Wat wil je dan?quote:
quote:
Ah okee, maar er zit een behoorlijk aantal km tussen hequote:Op zondag 17 april 2011 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Naar deze muziek luisteren en aan elkaar plukken en dan in elkaars ogen kijken en dan strelen en daarna aan elkaar zitten enzo
Bellen? Ikke?quote:Op zondag 17 april 2011 01:37 schreef APK het volgende:
Waarom doe jij zo spasties over bellen, oh-oh?
Wat je zegt ben je zelfquote:
Doe-hoei!quote:Op zondag 17 april 2011 01:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf
Nu echt off
Tenzij je de F1 wil zienquote:
een zanger voor op de cdhoesquote:
Tof!quote:
Nou, dan ben ik hopelijk nog net op tijd om jullie een hele fijne vakantie te wensenquote:Op zondag 17 april 2011 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Om een uur of 12 denk ik. Als we alles klaar hebben. Ik heb het meeste al gepakt, alleen m'n fotospullen nog, moet even bekijken wat ik mee wil nemen aan lenzen
Gaat automagisch Nokquote:Op zondag 17 april 2011 12:07 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, fijne vakantie.
Hoe dit topic in MyAt terecht is gekomen weet ik echt niet. Ik had niks gepost en ook niet meer op fok gekeken sinds gisteravond een uur of 10.
Het begint op Internet Explorer te lijken; dat doet ook van alles waar je niet om hebt gevraagdquote:Op zondag 17 april 2011 12:07 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, fijne vakantie.
Hoe dit topic in MyAt terecht is gekomen weet ik echt niet. Ik had niks gepost en ook niet meer op fok gekeken sinds gisteravond een uur of 10.![]()
Waar heeft ze last van?quote:Op zondag 17 april 2011 12:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jazz is nog steeds niet helemaal lekker, arm meisjeVannacht heeft ze lekker in mn armen geslapen
Dat doet ze normaal dus ook echt niet
O'jee, klinkt inderdaad alsof ze zich niet lekker voelt. Als het morgen nog niet beter is, lijkt me een bezoekje dierenarts wel een goed plan.quote:Op zondag 17 april 2011 12:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze is heel sloom, blijft de hele dag op dezelfde plek liggen en buiten wilde ze ook niet spelen. heb dr maar los mee laten lopen, terwijl de rest in het hondenveld zat. Gisteren had ze dit ook al.. dus nog ff kijken of het morgen beter is. Ze reageert ook niet echt als ik koekie of mee? zeg. Normaal springt ze dan gelijk op.
Ik had dat ook alquote:Op zondag 17 april 2011 12:07 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, fijne vakantie.
Hoe dit topic in MyAt terecht is gekomen weet ik echt niet. Ik had niks gepost en ook niet meer op fok gekeken sinds gisteravond een uur of 10.![]()
Ja ik wacht het nog ff af..ze eet in ieder geval wel, dus dat is al mooi. Hopelijk wil ze vanavond wel ff spelen buiten.quote:Op zondag 17 april 2011 12:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
O'jee, klinkt inderdaad alsof ze zich niet lekker voelt. Als het morgen nog niet beter is, lijkt me een bezoekje dierenarts wel een goed plan.
Hier brengen ze steeds muizen. Ruilenquote:Op zondag 17 april 2011 14:41 schreef senesta het volgende:
OMG Dodge komt hier weer de ene dikke vlieg na de andere binnen brengen
Je mag wel wat vliegen hebben hoorquote:
Het wisselt: soms zijn ze morsdood, soms beginnen ze te hollen zodra ze losgelaten worden. Vorige week hebben we er nog eentje achterna gezeten met een borstel en een emmer, want die liep bij ons binnen te rennen voor zijn levenquote:Op zondag 17 april 2011 14:44 schreef senesta het volgende:
Je mag wel wat vliegen hebben hoor
De muizen mag je houden![]()
Brengen ze die ook nog levend? Dodge komt echt met van die dikke zwarte vliegen en dan tussen zijn lippen zodat ze niet dood gaan. Ziet er niet uit
gewoon een vleesetende plant neerzetten, heb je meteen eten voor zequote:Op zondag 17 april 2011 14:41 schreef senesta het volgende:
OMG Dodge komt hier weer de ene dikke vlieg na de andere binnen brengen
Nieuw: topicreeksenquote:Op zondag 17 april 2011 12:07 schreef nokwanda het volgende:
Ja, bevalt prima, hotel is ouderwets maar gezellig, zwembad is lekker, mooi weer, lekker pizza gegeten, straks nog een wandelingetje langs het water als het kind erin ligt. We hebben zelfs badjassen en slippers voor het zwembadquote:
Oeh klinkt heerlijk!quote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, bevalt prima, hotel is ouderwets maar gezellig, zwembad is lekker, mooi weer, lekker pizza gegeten, straks nog een wandelingetje langs het water als het kind erin ligt. We hebben zelfs badjassen en slippers voor het zwembad
Ook gestopt met roken?quote:Op zondag 17 april 2011 19:20 schreef Hitomi het volgende:
AUW!
Ik heb een pleister vanaf ongeveer mijn middenrif tot net onder mijn navel op mijn buik zitten..
auwquote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef Hitomi het volgende:
Ik heb nooit gerookt?
Dexter besloot dat ik een goede trampoline was ofzo.. Met nagels uit
Ik snap er geen fuck van. En nee, dat komt niet door de halve krat bier.quote:
jewel kan je wel, als je snel genoeg bentquote:Op zondag 17 april 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap er geen fuck van. En nee, dat komt niet door de halve krat bier.
Dus, als ik de lapo heb hier, kan ik geen nieuw topic aanmaken?
Dus kunnen we toch nog steeds de "regel" in acht blijven houden dat de lapo'er de nieuwe aanmaakt? Dan blijft iedereen gewoon van het "open nieuw deel" knopje af?quote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel kan je wel, als je snel genoeg bent
de eerste die op t knopje duwt van invoeren, maakt m aan
en is meteen een reeks, waarbij de posters uit t oude topic meteen deze in de AT hebben staa
als je nu de alt inhoud bij quoten, kun je ook gebruik maken van de multiquote
quote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
en is meteen een reeks, waarbij de posters uit t oude topic meteen deze in de AT hebben staa
quote:Op zondag 17 april 2011 19:20 schreef Hitomi het volgende:
AUW!
Ik heb een pleister vanaf ongeveer mijn middenrif tot net onder mijn navel op mijn buik zitten..
Oke, die multi quote is kewlquote:
Vind het trouwens kut dat hij gelijk in de MyAT komt. Gisteren voor het eerst in de EFS SC gepost. 6 posts ofzo.... had gelijk het nieuwe deel erin.quote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja, daar is alleen de optie slopen uit AT voor helaasjquote:Op zondag 17 april 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vind het trouwens kut dat hij gelijk in de MyAT komt. Gisteren voor het eerst in de EFS SC gepost. 6 posts ofzo.... had gelijk het nieuwe deel erin.
Dat wil ik heul niet
Ja, en das kut IMHO.quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja, daar is alleen de optie slopen uit AT voor helaasj
OMG Wat een foto! Geweldig!quote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hadden een heerlijk dagje maar nu ben ik gebroken
Is dat iets om je voor te schamen?quote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind spontaan vakantieliefdes eigenlijk best een leuk programma
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zo geen zin om morgen weer naar school te gaan
Heeft Chico haar, of lijkt dat maar zo?quote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Nog wat leuke kiekjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik in slaap ga vallen nu![]()
je bent er weerquote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja Chico zn gezicht moet dringend geschoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |