Zet er maar in hoor. Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze mogen er ook wel bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat ze het niet zo achter haar ellebogen heeft en eerlijk is, maar ze is een van de ergste egoisten daar. Vanmiddag kregen de heren slips.... en zij neemt er een en houdt hem, nu vraag ik je!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef waterkant het volgende:
[..]
wat zouden jullie willen zien dan van laura?
enne... eigenljk vind ik het heel vervelend dat mensen gedwongen worden om te zuipen
Om maar niet te spreken van die snoepjes waar nu schimmel op staat.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat ze het niet zo achter haar ellebogen heeft en eerlijk is, maar ze is een van de ergste egoisten daar. Vanmiddag kregen de heren slips.... en zij neemt er een en houdt hem, nu vraag ik je!
Die heeft ze vast al uitgedeeld, omdat er schimmel op zat inmiddelsquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van die snoepjes waar nu schimmel op staat.
En het a-sociale gedrag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van die snoepjes waar nu schimmel op staat.
ik zit ook al te kijken ja....en dan dat open ruggetje erbij als je al zo onder de vlekken zitquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:53 schreef Candyfreak het volgende:
Wat een verschrikkelijke jurk heeft Joanna aan
ja bij Tofs moet je echt niet kopen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:53 schreef Candyfreak het volgende:
Wat een verschrikkelijke jurk heeft Joanna aan
1. niemand hoeft van mij verplicht te zuipenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef waterkant het volgende:
[..]
wat zouden jullie willen zien dan van laura?
enne... eigenljk vind ik het heel vervelend dat mensen gedwongen worden om te zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |