Eens !quote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef Elusive het volgende:
conclusie van deze voetbal-middag:
[ afbeelding ]
Moet teletekst nog openen...quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En teletekst supporters die hier van moeten leven (jij) Al was Ajax wel dramatisch en heeft Nec in zijn totaal inderdaad de betere kansen gehad.
Mario been vindt dat ook.quote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Moet teletekst nog openen...
Gewoon klote dat NEC verloren heeft waar het niet had gehoeven. Dan hadden ze nu mooi 8e gestaan.
jaquote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef Wilskracht het volgende:
Issakson wordt door Bas van Veenendaal vertelt dat Ajax verloren heeft.
Klopt. Daarnaast had Ajax ook een legio kansen de 2de helft, echt ongelooflijk.quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax gewoon terecht gewonnen.. niet af maken = om problemen vragen, NEC faalt
Kampioenschapstechnisch denk ik..quote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef Wilskracht het volgende:
Issakson wordt door Bas van Veenendaal vertelt dat Ajax verloren heeft.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax gewoon terecht gewonnen.. niet af maken = om problemen vragen, NEC faalt
quote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef Buitendam het volgende:
Zowel Ajax als PSV hadden geweldige mazzel, vond ik. Twente vette pech.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef Buitendam het volgende:
Zowel Ajax als PSV hadden geweldige mazzel, vond ik. Twente vette pech.
Die heb ik vandaag al.quote:Op zondag 17 april 2011 16:36 schreef Geo3kant het volgende:
Komende 3 weken worden we allemaal 10 jaar ouder en risico op een maagzweer
Ajax mag God op de blote knieën bedanken dat NEC het verzuimt 2-0/3-0 te maken voor rust. PSV dat ze 45 minuten lang weggetikt zijn door Heracles en Isaksson een pingel houdt. Zet die Ajax-bril eens af.quote:
Wat een kut topic man, je gaat toch niet live over de wedstrijd daar praten, wat een bagger allemaalquote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef Geo3kant het volgende:
Wat een fijn topic van Twente.. geen psv'ers en ajaCieden, die komen trollen als ze punten verspelen..
quote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef Smoofie het volgende:
WIllem II, Angstgegner van Feyenoord....LOL!
moet je nu inzetten op unibetquote:Op zondag 17 april 2011 16:51 schreef Geo3kant het volgende:
1:17 @ unibet, misschien had ik toch wat moeten inzetten
quote:Op zondag 17 april 2011 16:51 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Hahah en geo3kant bijvoorbeld is bang foor FEY volgende week.
Zullen we dan maar niemand tot kampioen uitroepen straks omdat het allemaal te slecht was?quote:Op zondag 17 april 2011 16:52 schreef Nober het volgende:
Alsof Twente en Ajax niet dramatisch zijn? Als je na 31 wedstrijden nog niet eens 70 punten hebt, dan verdien je de titel niet. En wat schetst je verbazing? Er heeft nog niemand 70 punten na 31 wedstrijden.
Dat zou ik graag zien gebeuren.quote:Op zondag 17 april 2011 16:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zullen we dan maar niemand tot kampioen uitroepen straks omdat het allemaal te slecht was?
Willem II komt altijd op voorsprong jo, daarna geven ze het weer opquote:Op zondag 17 april 2011 16:52 schreef S0nic het volgende:
Kut, als ze vandaag verliezen hebben ze niks meer om voor te spelen volgende week. Dus verliezen ze sowiezo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |