quote:Op zondag 17 april 2011 09:14 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik heb 8 katten en twee honden. Onlangs ben ik verhuisd en is er 1 van de katten ontsnapt. Je begrijpt ik was in alle staten en heb drie dagen en nachten op zowel oude als nieuwe adres gezocht.
Mijn NewFoundlander heeft hem letterlijk opgespoord en thuisgebracht.
De ene hond kwam later dan de katten, maar geloof me, die slapen nu samen, spelen samen en kunnen niet meer zonder elkaar.
Dit dacht ik ook toen ik twee kittens erbij haalde, terwijl ik al een hond had. En in het begin was het oorlog, echt oorlog, die hond kon ze wel opeten, en de katjes bleven maar blazen en krabben. Maar toch waren ze binnen een week dikke vriendjes en konden ze al niet meer zonder elkaar.. best grappig hoe snel dat kan gaan.quote:Op zondag 17 april 2011 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, ze hebben liever niet dat er zomaar dieren langskomen. Ivm het onder controle houden van ziektes. Nieuwe dieren komen ook niet gelijk bij die wat al onderzocht zijn. Personen die er werken mogen ook geen dieren aanraken die al onderzocht zijn als ze bezig zijn met de nieuwe.
Ik heb zelf een hond en afgelopen vrijdag nog een kat uit het asiel gehaald. Joep was geen honden gewend, maar het gaat zoals ik zelf eigenlijk wel verwachte prima. Goed genoeg in iedergeval. Kan niet verwachten dat ze binnen een week vriendjes zijn.
Heb al meerdere katten gehad en honden, allemaal konden ze uiteindelijk met elkaar overweg. De een wat beter dan de andere, maar dat is net zo met mensen soms moet je iemand gewoon niet. Dan leer je er maar mee leven, ommetje maken.![]()
Leuk dat je een iets oudere kat neemt. De kittens krijgen meestal wel een baasje, daarna gaat het toch allemaal minder snel.Succes met je keuze en hoop dat alles soepel gaat met je andere diertjes.
Hahah wat een leuke foto, ze kijken echt allebei recht in de camera, en dat linkerpootje zo naar vorenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:16 schreef senesta het volgende:
Verschilt per kat denk ik. Ik heb een kater die hier met 13 weken kwam en pas met een jaar rustig langs de hond durfde te lopen. Ik heb een herplaatser van bijna 3 die geen honden gewend is en die is hier nu 4 weken en doet alsof ze niet anders gewend is.
Mijn oudste kater kwam bij een fokker vandaan die zelf een grote hond had en dat is natuurlijk ideaalDie is dan ook nog steeds dikke maatjes met onze hond
![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |