Zet er maar in hoor. Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze mogen er ook wel bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat ze het niet zo achter haar ellebogen heeft en eerlijk is, maar ze is een van de ergste egoisten daar. Vanmiddag kregen de heren slips.... en zij neemt er een en houdt hem, nu vraag ik je!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef waterkant het volgende:
[..]
wat zouden jullie willen zien dan van laura?
enne... eigenljk vind ik het heel vervelend dat mensen gedwongen worden om te zuipen
Om maar niet te spreken van die snoepjes waar nu schimmel op staat.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat ze het niet zo achter haar ellebogen heeft en eerlijk is, maar ze is een van de ergste egoisten daar. Vanmiddag kregen de heren slips.... en zij neemt er een en houdt hem, nu vraag ik je!
Die heeft ze vast al uitgedeeld, omdat er schimmel op zat inmiddelsquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van die snoepjes waar nu schimmel op staat.
En het a-sociale gedrag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ik zit ook al te kijken ja....en dan dat open ruggetje erbij als je al zo onder de vlekken zitquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:53 schreef Candyfreak het volgende:
Wat een verschrikkelijke jurk heeft Joanna aan
ja bij Tofs moet je echt niet kopen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:53 schreef Candyfreak het volgende:
Wat een verschrikkelijke jurk heeft Joanna aan
1. niemand hoeft van mij verplicht te zuipenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef waterkant het volgende:
[..]
wat zouden jullie willen zien dan van laura?
enne... eigenljk vind ik het heel vervelend dat mensen gedwongen worden om te zuipen
stond haar ook geweldig!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat ze het niet zo achter haar ellebogen heeft en eerlijk is, maar ze is een van de ergste egoisten daar. Vanmiddag kregen de heren slips.... en zij neemt er een en houdt hem, nu vraag ik je!
geeft aan hoe saai de bewoners geworden zijn?quote:
Idd. Ik ben vaak zat de BOB maar dan weet ik mij nog prima te vermakenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
1. niemand hoeft van mij verplicht te zuipen
2. Laura mag wel eens wat losser komen. En daar hoeft ze voor mij zich niet lam te zuipen zodat ze niet meer weet wat ze doet.
Goed zo?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ja veel beter en onderbouwd!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
1. niemand hoeft van mij verplicht te zuipen
2. Laura mag wel eens wat losser komen. En daar hoeft ze voor mij zich niet lam te zuipen zodat ze niet meer weet wat ze doet.
Goed zo?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:56 schreef mangalie het volgende:
Sevio heeft zijn pruik al in de aanslag
Dat was een vlieg!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:56 schreef Starlie het volgende:
Jeetje wat doet Laura toch met haar haar, ziet er echt niet uit!!!
Ik denk bingo...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:58 schreef Sonera het volgende:
Is er een thema vanavond dat iemand weet? en dat vlot kont daar een vervolg missie op of istie gewoon voor de leuk?
was ook helemaal mijn gedachte... ik vind het heel erg vervelend om afgerekend te worden omdat je niet drinkt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef Roguee het volgende:
[..]
Idd. Ik ben vaak zat de BOB maar dan weet ik mij nog prima te vermakenNiemand heeft er dan wat aan als ik ga zitten sippen in een hoekje.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef waterkant het volgende:
[..]
was ook helemaal mijn gedachte... ik vind het heel erg vervelend om afgerekend te worden omdat je niet drinkt!
is toch niets mis mee!
dat je anti laura bent oke maar niet omdat ze toevallig niet uit zatzijn iemand zich laat nemen
kan je haar niet aanrekenen
maar iets gezelliger mee doen kan geen kwaad ook met een colaatje op kan je gezellig zijn denk zij ook wel eens toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef waterkant het volgende:
[..]
was ook helemaal mijn gedachte... ik vind het heel erg vervelend om afgerekend te worden omdat je niet drinkt!
is toch niets mis mee!
dat je anti laura bent oke maar niet omdat ze toevallig niet uit zatzijn iemand zich laat nemen
quote:
moet ze ook geen Passoa bestellen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef waterkant het volgende:
[..]
is toch niets mis mee!
Ja dat was dus beetje mijn punt. Prima als je niet drinkt, dikke care, maar kom op beetje gezelliger kan best.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef Sonera het volgende:
[..]
maar iets gezelliger mee doen kan geen kwaad ook met een colaatje op kan je gezellig zijn denk zij ook wel eens toch?
Ah, al gedaan, ik dacht dat het een topic van jouw ava's was.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zet er maar in hoor. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
UI's voor de grabbel
Vreselijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef Stability het volgende:
oh god, nou gaan we het krijgen hoor...stervio gaat zn travestieten make uppie opdoen
hij heeft gewoon een hele gereedschapskist vol met plamuur![]()
uhm nee denk het niet vond hem niet echt gezelligheid toevoegenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:01 schreef Reksie1981 het volgende:
Saaiheid sinds gisteren, alleen die kuthond.
Zou de badjas toch magische krachten hebben gehad door zijn aaanwezigheid de afgelopen weken?
Dat zou ik dan ook wel doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef Roguee het volgende:
En lau en Sharon hangen weer aan z'n lippen hoor
ik drink ook niet, maar ik weet zeker dat ik die hele tent daar gek krijgquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:01 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja dat was dus beetje mijn punt. Prima als je niet drinkt, dikke care, maar kom op beetje gezelliger kan best.
? even lijstje na kijkenquote:
Zit ook niet te wachten op gezellige beelden eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:01 schreef Sonera het volgende:
[..]
uhm nee denk het niet vond hem niet echt gezelligheid toevoegen
Dat ook !quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
moet ze ook geen Passoa bestellen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:02 schreef Stability het volgende:
[..]
ik drink ook niet, maar ik weet zeker dat ik die hele tent daar gek krijg
deelname aan sst2 een idee? kunnen wij meegenietenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:02 schreef Stability het volgende:
[..]
ik drink ook niet, maar ik weet zeker dat ik die hele tent daar gek krijg
kan ze van genieten 1 of 2 glaasjes!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
moet ze ook geen Passoa bestellen.
slecht ideequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:03 schreef Sonera het volgende:
[..]
deelname aan sst2 een idee? kunnen wij meegenieten
1 laura is al dodelijk vermoeiend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:03 schreef waterkant het volgende:
[..]
kan ze van genieten 1 of 2 glaasjes!
soms zou ik willen dat ik haar grenzen had!
ik drink wel eens hoor, maar dan gelijk wel wodka of whiskey....en dan zuip ik iedereen er uit als het moet hahaha maar dat komt misschien 3 keer per jaar voorquote:
Dus eigenlijk is het altijd feest, met of zonder drankquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:04 schreef Stability het volgende:
[..]
ik drink wel eens hoor, maar dan gelijk wel wodka of whiskey....en dan zuip ik iedereen er uit als het moet hahaha maar dat komt misschien 3 keer per jaar voor
met mij erbij is het overal feest , ik ben ook nooit shagerijnig gelukkigquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:05 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het altijd feest, met of zonder drank![]()
Dat kapsel mag ook in de fik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Candyfreak het volgende:
Die jurk van Joanna moeten ze op de brandstapel gooien.
het lijkt wel of ze de voering van de gordijnen heeft gebruikt om dit ding van te makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Candyfreak het volgende:
Als die trol er dan in laten zitten,,....quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Candyfreak het volgende:
hoeft ze hem niet voor uit te trekken overigensquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Candyfreak het volgende:
Dat gaat stinken dan joh!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:07 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Als die trol er dan in laten zitten,,....
Maakt niet uit,... zij zitten in Portugal, wij in Nederlandquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef Stability het volgende:
ligt ze weer half op die keukenstoel...stelten bijna bij sharon in dr nek
Als hier ook een naam bij komt?, er zitten al meer beesten op de OP dan mensen.quote:
ongelofelijk wat is zij luiquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef Stability het volgende:
ligt ze weer half op die keukenstoel...stelten bijna bij sharon in dr nek
ja ... ze word met de dag irritanter hequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef Roguee het volgende:
[..]
En dan gaat die bek een keer open, komt er alleen maar piepend gezeik uit
het lijkt wel zo'n zelfbouw pakket uit de knippie ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
Dat is een van haar vele spina bifida jurkjes. Net als haar topjes en shirts.
Spina bifida jurkjequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
Dat is een van haar vele spina bifida jurkjes. Net als haar topjes en shirts.
zitten allemaal te wachten op de servio transformatie?quote:
nee ik zéker niet...als ik ergens van walg is het wel een nicht in vrouwenkleren met dikke kunstwimpers en overdadige make upquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zitten allemaal te wachten op de servio transformatie?
Ik ook wel eigenlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zitten allemaal te wachten op de servio transformatie?
Nee die huurt toch een stal bij een boer? Laagje stro erin en liggen maar.quote:
ze heeft een varkensstal afgehuurd....een berg strooi ofzo zal het wel zijn daarquote:
GMTAquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:11 schreef Stability het volgende:
[..]
ze heeft een varkensstal afgehuurd....een berg strooi ofzo zal het wel zijn daar
Wel vreemd toch dat Laura's "egoïsme" kennelijk alleen in de perceptie van de forumbzoekers leeft. In het huis wordt ze juist door iedereen gewaardeerd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik zit me af te vragen of servio erger kan worden door zo'n transformatiequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:11 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ik zéker niet...als ik ergens van walg is het wel een nicht in vrouwenkleren met dikke kunstwimpers en overdadige make up
en dan zingt de Boer "kom uit de bedstee"mijn liefstequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:11 schreef Roguee het volgende:
[..]
Nee die huurt toch een stal bij een boer? Laagje stro erin en liggen maar.
Haha ik zag hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef Stability het volgende:
hahaha roque we zeiden tegelijkertijd hetzelfde
Dan heb je Gerard en Karim van de week zeker niet gehoordquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel vreemd toch dat Laura's "egoïsme" kennelijk alleen in de perceptie van de forumbzoekers leeft. In het huis wordt ze juist door iedereen gewaardeerd.
Wellicht dat er in het huis een ongezond klimaat voor de kutnijdmijt heerst..
ik heb hem op zn filmpje gezien in volle ornaat.....om eerlijk te zeggen: ik hoef dat filmpje nooit meer te zien...ik vond het 3 keer niksquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik zit me af te vragen of servio erger kan worden door zo'n transformatie
een open gesneden madame Janet, doet haar nog niet in een volgende versnelling komen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef Roguee het volgende:
Laura wil graag passie drinken. Nou dat kan jij wel gebruiken he meid, PASSIE
Naar mijn idee snappen ze het zoiezo niet in dat huis al die liefde voor Mo en Laura en die haat voor Gerard en Karim..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel vreemd toch dat Laura's "egoïsme" kennelijk alleen in de perceptie van de forumbzoekers leeft. In het huis wordt ze juist door iedereen gewaardeerd.
Vertelquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dan heb je Gerard en Karim van de week zeker niet gehoord
Alex werd in het huis ook gewaardeerd..!!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ga je een zware streamavond tegemoet ben ik bang...quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb hem op zn filmpje gezien in volle ornaat.....om eerlijk te zeggen: ik hoef dat filmpje nooit meer te zien...ik vond het 3 keer niks
Dat lijkt me een harstikke leuk idee!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef waterkant het volgende:
Hoi allemaal!
Ik heb vandaag alle cosjes gevolgd
Ook ben ik een spelletjesmens
Hebben jullie zin in een spelletje?
Zou het niet leuk zijn om allemaal 2 personen op te geven waar je van baalt en daar dan goede dingen van te zoeken? Gewoon.. in de week van de verbroedering..
Een topic openen en dan proberen ook iets goeds van iemand te zien???
Ik betrap me er zelf namelijk op dat bepaalde posten mij wel weer begrip brengen voor iemand!
Of is dat een stom idee en willen we alleen maar baschen.
ja ik ben er ook bang voor...in het ergste geval ga ik een goeie vriendin bellen en vragen of ze komtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:15 schreef Sonera het volgende:
[..]
Ga je een zware streamavond tegemoet ben ik bang...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef waterkant het volgende:
Hoi allemaal!
Zou het niet leuk zijn om allemaal 2 personen op te geven waar je van baalt en daar dan goede dingen van te zoeken? Gewoon.. in de week van de verbroedering..
Ik betrap me er zelf namelijk op dat bepaalde posten mij wel weer begrip brengen voor iemand!
geen zelfkennis dat blijktquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:15 schreef ZaZoe het volgende:
Nog 1 klef stel in het huis volgens Mo, ga je mond spoelen Mo
best eerlijk toch.. ze bedoel dat ze zelf ook een klef stel wasquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:15 schreef ZaZoe het volgende:
d8 ik ook!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef beequeen het volgende:
Komt Karim misschien terug als drag en is Stervio dan voorgoed verdwenen?
Het staat iedereen vrij een topic te openen hoor....quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef waterkant het volgende:
Hoi allemaal!
op zich geen onaardig idee, maar ik vraag me af hoe lang het duurt voor het dan ook weer gewoon een bash-topic wordtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef waterkant het volgende:
Hoi allemaal!
Nee, dank je.quote:
Dat zou geweldig zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef beequeen het volgende:
Komt Karim misschien terug als drag en is Stervio dan voorgoed verdwenen?
dat ging voornamelijk over genialexquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dat ze net iets te vaak ligt te liggen
hmmm weet je het zeker, mijn oren denken er anders overquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik doe mee...
Sharon is een vetklep...(negatief)
Maar ze kan wel goed eten.(positief)
Ze heeft een tsunami overleeft (uhmmmm...ok...positief)
Maar ook van laura ging het steeds meer opvallenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef afca_oc het volgende:
[..]
dat ging voornamelijk over genialex
Nee hoor. Voor iedereen die zich uit wil levenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ah, al gedaan, ik dacht dat het een topic van jouw ava's was.
Ze lagen toch samen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:17 schreef Roguee het volgende:
[..]
Maar ook van laura ging het steeds meer opvallen
Mooi, jij en ik zijn de enige.quote:
Maar ze krijgt steeds meer moeite om haar hoofd omhoog te houden ze moet hem al weer ondersteunen aan de barquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Zie ik het goed, heeft luie laura eindelijk de energie kunnen opbrengen om die fake trouwring af te schuiven?
ach we kunnen dromen, toch?! ;0quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, jij en ik zijn de enige.
Hoi ook.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:18 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Maar ze krijgt steeds meer moeite om haar hoofd omhoog te houden ze moet hem al weer ondersteunen aan de bar
dan hoop ik dat ie hier in het gooimeer neerstort...kan ik ook nog ff meegenieten vanuit mn raamquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
Servio zit alweer op het vliegtuig terug naar Nederland?
Oja, ze heeft een dag niet op dat nest gelegen, BeeQueen dacht toen al aan een missiequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:18 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja eerst wel, maar ging over afgelopen week ook.
Lekker weer .hoezo dat dan ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Roguee het volgende:
Ze mogen niet kijken hoe hij zich opmaakt
Hij mag zich alleen in slaapkamer opmaken, rolgordijnen gaan daar naar beneden. Anders is het surprise effect er af.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Stability het volgende:
wat was er tegen stervio gezegd? kon het niet verstaan
Nee, echt jammer.. Ik wilde het namelijk ook wel zien!quote:[img] Op [url= 16 april 2011 20:19[/url] schreef Roguee het volgende:
in de slaapkamerquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Roguee het volgende:
hij mag zich niet transformeren in bijzijn van anderen, hij moet in slaapkamer doen voor het verrassinseffectquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Stability het volgende:
wat was er tegen stervio gezegd? kon het niet verstaan
't zit niet... het hangtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Darakka het volgende:
Laura zit erbij alsof ze nog maar 2 dagen te leven heeft
Dat zou een stunt zijn!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef danilel het volgende:
[..]
in de slaapkamer
(hoop ik dat daar een geheime deur is, waardoor Karim kan binnen sluipen....die daar door Ser wordt getransformeerd........
Zeker weer voor de daily ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef superkokje het volgende:
dus de slaapkamer gaat dicht om opmaakbeelden te blokkeren
surprise effect...yeah rightquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hij mag zich alleen in slaapkamer opmaken, rolgordijnen gaan daar naar beneden. Anders is het surprise effect er af.
aan de reactie te zien blijft dit een baschtopicquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het staat iedereen vrij een topic te openen hoor....
quote:
Ik zat al te wachten op je topic!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef waterkant het volgende:
[..]
aan de reactie te zien blijft dit een baschtopic
Hoi heksje. Ik ga tv kijken met de stream op de achtergrond. Laterzzz.quote:
Ook niet door iedereenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alex werd in het huis ook gewaardeerd..!!!!
Ja echt he.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
Het valt idd op hoe Sharon helemaal naar Servio trekt en Geer kompleet laat vallen.
ze denken dat er in dames-slaapkamer een luik in de vloer zit jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben toch ooit ergens op de grond geklopt en daar zat een holle ruimte, was dat in één van de slaapkamers?
Waar slaat dat op?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Roguee het volgende:
dacht in het berghok/labyrinth waar die boodschappen staanquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben toch ooit ergens op de grond geklopt en daar zat een holle ruimte, was dat in één van de slaapkamers?
Nee, daar was het iig niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht in het berghok/labyrinth waar die boodschappen staan
kijkse BQ als er wat gebeurt gil ik wel even naar jequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi heksje. Ik ga tv kijken met de stream op de achtergrond. Laterzzz.
tja als je het leuk vind om een nicht in vrouwenkleren met overdosis make up en een giga grote pruik aandoet die dan ook nog eens een bingo gaat presenteren met zn slijmgeslurp...dan kan je je streams aanhoudenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kom weer eens kijken op de stream, hoop op een leuk streamavondje
zeker niet bij de laatste nominatie, toen kwamen de vrouwen er achter hoe hij ze achter zijn ellebogen hadquote:
Vultarian schreef al in de damesslaapkamer, laten we daar dan maar op hopen.quote:
Nee hoor dat hoeft niet. Want in die zin zit besloten dat ze zelf heel goed weet dat zij en Maik bijzonder klef warenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:15 schreef ZaZoe het volgende:
heb niks tegen een mooie travestie, maar Servio zijn karakter staat me niet aan dus zal ook wel een lelijke aangekleden nicht worden met pumps maatje 48quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:23 schreef Stability het volgende:
[..]
tja als je het leuk vind om een nicht in vrouwenkleren met overdosis make up en een giga grote pruik aandoet die dan ook nog eens een bingo gaat presenteren met zn slijmgeslurp...dan kan je je streams aanhouden
wat staat er toch op jouw avatar? ik kan er geen wijs uit worden, maar ben toch wel nieuwsgierig gewordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:24 schreef waterkant het volgende:
[..]
geen mensen voor! leek me leuk, maar niet goede timing
langquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja, Servio moet zich eerst nog 2 uur omkleden...
En mss verrast hij ons wel met een geweldige avond, teminste als er ook een beetje drank bij komt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb niks tegen een mooie travestie, maar Servio zijn karakter staat me niet aan dus zal ook wel een lelijke aangekleden nicht worden met pumps maatje 48
Nou als-ie elk haartje nog moet weghalen gok ik dat het nog wel een paar uur gaat duren jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja, Servio moet zich eerst nog 2 uur omkleden...
Ik zeg een brasilian wax er over heen zo gebeurt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou als-ie elk haartje nog moet weghalen gok ik dat het nog wel een paar uur gaat duren ja
ying en yangquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef Stability het volgende:
[..]
wat staat er toch op jouw avatar? ik kan er geen wijs uit worden, maar ben toch wel nieuwsgierig geworden
hmm heel apart..ik zie het er nu nog niet inquote:
Lijkt meer de binnenkant van Moneuk haar mergelgrotjequote:
Laura speelt gewoon het spel, net als ieder ander. Maar het punt is dat de forumbewoners gewoon niet sporen en de mensen in een RLS graag idealiseren. Wie niet aan dat beeld beantwoordt en/of de euvele moed heeft ook nog eens over bovengemiddelde looks te beschikken krijgt dan onder uit de zakquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef Sonera het volgende:
[..]
Naar mijn idee snappen ze het zoiezo niet in dat huis al die liefde voor Mo en Laura en die haat voor Gerard en Karim..
en vergeet niet alle nasty dingen doet Laura onder de radar alles sneaky..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:29 schreef Stability het volgende:
http://www.dryneedle.nl/images/stories/ying-yang.jpg
Precies! Als ik dat geluid hoor dat ze prduceert, dan denk ik dat ze die tsunami zelf veroorzaakt heeftquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef suksan het volgende:
[..]
hmmm weet je het zeker, mijn oren denken er anders over
Ow we sporen niet??? Omdat we Laura niet leuk genoeg vinden..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura speelt gewoon het spel, net als ieder ander. Maar het punt is dat de forumbewoners gewoon niet sporen en de mensen in een RLS graag idealiseren. Wie niet aan dat beeld beantwoordt en/of de euvele moed heeft ook nog eens over bovengemiddelde looks te beschikken krijgt dan onder uit de zak
Ik ook maar dan door Ziggoquote:[img] Op [url= 16 april 2011 20:29[/url] schreef skunkyxxl het volgende:
Shit UPC, kan ik zeker nu 2 uur naar het opmaken van stervio kijken grrrrrr
is het ying en yang teken gecombineerd met naturisme... maan en zonnestralenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef Stability het volgende:
[..]
hmm heel apart..ik zie het er nu nog niet in
ik wel hoor het yin en yang straalt ervanafquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef markvanrinsum het volgende:
meer mensen die mij caps/plaatjes niet kunnen zien ???????
Kan ze allemaal zienquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef markvanrinsum het volgende:
ik zie ze gewoon hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef markvanrinsum het volgende:
Ik ben het zomaar een keer met PB eens. Nu ik zelf niet kijk en gewoon af en toe een beetje meelees hier valt het wel op dat veel posters 'apart' gedrag vertonen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ow we sporen niet??? Omdat we Laura niet leuk genoeg vinden..![]()
in het dagelijkse leven ken ik niemand die ook maar iets lijkt op 1 van de bewoners hoor. ja gerard en karim nog wel....de rest is allemaal heel anders dan normale mensen . volgens mij worden ze erop geselecteerd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
laura is een bedreiging!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura speelt gewoon het spel, net als ieder ander. Maar het punt is dat de forumbewoners gewoon niet sporen en de mensen in een RLS graag idealiseren. Wie niet aan dat beeld beantwoordt en/of de euvele moed heeft ook nog eens over bovengemiddelde looks te beschikken krijgt dan onder uit de zak
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
PB heeft wel een beetje gelijk, als je hier niet met de meute mee gaat krijg je veel over je heenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
het is dat je het zegt, maar zelfs de maan en de zonnestralen zie ik er niet inquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef waterkant het volgende:
[..]
is het ying en yang teken gecombineerd met naturisme... maan en zonnestralen
Ze mag wel zelf Sharon bashen...Hypocrietquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben het zomaar een keer met PB eens. Nu ik zelf niet kijk en gewoon af en toe een beetje meelees hier valt het wel op dat veel posters 'apart' gedrag vertonen.
Zou bijna willen vragen of jij wel spoort?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Stability het volgende:
[..]
het is dat je het zegt, maar zelfs de maan en de zonnestralen zie ik er niet in
ik zie bruine bonen met een vlammetje ofzo
Ik zag hem vanuit de keuken!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef markvanrinsum het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Stability het volgende:
[..]
Nee, omdat we in plaats van een leven hebben onze tijd verdoen met het affikken van een paar spelers in een RLS. En dat daarbij een groot aantal mensen een toch wel merkwaardige kijk op zaken blijkt te hebben. Denk maar aan de Gouden Kooi, met al die beppies die door roeien en ruiten gingen om de grootste galbak te idealiseren en bewierokenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
ook bruine en witte bonen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Stability het volgende:
[..]
vind ik onzin ligt aan jezelf, ben geen fan van Gerard of Karim dus val ik dan ook buiten de boot??? oh Keetje T Beppie en flapgeval vind ik ook niks aan, en Flip mag van mij 300 baantjes gaan zwemmen vind ik ook een flapdrolquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
PB heeft wel een beetje gelijk, als je hier niet met de meute mee gaat krijg je veel over je heen
nee ik spoor niet, hoezo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zou bijna willen vragen of jij wel spoort?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef akveor het volgende:
Gerard: Ik heb altijd wel het idee dat Joannahet vaak als eerste weet...
Ik las aflikkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, omdat we in plaats van een leven hebben onze tijd verdoen met het affikken van een paar spelers in een RLS. En dat daarbij een groot aantal mensen een toch wel merkwaardige kijk op zaken blijkt te hebben. Denk maar aan de Gouden Kooi, met al die beppies die door roeien en ruiten gingen om de grootste galbak te idealiseren en bewieroken
Dus,... en Laura heeft bovengemiddelde looks ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:
Ze speelt ook het spel, en is popi ij de medebewonersquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies! Als ik dat geluid hoor dat ze prduceert, dan denk ik dat ze die tsunami zelf veroorzaakt heeft
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
PB heeft wel een beetje gelijk, als je hier niet met de meute mee gaat krijg je veel over je heen
ik vind het wel grappig.. behalve dan dat ie zichzelf zo interessant vindt..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef akveor het volgende:
Nou rot op met die Servio op dat UPC kanaal....
Ik vond dat we vrij mild waren over Liekequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, omdat we in plaats van een leven hebben onze tijd verdoen met het affikken van een paar spelers in een RLS. En dat daarbij een groot aantal mensen een toch wel merkwaardige kijk op zaken blijkt te hebben. Denk maar aan de Gouden Kooi, met al die beppies die door roeien en ruiten gingen om de grootste galbak te idealiseren en bewieroken
soms zou ik willen dat er een plopperdeplop inzat hoor PB want ze zijn echt saaiquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ah duidelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
omdat het plaatje wel duidelijk is
D'r oren steken wel verder uit dan bij de 'gemiddelde' mens..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Stranger1977 het volgende:
...
[..]
Dus,... en Laura heeft bovengemiddelde looks ofzo?
Dat is jou menquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik onzin ligt aan jezelf, ben geen fan van Gerard of Karim dus val ik dan ook buiten de boot??? oh Keetje T Beppie en flapgeval vind ik ook niks aan, en Flip mag van mij 300 baantjes gaan zwemmen vind ik ook een flapdrol
Baas In Opleiding van mij partquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Flip in eens een baas?? heb ik iets gemist??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |