quote:
Ik zat al te wachten op je topic!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef waterkant het volgende:
[..]
aan de reactie te zien blijft dit een baschtopic
Hoi heksje. Ik ga tv kijken met de stream op de achtergrond. Laterzzz.quote:
Ook niet door iedereenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alex werd in het huis ook gewaardeerd..!!!!
Ja echt he.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
Het valt idd op hoe Sharon helemaal naar Servio trekt en Geer kompleet laat vallen.
ze denken dat er in dames-slaapkamer een luik in de vloer zit jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben toch ooit ergens op de grond geklopt en daar zat een holle ruimte, was dat in één van de slaapkamers?
Waar slaat dat op?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Roguee het volgende:
Ze mogen niet kijken hoe hij zich opmaakt
dacht in het berghok/labyrinth waar die boodschappen staanquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben toch ooit ergens op de grond geklopt en daar zat een holle ruimte, was dat in één van de slaapkamers?
Nee, daar was het iig niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht in het berghok/labyrinth waar die boodschappen staan
kijkse BQ als er wat gebeurt gil ik wel even naar jequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi heksje. Ik ga tv kijken met de stream op de achtergrond. Laterzzz.
tja als je het leuk vind om een nicht in vrouwenkleren met overdosis make up en een giga grote pruik aandoet die dan ook nog eens een bingo gaat presenteren met zn slijmgeslurp...dan kan je je streams aanhoudenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kom weer eens kijken op de stream, hoop op een leuk streamavondje
zeker niet bij de laatste nominatie, toen kwamen de vrouwen er achter hoe hij ze achter zijn ellebogen hadquote:
Vultarian schreef al in de damesslaapkamer, laten we daar dan maar op hopen.quote:
Nee hoor dat hoeft niet. Want in die zin zit besloten dat ze zelf heel goed weet dat zij en Maik bijzonder klef warenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:15 schreef ZaZoe het volgende:
Nog 1 klef stel in het huis volgens Mo, ga je mond spoelen Mo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |