Ik kan nu nooit meer iets anders zien dan dit:quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Die smiley lijkt een beetje op een piemel waar vuurwerk uit komt
quote:
Ik weet niet eens hoe de camera op m'n telefoon werktquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik plak Gb d'r telefoon ook af, morgen. D'r camera.
Waarschijnlijk via een optie 'camera' in het menuquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe de camera op m'n telefoon werkt![]()
Hoe doe je dat dan?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe de camera op m'n telefoon werkt![]()
Waarschijnlijk wel, maar ik gebruik het nooit. Dus voor ik uberhaupt een foto kan maken zijn we alweer een poosje verder. Denk dat Greys dat dan wel door heeftquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk via een optie 'camera' in het menu
Na 2 wodka'tjes niet meer hoor. Ze merkte het gister ook heul niet toen we een uur stil stonden op een parkeerplaats bij een tankstationquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ik gebruik het nooit. Dus voor ik uberhaupt een foto kan maken zijn we alweer een poosje verder. Denk dat Greys dat dan wel door heeft
Dat laatste is best freaky jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben best blij met de camera op mijn telefoon. Soms maar ik in de trein van markante figuren stiekem een foto. Soms ook van hele mooie mannen.
Ik ben zo'n freak.
Ik wel!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
Krijgt iedereen zo'n stomme smile van mij?
APK, Ll, Erik, ik ga jullie een smile smsen, om te testen, dus dan weten jullie het
Ja, dan houd je je camera zo onduidelijk langs je lichaam. Maar voor de duidelijkheid: ik fotografeer geen mannen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben best blij met de camera op mijn telefoon. Soms maar ik in de trein van markante figuren stiekem een foto. Soms ook van hele mooie mannen.
Ik ben zo'n freak.
Onder de zonnehemel gaan liggen, halverwege omdraaien en op de een of andere manier zijn mijn complete zijkanten nog wit (zijkant benen, heupen, állesquote:
Dat meeeeeeeen je niet. Gatverdamme zeg.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef senesta het volgende:
Vriendje van mijn zoontje was vorige week jarig en heeft van zijn verjaardagsgeld een nieuwe telefoon gekocht. En vanavond hebben een stel oudere knullen hem van zijn telefoon beroofd. Gekneusde arm en telefoon weg![]()
Sneu
Hoe oud is 'ie? Wat erg zeg.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef senesta het volgende:
Vriendje van mijn zoontje was vorige week jarig en heeft van zijn verjaardagsgeld een nieuwe telefoon gekocht. En vanavond hebben een stel oudere knullen hem van zijn telefoon beroofd. Gekneusde arm en telefoon weg![]()
Sneu
Oh das kutquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef senesta het volgende:
Sneu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |