Wat wil je dan?quote:
quote:
Ah okee, maar er zit een behoorlijk aantal km tussen hequote:Op zondag 17 april 2011 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Naar deze muziek luisteren en aan elkaar plukken en dan in elkaars ogen kijken en dan strelen en daarna aan elkaar zitten enzo
Bellen? Ikke?quote:Op zondag 17 april 2011 01:37 schreef APK het volgende:
Waarom doe jij zo spasties over bellen, oh-oh?
Wat je zegt ben je zelfquote:
Doe-hoei!quote:Op zondag 17 april 2011 01:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf
Nu echt off
Tenzij je de F1 wil zienquote:
een zanger voor op de cdhoesquote:
Tof!quote:
Nou, dan ben ik hopelijk nog net op tijd om jullie een hele fijne vakantie te wensenquote:Op zondag 17 april 2011 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Om een uur of 12 denk ik. Als we alles klaar hebben. Ik heb het meeste al gepakt, alleen m'n fotospullen nog, moet even bekijken wat ik mee wil nemen aan lenzen
Gaat automagisch Nokquote:Op zondag 17 april 2011 12:07 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, fijne vakantie.
Hoe dit topic in MyAt terecht is gekomen weet ik echt niet. Ik had niks gepost en ook niet meer op fok gekeken sinds gisteravond een uur of 10.
Het begint op Internet Explorer te lijken; dat doet ook van alles waar je niet om hebt gevraagdquote:Op zondag 17 april 2011 12:07 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, fijne vakantie.
Hoe dit topic in MyAt terecht is gekomen weet ik echt niet. Ik had niks gepost en ook niet meer op fok gekeken sinds gisteravond een uur of 10.![]()
Waar heeft ze last van?quote:Op zondag 17 april 2011 12:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jazz is nog steeds niet helemaal lekker, arm meisjeVannacht heeft ze lekker in mn armen geslapen
Dat doet ze normaal dus ook echt niet
O'jee, klinkt inderdaad alsof ze zich niet lekker voelt. Als het morgen nog niet beter is, lijkt me een bezoekje dierenarts wel een goed plan.quote:Op zondag 17 april 2011 12:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze is heel sloom, blijft de hele dag op dezelfde plek liggen en buiten wilde ze ook niet spelen. heb dr maar los mee laten lopen, terwijl de rest in het hondenveld zat. Gisteren had ze dit ook al.. dus nog ff kijken of het morgen beter is. Ze reageert ook niet echt als ik koekie of mee? zeg. Normaal springt ze dan gelijk op.
Ik had dat ook alquote:Op zondag 17 april 2011 12:07 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, fijne vakantie.
Hoe dit topic in MyAt terecht is gekomen weet ik echt niet. Ik had niks gepost en ook niet meer op fok gekeken sinds gisteravond een uur of 10.![]()
Ja ik wacht het nog ff af..ze eet in ieder geval wel, dus dat is al mooi. Hopelijk wil ze vanavond wel ff spelen buiten.quote:Op zondag 17 april 2011 12:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
O'jee, klinkt inderdaad alsof ze zich niet lekker voelt. Als het morgen nog niet beter is, lijkt me een bezoekje dierenarts wel een goed plan.
Hier brengen ze steeds muizen. Ruilenquote:Op zondag 17 april 2011 14:41 schreef senesta het volgende:
OMG Dodge komt hier weer de ene dikke vlieg na de andere binnen brengen
Je mag wel wat vliegen hebben hoorquote:
Het wisselt: soms zijn ze morsdood, soms beginnen ze te hollen zodra ze losgelaten worden. Vorige week hebben we er nog eentje achterna gezeten met een borstel en een emmer, want die liep bij ons binnen te rennen voor zijn levenquote:Op zondag 17 april 2011 14:44 schreef senesta het volgende:
Je mag wel wat vliegen hebben hoor
De muizen mag je houden![]()
Brengen ze die ook nog levend? Dodge komt echt met van die dikke zwarte vliegen en dan tussen zijn lippen zodat ze niet dood gaan. Ziet er niet uit
gewoon een vleesetende plant neerzetten, heb je meteen eten voor zequote:Op zondag 17 april 2011 14:41 schreef senesta het volgende:
OMG Dodge komt hier weer de ene dikke vlieg na de andere binnen brengen
Nieuw: topicreeksenquote:Op zondag 17 april 2011 12:07 schreef nokwanda het volgende:
Ja, bevalt prima, hotel is ouderwets maar gezellig, zwembad is lekker, mooi weer, lekker pizza gegeten, straks nog een wandelingetje langs het water als het kind erin ligt. We hebben zelfs badjassen en slippers voor het zwembadquote:
Oeh klinkt heerlijk!quote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, bevalt prima, hotel is ouderwets maar gezellig, zwembad is lekker, mooi weer, lekker pizza gegeten, straks nog een wandelingetje langs het water als het kind erin ligt. We hebben zelfs badjassen en slippers voor het zwembad
Ook gestopt met roken?quote:Op zondag 17 april 2011 19:20 schreef Hitomi het volgende:
AUW!
Ik heb een pleister vanaf ongeveer mijn middenrif tot net onder mijn navel op mijn buik zitten..
auwquote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef Hitomi het volgende:
Ik heb nooit gerookt?
Dexter besloot dat ik een goede trampoline was ofzo.. Met nagels uit
Ik snap er geen fuck van. En nee, dat komt niet door de halve krat bier.quote:
jewel kan je wel, als je snel genoeg bentquote:Op zondag 17 april 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap er geen fuck van. En nee, dat komt niet door de halve krat bier.
Dus, als ik de lapo heb hier, kan ik geen nieuw topic aanmaken?
Dus kunnen we toch nog steeds de "regel" in acht blijven houden dat de lapo'er de nieuwe aanmaakt? Dan blijft iedereen gewoon van het "open nieuw deel" knopje af?quote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel kan je wel, als je snel genoeg bent
de eerste die op t knopje duwt van invoeren, maakt m aan
en is meteen een reeks, waarbij de posters uit t oude topic meteen deze in de AT hebben staa
als je nu de alt inhoud bij quoten, kun je ook gebruik maken van de multiquote
quote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
en is meteen een reeks, waarbij de posters uit t oude topic meteen deze in de AT hebben staa
quote:Op zondag 17 april 2011 19:20 schreef Hitomi het volgende:
AUW!
Ik heb een pleister vanaf ongeveer mijn middenrif tot net onder mijn navel op mijn buik zitten..
Oke, die multi quote is kewlquote:
Vind het trouwens kut dat hij gelijk in de MyAT komt. Gisteren voor het eerst in de EFS SC gepost. 6 posts ofzo.... had gelijk het nieuwe deel erin.quote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja, daar is alleen de optie slopen uit AT voor helaasjquote:Op zondag 17 april 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vind het trouwens kut dat hij gelijk in de MyAT komt. Gisteren voor het eerst in de EFS SC gepost. 6 posts ofzo.... had gelijk het nieuwe deel erin.
Dat wil ik heul niet
Ja, en das kut IMHO.quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja, daar is alleen de optie slopen uit AT voor helaasj
OMG Wat een foto! Geweldig!quote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hadden een heerlijk dagje maar nu ben ik gebroken
Is dat iets om je voor te schamen?quote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind spontaan vakantieliefdes eigenlijk best een leuk programma
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zo geen zin om morgen weer naar school te gaan
Heeft Chico haar, of lijkt dat maar zo?quote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Nog wat leuke kiekjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik in slaap ga vallen nu![]()
je bent er weerquote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja Chico zn gezicht moet dringend geschoren
Lunaquote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef Oognip het volgende:
Leuke foto's oh-oh!
Luna is zo leukSinds kort hebben we door dat ze apporteren leuk vindt. Gister zat ik op de bank en kwam ze op de bank zitten, ze bracht een balletje mee zodat ik hem weg ging gooien
en net lag ik op bed en kwam ze bij me zitten met een balletje die ze voor me neerlegde
Ik ookquote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Luna![]()
![]()
Ik ben ook echt best wel gek van haar
Jaquote:
Doe ikquote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jaik vind het echt te schattig als ze doet alsof ze niet van aaien houdt, en dan stiekem wel een kopje komt geven
Je moet me het balletje maar aanwijzen volgende keer, dan kan ik kijken of ze ook wil apporteren als jullie er niet zijn
quote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe ikEr liggen hier in huis allerlei balletjes, 4 van mijn sokken (
) en dan nog een paar van een hengel. Het was ooit een hengel met een mannetje eraan en die hadden ze kapot getrokken en met z'n armen en benen ging ze er vandoor (balletjes dus)
Deze zijn ook klein en als Pingoo ze te pakken heeft dan gaat ie ze op eten dus dan pak ik het weer af. Pingoo heeft trouwens al vanaf woensdag goede poepquote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
dat soort balletjes ken ikdie had Rhana ook altijd te pakken
maar sommige waren zo klein dat ik bang was dat ze erin zou stikken
Pingooquote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Deze zijn ook klein en als Pingoo ze te pakken heeft dan gaat ie ze op eten dus dan pak ik het weer af. Pingoo heeft trouwens al vanaf woensdag goede poepEn hij krijgt ook nog af en toe een snoepje en een piepklein beetje vlees en daar doet ie het goed op
Heb je op de vensterbank een krabpaal liggen ja?quote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
PingooEn wat fijn
Rhana is nog steeds dol op de bank, ze komt heel veel bij me liggenen ik heb nu een krabpaal in de slaapkamervensterbank, daar ligt ze ook veel
quote:Op zondag 17 april 2011 22:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je op de vensterbank een krabpaal liggen ja?Kan ze daar ook lekker in het zonnetje liggen
Hahaquote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]zo'n kleine, met alleen een vierkant vak en plateau
vindt ze helemaal geweldig
Heuy Ing. Las ik goed dat je tante bent geworden van een klein nichtje?quote:
Helaas, 1 seconde te laat.quote:
Wat een opwekkende woorden op de maandagochtend. Hoe laat gaat die soap met Geert verder?quote:
Geen idee, uitspraak wrakingsverzoek is pas om 16.00.quote:Op maandag 18 april 2011 10:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat een opwekkende woorden op de maandagochtend. Hoe laat gaat die soap met Geert verder?
Dus ze konden uitslapen....quote:Op maandag 18 april 2011 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, uitspraak wrakingsverzoek is pas om 16.00.
Tot die tijd niks in elk geval
quote:Op maandag 18 april 2011 10:30 schreef Pagan het volgende:
LOL
http://s3.amazonaws.com/t(...)UhbiQN0ClWWwHZFKs%3D
http://twitpic.com/4mb825quote:Op maandag 18 april 2011 11:08 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge![]()
Jullie amazonaws links werken niet
Niet te nozel.quote:Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Sjon loopt al een halfuur rond te sluipen , op zoek naar de pup
Vandaag ga ik voor het eerst sinds een week of 11 weer es met ze de stad in denk ik, de brug over bedoel ik daarmee dan.quote:
Kom je nog langs een webcam, kan ik ook ff lachen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vandaag ga ik voor het eerst sinds een week of 11 weer es met ze de stad in denk ik, de brug over bedoel ik daarmee dan.
Dat kan nog wel es leuk worden
Gelukkig nietquote:Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kom je nog langs een webcam, kan ik ook ff lachen.
quote:
Vette faalquote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef Pagan het volgende:
Dag eigen risico en borg.![]()
[ afbeelding ]
Dat gebeurt daar bijna wekelijks.
Nogmaals, life's a bitch and then you die, huilliequote:
Nee, da's schaamluis.quote:
Ja bij jou wellicht, niet bij Non en ikkequote:
Hoezo, scheren jullie je preventief?quote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja bij jou wellicht, niet bij Non en ikke
Dat wordt nog wat als het wat wordt.quote:Op maandag 18 april 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar na een dag met kind ben ik echt dankbaar en gelukkig dat ik weer op mn werk zit vandaag
Dan is het kind dr alleen in t weekend en dan heb ik dr niet alleen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Zusje en nichtje mogen vanmiddag naar huis
quote:Op maandag 18 april 2011 12:48 schreef Pagan het volgende:
www.aardbeienplantjesstunter.nl ?We hebben enkel een life and garden. En volgens mij is die best duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ing
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Again?quote:18-04-11 11:59:03 Brandweer Noord-Holland Noord Prio 1 (Index: Groen) (NB;: grip 1) (NB: grote_brand) Secundair A PWN Meetstation ZWARTEWEG 5 BERGEN NH Duinbrand NHN978 SHR889 Pers pkt, Piket 1 OMK, CaCo, PL, BGN CDT, BGN Info BGM, ACBZ,
0200083 Brandweer RAC NHN Hoofd bedrijfsbureau/team gemeenschappelijk beheer
0200084 Brandweer RAC NHN Piket Leiding Operationele meldkamer
0200085 Brandweer RAC NHN Piket 1 Operationele meldkamer (VC)
0200757 Brandweer Regionaal Ademluchtcontainer Noord Kennemerland
0201203 Brandweer Bergen Commandant van Dienst
0201221 Brandweer Bergen Commandant
0201289 Brandweer Bergen Monitor gemeente
0202338 Brandweer Schermer Monitor kazerne Driehuizen
0202339 Brandweer Schermer Monitor gemeente
0202997 Brandweer RAC NHN GMS koppelingscode meldkamer
0202999 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC Alkmaar
Zo gaat dat normaal gezien wel, en dan grijpen ze verder niet in zodat het kindje vanzelf overlijdtquote:Op maandag 18 april 2011 13:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet het antwoord niet maar ik denk dat hij nog leefde. Zodat ze afscheid konden nemen. Maar dat denk ik dus.
Lekker dat het zo goed ging.quote:Op maandag 18 april 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik was trouwens echt helemaal vergeten hoeveel aanspraak je hier in het toeristenseizoen hebt met die honden.
![]()
Sjon ging redelijk, hij was zo overdonderd dat de brug anders was dan anders ( die staat in de steigers, we moesten over ijzeren trappen en ijzeren bruggetjes en dat was natuurlijk allemaal erg spannend) dat ie daarna redelijk koest bleef
![]()
Ik heb net een godsvermogen uitgegeven bij de dierenwinkel aan snackjes voor ze.
oa gedroogde fruit snacks van Boxby. Tyfus duur is dat spul maar die van mij vinden het zoooooooo lekker![]()
Als ze die fruitsnacks eten ( ik denk dat Karel ze geweldig vindt ) dan ga ik ze zelf maken met mn droogmachine
Ja, ik heb dat ding nu al een paar jaar, ik droog er voornamelijk vlees in, en soms kruiden / fruit voor mezelf. Kost amper wat , hele goede aankoop vond ik het.quote:Op maandag 18 april 2011 14:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker dat het zo goed ging.![]()
Las net over zo'n droogmachine in ons kattenblad, kipreepjes en visjes kun je er toch ook in drogen?
Nee, maar ik denk dat de katen wel gedroogde sardientjes lustenquote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ding nu al een paar jaar, ik droog er voornamelijk vlees in, en soms kruiden / fruit voor mezelf. Kost amper wat , hele goede aankoop vond ik het.
Vis doe ik dr niet in though, ik kan hem niet buiten zetten en die lucht is niet te harden
quote:Op maandag 18 april 2011 14:53 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
Dit gebouw, waar ik nu een paar maanden zit, heeft óók een torenvalkje dat af en toe op raamhoogte komt bidden
![]()
Leuk idee, al denk ik dat je in werkelijkheid een rugvinnetje op 500 meter zal zien ipv. zo'n vriendelijk bedelende orca als op de fotoquote:Op maandag 18 april 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Baaf, zullen we orka's gaan spotten?
Orka's gespot in Noordzee
Ik moet heel ff kijken, ben eind mei in Delft, maar dat is doordeweeks, weet nog even niet of ik dan mss al op zondag ga of zo. Ik heb eigenlijk helemaal nog geen plannen voor wat dan ook op dit momentquote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef Barbaaf het volgende:
Maar nu er geen dierentuinuitje in zit, had je nog plannen voor Noordwijk?
Ja ik had al een sms gehad dat ie al vriendjes was met Toos de poes !quote:Op maandag 18 april 2011 15:46 schreef indaha het volgende:
Oh-oh had je nog gehoord of Noche de eerste nachtjes goed doorgekomen is?
O dan is hij gelukkig niet alleen, want hij zal zijn kameraden wel missenquote:Op maandag 18 april 2011 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik had al een sms gehad dat ie al vriendjes was met Toos de poes !
Zouden ze Morgan komen ophalen ?quote:Op maandag 18 april 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Baaf, zullen we orka's gaan spotten?
Orka's gespot in Noordzee
Ga je dr nou al die takken in dr aars stuffen?quote:Op maandag 18 april 2011 15:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zouden ze Morgan komen ophalen ?
Zo de takken zijn van de boom, stop je huilie maar buurvrouw
nee die liggen klaar voor mn vuurkorfquote:Op maandag 18 april 2011 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga je dr nou al die takken in dr aars stuffen?
Spot on, 4:44 vanochtendquote:Op maandag 18 april 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh lord, tis zeker weer volle maan of zo he?
Tis weer nationale gekkendag hier
Jezus fuck , dat kon echt echt niet missenquote:
En Justin Biebers Baaaaaaaaby baaaaaaaaabyt baaaby zingen dan hequote:Op maandag 18 april 2011 16:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
we kunnen wel samen om mn korfje gaan zitten
ja natuurlijk !quote:Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En Justin Biebers Baaaaaaaaby baaaaaaaaabyt baaaby zingen dan he
Ja, ja echt geweldig leuk!! Was ik vergeten te zeggen? Sorry ik heb ook zoveel op het momentquote:Op maandag 18 april 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Had R mijn kaartje nog gehad?
Gelukkig dat het allemaal rustiger is, heeft ze nog last?
Filmpje van Sjon en Sandor nog:
Das de nieuwe naam van Nochequote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:21 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zo blij!Er is niks ergs gevonden bij mijn vader!
De leverwaarden zijn iets verhoogd, maar dat komt omdat hij van borrels houdt. Als hij gezonder gaat leven komt het helemaal weer goed. Hij heeft vorig jaar een zware longontsteking gehad en er blijkt nu dat er nog een restontsteking zit.
De dokter kan geen verklaring geven voor zijn klachten en gelukkig verminderen de klachten heel langzaam. Afgelopen weekend had hij weer normale temp!
Ik kan wel janken zo blij
Ook al kan ze het niet, het is met een simpel I-IV-V schema te spelen, dat leer je zoquote:Op maandag 18 april 2011 17:48 schreef Nonneke het volgende:
Das fijn Oognip![]()
Kan je gitaar spelen oh-oh ? dan kunnen we ook Kumbaya zingen bij het korfje
Oognip wat een geweldig nieuwsquote:Op maandag 18 april 2011 17:21 schreef Oognip het volgende:
De leverwaarden zijn iets verhoogd, maar dat komt omdat hij van borrels houdt. Als hij gezonder gaat leven komt het helemaal weer goed. Hij heeft vorig jaar een zware longontsteking gehad en er blijkt nu dat er nog een restontsteking zit.
De dokter kan geen verklaring geven voor zijn klachten en gelukkig verminderen de klachten heel langzaam. Afgelopen weekend had hij weer normale temp!
Dus goed nieuws voor je moeder toch?quote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed nieuws oognip
Mijn moeder is door de internist ook "gezond" verklaard. Waarschijnlijk moet ze voor haar blaas naar de uroloog maar dat gaat via de HA. Het kon geen hodgkin zijn zei hij.
Wel gaan ze in overleg over haar schildklier deze is al zolang ik het mijn kan herinneren erg dik en werkt dus te snel. Vandaar dat ze ook zo mager is. De internis gaat met zijn collega overleggen of ze al actie gaan ondernemen of het nog even op hun beloop laten.
Klopt zeker goed nieuwsquote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Dus goed nieuws voor je moeder toch?,
Want als hij echt gedacht had dat wat ernstigs met haar blaas zou zijn had hij haar wel gelijk doorgestuurd toch en niet via de huisarts.
Hé lekker dat het zo mee zit! Geniet er vanquote:Op maandag 18 april 2011 15:31 schreef Rewimo het volgende:
Helleu
Strega, ik kan het niet laten hoor, af en toe even kijken hier. En ik moest ook dringend geldzaken doen omdat ze vrijdag ons salaris niet gestort hadden. Gelukkig was het er vandaag wel.
En ik heb een berg beklommen vandaagOkee, 395 meter maar toch, het ging, zonder krukken en met maar twee keer pauze om uit te hijgen
Naar beneden vond m'n been iets minder aangenaam maar het ging wel. Morgen gaan we fietsen, dat ging vanmorgen bij het ophalen gelukkig prima. En het is langs de Moezel erg vlak, dus die 16 km morgen moet lukken
quote:Op maandag 18 april 2011 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je de uitslag van je vader al Oognip
Nice Q als ik een meid krijg weet ik je te vinden
Ing fijn dat ze naar huis mogen
Rewimo het is heerlijk fiets weer vandaag
P+S hoe is het bij jullie
Oh-oh mis je noche al?
Ik kreeg net een mailtje dat het kindje waarbij de zwangerschap met 30wk is afgebroken morgen gecremeerd wordt. Zo onwerkelijk vind ik het en dan ben ik nog een buitenstaander
Vanmiddag met mijn mams mee naar het z-huis
Je hebt helemaal gelijk, het is de volle "Pink" moon!quote:Op maandag 18 april 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Hé Maes, wat goed nieuws van R!quote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
R is vanmorgen voor een EEG geweest en het was een stuk rustiger dan de vorige keerMisschien kan ze wel wat minder medicijnen
![]()
De kaarten zijn eindelijk klaar en gaan vandaag op de post het gaat nu zo snel allemaal![]()
![]()
![]()
Alles goed met iedereen??
Bakkie doen dan? Kom dagelijks langs Delft om naar mijn werk te gaan. Is nog geen kwartier rijden vanaf hier.quote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet heel ff kijken, ben eind mei in Delft, maar dat is doordeweeks, weet nog even niet of ik dan mss al op zondag ga of zo. Ik heb eigenlijk helemaal nog geen plannen voor wat dan ook op dit moment
Oh, dat Puppy kefje!quote:
Hé gelukkig! Ook al uitslag van opa?quote:Op maandag 18 april 2011 17:21 schreef Oognip het volgende:
Hé toch goed nieuws van je moeder. Gelukkigquote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed nieuws oognip
Mijn moeder is door de internist ook "gezond" verklaard. Waarschijnlijk moet ze voor haar blaas naar de uroloog maar dat gaat via de HA. Het kon geen hodgkin zijn zei hij.
Wel gaan ze in overleg over haar schildklier deze is al zolang ik het mijn kan herinneren erg dik en werkt dus te snel. Vandaar dat ze ook zo mager is. De internis gaat met zijn collega overleggen of ze al actie gaan ondernemen of het nog even op hun beloop laten.
Hé, lekker paar daagjes weg?quote:Op maandag 18 april 2011 19:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bakkie doen dan? Kom dagelijks langs Delft om naar mijn werk te gaan. Is nog geen kwartier rijden vanaf hier.
@Barbaaf, misschien zijn er komend weekend nog wat orka's tussen Calais en Dover
Dan heb ik mazzel, want de kans is groot dat we een paar dagen naar Hastings gaan.
quote:
Veel plezier, ik hoop dat je nog wat ziet zwemmen tijdens de overtocht.quote:Op maandag 18 april 2011 19:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]JAAAAAA jubeldejubel. We zijn nu het kaartje van de B&B van 2 jaar geleden aan het zoeken.
Misschien wel. Misschien had ik al gereageerd maar hoe dan ook, veel succesquote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef Ynske het volgende:
voor iedereen die dat nodig heeft!
hier morgen een sollgesprek, of had ik dat al verteld?
Wat fijn voor jullie en genieten maarquote:Op maandag 18 april 2011 19:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]JAAAAAA jubeldejubel. We zijn nu het kaartje van de B&B van 2 jaar geleden aan het zoeken.
Nee volgens mij niet ,maar ik zal voor je duimen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef Ynske het volgende:
voor iedereen die dat nodig heeft!
hier morgen een sollgesprek, of had ik dat al verteld?
zelfde branche, maar decl servicequote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet ,maar ik zal voor je duimen.![]()
Is het voor het zelfde soort werk of iets in de fotografie?
Maes wat fijn dat het met R goed gaat en wat een spanning voor je bruiloft , maar die wordt vast prachtigquote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
R is vanmorgen voor een EEG geweest en het was een stuk rustiger dan de vorige keerMisschien kan ze wel wat minder medicijnen
![]()
De kaarten zijn eindelijk klaar en gaan vandaag op de post het gaat nu zo snel allemaal![]()
![]()
![]()
Alles goed met iedereen??
Je gaat snel hogerop de ladder ,jij carrierevrouwquote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
zelfde branche, maar decl service
geen telefoonwerk
O dan zullen we morgen ook duimenquote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net Pluimpje weggebracht voor haar operatie van morgenochtend. Ik vind dat altijd erg vervelend. Maar, het is met de beste bedoelingen, dus vooruit dan maar weer
Het is een knappe kerelquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef asfalthooligan het volgende:
navond
na mijn update over grey heb ik eindelijk een mooie foto van die gekke kater
[ afbeelding ]
Oh bahquote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net Pluimpje weggebracht voor haar operatie van morgenochtend. Ik vind dat altijd erg vervelend. Maar, het is met de beste bedoelingen, dus vooruit dan maar weer
Nieuwsgierig aagje zo te zienquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef asfalthooligan het volgende:
navond
na mijn update over grey heb ik eindelijk een mooie foto van die gekke kater
[ afbeelding ]
afgewezenquote:Op maandag 18 april 2011 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Zooooo, ik heb net ff heerlijk 1,5 uur gewandeld meteen vanuit mijn werk en daarna uitgebreid Indisch gekookt nog, heerlijk dagje![]()
Arme Pluim, hopelijk hersteld ze snel![]()
Yns, had je niks meer gehoord over die ene aanstelling hiero?
Ik bedoelde ook dat ik dan eventueel naar Delft zou komen om daar op een terrasje een bakie te doen. Niet dat je hier niet welkom bent, maar ik denk dat jouw doggies en mijn poeticats het samenniet zo kunnen vindenquote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nok geen idee of ik een bakkie kan doen als ik in Delft ben, wss heb ik alle honden bij me, en ik moet nog ff psies zien hoe en wat , ik ga in elk geval naar een concert in Amsterdam dan ook nogZodra ik iets van een planning heb ga ik es zien !
Ik denk dat ik dood zou gaan binnen10 minuten in jouw huis met mijn kattenallergiequote:Op maandag 18 april 2011 20:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat ik dan eventueel naar Delft zou komen om daar op een terrasje een bakie te doen. Niet dat je hier niet welkom bent, maar ik denk dat jouw doggies en mijn poeticats het samenniet zo kunnen vinden
Als ze die vogeltjes hebben om ze aan andere huisdieren te geven, mag dat? Of kan ik hier wat aan doen?quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Barbaaf het volgende:
Da's kut Asfalt
Oognip, ziet eruit als een showkooitje voor tentoonstellingen enzo, niet geschikt voor langere tijd lijkt me. Waarom zouden ze ook vogeltjes nemen om vervolgens op het balkon te zetten, jr zou best gelijk kunnen hebben met je idee.
is dat een veronderstelling of weet je dat zeker?quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ze die vogeltjes hebben om ze aan andere huisdieren te geven, mag dat? Of kan ik hier wat aan doen?
Volgens mij mag dat gewoon, er zijn genoeg mensen die muizen of ratten fokken voor hun slangen..quote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ze die vogeltjes hebben om ze aan andere huisdieren te geven, mag dat? Of kan ik hier wat aan doen?
Een veronderstelling, omdat ik gister er 3 dacht te zien en nu 2. Als het er elke dag 1 minder wordt, dan zullen ze wel aan andere dieren gevoerd worden.quote:Op maandag 18 april 2011 20:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat een veronderstelling of weet je dat zeker?
t zou mijn niets verbazen als t om te luchten is. zo stond Wiwi vroeger ook vaker buiten bij lekker weer
idd, ik vind t echt niet raarquote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, dat zijn van die kleine zangvogeltjes, die zitten overal te luchten in zulke kooitjes hoor!
Ik zit ook niet in de stress, het leek me gewoon zielig maar ik heb verder ook geen verstand van vogels dus vandaar dat ik het even vroegquote:Op maandag 18 april 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou dr ook niet meteen van in de stress schieten nee.
Gewoon ff kijken of ze dagenlang 24/7 buiten hangen.
Ach toch geen goed nieuwsquote:Op maandag 18 april 2011 20:25 schreef Oognip het volgende:
Sterkte met wachten Elies!
Mooie kater Asfalt!
De opa van mijn vriend heeft lymfeklierkanker. Ze kunnen uit gaan zoeken waar het vandaan komt, maar dat willen ze niet. Hij krijgt nu prednison en krijgt bestraling zodat hij zich weer iets beter gaat voelen en weer iets kan lopen. Hij gaat niet genezen, maar hij wil nog heel graag naar huis en daar wordt nu naar toe gewerkt.
Ahhhhh ja, dat achterlaten he?quote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Jij zit hier langer dan ik denk ik hequote:
Nonnepon, onze oermoederquote:Op maandag 18 april 2011 21:40 schreef Nonneke het volgende:
[..]
heb ff gekeken maar volgens mij langer dan iedereen (in de F&F sc dan he)
Je bent fantastisch, maar dat wist ik al langquote:
we moeten maar gaan trouwenquote:Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je bent fantastisch, maar dat wist ik al lang
Had je maar een piem0lquote:
tsja dan had ik Joris geheetten, maja Joris is geboren met een clitoris, dus geen piem0lquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |