quote:Op zondag 17 april 2011 11:16 schreef Laniboekje het volgende:
Beestjes weer gelukkig met een schone kooi, ik weer gelukkig.
quote:Op zondag 17 april 2011 11:25 schreef cafpow het volgende:
moe, door al die stomme nachtmerries.. nu eerst even rustig ontbijten/lunchen op bed..en daarna gras maaien
quote:Op zondag 17 april 2011 11:44 schreef Laniboekje het volgende:
Huis weer schoon. Even wachten op vriend totdat hij terug is van sporten, daarna lunchen en dan de tuin in.
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 12:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb even een TR gedaan.
quote:
ken t. Helaas helaas. En verder wat Houniet zegt:quote:
Oh, actief dagje dusquote:Op zondag 17 april 2011 19:41 schreef Sylvana het volgende:
Redelijk, loop wel aardig te snotteren, maar weer eens een middagje bij de voetbal rondhangen was erg gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
geschoren?quote:
Same here!quote:Op maandag 18 april 2011 10:42 schreef Apotheose het volgende:
if only dreams could come true... Dan had ik nu niet meer in de shit gezeten
SPOILER: Nee hoor, grapje.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
quote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef eleusis het volgende:
Ik wil wat mensen hun hersens inslaan met een ijzeren staaf.Same here.SPOILER: Nee hoor, grapje.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Dat wordt heerlijk ontspannen met het OV reizen.quote:Op maandag 18 april 2011 15:26 schreef candygirl het volgende:
drama hier! Auto is kapot en geen geld voor een nieuwe
damn... Heftig...quote:Op maandag 18 april 2011 15:35 schreef Nicole_ het volgende:
Net te horen gekregen dat een vriendin der vader zich heeft opgehangen.. Niet bepaald goed dus.
Een apart gevoel.quote:Op maandag 18 april 2011 17:55 schreef zwartedoos het volgende:
waar is die klote afvalpas, net nu ik zoveel zooi heb
das dus geirriteerdquote:
is bijna niet te doen hier waar ik woon, zo'n kut verbindingen, en zoveel afspraken dat het niet te doen is! maar goed alles gaat, snap ook dat sommige geen keus hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat wordt heerlijk ontspannen met het OV reizen.
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:24 schreef Royco1 het volgende:
Moe, gevoel alsof iedereen wat van me nodig heeft.
quote:
Niemand die je kunt bellen om wat leuks te gaan doen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:39 schreef Apotheose het volgende:
alleen. Ben vrij en had deze vrije tijd zo ontzettend dolgraag anders ingevuld....
valt tegen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niemand die je kunt bellen om wat leuks te gaan doen?
Gewoon even er lekker uit, je gedachte verzetten.
Dat is minder.quote:
jij ook al, ik heb net een uur gezocht naar het overschrijvings bewijs van mijn auto ,pffquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:41 schreef zwartedoos het volgende:
Ongelooflijk, ik raak ook echt alle belangrijke dingen kwijt![]()
Ik ben al de hele dag in de stad maar heb niet zoveel rokjes gezien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:00 schreef Wicked-Game het volgende:
Botergeil!![]()
Maar ja wat wil je met dit weer en die rokjes...
Uiteindelijk toch gaan fietsen en heb ff de steilste helling van NL meegepakt in een 48km groot rondje Zuid Limburgquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wou 2u geleden fietsen, dus eerst ff remmen nakijken, remkabel kapot [ afbeelding ]. Remkabel gekocht en gemaakt, ging niet helemaal soepel, achterrem gemaakt en nu heb ik geen zin meer om te fietsen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:09 schreef WeirdlyWired het volgende:
Mijn moeder heeft ladingen zonnebrandcreme gekocht, omdat ze bang is dat we in 2012 dood gaan door de zonnestraling die dan vele malen sterker zal zijn dan nu.
Ik heb gewoon teveel aan mijn kop. Dan kan dit er vast ook wel bij toch
Aan je username te zien zit je nu vast op het account van je moeder te posten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:09 schreef WeirdlyWired het volgende:
Mijn moeder heeft ladingen zonnebrandcreme gekocht, omdat ze bang is dat we in 2012 dood gaan door de zonnestraling die dan vele malen sterker zal zijn dan nu.
Nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef iwannabehigh het volgende:
Voelde me goed, uiteten was leuk.![]()
Probleem: mijn bazin mailde mij de tijden van het werk enzovoort een poos geleden, mailde ik naar haar terug of ik deze vrijdag ook vrij kon krijgen; ik heb namelijk een dubbele afspraak. Mailt ze; dat is je eigen probleem. Je komt maar gewoon. Mail ik naar een collega van mij hoe zo'n dom wijf onze bazin is, dat ze scheel is, dat ze haar werk goed moet doen en nog veel meer negatieve dingen. Blijk ik het mailtje naar haar te hebben verstuurd..
![]()
Krijg ik net een mailtje: ik denk dat wij vrijdag maar eens moeten praten.
Het kan ook maar één persoon overkomen.
Hoe lul ik me hieronder uit
Ja, echt. Ik kan het zelf ook niet bevattenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet
OT: moe. Moet moeite doen om niet weer verdrietig te worden.
Tijd voor m'n bed dus
ach hoe eerder de benen bloot gaan des te eerder ze bruin zijn en je er de rest van de zomer van kan genietenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag in de stad maar heb niet zoveel rokjes gezien.Maar een paar, en daar zaten vaak afschuwelijk witte benen onder.
![]()
OT. Goed. Straks uiteten met
wiequote:
Heel erg zuur voor jequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:01 schreef iwannabehigh het volgende:
Voelde me goed, uiteten was leuk.![]()
Probleem: mijn bazin mailde mij de tijden van het werk enzovoort een poos geleden, mailde ik naar haar terug of ik deze vrijdag ook vrij kon krijgen; ik heb namelijk een dubbele afspraak. Mailt ze; dat is je eigen probleem. Je komt maar gewoon. Mail ik naar een collega van mij hoe zo'n dom wijf onze bazin is, dat ze scheel is, dat ze haar werk goed moet doen en nog veel meer negatieve dingen. Blijk ik het mailtje naar haar te hebben verstuurd..
![]()
Krijg ik net een mailtje: ik denk dat wij vrijdag maar eens moeten praten.
Het kan ook maar één persoon overkomen.
Hoe lul ik me hieronder uit
ja man daar heb ik de hele week al last van, kutbeesten. Sowieso klote nacht, en zo weer schilderenquote:Op woensdag 20 april 2011 05:06 schreef candygirl het volgende:
kwetteren de vogels tegenwoordig altijd zo vroeg![]()
nog niet geslapen
Gefeliciteerd, je bent zwangerquote:Op woensdag 20 april 2011 04:04 schreef iwannabehigh het volgende:
Ben ik lekker aan het slapen net, word ik op de één of andere manier wakker en zie ik dat de computer nog aanstaat. Sta ik op om uit te doen, word ik ineens zo misselijk. Ik heb drie keer overgegeven (ik dacht dat ik doodging zo pijn aan buik)Zo ineen heb ik koude rillingen ennu begin ik weer misselijk te worden, gadverdamme..
wtf heb ik
Tja, het is dat het niet kan maar je zou het zo denken hequote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:55 schreef Samzz het volgende:
Vieze, tyfus, kut treinkoppersKunnen ze zich niet gewoon door de kop schieten of zo
iets verkeerds gegeten....quote:Op woensdag 20 april 2011 09:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tja, het is dat het niet kan maar je zou het zo denken he
[..]
![]()
OT: ik ben echt ziek zo plotseling, ik snap niet hoe het kan..![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef Tamashii het volgende:
Goed. Ga zo intake doen voor vrijwilligerswerk.
moet ie niet homo zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
![]()
Ik moet morgen langs voor een nieuw maatje (projecten om mensen met problemen uit hun sociaal isolement te halen) omdat m'n huidige verliefd op me geworden is en dat functioneert dan niet zo heel prettig.![]()
Denk dat ik ditmaal maar voor een jongen ga.
Verder wel okay, beetje gespannen alleen.
klinkt zeer bekendquote:Op woensdag 20 april 2011 12:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Manmanman, ga je om 1u naar bed, ben je om 3u nog wakker
Brak
En dan staat zo'n 500m een kut kerk die elk half uur bekend maakt hoelaat het isquote:Op woensdag 20 april 2011 14:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
klinkt zeer bekend![]()
On topic: Lichtelijk nerveus voor gesprek zometeen en aan het twijfelen over de schoenen
Jep jepquote:
same here... Net wel leuk een terrasje gepakt met oud vriendin ... maar TOCH!quote:
Idemquote:
Lolwat?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef zwartedoos het volgende:
Had alleen de eerste post van Neo gelezen, denk dus dat Yuki zijn ex is ofzo
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef zwartedoos het volgende:
Had alleen de eerste post van Neo gelezen, denk dus dat Yuki zijn ex is ofzo
Gefeliciteerd! (sort ofquote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef Houniet het volgende:
Jo mijn aller aller allereerste vriendinnetje heeft een dochtertje![]()
.
Voel me verbaasd.
Klinkt heftigquote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef candygirl het volgende:
wat een emotioneel gesprek met mijn zoon, ben er kapot van en bang voor dingen die komen gaan
Wat een hossel klas heb jij zegquote:Op woensdag 20 april 2011 22:47 schreef Mishu het volgende:
Pff.. Nieuw joch in de klas vond mij overduidelijk leuk, was nogal agressief aan het versieren. Klasgenote van me had net een nieuwe vriend, vond hem overduidelijk leuk en was jaloers omdat hij meteen zo overduidelijk op mij zat. En nu heeft ze het uitgemaakt met dr vriend.
Ik voel hem al weer aankomen... Niet dat ik hem echt leuk vond maarja. Kan er niet tegen als dit soort dingen zo snel en heftig gaan
Ja nou, nu ben ik zelf weer helemaal aan het twijfelen of ik hem wel misschien leuk vind. Maar volgens mij heeft hij de hints van dat meisje al door en is hij daar nu al voor aan het gaan. Naja...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat een hossel klas heb jij zeg![]()
OT: Vrolijk. Na vandaag gezellig in de zon gezeten te hebben, met dat leuke meisje, heb ik meteen voor volgende week een date geregeld.
''te heftig om hier echt neer te zetten! Maaf suicidale uitspraken is er 1 van.......quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef candygirl het volgende:
[..]
''te heftig om hier echt neer te zetten! Maaf suicidale uitspraken is er 1 van.......
Nou ja makkelijk... Ik heb altijd problemen als het om liefde gaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:26 schreef Mishu het volgende:
En trouwens.. wat gaat jou dat makkelijk af zeg.. (in de liefde dan bedoel ik)![]()
Oh jee , ik hoop dat die begeleiding heeft. Het lijkt me verschrikkelijk als je kind met die dingen worsteltquote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef candygirl het volgende:
[..]
''te heftig om hier echt neer te zetten! Maaf suicidale uitspraken is er 1 van.......
Lees het dan gewoon niet zoals er staat.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:56 schreef Yuki het volgende:
Dimens: dit hoort niet thuis in dit topic. Ga even over op PM ofzo.
me too. Die zijn er tenminste WEL voor mequote:
En als jij je nu eens een tijdje liet opnemen, gewoon om eens tot rust te komen en andere gedachten en leren met verdriet en tegenslag om te gaanquote:Op donderdag 21 april 2011 12:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
same. Maar dan geestelijke pijn. Probeer met de studie aan de slag te gaan, maar wil niet vlotten... Voel me naar
Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef Apotheose het volgende:
Laat maar. Ik hou me de bek wel. Je kunt dit topic beter noemen 'hoe FANTASTISCH voel jij je nu'.
Hehe hier nog eentje, zojuist de bevestiging binnengekregen.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Beetje onzeker. Zojuist mijn inschrijving gedaan bij mijn toekomstige school. Het voelt allemaal zo definitief nu en dat vind ik altijd eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |