Wat wil je dan?quote:
quote:
Ah okee, maar er zit een behoorlijk aantal km tussen hequote:Op zondag 17 april 2011 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Naar deze muziek luisteren en aan elkaar plukken en dan in elkaars ogen kijken en dan strelen en daarna aan elkaar zitten enzo
Bellen? Ikke?quote:Op zondag 17 april 2011 01:37 schreef APK het volgende:
Waarom doe jij zo spasties over bellen, oh-oh?
Wat je zegt ben je zelfquote:
Doe-hoei!quote:Op zondag 17 april 2011 01:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf
Nu echt off
Tenzij je de F1 wil zienquote:
een zanger voor op de cdhoesquote:
Tof!quote:
Nou, dan ben ik hopelijk nog net op tijd om jullie een hele fijne vakantie te wensenquote:Op zondag 17 april 2011 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Om een uur of 12 denk ik. Als we alles klaar hebben. Ik heb het meeste al gepakt, alleen m'n fotospullen nog, moet even bekijken wat ik mee wil nemen aan lenzen
Gaat automagisch Nokquote:Op zondag 17 april 2011 12:07 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, fijne vakantie.
Hoe dit topic in MyAt terecht is gekomen weet ik echt niet. Ik had niks gepost en ook niet meer op fok gekeken sinds gisteravond een uur of 10.
Het begint op Internet Explorer te lijken; dat doet ook van alles waar je niet om hebt gevraagdquote:Op zondag 17 april 2011 12:07 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, fijne vakantie.
Hoe dit topic in MyAt terecht is gekomen weet ik echt niet. Ik had niks gepost en ook niet meer op fok gekeken sinds gisteravond een uur of 10.![]()
Waar heeft ze last van?quote:Op zondag 17 april 2011 12:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jazz is nog steeds niet helemaal lekker, arm meisjeVannacht heeft ze lekker in mn armen geslapen
Dat doet ze normaal dus ook echt niet
O'jee, klinkt inderdaad alsof ze zich niet lekker voelt. Als het morgen nog niet beter is, lijkt me een bezoekje dierenarts wel een goed plan.quote:Op zondag 17 april 2011 12:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze is heel sloom, blijft de hele dag op dezelfde plek liggen en buiten wilde ze ook niet spelen. heb dr maar los mee laten lopen, terwijl de rest in het hondenveld zat. Gisteren had ze dit ook al.. dus nog ff kijken of het morgen beter is. Ze reageert ook niet echt als ik koekie of mee? zeg. Normaal springt ze dan gelijk op.
Ik had dat ook alquote:Op zondag 17 april 2011 12:07 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, fijne vakantie.
Hoe dit topic in MyAt terecht is gekomen weet ik echt niet. Ik had niks gepost en ook niet meer op fok gekeken sinds gisteravond een uur of 10.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |