quote:
Iddquote:
Ik heb er verdeelde gedachten overquote:Op zondag 17 april 2011 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Mooi zo, Feyenoord gaat ook van PSV winnen
Feyenoord haalt Play offs als ze van PSV winnen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik heb er verdeelde gedachten overEne kant wil ik dat ze winnen andere kant wil ik Ajax liever niet als kampioen..
Dat is toch niet 100% zeker allemaal?quote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef Temlin het volgende:
[..]
Feyenoord haalt Play offs als ze van PSV winnen.
Adblockerquote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef Geo3kant het volgende:
Klote banner met geluid van zo'n farmville achtig spelkan hem ook niet muten want zit deel onder het streamscherm.. refreshssss
Kut ding idd en vooral als je je geluid hard hebt aanstaan vanwege het zachte geluid van de streamquote:Op zondag 17 april 2011 17:49 schreef Geo3kant het volgende:
Klote banner met geluid van zo'n farmville achtig spelkan hem ook niet muten want zit deel onder het streamscherm.. refreshssss
Ja maar haal Meeuwis er niet uit danquote:Op zondag 17 april 2011 17:53 schreef Slenger het volgende:
Goeie wissel, je staat toch al ver voor. Geef de jeugd de kans.
Als je het zo bekijktquote:Op zondag 17 april 2011 17:54 schreef Slenger het volgende:
Nee oke, maar heb liever dat van Haaren geblesseerd raakt dan dat het Meeuwis overkomt. Die ben je nog nodig laatste wedstrijden. Je weet het nooit zeker.
Geen last vanquote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef Cpt. het volgende:
Ik begin me echt aan die cursor te ergeren...
precies, ben allang blij dat het niet de hele tijd loopt te bufferenquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef Cpt. het volgende:
Ik begin me echt aan die cursor te ergeren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |