ja man daar heb ik de hele week al last van, kutbeesten. Sowieso klote nacht, en zo weer schilderenquote:Op woensdag 20 april 2011 05:06 schreef candygirl het volgende:
kwetteren de vogels tegenwoordig altijd zo vroeg![]()
nog niet geslapen
Gefeliciteerd, je bent zwangerquote:Op woensdag 20 april 2011 04:04 schreef iwannabehigh het volgende:
Ben ik lekker aan het slapen net, word ik op de één of andere manier wakker en zie ik dat de computer nog aanstaat. Sta ik op om uit te doen, word ik ineens zo misselijk. Ik heb drie keer overgegeven (ik dacht dat ik doodging zo pijn aan buik)Zo ineen heb ik koude rillingen ennu begin ik weer misselijk te worden, gadverdamme..
wtf heb ik
Tja, het is dat het niet kan maar je zou het zo denken hequote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:55 schreef Samzz het volgende:
Vieze, tyfus, kut treinkoppersKunnen ze zich niet gewoon door de kop schieten of zo
iets verkeerds gegeten....quote:Op woensdag 20 april 2011 09:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tja, het is dat het niet kan maar je zou het zo denken he
[..]
![]()
OT: ik ben echt ziek zo plotseling, ik snap niet hoe het kan..![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef Tamashii het volgende:
Goed. Ga zo intake doen voor vrijwilligerswerk.
moet ie niet homo zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
![]()
Ik moet morgen langs voor een nieuw maatje (projecten om mensen met problemen uit hun sociaal isolement te halen) omdat m'n huidige verliefd op me geworden is en dat functioneert dan niet zo heel prettig.![]()
Denk dat ik ditmaal maar voor een jongen ga.
Verder wel okay, beetje gespannen alleen.
klinkt zeer bekendquote:Op woensdag 20 april 2011 12:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Manmanman, ga je om 1u naar bed, ben je om 3u nog wakker
Brak
En dan staat zo'n 500m een kut kerk die elk half uur bekend maakt hoelaat het isquote:Op woensdag 20 april 2011 14:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
klinkt zeer bekend![]()
On topic: Lichtelijk nerveus voor gesprek zometeen en aan het twijfelen over de schoenen
Jep jepquote:
same here... Net wel leuk een terrasje gepakt met oud vriendin ... maar TOCH!quote:
Idemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |