quote:Op zondag 17 april 2011 11:16 schreef Laniboekje het volgende:
Beestjes weer gelukkig met een schone kooi, ik weer gelukkig.
quote:Op zondag 17 april 2011 11:25 schreef cafpow het volgende:
moe, door al die stomme nachtmerries.. nu eerst even rustig ontbijten/lunchen op bed..en daarna gras maaien
quote:Op zondag 17 april 2011 11:44 schreef Laniboekje het volgende:
Huis weer schoon. Even wachten op vriend totdat hij terug is van sporten, daarna lunchen en dan de tuin in.
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 12:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb even een TR gedaan.
quote:
ken t. Helaas helaas. En verder wat Houniet zegt:quote:
Oh, actief dagje dusquote:Op zondag 17 april 2011 19:41 schreef Sylvana het volgende:
Redelijk, loop wel aardig te snotteren, maar weer eens een middagje bij de voetbal rondhangen was erg gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
geschoren?quote:
Same here!quote:Op maandag 18 april 2011 10:42 schreef Apotheose het volgende:
if only dreams could come true... Dan had ik nu niet meer in de shit gezeten
SPOILER: Nee hoor, grapje.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
quote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef eleusis het volgende:
Ik wil wat mensen hun hersens inslaan met een ijzeren staaf.Same here.SPOILER: Nee hoor, grapje.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Dat wordt heerlijk ontspannen met het OV reizen.quote:Op maandag 18 april 2011 15:26 schreef candygirl het volgende:
drama hier! Auto is kapot en geen geld voor een nieuwe
damn... Heftig...quote:Op maandag 18 april 2011 15:35 schreef Nicole_ het volgende:
Net te horen gekregen dat een vriendin der vader zich heeft opgehangen.. Niet bepaald goed dus.
Een apart gevoel.quote:Op maandag 18 april 2011 17:55 schreef zwartedoos het volgende:
waar is die klote afvalpas, net nu ik zoveel zooi heb
das dus geirriteerdquote:
is bijna niet te doen hier waar ik woon, zo'n kut verbindingen, en zoveel afspraken dat het niet te doen is! maar goed alles gaat, snap ook dat sommige geen keus hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat wordt heerlijk ontspannen met het OV reizen.
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:24 schreef Royco1 het volgende:
Moe, gevoel alsof iedereen wat van me nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |