Eens !quote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef Elusive het volgende:
conclusie van deze voetbal-middag:
[ afbeelding ]
Moet teletekst nog openen...quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En teletekst supporters die hier van moeten leven (jij) Al was Ajax wel dramatisch en heeft Nec in zijn totaal inderdaad de betere kansen gehad.
Mario been vindt dat ook.quote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Moet teletekst nog openen...
Gewoon klote dat NEC verloren heeft waar het niet had gehoeven. Dan hadden ze nu mooi 8e gestaan.
jaquote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef Wilskracht het volgende:
Issakson wordt door Bas van Veenendaal vertelt dat Ajax verloren heeft.
Klopt. Daarnaast had Ajax ook een legio kansen de 2de helft, echt ongelooflijk.quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax gewoon terecht gewonnen.. niet af maken = om problemen vragen, NEC faalt
Kampioenschapstechnisch denk ik..quote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef Wilskracht het volgende:
Issakson wordt door Bas van Veenendaal vertelt dat Ajax verloren heeft.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax gewoon terecht gewonnen.. niet af maken = om problemen vragen, NEC faalt
quote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef Buitendam het volgende:
Zowel Ajax als PSV hadden geweldige mazzel, vond ik. Twente vette pech.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef Buitendam het volgende:
Zowel Ajax als PSV hadden geweldige mazzel, vond ik. Twente vette pech.
Die heb ik vandaag al.quote:Op zondag 17 april 2011 16:36 schreef Geo3kant het volgende:
Komende 3 weken worden we allemaal 10 jaar ouder en risico op een maagzweer
Ajax mag God op de blote knieën bedanken dat NEC het verzuimt 2-0/3-0 te maken voor rust. PSV dat ze 45 minuten lang weggetikt zijn door Heracles en Isaksson een pingel houdt. Zet die Ajax-bril eens af.quote:
Wat een kut topic man, je gaat toch niet live over de wedstrijd daar praten, wat een bagger allemaalquote:Op zondag 17 april 2011 16:42 schreef Geo3kant het volgende:
Wat een fijn topic van Twente.. geen psv'ers en ajaCieden, die komen trollen als ze punten verspelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |