Zo gaat dat normaal gezien wel, en dan grijpen ze verder niet in zodat het kindje vanzelf overlijdtquote:Op maandag 18 april 2011 13:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet het antwoord niet maar ik denk dat hij nog leefde. Zodat ze afscheid konden nemen. Maar dat denk ik dus.
Lekker dat het zo goed ging.quote:Op maandag 18 april 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik was trouwens echt helemaal vergeten hoeveel aanspraak je hier in het toeristenseizoen hebt met die honden.
![]()
Sjon ging redelijk, hij was zo overdonderd dat de brug anders was dan anders ( die staat in de steigers, we moesten over ijzeren trappen en ijzeren bruggetjes en dat was natuurlijk allemaal erg spannend) dat ie daarna redelijk koest bleef
![]()
Ik heb net een godsvermogen uitgegeven bij de dierenwinkel aan snackjes voor ze.
oa gedroogde fruit snacks van Boxby. Tyfus duur is dat spul maar die van mij vinden het zoooooooo lekker![]()
Als ze die fruitsnacks eten ( ik denk dat Karel ze geweldig vindt ) dan ga ik ze zelf maken met mn droogmachine
Ja, ik heb dat ding nu al een paar jaar, ik droog er voornamelijk vlees in, en soms kruiden / fruit voor mezelf. Kost amper wat , hele goede aankoop vond ik het.quote:Op maandag 18 april 2011 14:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker dat het zo goed ging.![]()
Las net over zo'n droogmachine in ons kattenblad, kipreepjes en visjes kun je er toch ook in drogen?
Nee, maar ik denk dat de katen wel gedroogde sardientjes lustenquote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ding nu al een paar jaar, ik droog er voornamelijk vlees in, en soms kruiden / fruit voor mezelf. Kost amper wat , hele goede aankoop vond ik het.
Vis doe ik dr niet in though, ik kan hem niet buiten zetten en die lucht is niet te harden
quote:Op maandag 18 april 2011 14:53 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
Dit gebouw, waar ik nu een paar maanden zit, heeft óók een torenvalkje dat af en toe op raamhoogte komt bidden
![]()
Leuk idee, al denk ik dat je in werkelijkheid een rugvinnetje op 500 meter zal zien ipv. zo'n vriendelijk bedelende orca als op de fotoquote:Op maandag 18 april 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Baaf, zullen we orka's gaan spotten?
Orka's gespot in Noordzee
Ik moet heel ff kijken, ben eind mei in Delft, maar dat is doordeweeks, weet nog even niet of ik dan mss al op zondag ga of zo. Ik heb eigenlijk helemaal nog geen plannen voor wat dan ook op dit momentquote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef Barbaaf het volgende:
Maar nu er geen dierentuinuitje in zit, had je nog plannen voor Noordwijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |