En de ware aard komt weer naar boven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:47 schreef Wokkel het volgende:
Het is allemaal de schuld van Wilders
Wie zijn schuld zijn die rifapen dan die de straten onveilig maken?
Welke ware aard? Ik vind het een passend woord voor die personen afkomstig uit het rifgebied die betrokken zijn bij de straat terreur.quote:
Nee hoor, ik noem het tuig. Dat jij hun gedrag verbindt met hun afkomst en ze beesten noemt is verwerpelijk, maar dat schijnt tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld te zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Welke ware aard? Ik vind het een passend woord voor die personen afkomstig uit het rifgebied die betrokken zijn bij de straat terreur.
Maar jij zal ze wel 'slachtoffers van de maatschappij' noemen?
Eeh ja. En dan nog zie ik niet waarom het complex taalgebruik is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:57 schreef augurkenkoning het volgende:
Eeh ja, ik weet niet of je wel eens ' normale nederlanders' (oh oh chercso, jan smit, zulks) op tv ziet, maar die maken veel makkelijkere zinnen hoor.
Probleem is dat hij een hoop moeilijke woorden achter elkaar gooit wat het er ook niet altijd duidelijker op maakt daarnaast in elke zin minimaal 1x moslim, 1x discriminatie en 1x niet-westerse allochtoon begint ook erg snel te vervelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:54 schreef augurkenkoning het volgende:
Hij spreekt met accent, maar best goed en complex nederlands.
Jammer dagt hij niet stopt met voorbeelden geven, ondanks herhaaldelijk verzoek van de voorzitter,.. Ik ben benieuwd wanneer hij echt ingrijpt.
@wokkel: ik denk niet dat je voor elk maatschappelijk verschijnsel een schuldige kan aanwijzen. (behalve het verschijnsel zelf natuurlijk) Al zou ik de term rifapen niet zo snel gebruiken omdat het licht verwijst naar rassenleer. Dat ligt nogal gevoelig zoals je weet
Dat is het promo-team van Geert toch? ;-)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:47 schreef Wokkel het volgende:
Het is allemaal de schuld van Wilders
Wie zijn schuld zijn die rifapen dan die de straten onveilig maken?
En hypocriet: zou wil hij de Duivelsverzen laten verbieden:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef -Kadesh- het volgende:
Wat is die Rabbae toch een ontiegelijke zeikzak.
Vooral die meneer die absoluut niet in beeld wilde en waarover Mos zei "het is net alsof je tegen een slechte voetballer moet spelen, ik moet even weer terugschakelen*quote:
quote:'Moderne Hitler'
Ook ex-advocaatkreeg de gelegenheid om zijn vordering toe te lichten, maar hij werd door de rechtbank al snel tot de orde geroepen. Hij wilde dat Wilders voor zijn vermeende misdaden zou worden vastgezet en noemde hem een "moderne Hitler". Nadat De Kreek volgens de rechtbank meerdere malen te ver was gegaan, werd hem het spreekrecht ontnomen.
De Kreek is naar eigen zeggen geobsedeerd door Wilders en komt daardoor niet meer aan zijn reguliere werk toe. Daarom wil hij een schadevergoeding van de PVV-leider. "Ik ben 24 uur per dag met meneer Wilders bezig. Het is juridisch reddend zwemmen wat ik doe. Dagen, maanden, jaren staan in het teken van Geert Wilders. Hij vergiftigt de samenleving en daarmee de lol in mijn leven."
quote:Jeroen de Kreek, een van de benadeelde partijen in het proces tegen Geert Wilders, is door de rechtbank Amsterdam gelijk tot de orde geroepen. De Kreek begon zijn betoog namelijk met de mededeling dat hij de PVV-leider wilde aanhouden.
De Kreek had zeven mappen nodig voor zijn betoog. Toen hij begon te spreken snapte niemand in de zaal echter wat de man nou precies inhoudelijk wil zeggen. Toen De Kreek zich tot Wilders' advocaat Bram Moszkowicz richtte met de woorden: "U heb ik ook nog wat te zeggen", besloot de rechter de zaak rond 15:00 een kwartier te schorsen.
Na de schorsing vroeg de rechtbank De Kreek opnieuw tot de kern te komen en het over zijn vermeende schade te hebben. De man weigerde dat en begon opnieuw over het feit dat het Wilders voor tal van (oorlogs)misdaden moet worden gearresteerd. Hij stelde dat het OM en de rechtbank de weg kwijt zijn omdat de PVV-fractievoorzitter nog niet achter tralies zit. "In mijn ogen is verdachte de moderne Hitler", aldus De Kreek.
Na verschillende waarschuwingen van de rechtbank stelde De Kreek onder meer schade te hebben geleden omdat hij geen shariarechtbank kan instellen. Hij denkt dat dit aan de verlichting van de werklast van de rechtbank kan bijdragen. Uiteindelijk werd besloten hem het woord maar te ontnemen.
De rechtszaak is geschorst tot maandag 14:00.
Bedreigingen
De Kreek is bekend omdat hij er een gewoonte van maakt politici te bedreigen. Hij zat al eens vier maanden vast voor het bedreigen van voormalige premier Jan Peter Balkenende. Ook Wilders liet eerder weten zich bedreigd te voelen door De Kreek. De rechtbank gaf gehoor aan een oproep van de man om hem niet in beeld te brengen.
quote:Jihad tegen Geert Wilders.
Het is vandaag andermaal gezegd in de rechtszaal van de rechtbank in de zaak Wilders. Geert Wilders is een genocidale moordenaar die met zijn film FITNA bij en tijdens gewapend conflict in Islamitische landen Islamitische strijders aanzet tot gewapend optreden tegen Nederland. Hoewel officieren van justitie en de rechtbank bevoegd zijn Wilders van zijn vrijheid te beroven, en ook burgerarrest bij heterdaad rechtmatig is, komen de rechtbank en officieren van justitie daar niet aan toe omdat Wilders met zijn misdrijven de rechtstaat shockeert en ook anderszins bijlen aan de wortels van de rechtspraak zet en heeft gezet. Rechtspraak is Wilders-rechtspraak aan het worden zoals ook de Nazi’s de rechtspraak bij en tijdens de Tweede Wereldoorlog onder druk achter zich kregen.
De druk op de rechtspraak om Wilders vrij te spreken en ook de overige strafbare feiten van Wilders niet in het openbaar aan de orde te brengen is groot. De wijze waarop Raadsheer Schalken verhoord is door verdachte Geert Wilders preludeert onmiskenbaar op meer. Wie niet doet zoals Wilders wil krijgt de wind van voren van Wilders. Ook misbruikt Wilders zijn macht als parlementariër. Wilders is op oorlogspad. Hij misbruikt zijn vrije meningsuiting om schade toe te brengen aan de samenleving. Er horen grenzen gesteld te worden aan de vrijheid van Geert Wilders. Hij hoort gevangen genomen te worden. Dat kan ten titel van hulp aan de vijand (art 102, 107 & 107a Sr) en ten titel van deelname aan genocide. Dat de rechtspraak spastisch reageert op artikel 12 Sv verzoeken ter zake de vervolging van de genocide van Geert Wilders, is pure psychosomatische stress. Zelfde machinaties als zeventig jaar geleden, dan in iets andere vorm.
Veel van de vorm van FITNA en Der Ewige Jude verschilt niet. Kleur tegen zwart/wit, moslims in plaats van Joden. Tendensen zijn soortgelijk. Niet alleen de tendensen in de films FITNA op zichzelf zijn soortgelijk aan die van Der Ewige Jude, ook de overige gedragingen van Wilders zijn soortgelijk aan die van de makers van Der Ewige Jude. Zelfde soort oorlogsmisdaden met de lange arm in het buitenland. Ook een genocide op de groep mensen tegen wie de film FITNA zich keert. Ook op de rechtbank kon er niet over begonnen worden: de deelname van genocide van Wilders op Islamieten en het feit dat hij met FITNA de vijand bij en tijdens gewapend conflict in Islamitische landen aanzet tot gewapend optreden tegen Nederland en bondgenoten. Dan daarbij prominente PVVer Martin Bosma die in zijn boekje ‘de Schijn elite van de Valsmunter’ joden in verband brengt met kanaries (geel) die tunnels verlaten (gas) en die genoeg geld bezitten om rekeningen bij te leggen. Dat Bram Moszkowicz deze genocidale moordenaar verdedigt kan duiden op een thans reeds ver door getterde vorm van antisemitische verdrukking door Wilders cum suis.
Volgens meneer zaten de zionisten achter de holocaust. Tja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:50 schreef Mylene het volgende:
Jeroen de Kreek is van sites als http://www.hetzuur.nl
[..]
wmb niet, ik heb de grammatica 'discussie' verwijderd, dat mag via PM of wat dan ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:13 schreef Igen het volgende:
Moeten jullie nou echt per se hier zo eindeloos over d/t-fouten en germanismen gaan kletsen?
Ja, zo'n prachtjuweel als Kreek, maak je niet elke keer mee...quote:
Hij heeft helemaal niets aangetoondquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:35 schreef Robus het volgende:
Simpel, hij heeft aangetoond dat Wilders niemand heeft aangezet tot iets en enkel kritiek uit op de islam zelf maar dit was voor het proces ook allang duidelijk...
Ja, in de zaak Links versus Rechts. De consensus is dat advocaat Mr Pappenheimer hier een belangrijk aandeel in had, omdat bleek dat hij in de Hitlerjugend heeft gezeten als pedofiele priester. Dit is tevens de herkomst van het spreekwoord over andijvie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Is het ooit wel eens gebeurt dat het OM vrijspraak vraagt en dat de rechters toch veroordelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |