Kut? Waarom is dat kut?quote:
Ja, heel lief. Maar niet de hele dagquote:
Ja gewoon samen bankhangen kan wel lekker zijn. Maar dat is dan al snel op een non-erotische gewoon luie manierquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, godzijdank wel. Ik moet er niet aan denken om nu te hele tijd te lopen bekken en te friemelen.
Alhoewel ik het wel erg fijn vind om te knuffen. Lekker op de bank tegen elkaar aanliggen. Lekker in bed ff lepel lepel.
Ik ben een knuffelsletje
Ik ken weinig stellen die het na 6 jaar het nog steeds 7x per dag als konijnen doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja gewoon samen bankhangen kan wel lekker zijn. Maar dat is dan al snel op een non-erotische gewoon luie manierNiet altijd natuurlijk, maar je bent ook gewoon wat minder geneigd om meteen elkaar te bespringen als je elkaar wat langer kent, en wat vaker ziet.
Over de bank gesproken....
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ken weinig stellen die het na 6 jaar het nog steeds 7x per dag als konijnen doen
Mag je geen drankje? Of geen bakkie pleuâh?quote:
Beidequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag je geen drankje? Of geen bakkie pleuâh?
Ja, die pleisters maken mij emoquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind je eng lievig doen de laatste tijd, is dat die bijwerking van je pleisters?
OUD!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die pleisters maken mij emo![]()
Tijd voor een topic in het kras-subforum!
Dat is niet de bijwerking waar je het toen over had.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die pleisters maken mij emo![]()
Tijd voor een topic in het kras-subforum!
Scherpquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is niet de bijwerking waar je het toen over had.
Want voor emo is er WEL een smiley
Ook nog iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En je hoeft geen man te zijn om emo te kunnen zijn.
Ik snapte er ook al niks vanquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
Wat heeft Linda de Mol een afgrijselijk giletje aan
Daar ben ik afgehaaktquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit bij de Beste zangers... en ze doen allemaal een rap van Lange Frans
Ëcht heel slecht!quote:
Vorige week of vandaag? Vandaag is het erg jammerquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik snapte er ook al niks van
[..]
Daar ben ik afgehaakt
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, wat was die ene bijwerking nou?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ëcht heel slecht!![]()
Het was een week of drie 'een walk in the park', maar toen hoorde ik dus van collega's dat er nog ongeveer voor vier weken werk is bij mijn uitzendbaantje, dus dan ga je een beetje stresskippen van 'oh shit, ik moet snel weer iets vinden voor een soort ongeschoolde Sjon'
Maar anyways, afgelopen nacht zonder pleister geslapen en pas vanmiddag om drie uur de nieuwe geplakt
Bij de Lange Frans nummersquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorige week of vandaag? Vandaag is het erg jammer
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Bigggggggggg cityyyyyyyyy
traalalalaaaaaaaaaaaaa
Jij had ook ooit in een ver ver ver verleden (quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ëcht heel slecht!![]()
Het was een week of drie 'een walk in the park', maar toen hoorde ik dus van collega's dat er nog ongeveer voor vier weken werk is bij mijn uitzendbaantje, dus dan ga je een beetje stresskippen van 'oh shit, ik moet snel weer iets vinden voor een soort ongeschoolde Sjon'
Maar anyways, afgelopen nacht zonder pleister geslapen en pas vanmiddag om drie uur de nieuwe geplakt
Heb jij al een blikkie open Greys?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Bigggggggggg cityyyyyyyyy
traalalalaaaaaaaaaaaaa
Gelijk heb jequote:
Een mango passiefruit sapjequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij al een blikkie open Greys?
Jahquote:
Ik vind haar zooooooooooooooo vreselijkquote:
Echt, het woord 'kanker' gebruik ik niet graag, maar ik moest ooit een 'giletje' dragen toen ik op Schiphol werktequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
Wat heeft Linda de Mol een afgrijselijk giletje aan
Zijn daar nog foto's van?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef APK het volgende:
[..]
Echt, het woord 'kanker' gebruik ik niet graag, maar ik moest ooit een 'giletje' dragen toen ik op Schiphol werkte
Die ziekte kwam wel in de buurt bij de outfit die ik moest dragen
Ik eet liever meatloafquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef Qwea het volgende:
Ik draai meatloaf - I would do anything for love
Ik las uitlikkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
Zou APK zijn bijwerking aan het uittikken zijn?
Die komt uit een goede buurtquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
Kim Lian vd Meij is dan weer wél heel snugger
Gewoon de hele tijd een stijvequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, wat was die ene bijwerking nou?
Mag ook per pm
Afgrijselijk he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zap even om het giletje van Linda te zien en te kieken wie Mark is
Stond dat ook in de bijwerkingenlijst?quote:
Nou hup APK, google awayyyyyyyyquote:
Oh, is dat alles?quote:
Hij heet Tim, kan goed tegen Kim op iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou hup APK, google awayyyyyyyy![]()
Wie is dat jochie naast Kim Lian?
Hij lijkt op Sjonnieeeeee de Mol, maar hij is zó dom
Het is net iets voor de feestdagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Afgrijselijk he?
Dat giletje dan, Mark niet
[..]
Stond dat ook in de bijwerkingenlijst?
Ik dacht nu heel even dat ze om foto's van je bijwerking vroegquote:
Check het betreffende topicquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht nu heel even dat ze om foto's van je bijwerking vroeg![]()
![]()
quote:
Hij is als teamcaptain gevraagdquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Beetje jammer alleen dat Guus ook weer moet presenterenNet als Jeroen van de Boom, Danny de Munk etc.
Oke niet presenteren, maar allemaal weer 'zanger die iets op tv wilt'.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is als teamcaptain gevraagd
Ik vind dat hij het wel leuk doetVind niet dat hij echt presenteert, dat doet Linda.
Krijgen we daar nog een hintje bij? Of bedoel je de overkant?quote:
GTSTquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Die Mark ziet er wel oke uit, ik herken hem alleen niet zo snel ergens van...
Als team captain vind ik dat heel niet vreemd eigenlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke niet presenteren, maar allemaal weer 'zanger die iets op tv wilt'.
Wat is je kloonnaam?quote:
Ja maar in een quiz is dat 1 aflevering, toch niet elke week?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Als team captain vind ik dat heel niet vreemd eigenlijk
Elke bekende zanger of zangeres zit toch wel eens in een jury, panel, quiz oid?
Ohquote:
En een bekende cabaretier oid zoals die Lama gast, da's dan minder erg dan een zanger ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar in een quiz is dat 1 aflevering, toch niet elke week?
Die is ook zanger btwquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
En een bekende cabaretier oid zoals die Lama gast, da's dan minder erg dan een zanger ofzo?
Ik snap het niet
Mannen overdrijven ziektes altijd, toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Maar 'de hele tijd' lijkt me niet echt gezond.
Of overdreef je een pietsie?
Lamaarquote:
Er zijn tegenwoordig juist maar weinig mensen die alleen presentator zijn volgens mij!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
Nick en Simon, Gordon, Angela, allemaal elke week in de jury van een tv programma.
Ook zangerts.
Ja zangers die mensen 'opleiden' die ook carriere willen en zingen, das hun vakgebiedquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
Nick en Simon, Gordon, Angela, allemaal elke week in de jury van een tv programma.
Ook zangerts.
Nee jij leest halfquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
Pisces mot Kedeng Kedeng gewoon niet
Ik ook niet zo, trouwens
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Beetje jammer alleen dat Guus ook weer moet presenterenNet als Jeroen van de Boom, Danny de Munk etc.
Ohquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zangers die mensen 'opleiden' die ook carriere willen en zingen, das hun vakgebied
Dat hoeft toch ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
Nou ik zie het probleem niet, maar dat geeft niet
Erhm, vandaar dus ook mijn 'maar dat geeft niet' gedeelte?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook nietMoeten we allemaal dezelfde kant op staan soms?
Dat zou ik ook een leuke vinden, Guus als zanger bij een zangprogrammaquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
Kijk ik vind het persoonlijk beláchelijk dat Victor Reinier een muziekprogramma presenteert.
Da's gewoon een kwestie van voorkeuren, dat vind ik weer vreselijk
Dus dat jij dit irritant vindt moet je ook gewoon lekker zelf weten, maar ik had het bv niet erg gevonden als Guus Meeuwis 'De Beste Zangers' was gaan presenteren. Edsilia deed het ook leuk, ook een zangeres die ging presenteren.
Jij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:29 schreef Greys het volgende:
Nou ik ga ff wat te drinken pakken, ik sta onbedoeld op wat tenen geloof ik
In slaap vallen tijdens seks en te vroeg klaarkomen niet eensquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
Ze maken ons zo zotttttttttttttttt meneerrrrrrrrrrr
Oh god, nu een lijst met 18 dingen waar mensen zich aan dingen bij hun partner
Ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In slaap vallen tijdens seks en te vroeg klaarkomen niet eens
Me tooquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
Ze maken ons zo zotttttttttttttttt meneerrrrrrrrrrr
Oh god, nu een lijst met 18 dingen waar mensen zich aan dingen bij hun partner
Ben benieuwd.
De tekst is geniaalquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef APK het volgende:
'Liefde voor mij en voor mijn hond, die heel de nacht in mijn auto op mij wacht'![]()
Dat zei Kim-Lianquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er dan echt mannen die in slaap vallen tijdens de seks?
Zei ze het met een tee ja?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zei Kim-LianEn Linda: "je wilt toch niet zeggen dat dat jou is gebeurt!
"
Die ga ik nu luisterenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zei Kim-LianEn Linda: "je wilt toch niet zeggen dat dat jou is gebeurt!
"
Die vind ik ook zo liefquote:
Ja, sommige regels uit het liedje van Greys vind ik niet kloppen dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef APK het volgende:
Ze komen zelden klaar meneer, doen ze nog steeds de was?
Jij wast nooit?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, sommige regels uit het liedje van Greys vind ik niet kloppen dus
Meer zeldenquote:
We hadden het over Tombo, wel blijven opletten!quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden het over Tombo, wel blijven opletten!
Al zal dat wat lastig worden nu je hersens wat minder bloed krijgen.
Moet ik mij daar voor gaan schamen ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
Al zal dat wat lastig worden nu je hersens wat minder bloed krijgen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef APK het volgende:
[..]
Moet ik mij daar voor gaan schamen ofzo?
Weet ik niet, heb je er last van?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef APK het volgende:
[..]
Why?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe meelevendquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Why?
Ik zeg alleen maar dat ik er begrip voor heb als je dan momenteel wat minder concentratie hebt.
SENES IN ESFquote:
Dat is lief van je Grees, love youquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Why?
Ik zeg alleen maar dat ik er begrip voor heb als je dan momenteel wat minder concentratie hebt.
Ja he!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Huuuuuuu, je bent echt eng als je niet rookt
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuu, je bent echt eng als je niet rookt
Nu ben je écht eng, want ik postte op het moment dat jij Bèèèè post iets over een schaapje in het Farmville topicquote:
Ja, eng hè?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
Nu ben je écht eng, want ik postte op het moment dat jij Bèèèè post iets over een schaapje in het Farmville topic
Noem jij Ll nou BeLle?quote:
Beetje wel jaquote:
OMGquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
Laat die jongen toch [ afbeelding ]
MSN is gaaf, lekker chatten enzo[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jullie hebben zeker weinig MSN-vriendjes dat jullie zo haten [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Volgens mij was het Picsie92 die zeurde dat foto's niet geheim blijven, maar op de foto die ik van Ll heb gezien ziet hij er gezond uit!quote:
Ik moet welquote:
WTFquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
Laat die jongen toch [ afbeelding ]
MSN is gaaf, lekker chatten enzo[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jullie hebben zeker weinig MSN-vriendjes dat jullie zo haten [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Noem je me nou dik?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij was het Picsie92 die zeurde dat foto's niet geheim blijven, maar op de foto die ik van Ll heb gezien ziet hij er gezond uit!
sms d'rquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Gb er aan denkt deze keer dat ze vanavond moet scheren en niet morgenochtend
De vorige keer kwamen we er af dat je niet in een jacuzzi moet gaan twee uur nadat je hebt geschoren. Dat prikt!
Ohhhhhhhh ja, je hebt gelijkquote:
Dat zijn nog oude msn-smiles johquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noem je me nou dik? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noem je me nou dik? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh ja, je hebt gelijk
Tombo smst een kusje ook als :-x of zoiets![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
you dog [ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh, die heb ik nog nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
Tombo smst een kusje ook als :-x of zoiets![]()
Ja ik zie jouw kusjes altijd als :-x enzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel stel smiles in mn telefoon staan, ik wist heul niet dat die bij anderen anders binnenkomen
Of ze bedoelt met :-x dat ik mijn mond moet houden, bedenk ik me nu.quote:
Coolquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zie jouw kusjes altijd als :-x enzo
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Of ze bedoelt met :-x dat ik mijn mond moet houden, bedenk ik me nu.
Deze
Fair enoughquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze
Nee!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze
Lag aan de wodka?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik gaapte echt vaak he, op de terugweg
Lag niet aan jou hoor
Whahahahahahahaquote:
Nee, ik herinnerde het me verkeerdquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahahahaha
Das dus niet :-x
Nee, dat was dan toch deze:quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahahahaha
Das dus niet :-x
Even quotenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Die smiley lijkt een beetje op een piemel waar vuurwerk uit komt
JFquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
23.00quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Even quoten
Samen met de tijd.
Even voor de duidelijkheid, in F&F mag ik niet zo praten voor 24:00 uur he
Als Tombo niet zulke ranzige dingen aan me zou smsen zou ik zulke dingen ook nooit gezegd hebben!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Even quoten
Samen met de tijd.
Even voor de duidelijkheid, in F&F mag ik niet zo praten voor 24:00 uur he
Fuck's sakequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel of ik nog ff snel zal zonnebanken voor morgen, anders loop ik de hele dag in mijn nakie met witte zijkanten
Doe maarquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel of ik nog ff snel zal zonnebanken voor morgen, anders loop ik de hele dag in mijn nakie met witte zijkanten
Ja nouquote:
Maar ik ben bang dat als ik alleen die zijkanten ga bruinen dat de voorkant en achterkant dan ook weer een stukje meebruint en dat het leed dan helemaal niet meer te overzien isquote:
Vanochtend al gedaan!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Gb er aan denkt deze keer dat ze vanavond moet scheren en niet morgenochtend
De vorige keer kwamen we er af dat je niet in een jacuzzi moet gaan twee uur nadat je hebt geschoren. Dat prikt!
Het gaat bij jou alleen maar om seks, van mij was het liefdequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Tombo niet zulke ranzige dingen aan me zou smsen zou ik zulke dingen ook nooit gezegd hebben!
Wat een dilemma'squote:Op zaterdag 16 april 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat als ik alleen die zijkanten ga bruinen dat de voorkant en achterkant dan ook weer een stukje meebruint en dat het leed dan helemaal niet meer te overzien is
Oh en niet scheren morgenochtend
Joh.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
Ja nou
Kennelijk bruinen de zijkanten net iets minder
Mijn héle zijkant dan he? Da's geen gezicht
En net alsof er iemand kijkt naar of je wit bentquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Joh.
Als je je goed in je vel vindt zitten dan kun je de hele wereld aan, met kleurtje of zonder![]()
En als dat niet zo is dan dan is niks goed genoeg.
Gaat wel okay, toch
Hij heeft last van zijn pleistersquote:
Wel als je er uit ziet als een zebraquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En net alsof er iemand kijkt naar of je wit bent
Ik kan nu nooit meer iets anders zien dan dit:quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
quote:
Ik weet niet eens hoe de camera op m'n telefoon werktquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik plak Gb d'r telefoon ook af, morgen. D'r camera.
Waarschijnlijk via een optie 'camera' in het menuquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe de camera op m'n telefoon werkt![]()
Hoe doe je dat dan?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe de camera op m'n telefoon werkt![]()
Waarschijnlijk wel, maar ik gebruik het nooit. Dus voor ik uberhaupt een foto kan maken zijn we alweer een poosje verder. Denk dat Greys dat dan wel door heeftquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk via een optie 'camera' in het menu
Na 2 wodka'tjes niet meer hoor. Ze merkte het gister ook heul niet toen we een uur stil stonden op een parkeerplaats bij een tankstationquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ik gebruik het nooit. Dus voor ik uberhaupt een foto kan maken zijn we alweer een poosje verder. Denk dat Greys dat dan wel door heeft
Dat laatste is best freaky jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben best blij met de camera op mijn telefoon. Soms maar ik in de trein van markante figuren stiekem een foto. Soms ook van hele mooie mannen.
Ik ben zo'n freak.
Ik wel!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Krijgt iedereen zo'n stomme smile van mij?
APK, Ll, Erik, ik ga jullie een smile smsen, om te testen, dus dan weten jullie het
Ja, dan houd je je camera zo onduidelijk langs je lichaam. Maar voor de duidelijkheid: ik fotografeer geen mannen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben best blij met de camera op mijn telefoon. Soms maar ik in de trein van markante figuren stiekem een foto. Soms ook van hele mooie mannen.
Ik ben zo'n freak.
Onder de zonnehemel gaan liggen, halverwege omdraaien en op de een of andere manier zijn mijn complete zijkanten nog wit (zijkant benen, heupen, állesquote:
Dat meeeeeeeen je niet. Gatverdamme zeg.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef senesta het volgende:
Vriendje van mijn zoontje was vorige week jarig en heeft van zijn verjaardagsgeld een nieuwe telefoon gekocht. En vanavond hebben een stel oudere knullen hem van zijn telefoon beroofd. Gekneusde arm en telefoon weg![]()
Sneu
Hoe oud is 'ie? Wat erg zeg.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef senesta het volgende:
Vriendje van mijn zoontje was vorige week jarig en heeft van zijn verjaardagsgeld een nieuwe telefoon gekocht. En vanavond hebben een stel oudere knullen hem van zijn telefoon beroofd. Gekneusde arm en telefoon weg![]()
Sneu
Oh das kutquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef senesta het volgende:
Sneu
13 jaar. Ja, ze gaan morgen aangifte doen.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Krijgt iedereen zo'n stomme smile van mij?
APK, Ll, Erik, ik ga jullie een smile smsen, om te testen, dus dan weten jullie het
Oww, das vervelend ja. Ook zo'n leeftijd (ook al verschil ik er niet héél erg veel van). En ik heb ook redelijk recent een nieuw mobieltje gekocht...quote:
Oh dacht eigenlijk meer hieraanquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Onder de zonnehemel gaan liggen, halverwege omdraaien en op de een of andere manier zijn mijn complete zijkanten nog wit (zijkant benen, heupen, álles). En voorkant en achterkant zijn wel bruin-ish.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ah, da's echt heel zieligquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef senesta het volgende:
Sneu
OMGquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die krijg ik!
ja die dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die krijg ik!
Bahh wat een mensen heb je toch.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef senesta het volgende:
Sneu
Ah een androidquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die krijg ik!
Jaquote:
Ook al!quote:
APK is in shock.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook al!
Godsamme, ik stop wel met smiles
En APK, wat zag jij?
Ja, en dan door van die knullen van rond de 18 jaarquote:
Minderjarig enzo, slechte jeugd, 20 uurtjes schoffelen is wel genoeg. Als het geen bakje thee wordtquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, en dan door van die knullen van rond de 18 jaar![]()
Ik hoop dat ze ze te pakken krijgen. En dat dat ook zonder represailles blijft dan
Lafaards.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, en dan door van die knullen van rond de 18 jaar![]()
Ik hoop dat ze ze te pakken krijgen. En dat dat ook zonder represailles blijft dan
quote:
Schoffelen, as ifquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Minderjarig enzo, slechte jeugd, 20 uurtjes schoffelen is wel genoeg. Als het geen bakje thee wordt
Alweerquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Ik mag ook weer een andere telefoon.
En ik weet het weer eens niet
Die van Ll lijkt me wel tof, maar ik wil een roze
Die Sony Xperia Arc is ook mooi en is er ook in het roze.
Alleen nog niet in Nederland. Zou dat wat voor mij zijn Ll?
Je neemt wel een telefoon waarmee we kunnen whatsappen he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Ja is ook wel een leuk dingquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Ja ik ben net een beetje aan deze gewendquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Alweerik kan me de vorige keer nog herinneren
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Je neemt wel een telefoon waarmee we kunnen whatsappen he?
Prepaid of abonnement? Of helemaal simlockvrij? Of stel ik nu een domme vraag?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
Welke provider heb je en blijf je daarbij? En wil je 1 of 2 jr contract?
Ik heb T-mobile en wil daar bij blijvenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
Welke provider heb je en blijf je daarbij? En wil je 1 of 2 jr contract?
Hihihihi, och ik heb een standaard nokia in de kast liggen voor privé maar gebruik eigks altijd mijn werktelefoon en dat is een nokia E71 dus heb dat kies probleem niet.Normaal deed ik ook eeuwen over het kiezenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ben net een beetje aan deze gewend
En toen heb ik er ook al zo'n gedoe van gemaakt idd
[..]
Ja
Dat was net op tvquote:
Waar op TV?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was net op tvAPK komt hier niet
Samsung Galaxy S Femmequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja is ook wel een leuk ding![]()
maar goed, je beperkt jezelf wel echt meteen heel erg als je iets in het roze wil hé
RTL 4, waar ik door Greys heengezapt benquote:
IOS, Android, Blackberry en een paar Symbian's. Maar dat laatste is sowieso aan het uitsterven (Was van Nokia en die gaan ook Windows Mobile toestellen maken) dus daar zou ik niet aan beginnenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb T-mobile en wil daar bij blijven
Echt ja
Ik doe normaal altijd 1 jr, maar 2 jr kan ook best een keertje.
Voor welke besturingssystemen is er whatsapp eigenlijk?
Zei ik ook alquote:
Die lui van de commerciële omroep.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
RTL 4, waar ik door Greys heengezapt ben
Zou je denken, bij een "Femme" toestel?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zei ik ook alje hebt daar volgens mij best een paar uitvoeringen van die wat 'vrouwelijker' zijn.
Welk besturingssysteem zit er dan op de E71 igks?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IOS, Android, Blackberry en een paar Symbian's. Maar dat laatste is sowieso aan het uitsterven (Was van Nokia en die gaan ook Windows Mobile toestellen maken) dus daar zou ik niet aan beginnen
oh ik wist niet eens dat er echt een 'femme' variant was, doelde meer op wat andere varianten (Armani, galaxy Ace, etc.)quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou je denken, bij een "Femme" toestel?
Geen idee? Symbian denk ik?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welk besturingssysteem zit er dan op de E71 igks?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
OMG Senes, die wil ik
Kan ik daar ook mee whatsappen dan?
[ afbeelding ]
http://lmgtfy.com/?q=samsung+galaxy+s+femme+whatsappquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
OMG Senes, die wil ik
[ afbeelding ]
Volgens google wel jaquote:
Dat wordt een tripje China.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
De Samsung Galaxy S is een van de krachtigste Androidtoestellen van het moment. Het toestel is vrij populair en met het prijskaartje van rond de 500 euro is dat natuurlijk goud geld verdienen voor Samsung. Om het toestel ook bij de dames aantrekkelijk te maken, komt Samsung nu met de Galaxy S Femme; een roze toestel dat je meekrijgt in een AVEDA-box gevuld met héérlijke crèmes en andere cosmetica. Op de bijgeleverde geheugenkaart staat speciale AVEDA-software voor al je cosmetische adviezen.
Het is niet bekend of de roze Galaxy S naar Europa komt, het toestel is op dit moment alleen in een aantal Aziatische landen verkrijgbaar.
Ah okee, Senes noemde de Femmequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oh ik wist niet eens dat er echt een 'femme' variant was, doelde meer op wat andere varianten (Armani, galaxy Ace, etc.)
Het was een limited edition, en de nieuwsberichten dateren van september 2010. Bummertquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
De Samsung Galaxy S is een van de krachtigste Androidtoestellen van het moment. Het toestel is vrij populair en met het prijskaartje van rond de 500 euro is dat natuurlijk goud geld verdienen voor Samsung. Om het toestel ook bij de dames aantrekkelijk te maken, komt Samsung nu met de Galaxy S Femme; een roze toestel dat je meekrijgt in een AVEDA-box gevuld met héérlijke crèmes en andere cosmetica. Op de bijgeleverde geheugenkaart staat speciale AVEDA-software voor al je cosmetische adviezen.
Het is niet bekend of de roze Galaxy S naar Europa komt, het toestel is op dit moment alleen in een aantal Aziatische landen verkrijgbaar.
Hij is wel ergg leuk zeg, maar touchscreenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
OMG Senes, die wil ik
[ afbeelding ]
Why?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
En WTF is er een nieuwe regel dat niet degene met de LAPO een nieuw topic opent maar wie het snelst is?
Ja, fuckeduckquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was een limited edition, en de nieuwsberichten dateren van september 2010. Bummert
Greys wilde het gewoon zelf doen. En ik wil het ook een keer doen, om mijn foutje goed te maken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
En WTF is er een nieuwe regel dat niet degene met de LAPO een nieuw topic opent maar wie het snelst is?
Omdat er met dat nieuwe reeksentoolgedoetje niet meer mogelijk is dat er dubbele topics geopend worden en dan is het wel fijn als je snel kunt doorposten toch? Ipv wachten op de lapo poster.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik was er na mijn samsung omnia ook helemaal klaar mee maar ik heb nu een htc wildfire en ik ben er echt super blij mee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is wel ergg leuk zeg, maar touchscreen
Nee ik had echt de lapo in het vorige topic, Ml-etje zat door het slotjequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Greys wilde het gewoon zelf doen. En ik wil het ook een keer doen, om mijn foutje goed te maken.
Dat vloekt bij mijn roze fototoestelquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus wat een kitsch
Wat is er mis met wit? Of gewoon zwart
Comme ça.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik had echt de lapo in het vorige topic, Ml-etje zat door het slotje
Ja okee, maar dan krijg je mensen die er op gaan hunten als eerste op dat knopje te drukkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat er met dat nieuwe reeksentoolgedoetje niet meer mogelijk is dat er dubbele topics geopend worden en dan is het wel fijn als je snel kunt doorposten toch? Ipv wachten op de lapo poster.
Je kan toch gewoon 2 topics openenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat er met dat nieuwe reeksentoolgedoetje niet meer mogelijk is dat er dubbele topics geopend worden en dan is het wel fijn als je snel kunt doorposten toch? Ipv wachten op de lapo poster.
Oh dan heb ik elders een verkeerde uitleg gelezen, kan bestquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon 2 topics openenZeker aangezien dat koppelwerk allemaal handmatig gebeurt (je moet het aangeven of die 'open nieuw deel' knop gebruiken). Het is meer zo volgens mij dat áls er nu iemand eerder op de 'open nieuw deel' knop ramt dan degene met de lapo de reeks in de war schiet, dus is de regel maar overboord gezet
Dat wel. Ik vind dat je één minuut de tijd moet krijgen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee, maar dan krijg je mensen die er op gaan hunten als eerste op dat knopje te drukken
Nee, Ynske zei dat ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan heb ik elders een verkeerde uitleg gelezen, kan best
Ja, maar dat is ook zo lastig metenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat wel. Ik vind dat je één minuut de tijd moet krijgen.
Mijn Mr jat mijn telefoon als hij de kans krijgt, de iphone is qua touch echt rukquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was er na mijn samsung omnia ook helemaal klaar mee maar ik heb nu een htc wildfire en ik ben er echt super blij mee.
Ik hou meer van knopjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn Mr jat mijn telefoon als hij de kans krijgt, de iphone is qua touch echt ruk
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik had echt de lapo in het vorige topic, Ml-etje zat door het slotje
Spannend!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
We gaan het zo testen. Misschien verdwijnt de 'nieuw deel' knop als iemand hem gebruikt heeft? Maar dan kan je handmatig natuurlijk nog best een nieuw topic maken en ouderwets OP uit wiki halen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |