Ik vind je eng lievig doen de laatste tijd, is dat die bijwerking van je pleisters?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef APK het volgende:
[..]
Wat kan daar ook alweer de onzin van zijn?
Huh wat? Echt? Stopt het zoenen in een langere relatie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden het er over dat er in een relatie maar weinig gewoon gezoend om het zoenen wordt.
In een langere relatie, that is. Dus ergens vinden toch veel mensen dat onzinnig, anders deden ze het wel meer
Ik had het nog niet eens gezienquote:
Oh ja, die ene mysterieuze bijwerking.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind je eng lievig doen de laatste tijd, is dat die bijwerking van je pleisters?
Ik ook van jou hoor, eurovisie songfestival gekkiequote:
quote:
Ruiken die lekker?quote:
You what?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar wordt er getrouwd, Amsterdam of Maasticht?
En zijn we uitgenodigd?
APK, vertel nou eens!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, die ene mysterieuze bijwerking.
Volgens mij heeft dat weinig met lievig doen te maken, geen idee waarom, maar ik denk het
Nou ja, jij zult dan ongetwijfeld vast de uitzondering zijn enzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wat? Echt? Stopt het zoenen in een langere relatie?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja, in het begin, als zoenen nog genoeg isquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, jij zult dan ongetwijfeld vast de uitzondering zijn enzo
Maar dat gezoen van het begin, als je elkaar net kent enzo, dat verdwijnt meestal toch wel. Bij de meesten.
Nou nee stoppen niet. Maar als je nog aan het daten bent zit je soms zo even een avondje alleen maar te zoenen en friemelen. En dat wordt in een (lange) relatie toch wel minder vonden wijquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Truequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat gezoen van het begin, als je elkaar net kent enzo, dat verdwijnt meestal toch wel. Bij de meesten.
Joh, gewoon alles overslaan en door naar de achterdeurquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee stoppen niet. Maar als je nog aan het daten bent zit je soms zo even een avondje alleen maar te zoenen en friemelen. En dat wordt in een (lange) relatie toch wel minder vonden wij![]()
Dan is het vaak beetje zoenen, en de rest. Of gewoon niks
En dat je dan de volgende dag een rode kin hebt wegens stoppelsquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
True
Elkaar de hele fucking dag aflebberen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou niet overslaan, maar het hele gepoezel en gefriemel en uren zoenen wordt toch wel gewoon minderquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, gewoon alles overslaan en door naar de achterdeur
Oh jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat je dan de volgende dag een rode kin hebt wegens stoppels
Ooh christus ja! En dat het jeukt ende zo!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat je dan de volgende dag een rode kin hebt wegens stoppels
Nee maar da's toch kut?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
welnee joh. Ook hier is dat wel minder geworden hoor maar soit in het begin van een relatie woon je ook niet in 1 huis.
Ja, jammer toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden het er over dat er in een relatie maar weinig gewoon gezoend om het zoenen wordt.
In een langere relatie, that is. Dus ergens vinden toch veel mensen dat onzinnig, anders deden ze het wel meer
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
True
Elkaar de hele fucking dag aflebberen
Het gaat niet om een kusje.quote:
Nou, godzijdank wel. Ik moet er niet aan denken om nu te hele tijd te lopen bekken en te friemelen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niet overslaan, maar het hele gepoezel en gefriemel en uren zoenen wordt toch wel gewoon minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |