Ja dat is wel weer waar.. Nog 2 te gaanquote:Op zondag 17 april 2011 18:10 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Oeps, ik keek verkeerd op de ranglijst.. My bad!
Maar we zijn wel bijna uit het negatieve doelsaldo
zeker omdat het officieel niet legaal is, ik had 4 euro ingezet na de 0-1 op Feyquote:Op zondag 17 april 2011 18:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik had 4-1 voorspelt ..
Waarom is er geen officieel gokken topic voor unibet/real money ipv die nepshizzle hier?
Een degraderende club nu nog extra vernederen is een beetje te overdreven imoquote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef Niles-Crane het volgende:
Nog één extreem vernederende goal zou mooi zijn. Miyaichi die het hele veld oversteekt bijvoorbeeld.
High school shootings zijn geen goede manier van af reageren..quote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef GGMM het volgende:
Mensen die zelf vernederd zijn in het verleden hebben altijd de wil om dit later op iemand anders af te reageren door hetzelfde te willen doen.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:18 schreef GGMM het volgende:
Mensen die zelf vernederd zijn in het verleden hebben altijd de wil om dit later op iemand anders af te reageren door hetzelfde te willen doen.
Het maakt een statementquote:Op zondag 17 april 2011 18:19 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Een degraderende club nu nog extra vernederen is een beetje te overdrijven imo
Ik ben het eens met dit statement.quote:Op zondag 17 april 2011 18:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
High school shootings zijn geen goede manier van af reageren..
Serieus, is echt zo.quote:
In het geval van Willem II is het eerder het executeren van een voortvluchtige die de doodstraf kreeg opgelegd...quote:Op zondag 17 april 2011 18:19 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Een degraderende club nu nog extra vernederen is een beetje te overdreven imo
Dan hoop ik dat Ryo idd flink vernederd is in zijn verledenquote:Op zondag 17 april 2011 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het eens met dit statement.
[..]
Serieus, is echt zo.
Hij speelde niet tegen PSV toch?quote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Ryo idd flink vernederd is in zijn verleden
AZ (thuis)quote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
Nog 8 doelpunten voor de 100. Wat is het programma van Willem 2?
Misschien ook niet.quote:Op zondag 17 april 2011 18:22 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
AZ (thuis)
FC Twente (uit)
NAC Breda (thuis)
In Breda zitten ze ook al met de calculator klaar, daar hopen ze met de 0-1 de 100e tegengoal binnen te schieten.
nee we stellen het team van Excelsior op en gaan met het eerste naar Amsterdam.quote:Op zondag 17 april 2011 18:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tegen PSV stelt feyenoord toch een jeugdelftal op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |