Kut? Waarom is dat kut?quote:
Ja, heel lief. Maar niet de hele dagquote:
Ja gewoon samen bankhangen kan wel lekker zijn. Maar dat is dan al snel op een non-erotische gewoon luie manierquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, godzijdank wel. Ik moet er niet aan denken om nu te hele tijd te lopen bekken en te friemelen.
Alhoewel ik het wel erg fijn vind om te knuffen. Lekker op de bank tegen elkaar aanliggen. Lekker in bed ff lepel lepel.
Ik ben een knuffelsletje
Ik ken weinig stellen die het na 6 jaar het nog steeds 7x per dag als konijnen doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja gewoon samen bankhangen kan wel lekker zijn. Maar dat is dan al snel op een non-erotische gewoon luie manierNiet altijd natuurlijk, maar je bent ook gewoon wat minder geneigd om meteen elkaar te bespringen als je elkaar wat langer kent, en wat vaker ziet.
Over de bank gesproken....
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ken weinig stellen die het na 6 jaar het nog steeds 7x per dag als konijnen doen
Mag je geen drankje? Of geen bakkie pleuâh?quote:
Beidequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag je geen drankje? Of geen bakkie pleuâh?
Ja, die pleisters maken mij emoquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind je eng lievig doen de laatste tijd, is dat die bijwerking van je pleisters?
OUD!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die pleisters maken mij emo![]()
Tijd voor een topic in het kras-subforum!
Dat is niet de bijwerking waar je het toen over had.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die pleisters maken mij emo![]()
Tijd voor een topic in het kras-subforum!
Scherpquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is niet de bijwerking waar je het toen over had.
Want voor emo is er WEL een smiley
Ook nog iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En je hoeft geen man te zijn om emo te kunnen zijn.
Ik snapte er ook al niks vanquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
Wat heeft Linda de Mol een afgrijselijk giletje aan
Daar ben ik afgehaaktquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit bij de Beste zangers... en ze doen allemaal een rap van Lange Frans
Ëcht heel slecht!quote:
Vorige week of vandaag? Vandaag is het erg jammerquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik snapte er ook al niks van
[..]
Daar ben ik afgehaakt
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, wat was die ene bijwerking nou?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ëcht heel slecht!![]()
Het was een week of drie 'een walk in the park', maar toen hoorde ik dus van collega's dat er nog ongeveer voor vier weken werk is bij mijn uitzendbaantje, dus dan ga je een beetje stresskippen van 'oh shit, ik moet snel weer iets vinden voor een soort ongeschoolde Sjon'
Maar anyways, afgelopen nacht zonder pleister geslapen en pas vanmiddag om drie uur de nieuwe geplakt
Bij de Lange Frans nummersquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorige week of vandaag? Vandaag is het erg jammer
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Bigggggggggg cityyyyyyyyy
traalalalaaaaaaaaaaaaa
Jij had ook ooit in een ver ver ver verleden (quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ëcht heel slecht!![]()
Het was een week of drie 'een walk in the park', maar toen hoorde ik dus van collega's dat er nog ongeveer voor vier weken werk is bij mijn uitzendbaantje, dus dan ga je een beetje stresskippen van 'oh shit, ik moet snel weer iets vinden voor een soort ongeschoolde Sjon'
Maar anyways, afgelopen nacht zonder pleister geslapen en pas vanmiddag om drie uur de nieuwe geplakt
Heb jij al een blikkie open Greys?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Bigggggggggg cityyyyyyyyy
traalalalaaaaaaaaaaaaa
Gelijk heb jequote:
Een mango passiefruit sapjequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij al een blikkie open Greys?
Jahquote:
Ik vind haar zooooooooooooooo vreselijkquote:
Echt, het woord 'kanker' gebruik ik niet graag, maar ik moest ooit een 'giletje' dragen toen ik op Schiphol werktequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
Wat heeft Linda de Mol een afgrijselijk giletje aan
Zijn daar nog foto's van?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef APK het volgende:
[..]
Echt, het woord 'kanker' gebruik ik niet graag, maar ik moest ooit een 'giletje' dragen toen ik op Schiphol werkte
Die ziekte kwam wel in de buurt bij de outfit die ik moest dragen
Ik eet liever meatloafquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef Qwea het volgende:
Ik draai meatloaf - I would do anything for love
Ik las uitlikkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
Zou APK zijn bijwerking aan het uittikken zijn?
Die komt uit een goede buurtquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
Kim Lian vd Meij is dan weer wél heel snugger
Gewoon de hele tijd een stijvequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, wat was die ene bijwerking nou?
Mag ook per pm
Afgrijselijk he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zap even om het giletje van Linda te zien en te kieken wie Mark is
Stond dat ook in de bijwerkingenlijst?quote:
Nou hup APK, google awayyyyyyyyquote:
Oh, is dat alles?quote:
Hij heet Tim, kan goed tegen Kim op iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou hup APK, google awayyyyyyyy![]()
Wie is dat jochie naast Kim Lian?
Hij lijkt op Sjonnieeeeee de Mol, maar hij is zó dom
Het is net iets voor de feestdagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Afgrijselijk he?
Dat giletje dan, Mark niet
[..]
Stond dat ook in de bijwerkingenlijst?
Ik dacht nu heel even dat ze om foto's van je bijwerking vroegquote:
Check het betreffende topicquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht nu heel even dat ze om foto's van je bijwerking vroeg![]()
![]()
quote:
Hij is als teamcaptain gevraagdquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Beetje jammer alleen dat Guus ook weer moet presenterenNet als Jeroen van de Boom, Danny de Munk etc.
Oke niet presenteren, maar allemaal weer 'zanger die iets op tv wilt'.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is als teamcaptain gevraagd
Ik vind dat hij het wel leuk doetVind niet dat hij echt presenteert, dat doet Linda.
Krijgen we daar nog een hintje bij? Of bedoel je de overkant?quote:
GTSTquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Die Mark ziet er wel oke uit, ik herken hem alleen niet zo snel ergens van...
Als team captain vind ik dat heel niet vreemd eigenlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke niet presenteren, maar allemaal weer 'zanger die iets op tv wilt'.
Wat is je kloonnaam?quote:
Ja maar in een quiz is dat 1 aflevering, toch niet elke week?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Als team captain vind ik dat heel niet vreemd eigenlijk
Elke bekende zanger of zangeres zit toch wel eens in een jury, panel, quiz oid?
Ohquote:
En een bekende cabaretier oid zoals die Lama gast, da's dan minder erg dan een zanger ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar in een quiz is dat 1 aflevering, toch niet elke week?
Die is ook zanger btwquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
En een bekende cabaretier oid zoals die Lama gast, da's dan minder erg dan een zanger ofzo?
Ik snap het niet
Mannen overdrijven ziektes altijd, toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Maar 'de hele tijd' lijkt me niet echt gezond.
Of overdreef je een pietsie?
Lamaarquote:
Er zijn tegenwoordig juist maar weinig mensen die alleen presentator zijn volgens mij!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
Nick en Simon, Gordon, Angela, allemaal elke week in de jury van een tv programma.
Ook zangerts.
Ja zangers die mensen 'opleiden' die ook carriere willen en zingen, das hun vakgebiedquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
Nick en Simon, Gordon, Angela, allemaal elke week in de jury van een tv programma.
Ook zangerts.
Nee jij leest halfquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
Pisces mot Kedeng Kedeng gewoon niet
Ik ook niet zo, trouwens
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Beetje jammer alleen dat Guus ook weer moet presenterenNet als Jeroen van de Boom, Danny de Munk etc.
Ohquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zangers die mensen 'opleiden' die ook carriere willen en zingen, das hun vakgebied
Dat hoeft toch ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
Nou ik zie het probleem niet, maar dat geeft niet
Erhm, vandaar dus ook mijn 'maar dat geeft niet' gedeelte?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook nietMoeten we allemaal dezelfde kant op staan soms?
Dat zou ik ook een leuke vinden, Guus als zanger bij een zangprogrammaquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
Kijk ik vind het persoonlijk beláchelijk dat Victor Reinier een muziekprogramma presenteert.
Da's gewoon een kwestie van voorkeuren, dat vind ik weer vreselijk
Dus dat jij dit irritant vindt moet je ook gewoon lekker zelf weten, maar ik had het bv niet erg gevonden als Guus Meeuwis 'De Beste Zangers' was gaan presenteren. Edsilia deed het ook leuk, ook een zangeres die ging presenteren.
Jij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:29 schreef Greys het volgende:
Nou ik ga ff wat te drinken pakken, ik sta onbedoeld op wat tenen geloof ik
In slaap vallen tijdens seks en te vroeg klaarkomen niet eensquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
Ze maken ons zo zotttttttttttttttt meneerrrrrrrrrrr
Oh god, nu een lijst met 18 dingen waar mensen zich aan dingen bij hun partner
Ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In slaap vallen tijdens seks en te vroeg klaarkomen niet eens
Me tooquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
Ze maken ons zo zotttttttttttttttt meneerrrrrrrrrrr
Oh god, nu een lijst met 18 dingen waar mensen zich aan dingen bij hun partner
Ben benieuwd.
De tekst is geniaalquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef APK het volgende:
'Liefde voor mij en voor mijn hond, die heel de nacht in mijn auto op mij wacht'![]()
Dat zei Kim-Lianquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er dan echt mannen die in slaap vallen tijdens de seks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |