Nee, dat was dan toch deze:quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahahahaha
Das dus niet :-x
Even quotenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Die smiley lijkt een beetje op een piemel waar vuurwerk uit komt
JFquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Die smiley lijkt een beetje op een piemel waar vuurwerk uit komt
23.00quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Even quoten
Samen met de tijd.
Even voor de duidelijkheid, in F&F mag ik niet zo praten voor 24:00 uur he
Als Tombo niet zulke ranzige dingen aan me zou smsen zou ik zulke dingen ook nooit gezegd hebben!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Even quoten
Samen met de tijd.
Even voor de duidelijkheid, in F&F mag ik niet zo praten voor 24:00 uur he
Fuck's sakequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel of ik nog ff snel zal zonnebanken voor morgen, anders loop ik de hele dag in mijn nakie met witte zijkanten
Doe maarquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel of ik nog ff snel zal zonnebanken voor morgen, anders loop ik de hele dag in mijn nakie met witte zijkanten
Ja nouquote:
Maar ik ben bang dat als ik alleen die zijkanten ga bruinen dat de voorkant en achterkant dan ook weer een stukje meebruint en dat het leed dan helemaal niet meer te overzien isquote:
Vanochtend al gedaan!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Gb er aan denkt deze keer dat ze vanavond moet scheren en niet morgenochtend
De vorige keer kwamen we er af dat je niet in een jacuzzi moet gaan twee uur nadat je hebt geschoren. Dat prikt!
Het gaat bij jou alleen maar om seks, van mij was het liefdequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Tombo niet zulke ranzige dingen aan me zou smsen zou ik zulke dingen ook nooit gezegd hebben!
Wat een dilemma'squote:Op zaterdag 16 april 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat als ik alleen die zijkanten ga bruinen dat de voorkant en achterkant dan ook weer een stukje meebruint en dat het leed dan helemaal niet meer te overzien is
Oh en niet scheren morgenochtend
Joh.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
Ja nou
Kennelijk bruinen de zijkanten net iets minder
Mijn héle zijkant dan he? Da's geen gezicht
En net alsof er iemand kijkt naar of je wit bentquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Joh.
Als je je goed in je vel vindt zitten dan kun je de hele wereld aan, met kleurtje of zonder![]()
En als dat niet zo is dan dan is niks goed genoeg.
Gaat wel okay, toch
Hij heeft last van zijn pleistersquote:
Wel als je er uit ziet als een zebraquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En net alsof er iemand kijkt naar of je wit bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |