quote:Op zondag 17 april 2011 16:18 schreef MASD het volgende:
Nope, in die tijd was er geen liefde, enkel lust.
Liefdesliedje?quote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef ondeugend het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Rolling Stones - Sympathy For The Devil
Oww ik let niet op he! het ligt er maar net aan wat je interesses zijn natuurlijkquote:
MUZ eerder.quote:
Mijn favoriet! Mini is ook leuk!quote:Op zondag 17 april 2011 21:11 schreef padlarf het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Crystal Gayle - Don't It Make My Brown Eyes Blue
quote:Op maandag 18 april 2011 12:04 schreef rubbereend het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Beatles When I'm 64
Jij weet duidelijk weinig over muziek in de '50s en '60s.quote:Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef Dastan het volgende:
De jaren zestig bestaan enkel uit mooie muziek. En de jaren vijftig eigenlijk ook. De jaren zeventig zijn verpest door punk, de jaren tachtig door disco en de jaren negentig door techno. En nu, tja, wat zal ik daarover zeggen?
Oké, vertel eens.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk weinig over muziek in de '50s en '60s.
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:11 schreef Karina het volgende:
Er zijn er genoeg, Rod Stewart bijvoorbeeld heeft ook heel wat mooie nummers gemaakt.
Waltzing Matilda is zooo mooi inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2011 13:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sailing Rod Stewartom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tom Traubert's Blues (Waltzing Matilda)
Ik denk dat ze deze bedoeld.quote:
Omdat het voor iedereen persoonlijk is? Daar zit wat in, maar er is wel een zekere basis wat men als mooi of fraai betitelt.quote:
That 70's show gezien?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:41 schreef Frollo het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Big Star - Thirteen 1972
Nee, vertel?quote:
In de allerlaatste aflevering komt dit nummer voor. Veel reacties op youtube gingen daar ook over.quote:
Ik had hem ook al gepost.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:28 schreef Karina het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roberta Flack - Killing me softly with his song.flv
Dit is apart, nooit de link tussen dit nummer en die film gelegd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:48 schreef YellowBlacks het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben E. King - Stand by me
Heerlijk nummer!quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Een pareltje van eigen bodem :om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kayak - Ruthless Queen (Hendra's Video)
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:39 schreef arise het volgende:
Roberta Flack- First time whenever I saw your face..
![]()
![]()
, sorry, ik kan niet linken ...
Die doet me gelijk weer denken aan die andere mooie:quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:57 schreef Karina het volgende:
Dat deze nog niet is genoemd
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joe Cocker - You Are So Beautiful
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop