abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:43:28 #151
165633 eriksd
The grand facade...
pi_97374161
45 jaar hier wonen en dan zo hondsberoerd Nederlands spreken _O-
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:44:56 #152
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_97374231
Wat is die Rabbae toch een ontiegelijke zeikzak. ):O
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_97374327
Het is allemaal de schuld van Wilders :)

Wie zijn schuld zijn die rifapen dan die de straten onveilig maken?
pi_97374541
Hij spreekt met accent, maar best goed en complex nederlands.

Jammer dagt hij niet stopt met voorbeelden geven, ondanks herhaaldelijk verzoek van de voorzitter,.. Ik ben benieuwd wanneer hij echt ingrijpt.

@wokkel: ik denk niet dat je voor elk maatschappelijk verschijnsel een schuldige kan aanwijzen. (behalve het verschijnsel zelf natuurlijk) Al zou ik de term rifapen niet zo snel gebruiken omdat het licht verwijst naar rassenleer. Dat ligt nogal gevoelig zoals je weet :)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:55:45 #155
165633 eriksd
The grand facade...
pi_97374584
Goed en complex Nederlands?
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_97374616
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:47 schreef Wokkel het volgende:

En de ware aard komt weer naar boven.
pi_97374635
Eeh ja, ik weet niet of je wel eens ' normale nederlanders' (oh oh chercso, jan smit, zulks) op tv ziet, maar die maken veel makkelijkere zinnen hoor.
pi_97374727
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:56 schreef Sloggi het volgende:

[..]

En de ware aard komt weer naar boven.
Welke ware aard? Ik vind het een passend woord voor die personen afkomstig uit het rifgebied die betrokken zijn bij de straat terreur.

Maar jij zal ze wel 'slachtoffers van de maatschappij' noemen?
pi_97374831
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:59 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Welke ware aard? Ik vind het een passend woord voor die personen afkomstig uit het rifgebied die betrokken zijn bij de straat terreur.

Maar jij zal ze wel 'slachtoffers van de maatschappij' noemen?
Nee hoor, ik noem het tuig. Dat jij hun gedrag verbindt met hun afkomst en ze beesten noemt is verwerpelijk, maar dat schijnt tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld te zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2011 11:02:51 ]
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:05:40 #160
165633 eriksd
The grand facade...
pi_97374993
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:57 schreef augurkenkoning het volgende:
Eeh ja, ik weet niet of je wel eens ' normale nederlanders' (oh oh chercso, jan smit, zulks) op tv ziet, maar die maken veel makkelijkere zinnen hoor.
Eeh ja. En dan nog zie ik niet waarom het complex taalgebruik is.
Bis bis bis
pi_97375197
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:54 schreef augurkenkoning het volgende:
Hij spreekt met accent, maar best goed en complex nederlands.

Jammer dagt hij niet stopt met voorbeelden geven, ondanks herhaaldelijk verzoek van de voorzitter,.. Ik ben benieuwd wanneer hij echt ingrijpt.

@wokkel: ik denk niet dat je voor elk maatschappelijk verschijnsel een schuldige kan aanwijzen. (behalve het verschijnsel zelf natuurlijk) Al zou ik de term rifapen niet zo snel gebruiken omdat het licht verwijst naar rassenleer. Dat ligt nogal gevoelig zoals je weet :)
Probleem is dat hij een hoop moeilijke woorden achter elkaar gooit wat het er ook niet altijd duidelijker op maakt daarnaast in elke zin minimaal 1x moslim, 1x discriminatie en 1x niet-westerse allochtoon begint ook erg snel te vervelen.
pi_97375226
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:47 schreef Wokkel het volgende:

Dat is het promo-team van Geert toch? ;-)
pi_97375267
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef -Kadesh- het volgende:
Wat is die Rabbae toch een ontiegelijke zeikzak. ):O
En hypocriet: zou wil hij de Duivelsverzen laten verbieden:
http://retro.nrc.nl/W2/Archief/Irt/Biografie/rabbae.html

En vindt hij met de discriminatie van homos niet zoveel mis.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_97383802
Moskowicz kan zijn lach weer eens niet inhouden. _O-
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:51:55 #165
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_97383832
Dat ze dit soort mongolen ook aan het woord laten :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_97383877
Ik snap nu waarom die 'advocaat' niet in beeld wilt :') hij wordt nog net niet uitgelachen door de rechters :D
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:53:00 #167
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_97383889
haha verwarring alom
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:55:00 #168
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_97383987
die rechters lachen hem ook al uit
pi_97384064
Zou die man zijn advocaat diploma bij het vuilnis gevonden hebben ofzo? :')
pi_97386667
Was het weer diezelfde dwaas met dat lange haar en die snor?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:56:57 #171
333790 Robus
Big Bud
pi_97389096
Zet alle "benadeelden" bij elkaar en je kunt er zo een satire programma mee maken. Wat hilarisch die lui en wat een ongelooflijke onzin dit proces.
  † In Memoriam † vrijdag 27 mei 2011 @ 20:30:09 #172
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_97397488
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:03 schreef eriksd het volgende:
Even lachen om die benadeelden vandaag _O-
Vooral die meneer die absoluut niet in beeld wilde en waarover Mos zei "het is net alsof je tegen een slechte voetballer moet spelen, ik moet even weer terugschakelen*
quote:
'Moderne Hitler'
Ook ex-advocaatkreeg de gelegenheid om zijn vordering toe te lichten, maar hij werd door de rechtbank al snel tot de orde geroepen. Hij wilde dat Wilders voor zijn vermeende misdaden zou worden vastgezet en noemde hem een "moderne Hitler". Nadat De Kreek volgens de rechtbank meerdere malen te ver was gegaan, werd hem het spreekrecht ontnomen.

De Kreek is naar eigen zeggen geobsedeerd door Wilders en komt daardoor niet meer aan zijn reguliere werk toe. Daarom wil hij een schadevergoeding van de PVV-leider. "Ik ben 24 uur per dag met meneer Wilders bezig. Het is juridisch reddend zwemmen wat ik doe. Dagen, maanden, jaren staan in het teken van Geert Wilders. Hij vergiftigt de samenleving en daarmee de lol in mijn leven."
quote:
Jeroen de Kreek, een van de benadeelde partijen in het proces tegen Geert Wilders, is door de rechtbank Amsterdam gelijk tot de orde geroepen. De Kreek begon zijn betoog namelijk met de mededeling dat hij de PVV-leider wilde aanhouden.

De Kreek had zeven mappen nodig voor zijn betoog. Toen hij begon te spreken snapte niemand in de zaal echter wat de man nou precies inhoudelijk wil zeggen. Toen De Kreek zich tot Wilders' advocaat Bram Moszkowicz richtte met de woorden: "U heb ik ook nog wat te zeggen", besloot de rechter de zaak rond 15:00 een kwartier te schorsen.

Na de schorsing vroeg de rechtbank De Kreek opnieuw tot de kern te komen en het over zijn vermeende schade te hebben. De man weigerde dat en begon opnieuw over het feit dat het Wilders voor tal van (oorlogs)misdaden moet worden gearresteerd. Hij stelde dat het OM en de rechtbank de weg kwijt zijn omdat de PVV-fractievoorzitter nog niet achter tralies zit. "In mijn ogen is verdachte de moderne Hitler", aldus De Kreek.

Na verschillende waarschuwingen van de rechtbank stelde De Kreek onder meer schade te hebben geleden omdat hij geen shariarechtbank kan instellen. Hij denkt dat dit aan de verlichting van de werklast van de rechtbank kan bijdragen. Uiteindelijk werd besloten hem het woord maar te ontnemen.

De rechtszaak is geschorst tot maandag 14:00.

Bedreigingen

De Kreek is bekend omdat hij er een gewoonte van maakt politici te bedreigen. Hij zat al eens vier maanden vast voor het bedreigen van voormalige premier Jan Peter Balkenende. Ook Wilders liet eerder weten zich bedreigd te voelen door De Kreek. De rechtbank gaf gehoor aan een oproep van de man om hem niet in beeld te brengen.
pi_97397726
Waarom zijn zoveel van die anti-Wilders gasten te vinden in de holocaust-ontkennings/anti-Israel/Hamas/PLO-hoek?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:50:52 #174
16715 Mylene
*schatje*
pi_97398462
Jeroen de Kreek is van sites als http://www.hetzuur.nl

quote:
Jihad tegen Geert Wilders.

Het is vandaag andermaal gezegd in de rechtszaal van de rechtbank in de zaak Wilders. Geert Wilders is een genocidale moordenaar die met zijn film FITNA bij en tijdens gewapend conflict in Islamitische landen Islamitische strijders aanzet tot gewapend optreden tegen Nederland. Hoewel officieren van justitie en de rechtbank bevoegd zijn Wilders van zijn vrijheid te beroven, en ook burgerarrest bij heterdaad rechtmatig is, komen de rechtbank en officieren van justitie daar niet aan toe omdat Wilders met zijn misdrijven de rechtstaat shockeert en ook anderszins bijlen aan de wortels van de rechtspraak zet en heeft gezet. Rechtspraak is Wilders-rechtspraak aan het worden zoals ook de Nazi’s de rechtspraak bij en tijdens de Tweede Wereldoorlog onder druk achter zich kregen.

De druk op de rechtspraak om Wilders vrij te spreken en ook de overige strafbare feiten van Wilders niet in het openbaar aan de orde te brengen is groot. De wijze waarop Raadsheer Schalken verhoord is door verdachte Geert Wilders preludeert onmiskenbaar op meer. Wie niet doet zoals Wilders wil krijgt de wind van voren van Wilders. Ook misbruikt Wilders zijn macht als parlementariër. Wilders is op oorlogspad. Hij misbruikt zijn vrije meningsuiting om schade toe te brengen aan de samenleving. Er horen grenzen gesteld te worden aan de vrijheid van Geert Wilders. Hij hoort gevangen genomen te worden. Dat kan ten titel van hulp aan de vijand (art 102, 107 & 107a Sr) en ten titel van deelname aan genocide. Dat de rechtspraak spastisch reageert op artikel 12 Sv verzoeken ter zake de vervolging van de genocide van Geert Wilders, is pure psychosomatische stress. Zelfde machinaties als zeventig jaar geleden, dan in iets andere vorm.

Veel van de vorm van FITNA en Der Ewige Jude verschilt niet. Kleur tegen zwart/wit, moslims in plaats van Joden. Tendensen zijn soortgelijk. Niet alleen de tendensen in de films FITNA op zichzelf zijn soortgelijk aan die van Der Ewige Jude, ook de overige gedragingen van Wilders zijn soortgelijk aan die van de makers van Der Ewige Jude. Zelfde soort oorlogsmisdaden met de lange arm in het buitenland. Ook een genocide op de groep mensen tegen wie de film FITNA zich keert. Ook op de rechtbank kon er niet over begonnen worden: de deelname van genocide van Wilders op Islamieten en het feit dat hij met FITNA de vijand bij en tijdens gewapend conflict in Islamitische landen aanzet tot gewapend optreden tegen Nederland en bondgenoten. Dan daarbij prominente PVVer Martin Bosma die in zijn boekje ‘de Schijn elite van de Valsmunter’ joden in verband brengt met kanaries (geel) die tunnels verlaten (gas) en die genoeg geld bezitten om rekeningen bij te leggen. Dat Bram Moszkowicz deze genocidale moordenaar verdedigt kan duiden op een thans reeds ver door getterde vorm van antisemitische verdrukking door Wilders cum suis.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:42:10 #175
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_97401059
Wat ik jammer vind is het feit dat de zaak nergens -in zijn geheel- terug te bekijken is, terwijl alles op tape staat.

[ Bericht 8% gewijzigd door MisterJ.Lo op 27-05-2011 22:07:02 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_97412132
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:50 schreef Mylene het volgende:
Jeroen de Kreek is van sites als http://www.hetzuur.nl

[..]

Volgens meneer zaten de zionisten achter de holocaust. Tja.

Ook zou hij graag een sharia-rechtbank oprichten. Tja.

En ook deze site is van hem: http://www.holocaustles.nl/

Nou, past precies in het hoekje Rabbae, Greta, Enait etc Met zulke vrienden...
pi_97418966
Moeten jullie nou echt per se hier zo eindeloos over d/t-fouten en germanismen gaan kletsen?
  Moderator zaterdag 28 mei 2011 @ 18:44:45 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_97427627
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 14:13 schreef Igen het volgende:
Moeten jullie nou echt per se hier zo eindeloos over d/t-fouten en germanismen gaan kletsen?
wmb niet, ik heb de grammatica 'discussie' verwijderd, dat mag via PM of wat dan ook

game on
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_97486994
Weet iemand wanneer het weer verder gaat?
pi_97487284
Vanmiddag 14:00, was het niet?
pi_97495936
behorlijk saai :)
  maandag 30 mei 2011 @ 14:56:44 #182
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_97496543
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 14:39 schreef augurkenkoning het volgende:
behorlijk saai :)
Ja, zo'n prachtjuweel als Kreek, maak je niet elke keer mee...
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 30 mei 2011 @ 14:59:32 #183
3542 Gia
User under construction
pi_97496642
Is toch van de zotte om je zo op te winden over een politicus dat je er niet meer door kunt werken en dan schadevergoeding gaan eisen.

Het moet niet gekker worden.
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 mei 2011 @ 15:45:03 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97498448
Bram samengevat: Wilders bekritiseert de Islam en niet de mensen ervan en dus niet strafbaar.

Maar dan wordt iedere zin 10x onderuit gehaald maar dan met diverse jurisprudentie.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_97501293
Wacht eens. Ik heb lang niet alles gevolgd, maar toch vind ik even iets gek. Het ging net over het citaat "De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in". Moszkowicz zegt dat hij dus niet zegt dat moslims het land uit moeten, maar alleen dat er geen nieuwe meer bij mogen komen, en dat dat een wezenlijk verschil is.

Maar de betreffende passage is langer. Als ik het me goed herinner, is in ieder geval "De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, [..]" in de dagvaarding opgenomen en dat gaat toch eigenlijk lijnrecht in tegen wat Moszkowicz beweert.

En wat betreft het verweer dat Wilders in het midden laat of hij correct geciteerd is: deze uiting staat al jarenlang letterlijk op Wilders' eigen website (hier) dus dan mag je toch aannemen dat hij correct geciteerd is en de uiting (nog steeds) onderschrijft? Maar dat gegeven mag zeker niet gebruikt worden als / omdat het OM het niet heeft ingebracht?

Al met al een beetje een raar gebeuren. Of zie ik nou iets helemaal verkeerd?
pi_97502137
Wat is Moszkowicz nou voor een rare pipo met al z'n uitwijdingen over irrelevante dingen. Over brieven die hij zelf heeft geschreven maar nooit heeft verstuurd, over wetsvoorstellen waarvoor voorstellen zijn gedaan maar waarover nog niks concreets is ingediend... Kan hij niet een beetje on-topic blijven? En nou weer zegt hij dat Wilders niet vervolgd had mogen worden omdat hij moet kunnen zeggen wat hij wil - gelooft Moszkowicz zelf niet in de onschuldpresumptie ofzo? Al met al vind ik het allemaal nogal warrig. Het betoog van het OM vond ik veel beter, helderder, relevanter en gestructureerder.

Dus weet je wat, bekijk het ook maar. Ik wacht nu wel gewoon de uiteindelijke uitspraak af.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2011 17:12:54 ]
pi_97506727
Ik dacht dat het veel langer zou duren -O-
  maandag 30 mei 2011 @ 19:07:57 #188
198365 Morendo
The Real Deal
pi_97506810
Ik had de Kreek willen zien. wat een visionair is dat zeg.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_97555184
Ik kon het helaas niet zien. Welke lans heeft deze fantastische advocaat gebroken voor de vrijheid van meningsuiting? Hoe heeft hij de de problematiek gefileerd en de knoop ontward? Wat was briljante Brams briljante invalshoek die het EHRM tot nu toe altijd over het hoofd gezien heeft? Indien zijn slotpleidooi wordt overgenomen door deze rechters, en eventueel hogere rechters, welke mijlpaal is er dan bereikt voor meningsuiters hier te lande en door heel Europa?

Of heeft ons mafiamaatje en mediamaatje zich beperkt tot een vereenvoudigde Holleedertactiek van het zaaien van twijfel over wat er nou eigenlijk gezegd is, formalistisch geneuzel over niet-ontvankelijkheid en, voor de gelegenheid, besmeuren van de rechterlijke macht?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:35:20 #190
333790 Robus
Big Bud
pi_97555870
Simpel, hij heeft aangetoond dat Wilders niemand heeft aangezet tot iets en enkel kritiek uit op de islam zelf maar dit was voor het proces ook allang duidelijk...
pi_97556223
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:35 schreef Robus het volgende:
Simpel, hij heeft aangetoond dat Wilders niemand heeft aangezet tot iets en enkel kritiek uit op de islam zelf maar dit was voor het proces ook allang duidelijk...
Hij heeft helemaal niets aangetoond :{ . Zelfs ik had dit proces kunnen doen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:47:13 #192
333790 Robus
Big Bud
pi_97556586
De uitspraken van Wilders overtreden de wet niet. Dat heeft hij laten zien. Aangezien de benadeelden ook niets in te brengen hadden, behalve een hilarische sketch, lijkt het mij logisch dat Wilders zoals verwacht gewoon vrijgesproken wordt.
pi_97557259
Is het ooit wel eens gebeurt dat het OM vrijspraak vraagt en dat de rechters toch veroordelen?
pi_97557684
Dat is vast ooit wel eens gebeurd.

Op het nieuws zeiden ze ook dat er best ook wel een paar belastende verklaringen van deskundigen in het dossier zitten. Maar al met al is de kans op veroordeling natuurlijk niet groot.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 21:06:37 ]
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:10:53 #195
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_97557977
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Is het ooit wel eens gebeurt dat het OM vrijspraak vraagt en dat de rechters toch veroordelen?
Ja, in de zaak Links versus Rechts. De consensus is dat advocaat Mr Pappenheimer hier een belangrijk aandeel in had, omdat bleek dat hij in de Hitlerjugend heeft gezeten als pedofiele priester. Dit is tevens de herkomst van het spreekwoord over andijvie.

Bron: wikipedia.
Géén kloon van tvlxd!
pi_97558136
Zo ik ben aan het schaterlachen.
pi_97572634
Laatste dag proces. Slotwoord benadeelden, Moszko en OM hadden geen behoefte aan slotwoord.

Gelukkig heeft Moszko nog voor wat eye candy gezorgd achter Greet. :9
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 1 juni 2011 @ 09:29:53 #198
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_97572799
iemand aan het luisteren/meekijken? die advocaat :')!
¯ _(ツ)_/¯
pi_97572810
Hehe, advocaat wil onderzoek van Wilders door psycholoog omdat hij geen inlevingsvermogen zou hebben en er als een etalagepop zit.

Rechter grijpt in.
pi_97572829
"Ik ben thans klaar."

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')