quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Vet hequote:Op zondag 17 april 2011 18:26 schreef Barcaconia het volgende:
Deze staat automatisch in mijn AT???
Nu hoef ik geen tvp meer te plaatsen![]()
Er gaan geruchten, ik weet niet wie het aangezwengeld heeft, maar die mag het organiserenquote:
kleine smurf en haar reclame voor de BBQ-king in Cuijkquote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er gaan geruchten, ik weet niet wie het aangezwengeld heeft, maar die mag het organiseren
quote:
quote:
Kutquote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er gaan geruchten, ik weet niet wie het aangezwengeld heeft, maar die mag het organiseren
De vorige was al een fuckup, vandaar dat -9 erachterquote:Op zondag 17 april 2011 18:44 schreef Dingest het volgende:
[..]
zelfs
Gelukkig was je mij voor met de nieuwe, anders hadden we nu in deel 1600 gezeten trouwens
hout genoeg inderdaad, tuin is maar klein hoor of we moeten in een ergens bos gaan zitten bbq-enquote:Op zondag 17 april 2011 18:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We gaan bij Densmee, die schijnt een heul grote tuin te hebben, en genoeg hout ook
Daar stond mij nog iets van bij, maar -9 erachter is niet heel veel duidelijkerquote:Op zondag 17 april 2011 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De vorige was al een fuckup, vandaar dat -9 erachter
Mijn tuin is groot zat, met fraai uitzicht op diverse verlepte oldtimersquote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef densmee het volgende:
[..]
hout genoeg inderdaad, tuin is maar klein hoor of we moeten in een ergens bos gaan zitten bbq-en
Ik doe wel mee, Anne knoop ik desnoods overdwars achterop, dus die komt ookquote:
Nee klopt, maar ik had ook weinig trek om hem opnieuw te maken, dus had ik er effe -9 achter geplemptquote:Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef Dingest het volgende:
[..]
Daar stond mij nog iets van bij, maar -9 erachter is niet heel veel duidelijker
Ja, precies die!quote:
Maakt mij niet zo heel veel uit voor een keertje, als ik een rijke maand heb (en ik heb hem nog) kom ik misschien wel met de slee, dat vult lekker op de parkeerplaatsquote:Op zondag 17 april 2011 18:48 schreef Dingest het volgende:
[..]
Mijn tuin is groot zat, met fraai uitzicht op diverse verlepte oldtimers![]()
Maar ja, dan moet iedereen wel naar Drenthe komen
quote:
En heleboel?quote:
Hele RAI staat er vol meequote:
[PTA SC] Renault Kangoo Be Bop ZE; (378*4)-91+((12/3)x18)-(142-248)+54-√81kgquote:Op zondag 17 april 2011 18:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik had ook weinig trek om hem opnieuw te maken, dus had ik er effe -9 achter geplempt
Dan is mijn oprit wel snel vol jaquote:Op zondag 17 april 2011 18:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maakt mij niet zo heel veel uit voor een keertje, als ik een rijke maand heb (en ik heb hem nog) kom ik misschien wel met de slee, dat vult lekker op de parkeerplaats
Hey johquote:Op zondag 17 april 2011 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doe wel mee, Anne knoop ik desnoods overdwars achterop, dus die komt ook![]()
Op een mooie zondag, en lokatie boeit niet heel erg, centraal is kewl natuurlijk
Ik wil wel maarem, Emmen? Benzine kost 1.70 weet je nog..quote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dan is mijn oprit wel snel vol ja![]()
Nja, de rest kan bij de super om de hoek parkeren![]()
Dus het is op een zondag in Oosterhesselen (tenzij iemand iets centralers heeft), met:
- Dingest
- SD
- Anne (of ze nu wil of niet)
Vul zelf maar aan bij interesse
Die klopt niet, ik kom uit op 14784557,176quote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
[PTA SC] Renault Kangoo Be Bop ZE; (378*4)-91+((12/3)x18)-(142-248)+54-√81kg
quote:
Je mag ook op de fiets hoorquote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wil wel maarem, Emmen? Benzine kost 1.70 weet je nog..
Begin dan maar vast met sparenquote:Op zondag 17 april 2011 19:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wil wel maarem, Emmen? Benzine kost 1.70 weet je nog..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enneh, OosterhesselenScheelt toch minstens 1 liter.
Ja SD, dan kan ze geen pinten pakkenquote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef Anne het volgende:
Vanaf Nijmegen kun je met ons mee rijden.
Maar jeetje, 2 uur rijden. Ik ga niet op de motor hoor, mocht je dat denken, SD
.
Je mag ook achterop, dan gaan we op de mijnequote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef Anne het volgende:
Vanaf Nijmegen kun je met ons mee rijden.
Maar jeetje, 2 uur rijden. Ik ga niet op de motor hoor, mocht je dat denken, SD
.
Doet ze (denk ik) toch nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even wat foto's gemaakt.
2 12mm busjes gedraaid in de steun van het reservewiel gelast met een 3mm gaatje voor een splitpen er in
2 grote bussen gedraaid met een 75 graden hoek die in de conische gaten van de wielmoeren vallen, met een 12mm gat er in die over de busjes vallen in de steun.
Stalen framepje op de busjes gelast om de lamp en de plaathouder vast te schroeven. Alles er op geschoven, splitpen er in en het zit helemaal stevig vast.
Als het los moet (lekke band) haal je de splitpen er uit en je kunt zo de hele plaathouder er af schuiven zoals op de 2de foto
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Oke, achterop is goed.quote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je mag ook achterop, dan gaan we op de mijne
[..]
Doet ze (denk ik) toch niet
quote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef Barcaconia het volgende:
Krijg lekker cellulitis, niksnut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even wat foto's gemaakt.
2 12mm busjes gedraaid in de steun van het reservewiel gelast met een 3mm gaatje voor een splitpen er in
2 grote bussen gedraaid met een 75 graden hoek die in de conische gaten van de wielmoeren vallen, met een 12mm gat er in die over de busjes vallen in de steun.
Stalen framepje op de busjes gelast om de lamp en de plaathouder vast te schroeven. Alles er op geschoven, splitpen er in en het zit helemaal stevig vast.
Als het los moet (lekke band) haal je de splitpen er uit en je kunt zo de hele plaathouder er af schuiven zoals op de 2de foto
quote:Op zondag 17 april 2011 20:04 schreef Barcaconia het volgende:
Looks profiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even wat foto's gemaakt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
iig een heel stuk mooier dan origineel op de achterbumper onder het reservewielquote:
Had ik maar even van de stapel gepakt omdat de belgische platen nog niet binnen zijn :'_quote:
Owquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Had ik maar even van de stapel gepakt omdat de belgische platen nog niet binnen zijn :'_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorkant heb ik ook gemaakt maar die is veel simpeler (hoeft er niet af te kunnen bij een lekke band) en moet ook nog even geschuurd en gespoten worden.
Origineel zit er aan de voorkant natuurlijk geen kenteken op (Amerika) en de Nederlandse plaat moet midden op de bumper waar bij mij mistlampen zitten (en op Nederlandse bumpers niet dus).[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Geen idee, die moet ik morgen gaan kopen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Wat zijn de echte dan? Wellicht dat ik daar ook wat voor kan verzinnen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |