Want.quote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik twijfel aan de geaardheid van Vermeer en v/d Wiel.²
wij aan die van jou, met je el ham obsessiequote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik twijfel aan de geaardheid van Vermeer en v/d Wiel.²
Ik vond hem een ongelukkig wedstrijd spelen, maar dat lag meer aan zijn medespelers die hem niet of niet goed aanspeelden.quote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heerlijke wedstrijd weer van El Ham he, of niet dan
Sorry, wist niet dat het je vriendin was gisteren.quote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
MIJN HART MIJN HART WAT DOEN JULLIE![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vond hem een ongelukkig wedstrijd spelen, maar dat lag meer aan zijn medespelers die hem niet of niet goed aanspeelden.²
oke geeft niet verder, ben niet boosquote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het je vriendin was gisteren.
Jij bent schizofreen?quote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef Elusive het volgende:
[..]
wij aan die van jou, met je el ham obsessie [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat het gewoon aan de herkomst van el Hamdaoui ligt dat hij kut speelt!quote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vond hem een ongelukkig wedstrijd spelen, maar dat lag meer aan zijn medespelers die hem niet of niet goed aanspeelden.²
Nee goh,ik zou ook niet de bal aan een brutale ego spelen..quote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
iddquote:Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Sta er niks van te kijken als ze dadelijk in de 93e minuut de 1-1 binnenlopen door wéér een knullige verdedigingsfout nadat Berg de bal voorin niet vast heeft kunnen houden.
Inderdaad. Gewoon op de bal.quote:Op zondag 17 april 2011 16:13 schreef nathan3020 het volgende:
Jeetje wat zielig dat die scheids fluit.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
oke geeft niet verder, ben niet boos
Lucky PSVquote:Op zondag 17 april 2011 16:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Die penalty van heracles, wat een geluk voor PSV
Inderdaad, Graafschap hele 2de helft niet gezien (op 2 uitvallen na) en nu staat Twente ineens met 10 man op eigen helft te voetballen.quote:
Mja wel goed gered, en matig ingeschoten.quote:Op zondag 17 april 2011 16:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Alsof wij niet goed weg zijn gekomen in het eerste kwartierquote:Op zondag 17 april 2011 16:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2011 16:13 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Alsof wij niet goed weg zijn gekomen in het eerste kwartier
Lucky PSVquote:Op zondag 17 april 2011 16:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Gewoon dramatisch ingeschoten..quote:Op zondag 17 april 2011 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die scheids fluit ook overal voor, wat een homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |