quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Krijgt iedereen zo'n stomme smile van mij?
APK, Ll, Erik, ik ga jullie een smile smsen, om te testen, dus dan weten jullie het
Oww, das vervelend ja. Ook zo'n leeftijd (ook al verschil ik er niet héél erg veel van). En ik heb ook redelijk recent een nieuw mobieltje gekocht...quote:
Oh dacht eigenlijk meer hieraanquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Onder de zonnehemel gaan liggen, halverwege omdraaien en op de een of andere manier zijn mijn complete zijkanten nog wit (zijkant benen, heupen, álles). En voorkant en achterkant zijn wel bruin-ish.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ah, da's echt heel zieligquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef senesta het volgende:
Vriendje van mijn zoontje was vorige week jarig en heeft van zijn verjaardagsgeld een nieuwe telefoon gekocht. En vanavond hebben een stel oudere knullen hem van zijn telefoon beroofd. Gekneusde arm en telefoon weg![]()
Sneu
OMGquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die krijg ik!
ja die dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die krijg ik!
Bahh wat een mensen heb je toch.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef senesta het volgende:
Vriendje van mijn zoontje was vorige week jarig en heeft van zijn verjaardagsgeld een nieuwe telefoon gekocht. En vanavond hebben een stel oudere knullen hem van zijn telefoon beroofd. Gekneusde arm en telefoon weg![]()
Sneu
Ah een androidquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die krijg ik!
Jaquote:
Ook al!quote:
APK is in shock.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook al!
Godsamme, ik stop wel met smiles
En APK, wat zag jij?
Ja, en dan door van die knullen van rond de 18 jaarquote:
Minderjarig enzo, slechte jeugd, 20 uurtjes schoffelen is wel genoeg. Als het geen bakje thee wordtquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, en dan door van die knullen van rond de 18 jaar![]()
Ik hoop dat ze ze te pakken krijgen. En dat dat ook zonder represailles blijft dan
Lafaards.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, en dan door van die knullen van rond de 18 jaar![]()
Ik hoop dat ze ze te pakken krijgen. En dat dat ook zonder represailles blijft dan
quote:
Schoffelen, as ifquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Minderjarig enzo, slechte jeugd, 20 uurtjes schoffelen is wel genoeg. Als het geen bakje thee wordt
Alweerquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Ik mag ook weer een andere telefoon.
En ik weet het weer eens niet
Die van Ll lijkt me wel tof, maar ik wil een roze
Die Sony Xperia Arc is ook mooi en is er ook in het roze.
Alleen nog niet in Nederland. Zou dat wat voor mij zijn Ll?
Je neemt wel een telefoon waarmee we kunnen whatsappen he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Ja is ook wel een leuk dingquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |