Heel erg ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:29 schreef Type-R het volgende:
iemand aan het luisteren/meekijken? die advocaat!
Links of rechts?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:31 schreef seto het volgende:
[..]
Heel erg ja.
Iemand trouwens een idee wie die chick is die achter Wilders zit?
De brunette.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Links of rechts?
Vast stagiares of medewerksters ofzo. Hij kiest ze wel uit op hun kwaliteiten valt me op.
Zo'n drukke man als Wilders heeft natuurlijk geen tijd voor gezeik van z'n vrouw.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Links of rechts?
Vast stagiares of medewerksters ofzo. Hij kiest ze wel uit op hun kwaliteiten valt me op.
De staat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef -Kadesh- het volgende:
Wie gaat er eigenlijk opdraaien voor al de kosten die dat proces heeft gekost? De verliezende partij?
Ik geloof dat Wilders verdediging wordt betaald uit een Amerikaanse zionistische campagnekas. Maar het proces zelf wordt betaald door de belastingbetaler die de mensen die deze wet hebben gemaakt en in stand gelaten, zoals Wilders zelf, hebben verkozen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef -Kadesh- het volgende:
Wie gaat er eigenlijk opdraaien voor al de kosten die dat proces heeft gekost? De verliezende partij?
Ja, zo kan je het ook een draai geven ja. Ik draai het kostenplaatje even in de richting van Spong c.s., de "benadeelden" en het Hof.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik geloof dat Wilders verdediging wordt betaald uit een Amerikaanse zionistische campagnekas. Maar het proces zelf wordt betaald door de belastingbetaler die de mensen die deze wet hebben gemaakt en in stand gelaten, zoals Wilders zelf, hebben verkozen.
Het zou wat zijn als je aangifte doet tegen iemand en dan moet opdraaien voor de kosten als ie later vrijgesproken wordt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook een draai geven ja. Ik draai het kostenplaatje even in de richting van Spong c.s., de "benadeelden" en het Hof.
Ik zeg niet dat iemand ervoor moet opdraaien. Ik ging even in op het verhaal wie de kosten veroorzaakt hebben waardoor de belastingbetaler krom ligt, en dat zijn in dit geval bovengenoemde personen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je aangifte doet tegen iemand en dan moet opdraaien voor de kosten als ie later vrijgesproken wordt.
Mensen die de wet overtreden, ook al is dat omdat ze denken dat de wet niet voor hen geldt, jagen de samenleving altijd op kosten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iemand ervoor moet opdraaien. Ik ging even in op het verhaal wie de kosten veroorzaakt hebben waardoor de belastingbetaler krom ligt, en dat zijn in dit geval bovengenoemde personen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |