heb niks tegen een mooie travestie, maar Servio zijn karakter staat me niet aan dus zal ook wel een lelijke aangekleden nicht worden met pumps maatje 48quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:23 schreef Stability het volgende:
[..]
tja als je het leuk vind om een nicht in vrouwenkleren met overdosis make up en een giga grote pruik aandoet die dan ook nog eens een bingo gaat presenteren met zn slijmgeslurp...dan kan je je streams aanhouden
wat staat er toch op jouw avatar? ik kan er geen wijs uit worden, maar ben toch wel nieuwsgierig gewordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:24 schreef waterkant het volgende:
[..]
geen mensen voor! leek me leuk, maar niet goede timing
langquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja, Servio moet zich eerst nog 2 uur omkleden...
En mss verrast hij ons wel met een geweldige avond, teminste als er ook een beetje drank bij komt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb niks tegen een mooie travestie, maar Servio zijn karakter staat me niet aan dus zal ook wel een lelijke aangekleden nicht worden met pumps maatje 48
Nou als-ie elk haartje nog moet weghalen gok ik dat het nog wel een paar uur gaat duren jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja, Servio moet zich eerst nog 2 uur omkleden...
Ik zeg een brasilian wax er over heen zo gebeurt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou als-ie elk haartje nog moet weghalen gok ik dat het nog wel een paar uur gaat duren ja
ying en yangquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef Stability het volgende:
[..]
wat staat er toch op jouw avatar? ik kan er geen wijs uit worden, maar ben toch wel nieuwsgierig geworden
hmm heel apart..ik zie het er nu nog niet inquote:
Lijkt meer de binnenkant van Moneuk haar mergelgrotjequote:
Laura speelt gewoon het spel, net als ieder ander. Maar het punt is dat de forumbewoners gewoon niet sporen en de mensen in een RLS graag idealiseren. Wie niet aan dat beeld beantwoordt en/of de euvele moed heeft ook nog eens over bovengemiddelde looks te beschikken krijgt dan onder uit de zakquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef Sonera het volgende:
[..]
Naar mijn idee snappen ze het zoiezo niet in dat huis al die liefde voor Mo en Laura en die haat voor Gerard en Karim..
en vergeet niet alle nasty dingen doet Laura onder de radar alles sneaky..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:29 schreef Stability het volgende:
http://www.dryneedle.nl/images/stories/ying-yang.jpg
Precies! Als ik dat geluid hoor dat ze prduceert, dan denk ik dat ze die tsunami zelf veroorzaakt heeftquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef suksan het volgende:
[..]
hmmm weet je het zeker, mijn oren denken er anders over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |