op zich geen onaardig idee, maar ik vraag me af hoe lang het duurt voor het dan ook weer gewoon een bash-topic wordtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef waterkant het volgende:
Hoi allemaal!
Ik heb vandaag alle cosjes gevolgd
Ook ben ik een spelletjesmens
Hebben jullie zin in een spelletje?
Zou het niet leuk zijn om allemaal 2 personen op te geven waar je van baalt en daar dan goede dingen van te zoeken? Gewoon.. in de week van de verbroedering..
Een topic openen en dan proberen ook iets goeds van iemand te zien???
Ik betrap me er zelf namelijk op dat bepaalde posten mij wel weer begrip brengen voor iemand!
Of is dat een stom idee en willen we alleen maar baschen.
Nee, dank je.quote:
Dat zou geweldig zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef beequeen het volgende:
Komt Karim misschien terug als drag en is Stervio dan voorgoed verdwenen?
dat ging voornamelijk over genialexquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dat ze net iets te vaak ligt te liggen
hmmm weet je het zeker, mijn oren denken er anders overquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik doe mee...
Sharon is een vetklep...(negatief)
Maar ze kan wel goed eten.(positief)
Ze heeft een tsunami overleeft (uhmmmm...ok...positief)
Maar ook van laura ging het steeds meer opvallenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef afca_oc het volgende:
[..]
dat ging voornamelijk over genialex
Nee hoor. Voor iedereen die zich uit wil levenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ah, al gedaan, ik dacht dat het een topic van jouw ava's was.
Ze lagen toch samen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:17 schreef Roguee het volgende:
[..]
Maar ook van laura ging het steeds meer opvallen
Mooi, jij en ik zijn de enige.quote:
Maar ze krijgt steeds meer moeite om haar hoofd omhoog te houden ze moet hem al weer ondersteunen aan de barquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Zie ik het goed, heeft luie laura eindelijk de energie kunnen opbrengen om die fake trouwring af te schuiven?
ach we kunnen dromen, toch?! ;0quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, jij en ik zijn de enige.
Hoi ook.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:18 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Maar ze krijgt steeds meer moeite om haar hoofd omhoog te houden ze moet hem al weer ondersteunen aan de bar
dan hoop ik dat ie hier in het gooimeer neerstort...kan ik ook nog ff meegenieten vanuit mn raamquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
Servio zit alweer op het vliegtuig terug naar Nederland?
Oja, ze heeft een dag niet op dat nest gelegen, BeeQueen dacht toen al aan een missiequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:18 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja eerst wel, maar ging over afgelopen week ook.
Lekker weer .hoezo dat dan ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Roguee het volgende:
Ze mogen niet kijken hoe hij zich opmaakt
Hij mag zich alleen in slaapkamer opmaken, rolgordijnen gaan daar naar beneden. Anders is het surprise effect er af.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Stability het volgende:
wat was er tegen stervio gezegd? kon het niet verstaan
Nee, echt jammer.. Ik wilde het namelijk ook wel zien!quote:[img] Op [url= 16 april 2011 20:19[/url] schreef Roguee het volgende:
in de slaapkamerquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Roguee het volgende:
hij mag zich niet transformeren in bijzijn van anderen, hij moet in slaapkamer doen voor het verrassinseffectquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Stability het volgende:
wat was er tegen stervio gezegd? kon het niet verstaan
't zit niet... het hangtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Darakka het volgende:
Laura zit erbij alsof ze nog maar 2 dagen te leven heeft
Dat zou een stunt zijn!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef danilel het volgende:
[..]
in de slaapkamer
(hoop ik dat daar een geheime deur is, waardoor Karim kan binnen sluipen....die daar door Ser wordt getransformeerd........
Zeker weer voor de daily ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef superkokje het volgende:
dus de slaapkamer gaat dicht om opmaakbeelden te blokkeren
surprise effect...yeah rightquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hij mag zich alleen in slaapkamer opmaken, rolgordijnen gaan daar naar beneden. Anders is het surprise effect er af.
aan de reactie te zien blijft dit een baschtopicquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het staat iedereen vrij een topic te openen hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |