Lunaquote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef Oognip het volgende:
Leuke foto's oh-oh!
Luna is zo leukSinds kort hebben we door dat ze apporteren leuk vindt. Gister zat ik op de bank en kwam ze op de bank zitten, ze bracht een balletje mee zodat ik hem weg ging gooien
en net lag ik op bed en kwam ze bij me zitten met een balletje die ze voor me neerlegde
Ik ookquote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Luna![]()
![]()
Ik ben ook echt best wel gek van haar
Jaquote:
Doe ikquote:Op zondag 17 april 2011 22:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jaik vind het echt te schattig als ze doet alsof ze niet van aaien houdt, en dan stiekem wel een kopje komt geven
Je moet me het balletje maar aanwijzen volgende keer, dan kan ik kijken of ze ook wil apporteren als jullie er niet zijn
quote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe ikEr liggen hier in huis allerlei balletjes, 4 van mijn sokken (
) en dan nog een paar van een hengel. Het was ooit een hengel met een mannetje eraan en die hadden ze kapot getrokken en met z'n armen en benen ging ze er vandoor (balletjes dus)
Deze zijn ook klein en als Pingoo ze te pakken heeft dan gaat ie ze op eten dus dan pak ik het weer af. Pingoo heeft trouwens al vanaf woensdag goede poepquote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
dat soort balletjes ken ikdie had Rhana ook altijd te pakken
maar sommige waren zo klein dat ik bang was dat ze erin zou stikken
Pingooquote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Deze zijn ook klein en als Pingoo ze te pakken heeft dan gaat ie ze op eten dus dan pak ik het weer af. Pingoo heeft trouwens al vanaf woensdag goede poepEn hij krijgt ook nog af en toe een snoepje en een piepklein beetje vlees en daar doet ie het goed op
Heb je op de vensterbank een krabpaal liggen ja?quote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
PingooEn wat fijn
Rhana is nog steeds dol op de bank, ze komt heel veel bij me liggenen ik heb nu een krabpaal in de slaapkamervensterbank, daar ligt ze ook veel
quote:Op zondag 17 april 2011 22:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je op de vensterbank een krabpaal liggen ja?Kan ze daar ook lekker in het zonnetje liggen
Hahaquote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]zo'n kleine, met alleen een vierkant vak en plateau
vindt ze helemaal geweldig
Heuy Ing. Las ik goed dat je tante bent geworden van een klein nichtje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |