeler (hoeft er niet af te kunnen bij een lekke band) en moet ook nog even geschuurd en gespoten worden.
Origineel zit er aan de voorkant natuurlijk geen kenteken op (Amerika) en de Nederlandse plaat moet midden op de bumper waar bij mij mistlampen zitten (en op Nederlandse bumpers niet dus).[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Geen idee, die moet ik morgen gaan kopen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Wat zijn de echte dan? Wellicht dat ik daar ook wat voor kan verzinnen
.
Mag je zelfs iets bepalen? Of krijg je maar wat toegewezen?quote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee, die moet ik morgen gaan kopen.
Ah, ik vond je reactie al zo lang duren, maar vandaar...quote:Op zondag 17 april 2011 19:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die klopt niet, ik kom uit op 14784557,176
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ah, ik vond je reactie al zo lang duren, maar vandaar...
Jonguh, ik heb heul niet zitten rekenen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wel tof dat hij nog klopt ook, en dat je het even wilde voorrekenen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Da's ook prima, als je ze gelijk weer een likje verf geeft danquote:
Voetgangerveilig is voor mietjes.quote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef lipje het volgende:
is deze constructie wel een beetje voetgangerveilig?
Voor 800 euro geloof ik mag je het zelf bepalenquote:Op zondag 17 april 2011 20:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Mag je zelfs iets bepalen? Of krijg je maar wat toegewezen?
Ja, die komt er. En zelfs met plaathouder vouw je de hele plaat krom, ik had op deze steun in Amerika een Nederlandse plaat zitten en die vouwde indd helemaal.quote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
Komt er nou nog een plaathouder tussen de voorsteun en de plaat? lijkt me dat anders langzaamaan je plaat gaat omvouwen op termijnDie nieuwe belgische platen zijn ook normale breedte toch ?
Allejezusquote:Voor de reservering van een kentekenplaat met een gepersonaliseerd opschrift van 7 karakters zal een retributie geheven worden van ¤1000. Hetzelfde bedrag geldt eveneens voor de titularissen van niet-gepersonaliseerde vijf- en zeskarakterplaten die nà de omzetting hun huidige kentekennummer willen behouden en omzetten naar een gepersonaliseerde kentekenplaat op voorwaarde dat deze beschikbaar is met indexcijfer 9.
En dan te bedenken dat er zat mensen met een eigen plaat rondrijden in .bequote:
nog altijd goeiekoper dan in NL een auto af te tikkenquote:Op zondag 17 april 2011 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er zat mensen met een eigen plaat rondrijden in .be
quote:Op zondag 17 april 2011 20:45 schreef lipje het volgende:
[..]
nog altijd goeiekoper dan in NL een auto af te tikken
Gefeliciteerdquote:
Mits A corsa;quote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef Barcaconia het volgende:
Boeiend, ik heb 2 jaar een corsa gehad.
Hij is weggerend?quote:
C-corsa diesel. Was best een goed autootje maarja, ziet er niet uit natuurlijk. Liep 1:20, nooit onderhoud nodig gehad behalve af en toe olie erbij en toch 100.000km mee gereden in 2 jaar.quote:
Game poort? Wil je Mortal Kombat 1 gaan spelen?quote:
C-Corsa kan ook nog wel, maar een vent in een B vind ik zoooooo gayquote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
C-corsa diesel. Was best een goed autootje maarja, ziet er niet uit natuurlijk. Liep 1:20, nooit onderhoud nodig gehad behalve af en toe olie erbij en toch 100.000km mee gereden in 2 jaar.
Nee, ik wil een oude sidewinder 3d pro aansluiten.quote:Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Game poort? Wil je Mortal Kombat 1 gaan spelen?
Ik ben 12; wtf is dit?quote:
http://johanveldhuis.nl/?p=326quote:Op zondag 17 april 2011 20:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, ik wil een oude sidewinder 3d pro aansluiten.
En ja, dat is gruwelijk ouderwets, eens kijken of ik nog ergens een geluidskaart uit 1999 heb liggen.
Beetje een te lief autootje die B-corsa inderdaad. Maar ach.quote:Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
C-Corsa kan ook nog wel, maar een vent in een B vind ik zoooooo gay
Een gele kruising tussen een seriële en een printerpoortquote:
reed Bara niet in een B-corsa?quote:Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rug verbrijzeldquote:
Had ik kunnen wetenquote:
Net zo'n oude troep jaquote:Op zondag 17 april 2011 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een gele kruising tussen een seriële en een printerpoort
Ik heb XP, heb alleen nog geen oude geluidskaart gevonden. Wel bestaan er game-poort naar USB adapters, alleen dan krijg je weer het gekut dat er in XP geen drivers meer zitten voor deze joystick.quote:Op zondag 17 april 2011 20:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
http://johanveldhuis.nl/?p=326
Even thuisgemaakte drivers downloaden dus als je >Vista hebt.
Van welk brandhout hebben ze jou dan getimmerd?quote:
Ik heb een pc waar ik twee seriële en de parallelle poort van gebruik.quote:
de restjesquote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Van welk brandhout hebben ze jou dan getimmerd?
Waaibomenbrandhout waar de houtwormen al vele jaren welig in tieren.quote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Van welk brandhout hebben ze jou dan getimmerd?
quote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb een pc waar ik twee seriële en de parallelle poort van gebruik.
Ga dan ook niet zo'n avontuur aan kut!quote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waaibomenbrandhout waar de houtwormen al vele jaren welig in tieren.
Mijn B-Corsa heeft het ook een hele tijd keigoed gedaanquote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
C-corsa diesel. Was best een goed autootje maarja, ziet er niet uit natuurlijk. Liep 1:20, nooit onderhoud nodig gehad behalve af en toe olie erbij en toch 100.000km mee gereden in 2 jaar.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn B-Corsa heeft het ook een hele tijd keigoed gedaan
quote:Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, erger, het spul stuurt wat experimentjes met modeltreinen aan.quote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
Ben jij een zendamateur? die geilen ook op antiek met een stekker eraan
Jij bent een kloon van Socios?quote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, erger, het spul stuurt wat experimentjes met modeltreinen aan.
Jij kent duidelijk geen zendamateursquote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, erger, het spul stuurt wat experimentjes met modeltreinen aan.
Klim ff op het aanrecht of pak een eetkamerstoelquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef Anne het volgende:
Mijn ouders hebben blijkbaar snoepjes achter gelaten voor de katten...
[ afbeelding ]
Maar ik kan er niet bij.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef Anne het volgende:
Mijn ouders hebben blijkbaar snoepjes achter gelaten voor de katten...
[ afbeelding ]
Maar ik kan er niet bij.
Jaja, maar dat ze het gewoon in de kast zetten bij de restquote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klim ff op het aanrecht of pak een eetkamerstoel
Mijn natuurkundeleraar had zo'n hobby inclusief enorme bliksemafleider in de tuin. Die was wel erger, dat is waar.quote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk geen zendamateurs![]()
Eigenlijk wel.quote:Modeltreintjes, ik hád het kunnen weten natuurlijk
Ja, en?quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja, maar dat ze het gewoon in de kast zetten bij de rest.
Ze zitten me gewoon te pesten!
Ikke ook, maar sinds een jaartje of 5 niet meer, mijn schuifkantelmast staat ongebruikt midden in de tuinquote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mijn natuurkundeleraar had zo'n hobby inclusief enorme bliksemafleider in de tuin. Die was wel erger, dat is waar.
[..]
Eigenlijk wel.
Die trut weigerde in m'n BX te rijdenquote:Op zondag 17 april 2011 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga dan ook niet zo'n avontuur aan kut!
Ik vecht me morsdeaud voor jequote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt... Ook bij mijn ouders thuis hè. Je moet het wel voor mij opnemen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Had dat eerder gezegd, dan had ik er naar kunnen zwaaien.quote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ikke ook, maar sinds een jaartje of 5 niet meer, mijn schuifkantelmast staat ongebruikt midden in de tuin
Dat ding zwaait heus niet terug hoor?quote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, dan had ik er naar kunnen zwaaien.
Tering, da's best wel oranjequote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vecht me morsdeaud voor jeGrrrrrrrrr, billenkoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Racing voor Hollandquote:
Die kun je niet zien vanaf de dijkquote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, dan had ik er naar kunnen zwaaien.
Ze hadden je vaker een schop onder je kont moeten geven.quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja, maar dat ze het gewoon in de kast zetten bij de rest.
Ze zitten me gewoon te pesten!
quote:
I know, te vetquote:
Nee hoor. Ik was een heel lief meisje. Niet nodig dus.quote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ze hadden je vaker een schop onder je kont moeten geven.
Nee, gruwelijk dik in de was zetten, dan spoel je ze zo weer schoonquote:
Als je een zendmast al niet ziet, hoe had ik dan ooit jouw gezwaai moeten zien, je lengte in aanmerking nemende.quote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die kun je niet zien vanaf de dijk
Taaiming jonguh, het kan, geloof mequote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je een zendmast al niet ziet, hoe had ik dan ooit jouw gezwaai moeten zien, je lengte in aanmerking nemende.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je een zendmast al niet ziet, hoe had ik dan ooit jouw gezwaai moeten zien, je lengte in aanmerking nemende.
Nee joh!, zondequote:
Wij danken uquote:
Je kan ook gewoon één op de drie keer schijten doortrekken, dan lukt het altijdquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef 2cv het volgende:
M'n drol van gister wou niet wegspoelen (zat wel onder water). Hij heeft ±24 uur geweekt en nu wou hij eindelijk weg. Ik moest wel wat proppen pleepapier in de pot donderen zodat het water niet meer langs de drol stroomde, maar dat boeit niet.
Ik kan weer poepen
Ik had voorgaande posts niet gelezen. Nu hoeft het al niet meerquote:
Broodje frikandel jonguh!quote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik had voorgaande posts niet gelezen. Nu hoeft het al niet meer
Ik ook altijd bij vliegbasis Volkelquote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef densmee het volgende:
pumatje in pta is niet een erg groot succes![]()
het is wel echt weer een auto voor een soldaat, op legerplaats Oirschot zie ik ook smorgens van die gepimpte tupperware wagens binnenrijden
opgelost, maargoed jullie begrijpen wel dat ik altijd heel hard moet lachen als ik op een defensie terrein toezicht moet houden op een houtoogst of wat dan ook.quote:
Da's idd wel een prachtexemplaarquote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef densmee het volgende:
[..]
opgelost, maargoed jullie begrijpen wel dat ik altijd heel hard moet lachen als ik op een defensie terrein toezicht moet houden op een houtoogst of wat dan ook.
en er zijn dan van die volwassenen soldaatje aan het spelen.
het leukste is dan om je auto precies voor hun (met de handgegraven) schuttersputje te zetten
als Annie bovenop SD klimt en die op het puntje van de uitgeklapte antenne staat, dan had je het gezwaai alsnog gemist, omdat je er niet op lettequote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik trek minimaal één op de één maal door. In dit geval was het wel ±tien op de één maal. Ik schijt bakstenen ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon één op de drie keer schijten doortrekken, dan lukt het altijd
Bak een taart, kom hem naar Utrecht brengen!quote:
Das mooi rukquote:Op maandag 18 april 2011 14:34 schreef 2cv het volgende:
Mag nog steeds niet autorijden van de cardioloog![]()
Wat klote.quote:Op maandag 18 april 2011 14:34 schreef 2cv het volgende:
Mag nog steeds niet autorijden van de cardioloog![]()
Geen eigen terrein met een hek er omheen alhier. Daarbij wil ik gewoon op de openbare weg rondscheuren.quote:
Hartritme is nog steeds niet wat het wezen moet. A.s. vrijdag hoor ik meer.quote:Op maandag 18 april 2011 14:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat klote.Waarom niet? Wanneer is het volgende toetsmoment?
Hey Anne, waar werk je nu eigenlijk? Want je hebt weer een baan begreep ik?quote:
Het lijkt niet lang meer te duren, morgen en komende week weer belangrijke gesprekken, dan komt het dicht bij. Al zit ik ondertussen ook in t Ruhrgebied en Antwerpen e.o. te kijken. Dan kan ik mn vriendin nog wat vaker zien.quote:Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef Barcaconia het volgende:
Zit je al in Ierland of Spanje of Burkina Faso?
hoe was je eerste dag bevallen?quote:
Bij wat voor een bedrijf zit je nu?quote:Op maandag 18 april 2011 17:53 schreef Anne het volgende:
Beetje veel informatie. Ik word op 8437387479349 dingen tegelijk in geleerd.
Morgen herhaling van de dingen van vandaag. En overmorgen zit ik weer bij een andere afdeling, om dingen te leren, omdat daar binnenkort (lees; volgende week dacht ik) iemand op vakantie gaat.
Volgens mij wil je helemaal niet in het buitenland wonen, anders was je allang weggeweest.quote:Op maandag 18 april 2011 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het lijkt niet lang meer te duren, morgen en komende week weer belangrijke gesprekken, dan komt het dicht bij. Al zit ik ondertussen ook in t Ruhrgebied en Antwerpen e.o. te kijken. Dan kan ik mn vriendin nog wat vaker zien.
De procedures lopen nu eenmaal lang, de twee bedrijven waar ik nu mee in gesprek ben, ben ik al bijna een maand mee bezig en zal nog zeker 2-3 weken duren als ik het wordt. Ik zoek geen callcenter werk, dan had ik twee maanden terug al werk gehad. Het niveau waarop ik werk zoek is nu eenmaal net ff iets hoger en procedures van 2 maanden zijn heel normaal.quote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens mij wil je helemaal niet in het buitenland wonen, anders was je allang weggeweest.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zoek geen callcenter werk, dan had ik twee maanden terug al werk gehad. Het niveau waarop ik werk zoek is nu eenmaal net ff iets hoger en procedures van 2 maanden zijn heel normaal.
beginnen om 7 uur en om 16 uur klaar? Dus ergens tussen 11 en 12 lunchen. Geen wonder dat je nu uitgestorven bentquote:Op maandag 18 april 2011 17:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Transportbedrijf.
En nu; ETEN, eindelijk. Ik heb HONGER en geen trek.
Nee johquote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef lipje het volgende:
[..]
beginnen om 7 uur en om 16 uur klaar? Dus ergens tussen 11 en 12 lunchen. Geen wonder dat je nu uitgestorven bent
EET smakelijk
Leuk dat je bij Martens, van Dijk, Krijnen of Boom werkt.quote:
nee, wel contact gehad met de detacheerder, maar die kon me ook nog niks vertellen, ff nagels bijten nogquote:Op maandag 18 april 2011 17:51 schreef lipje het volgende:
[..]
hoe was je eerste dag bevallen?
En SD, weten we al meer?
Arme jijquote:
Fout.quote:Op maandag 18 april 2011 19:24 schreef densmee het volgende:
[..]
Leuk dat je bij Martens, van Dijk, Krijnen of Boom werkt.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:24 schreef densmee het volgende:
[..]
Leuk dat je bij Martens, van Dijk, Krijnen of Boom werkt.
Duurdt? hoger niveau? wut?quote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De procedures lopen nu eenmaal lang, de twee bedrijven waar ik nu mee in gesprek ben, ben ik al bijna een maand mee bezig en zal nog zeker 2-3 weken duren als ik het wordt. Ik zoek geen callcenter werk, dan had ik twee maanden terug al werk gehad. Het niveau waarop ik werk zoek is nu eenmaal net ff iets hoger en procedures van 2 maanden zijn heel normaal.
Vindt zij dat ook een goed idee dan?quote:Op maandag 18 april 2011 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
... Dan kan ik mn vriendin nog wat vaker zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nouquote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti gaat rond met de koffiekan.
Iemand nog een bakkie?![]()
Graag! ik sta al de hele dag op eenquote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti gaat rond met de koffiekan.
Iemand nog een bakkie?![]()
Ecosnolliequote:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef Sounddragon het volgende:
niet helemaal dus
Ik heb geen haar meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig word ik niet op mijn taal beoordeeldquote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Duurdt? hoger niveau? wut?![]()
Bij een callcenter ga je iig niet op je bek met je taalvoudten, mits er een spellcheck op de software zit
[..]
Vindt zij dat ook een goed idee dan?en zeker niet op mijn Nederlandse taalgebruik, die zal ik zakelijk toch niet gebruiken.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Gelukkig maarquote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen haar meer
[..]
Gelukkig word ik niet op mijn taal beoordeelden zeker niet op mijn Nederlandse taalgebruik, die wat zal ik zakelijk toch niet >zal< gebruiken.
"excuse me for my poor english, it is not my first language"quote:
Ja dag, herschrijven kost geldquote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, die zin is nu nog steeds zo krom als een hoer, lief.
nee 400, en ik deed het voor de helftquote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh ja. Hoeveel was het ook alweer. 300 euro?.
Inkoppertje.quote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee 400, en ik deed het voor de helft
Dan is het ook niet "wat" maar "welke" als je toch gaat mierenneuken, moet je t wel goed doen.quote:
of hetgeenquote:Op maandag 18 april 2011 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is het ook niet "wat" maar "welke" als je toch gaat mierenneuken, moet je t wel goed doen.
Brrrr!! Horrorquote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Graag! ik sta al de hele dag op eenkoffiepad
rantsoen
Ja, tell me about it.quote:
Jaquote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
Je gaat met de powlow naar Monaco vliegen?
WTF, je bent zwart!quote:Op maandag 18 april 2011 20:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, ik heb blijkbaar een ban, alleen kan ik nog wel posten.
Op de motor achterop naar Monaco meteen na de BBQ? Ah men, dat wordt bipspijn.quote:Op maandag 18 april 2011 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
Kunnen we dat niet combineren met de BBQ?
Anne verlaat ons team.quote:Anne verlaat ons team.
Vanwege een interne ruzie stopt Anne voorlopig met mod zijn. Als ze zelf behoefte heeft om te reageren mag ze dat zelf weten. Wij laten het hierbij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het nietquote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef Barcaconia het volgende:
Laatonsookeenswetenwateraandehandisdan.
Hihihiquote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef Barcaconia het volgende:
Laatonsookeenswetenwateraandehandisdan.
Waarvan?quote:
Jij bent denk ik een makkelijk doelwit.zwart.quote:
Waarom ben ik dan niet zwart?quote:
Geen idee. Moeten we weer een "ik steun mijn mod"-ava maken?quote:
Waarom denk jij dat ik in Kojk ben?quote:Op maandag 18 april 2011 20:31 schreef Anne het volgende:
[..]. Dat zeg ik net,
.
Ik ga ff naar Kojk rijden. Tot zo?
Whehe, nee het komt wel weer goed denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 20:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee. Moeten we weer een "ik steun mijn mod"-ava maken?
Waar maak jij je druk om?quote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef 2cv het volgende:
Nu zijn die die avatarverwisselaars tenminste een beetje uit elkaar te houden.
Houden zo !
Hmm, ik zou IK! kunnen roepenquote:Op maandag 18 april 2011 20:32 schreef Barcaconia het volgende:
Idd, wie gaat er nou in godsnaam vrijwillig in Kojk zitten
Noop, de deur staat hier zelfs open, en ik zie heulemaal nog niksquote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
kan iemand me vertellen of weekend al voor de deur staat?
* Alfisti heeft even gekeken maar hier staat nog nietsquote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
kan iemand me vertellen of weekend al voor de deur staat?
was het maar waar dat ik dat kon, ach ja nog 2 daagjes werken, een dagje school en vrijdag een excursie in zuid limburg (op de motor daarheen inderdaad) en dan is het lang weekendquote:Op maandag 18 april 2011 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kom jij de week doormidden zagen al?
Dat dacht ik helemaal niet.quote:Op maandag 18 april 2011 20:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik in Kojk ben?
Morgen rond de lunch is mijn week door middenquote:Op maandag 18 april 2011 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kom jij de week doormidden zagen al?
Parttime watjes.quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen rond de lunch is mijn week door midden
Dat zei je welquote:
Ze wilde dat jij haar zou verrassen door onverwacht in Kojk te staan als ze thuis kwam.quote:
Met blommen, zonder blommen.quote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ze wilde dat jij haar zou verrassen door onverwacht in Kojk te staan als ze thuis kwam.
Ben druk genoeg,quote:
met slipje, zonder fristiquote:
een ZWARTEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |