Nec was de 2e helft veel minder. Kijk maar naar de statistieken.quote:Op zondag 17 april 2011 16:22 schreef numero_uno het volgende:
NEC had minimaal een gelijkspel verdiend....
In welke minuut?!quote:Op zondag 17 april 2011 16:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Feyenoord / Vitesse / Groningen nog, succes man. Heracles was beter
Serieus ?quote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef Wilskracht het volgende:
Issakson wordt door Bas van Veenendaal vertelt dat Ajax verloren heeft.
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 16:24 schreef Geo3kant het volgende:
Lucky Ajax, lucky PSV.. lucky de graafschap?
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
Please do thumpbs up if you aer vor Ajax.
[ afbeelding ]
Er zijn drie soorten leugens: leugens, grove leugens, en statistiekenquote:Op zondag 17 april 2011 16:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nec was de 2e helft veel minder. Kijk maar naar de statistieken.
Vermeeeeerr!![]()
Silv dislikes.quote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
Please do thumpbs up if you aer vor Ajax.
[ afbeelding ]
zat er op te wachten dat dit zou komen. En als we straks weer verdiend verliezen van psv net zoals vorig jaar tegen twente is het weer huilen in amsterdam.quote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef Smoofie het volgende:
FEYENOORD MOET HET DOEN VOOR AJAX. SUPPORTERS ZULLEN WEL OP HET VELD KOMEN BIJ EEN TRAINING VAN FEYENOORD OM TE VERLIEZEN
Tja, dat is een kwaliteit van een topclub.. als je het zelf niet afmaakt, eerlijk is eerlijk.. dacht je nu echt in de rust dat NEC nog ging winnen?quote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef eight het volgende:
Dat geluk van Ajax kent echt geen grenzen he. Zou toch echt triest zijn als hun kampioen worden...
Het wordt sowieso weer een kampioen van de armoede dit seizoen, gezien het aantal punten dat iedereen al heeft verkloot dit jaar...quote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef eight het volgende:
Dat gelukkig van Ajax kent echt geen grenzen he. Zou toch echt triest zijn als hun kampioen worden...
En teletekst supporters die hier van moeten leven (jij) Al was Ajax wel dramatisch en heeft Nec in zijn totaal inderdaad de betere kansen gehad.quote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Er zijn drie soorten leugens: leugens, grove leugens, en statistieken
Vorig jaar was dat wel anders.quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het wordt sowieso weer een kampioen van de armoede dit seizoen, gezien het aantal punten dat iedereen al heeft verkloot dit jaar...
Dan nog liever Twentequote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef eight het volgende:
Dat gelukkig van Ajax kent echt geen grenzen he. Zou toch echt triest zijn als hun kampioen worden...
'weer'?quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het wordt sowieso weer een kampioen van de armoede dit seizoen, gezien het aantal punten dat iedereen al heeft verkloot dit jaar...
Tegen PSV heeft Feyenoord nu zeker wel een kansquote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zat er op te wachten dat dit zou komen. En als we straks weer verdiend verliezen van psv net zoals vorig jaar tegen twente is het weer huilen in amsterdam.
Firefox zijn startpaginaquote:
Been met zijn Europees voetbalquote:Op zondag 17 april 2011 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tegen PSV heeft Feyenoord nu zeker wel een kans
Eens !quote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef Elusive het volgende:
conclusie van deze voetbal-middag:
[ afbeelding ]
Moet teletekst nog openen...quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En teletekst supporters die hier van moeten leven (jij) Al was Ajax wel dramatisch en heeft Nec in zijn totaal inderdaad de betere kansen gehad.
Mario been vindt dat ook.quote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Moet teletekst nog openen...
Gewoon klote dat NEC verloren heeft waar het niet had gehoeven. Dan hadden ze nu mooi 8e gestaan.
jaquote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef Wilskracht het volgende:
Klopt. Daarnaast had Ajax ook een legio kansen de 2de helft, echt ongelooflijk.quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax gewoon terecht gewonnen.. niet af maken = om problemen vragen, NEC faalt
Kampioenschapstechnisch denk ik..quote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef Wilskracht het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax gewoon terecht gewonnen.. niet af maken = om problemen vragen, NEC faalt
quote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef Buitendam het volgende:
Zowel Ajax als PSV hadden geweldige mazzel, vond ik. Twente vette pech.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef Buitendam het volgende:
Zowel Ajax als PSV hadden geweldige mazzel, vond ik. Twente vette pech.
Die heb ik vandaag al.quote:Op zondag 17 april 2011 16:36 schreef Geo3kant het volgende:
Komende 3 weken worden we allemaal 10 jaar ouder en risico op een maagzweer
Ajax mag God op de blote knieën bedanken dat NEC het verzuimt 2-0/3-0 te maken voor rust. PSV dat ze 45 minuten lang weggetikt zijn door Heracles en Isaksson een pingel houdt. Zet die Ajax-bril eens af.quote:
Wat een kut topic man, je gaat toch niet live over de wedstrijd daar praten, wat een bagger allemaalquote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef Geo3kant het volgende:
Wat een fijn topic van Twente.. geen psv'ers en ajaCieden, die komen trollen als ze punten verspelen..
quote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef Smoofie het volgende:
WIllem II, Angstgegner van Feyenoord....LOL!
moet je nu inzetten op unibetquote:Op zondag 17 april 2011 16:51 schreef Geo3kant het volgende:
1:17 @ unibet, misschien had ik toch wat moeten inzetten
quote:Op zondag 17 april 2011 16:51 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Hahah en geo3kant bijvoorbeld is bang foor FEY volgende week.
Zullen we dan maar niemand tot kampioen uitroepen straks omdat het allemaal te slecht was?quote:Op zondag 17 april 2011 16:52 schreef Nober het volgende:
Alsof Twente en Ajax niet dramatisch zijn? Als je na 31 wedstrijden nog niet eens 70 punten hebt, dan verdien je de titel niet. En wat schetst je verbazing? Er heeft nog niemand 70 punten na 31 wedstrijden.
Dat zou ik graag zien gebeuren.quote:Op zondag 17 april 2011 16:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zullen we dan maar niemand tot kampioen uitroepen straks omdat het allemaal te slecht was?
Willem II komt altijd op voorsprong jo, daarna geven ze het weer opquote:Op zondag 17 april 2011 16:52 schreef S0nic het volgende:
Kut, als ze vandaag verliezen hebben ze niks meer om voor te spelen volgende week. Dus verliezen ze sowiezo
Oh, maar d'r wordt wel iemand kampioen. Alleen wel met dramatisch voetbal en héél veel geluk. Wie het ook mag worden.quote:Op zondag 17 april 2011 16:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zullen we dan maar niemand tot kampioen uitroepen straks omdat het allemaal te slecht was?
Nee, verdienen ze niet en hebben ze niets te zoeken.quote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus volgend seizoen ook niemand in de CL en EL
Precies dan is Ado de terechte kampioen dit jaar..quote:Op zondag 17 april 2011 16:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Liever dan vorig jaar meer dan 100 goals scoren, 85 punten halen en tweede worden.quote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, maar d'r wordt wel iemand kampioen. Alleen wel met dramatisch voetbal en héél veel geluk. Wie het ook mag worden.
Maar Feijenoord uit is voor PSV sowieso lastig, ik zie PSV dat niet winnen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:54 schreef Gramulanion het volgende:
Jeetje. Eigenlijk moet Feyenoord wel even winnen. Dan spelen ze nog ergens voor tegen PSV.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Liever dan vorig jaar meer dan 100 goals scoren, 85 punten halen en tweede worden.
Als Feyenoord nergens meer voor speelt zie ik PSV makkelijk winnen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Feijenoord uit is voor PSV sowieso lastig, ik zie PSV dat niet winnen.
En minste tegendoelpuntenquote:Op zondag 17 april 2011 16:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Liever dan vorig jaar meer dan 100 goals scoren, 85 punten halen en tweede worden.
Dit dus. Wat een geouwehoer over dat "kampioenschap van de armoede"quote:Op zondag 17 april 2011 16:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Feijenoord-PSV en dat wil Feijenoord niet winnen? (Komt PSV goed weg als dat zo is)quote:Op zondag 17 april 2011 16:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als Feyenoord nergens meer voor speelt zie ik PSV makkelijk winnen.
Het lijkt mij dat je dan juist nog wel een 1 goed resultaat wil neerzetten, zeker na de 10-0. Het lijkt me toch niet dat de spelers ook opgeven omdat Ajax dan mogelijk kampioen worden?quote:Op zondag 17 april 2011 16:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Feyenoord speelt nog altijd ergens voor, die hebben meer gezichtsverlies met een 13e plek dan een NAC of de Graafschap.quote:Op zondag 17 april 2011 16:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
zit in je hoofd, ook dit is een topwedstrijd.quote:Op zondag 17 april 2011 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja tijd om dit topic te verlaten, Eredivisie voetbal heeft heel vaak de prioriteit maar ik heb toch een lichte voorkeur voor Liverpool - Arsenal over deze wedstrijd
Same here, maar volgens mij gaat Sport 1 eerst de wedstrijd Bayern-Leverkussen afmaken...quote:Op zondag 17 april 2011 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja tijd om dit topic te verlaten, Eredivisie voetbal heeft heel vaak de prioriteit maar ik heb toch een lichte voorkeur voor Liverpool - Arsenal over deze wedstrijd
Ik zie feyenoord het nog minder snel winnen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Feijenoord uit is voor PSV sowieso lastig, ik zie PSV dat niet winnen.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een lichte voorkeur voor Liverpool - Arsenal en Napoli - Udinese strakstot ziens!
banquote:Op zondag 17 april 2011 17:01 schreef Zwansen het volgende:
Waarom kan ik wel posten in VBL en niet meer in SPT?
Iddquote:Op zondag 17 april 2011 17:05 schreef Samael het volgende:
De Fridge
Bvlaar
Witch-naldum
Engels commentaar
Willem Twee zegt ie dan weer wel goedquote:Op zondag 17 april 2011 17:07 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
IddDe Fridge. Zou je toch nog iets van The Vreeee verwachten maar nee
quote:Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef Ohjaajoh het volgende:
[..]
Daar had ik dan weer Want Him Two verwacht.
DMquote:Op zondag 17 april 2011 17:17 schreef Geo3kant het volgende:
Iemand sopcastje voor Feyenoord? Mijne is er mee gestopt..
quote:
Iddquote:
Ik heb er verdeelde gedachten overquote:Op zondag 17 april 2011 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Mooi zo, Feyenoord gaat ook van PSV winnen
Feyenoord haalt Play offs als ze van PSV winnen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik heb er verdeelde gedachten overEne kant wil ik dat ze winnen andere kant wil ik Ajax liever niet als kampioen..
Dat is toch niet 100% zeker allemaal?quote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef Temlin het volgende:
[..]
Feyenoord haalt Play offs als ze van PSV winnen.
Adblockerquote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef Geo3kant het volgende:
Klote banner met geluid van zo'n farmville achtig spelkan hem ook niet muten want zit deel onder het streamscherm.. refreshssss
Kut ding idd en vooral als je je geluid hard hebt aanstaan vanwege het zachte geluid van de streamquote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef Geo3kant het volgende:
Klote banner met geluid van zo'n farmville achtig spelkan hem ook niet muten want zit deel onder het streamscherm.. refreshssss
Ja maar haal Meeuwis er niet uit danquote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef Slenger het volgende:
Goeie wissel, je staat toch al ver voor. Geef de jeugd de kans.
Als je het zo bekijktquote:Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef Slenger het volgende:
Nee oke, maar heb liever dat van Haaren geblesseerd raakt dan dat het Meeuwis overkomt. Die ben je nog nodig laatste wedstrijden. Je weet het nooit zeker.
Geen last vanquote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef Cpt. het volgende:
Ik begin me echt aan die cursor te ergeren...
precies, ben allang blij dat het niet de hele tijd loopt te bufferenquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef Cpt. het volgende:
Ik begin me echt aan die cursor te ergeren...
Gemiddelde van 3 p/wedstrijd. Dat is echt heel veel.quote:Op zondag 17 april 2011 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Willem II op weg naar de 100 tegengoals. Hoe vaak komt zo iets voor?
Bijna nooitquote:Op zondag 17 april 2011 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Willem II op weg naar de 100 tegengoals. Hoe vaak komt zo iets voor?
Tja, deden we vorig jaar tog ook met Twentequote:Op zondag 17 april 2011 18:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja, PSV laten winnen uit haat voor Ajax? Want ze zingen het nu al.. lastig
Oeps, ik keek verkeerd op de ranglijst.. My bad!quote:
Ik had 4-1 voorspelt ..quote:Op zondag 17 april 2011 18:10 schreef macca728 het volgende:
haha Unibet betaalt al uit voor Feyenoord, typisch, nog 10 min te spelen.
Ja dat is wel weer waar.. Nog 2 te gaanquote:Op zondag 17 april 2011 18:10 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Oeps, ik keek verkeerd op de ranglijst.. My bad!
Maar we zijn wel bijna uit het negatieve doelsaldo
zeker omdat het officieel niet legaal is, ik had 4 euro ingezet na de 0-1 op Feyquote:Op zondag 17 april 2011 18:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik had 4-1 voorspelt ..
Waarom is er geen officieel gokken topic voor unibet/real money ipv die nepshizzle hier?
Een degraderende club nu nog extra vernederen is een beetje te overdreven imoquote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef Niles-Crane het volgende:
Nog één extreem vernederende goal zou mooi zijn. Miyaichi die het hele veld oversteekt bijvoorbeeld.
High school shootings zijn geen goede manier van af reageren..quote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef GGMM het volgende:
Mensen die zelf vernederd zijn in het verleden hebben altijd de wil om dit later op iemand anders af te reageren door hetzelfde te willen doen.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef GGMM het volgende:
Mensen die zelf vernederd zijn in het verleden hebben altijd de wil om dit later op iemand anders af te reageren door hetzelfde te willen doen.
Het maakt een statementquote:Op zondag 17 april 2011 18:19 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Een degraderende club nu nog extra vernederen is een beetje te overdrijven imo
Ik ben het eens met dit statement.quote:Op zondag 17 april 2011 18:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
High school shootings zijn geen goede manier van af reageren..
Serieus, is echt zo.quote:
In het geval van Willem II is het eerder het executeren van een voortvluchtige die de doodstraf kreeg opgelegd...quote:Op zondag 17 april 2011 18:19 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Een degraderende club nu nog extra vernederen is een beetje te overdreven imo
Dan hoop ik dat Ryo idd flink vernederd is in zijn verledenquote:Op zondag 17 april 2011 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het eens met dit statement.
[..]
Serieus, is echt zo.
Hij speelde niet tegen PSV toch?quote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Ryo idd flink vernederd is in zijn verleden
AZ (thuis)quote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
Nog 8 doelpunten voor de 100. Wat is het programma van Willem 2?
Misschien ook niet.quote:Op zondag 17 april 2011 18:22 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
AZ (thuis)
FC Twente (uit)
NAC Breda (thuis)
In Breda zitten ze ook al met de calculator klaar, daar hopen ze met de 0-1 de 100e tegengoal binnen te schieten.
nee we stellen het team van Excelsior op en gaan met het eerste naar Amsterdam.quote:Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tegen PSV stelt feyenoord toch een jeugdelftal op?
Oh, jullie willen nog een keer verliezen van Ajax?quote:Op zondag 17 april 2011 18:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee we stellen het team van Excelsior op en gaan met het eerste naar Amsterdam.
En c'mon Feyenoord!quote:
Waar Ajax zich met een gelijkspel tot kampioenkroont omdat Psv na Feyenoord geen wedstrijd meer weet te winnen?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee joh PSV wint van Feyenoord, ADO van Twente, en laatste speeldag Twente van Ajax
PSV verliest de laatste 2 wedstrijden?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar Ajax zich met een gelijkspel tot kampioenkroont omdat Psv na Feyenoord geen wedstrijd meer weet te winnen?
Zwinkels, en wtf ik dacht dat de zaak al was afgerond na het lezen van een jank artikel in de VI een jaar terug over hem.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vraag me af wie er keept voor ADO:
LELYSTAD - ADO Den Haag-doelman Gino Coutinho heeft donderdag een jaar cel tegen zich horen eisen wegens grootschalige hennepteelt, valsheid in geschrifte en witwassen.
© ProShotsIn een loods in Ens (Flevoland), die op naam stond van de 28-jarige keeper, werden in augustus 2009 ongeveer 4200 hennepplanten aangetroffen.
Coutinho stond donderdag samen met zijn vriendin en medeverdachte Denise le R. terecht voor de rechtbank in Lelystad. Tegen haar werd ook twaalf maanden geëist.
De vader van de doelman stond in maart al terecht voor zijn aandeel in de zaak. Hij nam alle schuld op zich en werd veroordeeld tot twee jaar cel.
Het Openbaar Ministerie (OM) gaf tijdens die zitting al aan niet te geloven dat Coutinho en zijn vriendin niets wisten van de plantage. Het stel woonde destijds in een boerderij naast de loods. Volgens het OM zijn alle beschuldigingen bewezen
Bron
Tja Vitesse heeft de spelers om te stunten als alles lekker loopt, en voor Groningen is Matavz weer fit.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV verliest de laatste 2 wedstrijden?En dan tegen Vitesse en Groningen, kom op weer realist
Nouja, netjes... het was soms echt slecht, maar gelukkig wonnen wequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef Buitendam het volgende:
Netjes gevoetbald van Twente. Nu eens kijken wat de concurrentie zondag doet.
Ik had een gelijkspel de beste uitslag gevonden, ADO zonder punten is een beetje onverdiend bij deze wedstrijd. Maar als je kampioen wilt worden moet je dit soort wedstrijden winnen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nouja, netjes... het was soms echt slecht, maar gelukkig wonnen we
quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:26 schreef de_boswachter het volgende:
Mij bekruipt het gevoel dat we weer geen CL halen.
Nu al dronken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:56 schreef luukieboy2 het volgende:
Twente kampioen +1
Feyenoord 8e plaats +1
Ajax 3e +1 <---- Ajax stinkt naar boeren
Denk je?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:09 schreef Halcon het volgende:
Ajax wint wel van Excelsior, PSV wsl. niet van Feyenoord.
TWE 32 - 68
AJA 32 - 67
PSV 32- 66
Blijft spannend.
Ajax stinkt naar boeren -10000000000000000quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:56 schreef luukieboy2 het volgende:
Twente kampioen +1
Feyenoord 8e plaats +1
Ajax 3e +1 <---- Ajax stinkt naar boeren
Ja joh, hij denkt dat PC Hooft tractors, ook écht tractors zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ajax stinkt naar boeren -10000000000000000
Alle clubs winnen deze ronde en de volgende, PSV en Twente 71, Ajax 70.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:09 schreef Halcon het volgende:
Ajax wint wel van Excelsior, PSV wsl. niet van Feyenoord.
TWE 32 - 68
AJA 32 - 67
PSV 32- 66
Blijft spannend.
Dat denk ik. Feyenoord lijkt de goede vorm beet te hebben en PSV speelt gewoon niet best. Feyenoord zal ook erg gemotiveerd zijn om van dit seizoen nog iets te maken (kans op Europees voetbal) en de 10 - 0 in Eindhoven speelt ook nog wel mee. Ik denk dat PSV blij mag zijn met een puntje in Rotterdam.quote:
Ik zie PSV niet winnen in Rotterdam. Volgende week zullen Twente en PSV wel winnen tegen resp. Willem II en Vitesse. Ajax moet naar Heerenveen. Kan ook punten kosten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alle clubs winnen deze ronde en de volgende, PSV en Twente 71, Ajax 70.
Laatste dag Ajax - Twente en Groningen - PSV, nog spannender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |