quote:
Ik zat al te wachten op je topic!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef waterkant het volgende:
[..]
aan de reactie te zien blijft dit een baschtopic
Hoi heksje. Ik ga tv kijken met de stream op de achtergrond. Laterzzz.quote:
Ook niet door iedereenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alex werd in het huis ook gewaardeerd..!!!!
Ja echt he.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
Het valt idd op hoe Sharon helemaal naar Servio trekt en Geer kompleet laat vallen.
ze denken dat er in dames-slaapkamer een luik in de vloer zit jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben toch ooit ergens op de grond geklopt en daar zat een holle ruimte, was dat in één van de slaapkamers?
Waar slaat dat op?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Roguee het volgende:
Ze mogen niet kijken hoe hij zich opmaakt
dacht in het berghok/labyrinth waar die boodschappen staanquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben toch ooit ergens op de grond geklopt en daar zat een holle ruimte, was dat in één van de slaapkamers?
Nee, daar was het iig niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht in het berghok/labyrinth waar die boodschappen staan
kijkse BQ als er wat gebeurt gil ik wel even naar jequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi heksje. Ik ga tv kijken met de stream op de achtergrond. Laterzzz.
tja als je het leuk vind om een nicht in vrouwenkleren met overdosis make up en een giga grote pruik aandoet die dan ook nog eens een bingo gaat presenteren met zn slijmgeslurp...dan kan je je streams aanhoudenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kom weer eens kijken op de stream, hoop op een leuk streamavondje
zeker niet bij de laatste nominatie, toen kwamen de vrouwen er achter hoe hij ze achter zijn ellebogen hadquote:
Vultarian schreef al in de damesslaapkamer, laten we daar dan maar op hopen.quote:
Nee hoor dat hoeft niet. Want in die zin zit besloten dat ze zelf heel goed weet dat zij en Maik bijzonder klef warenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:15 schreef ZaZoe het volgende:
Nog 1 klef stel in het huis volgens Mo, ga je mond spoelen Mo
heb niks tegen een mooie travestie, maar Servio zijn karakter staat me niet aan dus zal ook wel een lelijke aangekleden nicht worden met pumps maatje 48quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:23 schreef Stability het volgende:
[..]
tja als je het leuk vind om een nicht in vrouwenkleren met overdosis make up en een giga grote pruik aandoet die dan ook nog eens een bingo gaat presenteren met zn slijmgeslurp...dan kan je je streams aanhouden
wat staat er toch op jouw avatar? ik kan er geen wijs uit worden, maar ben toch wel nieuwsgierig gewordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:24 schreef waterkant het volgende:
[..]
geen mensen voor! leek me leuk, maar niet goede timing
langquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja, Servio moet zich eerst nog 2 uur omkleden...
En mss verrast hij ons wel met een geweldige avond, teminste als er ook een beetje drank bij komt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb niks tegen een mooie travestie, maar Servio zijn karakter staat me niet aan dus zal ook wel een lelijke aangekleden nicht worden met pumps maatje 48
Nou als-ie elk haartje nog moet weghalen gok ik dat het nog wel een paar uur gaat duren jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja, Servio moet zich eerst nog 2 uur omkleden...
Ik zeg een brasilian wax er over heen zo gebeurt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou als-ie elk haartje nog moet weghalen gok ik dat het nog wel een paar uur gaat duren ja
ying en yangquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef Stability het volgende:
[..]
wat staat er toch op jouw avatar? ik kan er geen wijs uit worden, maar ben toch wel nieuwsgierig geworden
hmm heel apart..ik zie het er nu nog niet inquote:
Lijkt meer de binnenkant van Moneuk haar mergelgrotjequote:
Laura speelt gewoon het spel, net als ieder ander. Maar het punt is dat de forumbewoners gewoon niet sporen en de mensen in een RLS graag idealiseren. Wie niet aan dat beeld beantwoordt en/of de euvele moed heeft ook nog eens over bovengemiddelde looks te beschikken krijgt dan onder uit de zakquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef Sonera het volgende:
[..]
Naar mijn idee snappen ze het zoiezo niet in dat huis al die liefde voor Mo en Laura en die haat voor Gerard en Karim..
en vergeet niet alle nasty dingen doet Laura onder de radar alles sneaky..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:29 schreef Stability het volgende:
http://www.dryneedle.nl/images/stories/ying-yang.jpg
Precies! Als ik dat geluid hoor dat ze prduceert, dan denk ik dat ze die tsunami zelf veroorzaakt heeftquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef suksan het volgende:
[..]
hmmm weet je het zeker, mijn oren denken er anders over
Ow we sporen niet??? Omdat we Laura niet leuk genoeg vinden..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura speelt gewoon het spel, net als ieder ander. Maar het punt is dat de forumbewoners gewoon niet sporen en de mensen in een RLS graag idealiseren. Wie niet aan dat beeld beantwoordt en/of de euvele moed heeft ook nog eens over bovengemiddelde looks te beschikken krijgt dan onder uit de zak
Ik ook maar dan door Ziggoquote:[img] Op [url= 16 april 2011 20:29[/url] schreef skunkyxxl het volgende:
Shit UPC, kan ik zeker nu 2 uur naar het opmaken van stervio kijken grrrrrr
is het ying en yang teken gecombineerd met naturisme... maan en zonnestralenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef Stability het volgende:
[..]
hmm heel apart..ik zie het er nu nog niet in
ik wel hoor het yin en yang straalt ervanafquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef markvanrinsum het volgende:
meer mensen die mij caps/plaatjes niet kunnen zien ???????
Kan ze allemaal zienquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef markvanrinsum het volgende:
ik zie ze gewoon hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef markvanrinsum het volgende:
Ik ben het zomaar een keer met PB eens. Nu ik zelf niet kijk en gewoon af en toe een beetje meelees hier valt het wel op dat veel posters 'apart' gedrag vertonen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ow we sporen niet??? Omdat we Laura niet leuk genoeg vinden..![]()
in het dagelijkse leven ken ik niemand die ook maar iets lijkt op 1 van de bewoners hoor. ja gerard en karim nog wel....de rest is allemaal heel anders dan normale mensen . volgens mij worden ze erop geselecteerd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
laura is een bedreiging!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura speelt gewoon het spel, net als ieder ander. Maar het punt is dat de forumbewoners gewoon niet sporen en de mensen in een RLS graag idealiseren. Wie niet aan dat beeld beantwoordt en/of de euvele moed heeft ook nog eens over bovengemiddelde looks te beschikken krijgt dan onder uit de zak
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
PB heeft wel een beetje gelijk, als je hier niet met de meute mee gaat krijg je veel over je heenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
het is dat je het zegt, maar zelfs de maan en de zonnestralen zie ik er niet inquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef waterkant het volgende:
[..]
is het ying en yang teken gecombineerd met naturisme... maan en zonnestralen
Ze mag wel zelf Sharon bashen...Hypocrietquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben het zomaar een keer met PB eens. Nu ik zelf niet kijk en gewoon af en toe een beetje meelees hier valt het wel op dat veel posters 'apart' gedrag vertonen.
Zou bijna willen vragen of jij wel spoort?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Stability het volgende:
[..]
het is dat je het zegt, maar zelfs de maan en de zonnestralen zie ik er niet in
ik zie bruine bonen met een vlammetje ofzo
Ik zag hem vanuit de keuken!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef markvanrinsum het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Stability het volgende:
[..]
Nee, omdat we in plaats van een leven hebben onze tijd verdoen met het affikken van een paar spelers in een RLS. En dat daarbij een groot aantal mensen een toch wel merkwaardige kijk op zaken blijkt te hebben. Denk maar aan de Gouden Kooi, met al die beppies die door roeien en ruiten gingen om de grootste galbak te idealiseren en bewierokenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
ook bruine en witte bonen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Stability het volgende:
[..]
vind ik onzin ligt aan jezelf, ben geen fan van Gerard of Karim dus val ik dan ook buiten de boot??? oh Keetje T Beppie en flapgeval vind ik ook niks aan, en Flip mag van mij 300 baantjes gaan zwemmen vind ik ook een flapdrolquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
PB heeft wel een beetje gelijk, als je hier niet met de meute mee gaat krijg je veel over je heen
nee ik spoor niet, hoezo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zou bijna willen vragen of jij wel spoort?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef akveor het volgende:
Gerard: Ik heb altijd wel het idee dat Joannahet vaak als eerste weet...
Ik las aflikkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, omdat we in plaats van een leven hebben onze tijd verdoen met het affikken van een paar spelers in een RLS. En dat daarbij een groot aantal mensen een toch wel merkwaardige kijk op zaken blijkt te hebben. Denk maar aan de Gouden Kooi, met al die beppies die door roeien en ruiten gingen om de grootste galbak te idealiseren en bewieroken
Dus,... en Laura heeft bovengemiddelde looks ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:
Ze speelt ook het spel, en is popi ij de medebewonersquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies! Als ik dat geluid hoor dat ze prduceert, dan denk ik dat ze die tsunami zelf veroorzaakt heeft
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
PB heeft wel een beetje gelijk, als je hier niet met de meute mee gaat krijg je veel over je heen
ik vind het wel grappig.. behalve dan dat ie zichzelf zo interessant vindt..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef akveor het volgende:
Nou rot op met die Servio op dat UPC kanaal....
Ik vond dat we vrij mild waren over Liekequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, omdat we in plaats van een leven hebben onze tijd verdoen met het affikken van een paar spelers in een RLS. En dat daarbij een groot aantal mensen een toch wel merkwaardige kijk op zaken blijkt te hebben. Denk maar aan de Gouden Kooi, met al die beppies die door roeien en ruiten gingen om de grootste galbak te idealiseren en bewieroken
soms zou ik willen dat er een plopperdeplop inzat hoor PB want ze zijn echt saaiquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ah duidelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
omdat het plaatje wel duidelijk is
D'r oren steken wel verder uit dan bij de 'gemiddelde' mens..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Stranger1977 het volgende:
...
[..]
Dus,... en Laura heeft bovengemiddelde looks ofzo?
Dat is jou menquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik onzin ligt aan jezelf, ben geen fan van Gerard of Karim dus val ik dan ook buiten de boot??? oh Keetje T Beppie en flapgeval vind ik ook niks aan, en Flip mag van mij 300 baantjes gaan zwemmen vind ik ook een flapdrol
Baas In Opleiding van mij partquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Flip in eens een baas?? heb ik iets gemist??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |