Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Blegh!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:43 schreef Crazy-M het volgende:
en dadelijk lekker tostis met kaas, ham en ananananananananas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:48 schreef Pheno het volgende:
TVPmooi vrouwkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
jeujquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:42 schreef Muck het volgende:
oeh oeh oeh!
Ik kreeg van de week een kaartje van een zevenjarig meisje uit Finland
Haar moeder (denk ik?) had een heel verhaal geschreven, en zij had haar naam eronder gezet![]()
Kaas en ik. Onafscheidelijk en zoooooooo'n slechte combinatiequote:
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jeuj![]()
via die kaartjesdingiesitedingiedinges?
Mmmm, Kaasquote:Kaas en ik. Onafscheidelijk en zoooooooo'n slechte combinatie
ik haalde ook altijd goede cijfers voor tekenenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Aan de stille oevers van de waterplas,
zat een kikker, die er net nog niet was.
Hij is net aan komen hupsen,
om vervolgens sierlijk in het water te flupsen.
En daar krijg je dan vervolgens een 9,5 voor, een zelfgeschreven gedicht in 30 seconden, om 'm sierlijk op een A-3tje te schrijven, kikkertje met waterplas er naast en details, best veel werk, en in te leveren voor tekenen
Hihiquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Aan de stille oevers van de waterplas,
zat een kikker, die er net nog niet was.
Hij is net aan komen hupsen,
om vervolgens sierlijk in het water te flupsen.
En daar krijg je dan vervolgens een 9,5 voor, een zelfgeschreven gedicht in 30 seconden, om 'm sierlijk op een A-3tje te schrijven, kikkertje met waterplas er naast en details, best veel werk, en in te leveren voor tekenen
komijnekaasquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
Mmmm, Kaas
oude brokkelkaas, Franse kaas, graskaas, komijnekaas, mosterdkaas, pepertjeskaas... mmm mmm mmm!
mijn broer heeft daar ook zo'n hekel aanquote:
volgens mij welquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:56 schreef OA het volgende:
Kan je zo'n wasstraatcode bij elke wasstraat gebruiken?
Ik heb dus een bonnetje met code van Shell station A, maar werkt dat ook bij Shell B?
nee, dat heb ik ook..ik was de kaasschaaf tussendoor ook afquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn broer heeft daar ook zo'n hekel aan
de komijnekaas mag niet eens in hetzelfde bakkie liggen
Wasstraatquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:56 schreef OA het volgende:
Kan je zo'n wasstraatcode bij elke wasstraat gebruiken?
Ik heb dus een bonnetje met code van Shell station A, maar werkt dat ook bij Shell B?
dat is wel logischquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat heb ik ook..ik was de kaasschaaf tussendoor ook af
Zou mooi zijnquote:
Ik had net een pistolet met filet americain. En eentje met kipkerriequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:00 schreef Muck het volgende:
ik heb honger, maar geen zin om iets klaar te maken
oehquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had net een pistolet met filet americain. En eentje met kipkerrie
oeh spannend hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:00 schreef OA het volgende:
Er stond 1 wagen voor de wasstraat, dus dat zou niet te lang duren.
Netjes (of dom) als ik ben zet ik m'n auto er niet meteen achter, zodat ik niet alles blokkeer. Weinig ruimte enzo. Dus ik koop een code en loop terug, staan er inmiddels 2 andere auto's achter
Dus toen ben ik weer weggegaan
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:48 schreef Pheno het volgende:
TVPmooi vrouwkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
stuiterbalquote:
Vanavond en morgen gelukkig wegquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:02 schreef Toekito het volgende:
Vanavond en morgen lekker veel sport kijken
bahquote:
Geen idee, was zo eergisteren in een restaurant, had niet verwacht dat het lekker zou zijn, maar er was een speciaal soort kaas, met een nog specialerderderdere stroop, en de combinatie wasquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Vanavond en morgen gelukkig weg
[..]
bah
quote:
quote:
bosquote:
Maar een arboretum kan ook prachtig zijn, in alle jaargetijdenquote:
Zekerquote:
pezuquote:
Zeker!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar een arboretum kan ook prachtig zijn, in alle jaargetijden
zijn we pas nog geweestquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Zeker!
Toen ik een kleine Muckie was, gingen we vaak naar het Von Gimborn arboretum
Woudenberg, da's hier vlakbijquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Zeker!
hier ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Woudenberg, da's hier vlakbij
Ik dacht dat je nog steeds klein wasquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Zeker!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ging iets zeggen, maar nu weet ik het niet meer
Dat is heul niet om voor te lachenquote:
was het belangrijk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is heul niet om voor te lachen
Je lacht er zelf toch ook om? Zie PIquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is heul niet om voor te lachen
vast niet, als ik het al vergeten benquote:
daaromquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vast niet, als ik het al vergeten ben
maar dan is het nog wel vet stomquote:
quote:
nee juist danquote:
Ja, misschien wel jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dan is het nog wel vet stom
ga je mee naar het hens?quote:
ik vind het een nogal onsamenhangend verhaal.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
Ik weet het weer!![]()
Thijs zei gister dat er broccolibomen in de tuin stonden en ging toen opnoemen wie dat allemaal mochten komen eten. Allemaal mensen die hij al heel lang niet heeft gezien![]()
En toen ik vroeg of opa en oma ook mochten komen eten, zei hij: ja!
Ik: wat mogen die eten dan? Hij: spoorbomen!
Ik: kan je die eten dan? Hij: Neeeeeee toch! Gekke mama!
![]()
![]()
Volgende keer dat het weer 20°C+ isquote:
Wat een kereltje. Ik kan niet wachten tot mijn neefje dat soort dingen gaat zeggenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
Ik weet het weer!![]()
Thijs zei gister dat er broccolibomen in de tuin stonden en ging toen opnoemen wie dat allemaal mochten komen eten. Allemaal mensen die hij al heel lang niet heeft gezien![]()
![]()
![]()
Wat een geniaal ventje is het toch ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
Ik weet het weer!![]()
![]()
![]()
Goh wat verwacht je anders van een kind van 2. Dat hij meteen een roman kan schrijven?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het een nogal onsamenhangend verhaal.
dan vind je dat toch lekker, rotzak die je er bentquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het een nogal onsamenhangend verhaal.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goh wat verwacht je anders van een kind van 2. Dat hij meteen een roman kan schrijven?
ik las lekkere rotzakquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan vind je dat toch lekker, rotzak die je er bent
alles goed?quote:
ja goedquote:
quote:
Tja Tilburgs hequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een spelfout in de TT trouwens
je bent echt een josti als je tosti niet kan spellenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef TheFamousMan het volgende:
we zijn niet allemaal zo geniaal dan jouwquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Mooi! Hoezo dequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja goed![]()
mwah wel ok klinkt niet echt yeah
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent echt een josti als je tosti niet kan spellen
gewoon omdat het goed gaatquote:
ja hoorquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon omdat het goed gaat![]()
oh dat is stomz
inderdaad soms gaat het gewoon even niet en dat hoort er gewoon bijquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:31 schreef PeZu het volgende:
gisteren om 19.00 vet goedkoop gilette scheermesjes besteld, nu al binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb net dit gekochthipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
[..]
Ik heb net dit gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
[..]
Ik heb net dit gekochtMooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net nieuwe fietstassen gehaald. (geen foto)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
hipquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi.
Ik heb net nieuwe fietstassen gehaald. (geen foto)
blowlandsquote:
ik nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed he!
Ik heb er zo'n zin in!
Ik ben LL-maagd
Mwa, ik vind het gewoon fijn en ja. Ik heb geen rijbewijs en dus geen auto. Moet dus veel met de fiets doen. Dan zijn fietstassen wel fijn, zeker als je naar een supermarkt gaat ofzo.quote:
Ik kwam er in 1 keer door met de kaartverkoop. Het is een teken. Ik MOET gaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik niet
Ik ga dit jaar niet, dit jaar ga ik naar PinkPop!
Ik begrijp je punt, ik vind fietstassen zelf alleen maar onhandig, omdat ze ook zoveel ruimte innemen in de schuur, en tja, je kent pubers en scholieren... maar ik snap heel goed waarom je ze zou nemenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het gewoon fijn en ja. Ik heb geen rijbewijs en dus geen auto. Moet dus veel met de fiets doen. Dan zijn fietstassen wel fijn, zeker als je naar een supermarkt gaat ofzo.
leuek line upquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed he!
Ik heb er zo'n zin in!
Ik ben LL-maagd
Enfalmantradiodanistisch Kindje!quote:
Skunk Anansiequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
leuek line up![]()
rise against, fleet foxes, trentemoller en de jeugd
ooh ja die zijn ook weer terug jaquote:
Famousssquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Enfalmantradiodanistisch Kindje!
Is dat het 'weetje van de dag'? XDquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:38 schreef PeZu het volgende:
Volgens het Etymologisch woordenboek van het Nederlands komt het woord van het Italiaanse tosti geroosterde sneden brood dat een 'veritaliaanst' meervoud van het Engelse toast is.
Redelijk matig, ben doodop, maar m'nquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Standing in line to see the show tonight, and there's a light on, heavy glow
als het even kan, graagquote:
nope, dat is dit:quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is dat het 'weetje van de dag'? XD
Nijntjequote:
Oh, wel leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nijntje![]()
Hoe was het bij eaupa und eauma?
Bosjequote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, wel leukOma kreeg bijna een hartaanval omdat ik op het dak was geklommen
![]()
[..]
[..]
zomg wtfbbq lollerquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
25 nieuwe hyvesberichten in 10 minuten? OMG
WhatzeFOK! moet een Deurns konijntje dan ook op het dak?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, wel leukOma kreeg bijna een hartaanval omdat ik op het dak was geklommen
![]()
[..]
sham woohoo!quote:
ja want dat had niemand nog nooit gezegdquote:
Gewoon klimmen undzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
WhatzeFOK! moet een Deurns konijntje dan ook op het dak?
Dat kind steelt al mijn woorden, sinds ik 1x woohoo tegen haar zei bespamt ze mijn hele hyves ermeequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want dat had niemand nog nooit gezegd
PopiNijntjequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
25 nieuwe hyvesberichten in 10 minuten? OMG
Nee, het is het woohoospamkind maarquote:
THIS JUST IN: WE DON'T CAREquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kind steelt al mijn woorden, sinds ik 1x woohoo tegen haar zei bespamt ze mijn hele hyves ermee
struisvogelzaad?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
zit net te lezen wat voor een rotzooi ik net op de buitenmuur heb gesmeerd
Poep?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ben ik van hem gewendquote:
Zeg dan dat ze moet Wieperenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kind steelt al mijn woorden, sinds ik 1x woohoo tegen haar zei bespamt ze mijn hele hyves ermee
Ik ben lid van 3500 hyves, dus ik heb iedere morgen ongeveer 40 inboxberichten van groepsberichtenquote:
ik ben zeer zeker heel aardigquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Friemel![]()
HeerlijkJij dan? Hoe is het?
En nu aan de afwas![]()
Laters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond lekker op stap![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
Ik krijg die dingen gelukkig bijna nooitquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben lid van 3500 hyves, dus ik heb iedere morgen ongeveer 40 inboxberichten van groepsberichten
Als het maar geen carboleum isquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
nieuwe ringtone gevonden heeftquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn vader en moeder verlaten de kamer omdat Nyan Cat
En terecht. Ik had overigens de router uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn vader en moeder verlaten de kamer omdat Nyan Cat
Ohjeequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Redelijk matig, ben doodop, maar m'nslaapt voorlopig weer door de slaappillen, dus ze heeft voorlopig nog even geen pijn.
Yup wist ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, dat is dit:
wist je dat op de top van de mount everest (8848 meter hoog) fossielen liggen van oceaan dieren uit de oertijd?
ok wist je ook dat de leeuw uit het MGM logo een dag na de opname van het filmpje zijn trainer en 2 assistenten dood beet?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee![]()
Wat fijn dat ze weer slaapt.![]()
[..]
Yup wist ikCool he
bite me religious people! XD
meer koffiequote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok wist je ook dat de leeuw uit het MGM logo een dag na de opname van het filmpje zijn trainer en 2 assistenten dood beet?
[..]
meer koffie
in de middeleeuwen was sesamzaad op sommige plaatsne net zo duur als goudquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:03 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
Gister wat te veel koffie gehadsliep ik slecht van
Sesam is dan ook heel lekkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
in de middeleeuwen was sesamzaad op sommige plaatsne net zo duur als goud
kip met sesamquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had vandaag extra pittige mosterd geproefd
Nee, gadverdamme, mosterd sowiesoquote:
Echtquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok wist je ook dat de leeuw uit het MGM logo een dag na de opname van het filmpje zijn trainer en 2 assistenten dood beet?
[..]
meer koffie
Probeer een Ghost Pepperquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had vandaag extra pittige mosterd geproefd
ditquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, gadverdamme, mosterd sowieso![]()
quote:
quote:
gelukkig nietquote:
struisvogelzaad had dus ook gekundquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
gelukkig niet
een soort van afbijtmiddel om het groen eraf te krijgen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs vindt in de zandbak niet echt buiten spelen.
Want het is IN de zandbak
Huldequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, lach maar. Zeg ik net dat 'ie niet buiten mag spelen, want slapen, rent ' ie naar de zandbak en zegt hij doodleuk: nee, niet buiten, IN de zandbakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Zeg ik net dat 'ie niet buiten mag spelen, want slapen, rent ' ie naar de zandbak en zegt hij doodleuk: nee, niet buiten, IN de zandbak![]()
![]()
Verdorie.slim ventjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
[..]
Ja, lach maar. Zeg ik net dat 'ie niet buiten mag spelen, want slapen, rent ' ie naar de zandbak en zegt hij doodleuk: nee, niet buiten, IN de zandbak![]()
![]()
Verdorie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
hop isquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:12 schreef Yuki het volgende:
Draaien er nog films die je gezien moet hebben?
[..]
![]()
Verdorie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
jaquote:
[..]
![]()
Verdorie.Heb je hem al ingeschreven bij de universiteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Verdorie.OhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
[..]
![]()
Verdorie.Wat een briljant kind!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Dat is zowiezo troep ja,quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
gelukkig niet
een soort van afbijtmiddel om het groen eraf te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het maar niet te erg stinkt![]()
PS. wat eten we vanavond![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
Muck heeft ook al een klacht geschreven. Stelletje mafketels daar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:15 schreef RockNijntje het volgende:
Oooooh, UPC is gep0wnd
Mijn vader belde ze omdat internet en telefoon hier te vaak NIET werkt en toen viel het gedoe weer uit, zo, nu geloven ze ons teminste
gezellig!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
dan gaan we zo wel op de fiets naar oma hoor
hop, van bier?quote:
Neu, is daar een wachtlijst dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je hem al ingeschreven bij de universiteit
Om het 3-in-1 abonnement werkend te krijgen hebben we ook zo'n 5 maanden elke week moeten bellen, ze deden er gewoon niets aan. Toen heeft hij het op een klachtenforum gezet en de volgende dag was het geregeldquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck heeft ook al een klacht geschreven. Stelletje mafketels daar.
geen 13 jaar denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neu, is daar een wachtlijst dan?
ja over de paashaasquote:
Lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja over de paashaas![]()
the fighter is ook goed btw
en rango en illegal en Pieds Nus Sur Les Limaces
onze wandcontactdoos was kapot. Gewoon slijtage na 50 jaar ofzo. Dus die internetsplitter viel er steeds uit. Gaan ze de monteurskosten beetje in rekening brengenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Om het 3-in-1 abonnement werkend te krijgen hebben we ook zo'n 5 maanden elke week moeten bellen, ze deden er gewoon niets aan. Toen heeft hij het op een klachtenforum gezet en de volgende dag was het geregeld
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:22 schreef littledrummergirl het volgende:
bored @ workmn josti's willen niet eens wat leuks met me gaan doen, saaie lamzakken
dan ga je tochquote:
miss moet ik ze lokken met etenquote:
groetjes aan omaquote:
jaaaaquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss moet ik ze lokken met eten
oohwquote:
of ze gewoon dwingenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss moet ik ze lokken met eten
ik leg een spoor met paasschuimpjes van hun deur naar de woonkamer hier en dan zit ik heel optimistisch klaar met allemaal leuke dingen die we kunnen doenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik leg een spoor met paasschuimpjes van hun deur naar de woonkamer hier en dan zit ik heel optimistisch klaar met allemaal leuke dingen die we kunnen doen
neeh johquote:
en ik al die gasten weer kwijtraken zekerquote:
80 euro door al dat gebelquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
onze wandcontactdoos was kapot. Gewoon slijtage na 50 jaar ofzo. Dus die internetsplitter viel er steeds uit. Gaan ze de monteurskosten beetje in rekening brengen
En om de 3 a 4 dagen doet de tv het gewoon niet, (digiTV) en met beetje geluk doet internet het dan ook niet.
Ben dat gebel naar hun dure nummer meer dan zat.
geen knappe fokkers die je kan kapen?quote:
In je eentje met 12 cliënten? Dat lijkt me niet verantwoord...quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ik al die gasten weer kwijtraken zekerben een keer met twaalf van die gasten naar de mediamarkt geweest om films te kopen
in no time was ik ze kwijt
toen maar bij de uitgang staan wachten tot ze het zat waren
Nee, vooral niet met kinderen met zoiets als autisme.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
In je eentje met 12 cliënten? Dat lijkt me niet verantwoord...
Knappe fokkers?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen knappe fokkers die je kan kapen?
okéquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neeh johzijn ze te leuk voor haha
ik zou dat echt niet doen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
80 euro door al dat gebelUiteindelijk hoefden wij daarvan maar 30 euro te betalen
whehehehehequote:
Dat hun zij 50 euro betalen is al zeer uitzonderlijkquote:
ik heb er normaal 20 in mn eentje, en roepen dat het onverantwoord is is wel erg makkelijk als je niet weet om wat voor soort mensen het gaatquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
In je eentje met 12 cliënten? Dat lijkt me niet verantwoord...
miauwquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb er normaal 20 in mn eentje, en roepen dat het onverantwoord is is wel erg makkelijk als je niet weet om wat voor soort mensen het gaat
ik ben niet op mijn stage maar aan het werkquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, vooral niet met kinderen met zoiets als autisme.
Sjongejongequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb er normaal 20 in mn eentje, en roepen dat het onverantwoord is is wel erg makkelijk als je niet weet om wat voor soort mensen het gaat
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:33 schreef TheFamousMan het volgende:
To Be Is To Do
Socrates
To Do Is To Be
Plato
Dobedobedobedo
Sinatra
niet zo kattenquote:
dus ditquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sjongejonge
12 cliënten op 1 begeleider lijkt me sowieso al veel. Zelfs bij de meest aangepast, sociaal functionerende personen.
En je geeft zelf aan dat je ze kwijt was. Da's toch niet verantwoord?
ik blijf doorgaan tot ze toegeven gewoon een rukservice te hebben. Al moet ik net zo'n campagne als Youp houden. Ik zal ze krijgen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat hun zij 50 euro betalen is al zeer uitzonderlijkDus we konden er mee leven
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sjongejonge
12 cliënten op 1 begeleider lijkt me sowieso al veel. Zelfs bij de meest aangepast, sociaal functionerende personen.
En je geeft zelf aan dat je ze kwijt was. Da's toch niet verantwoord?
waar ligt die route? Heb best wel trek.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik leg een spoor met paasschuimpjes van hun deur naar de woonkamer hier en dan zit ik heel optimistisch klaar met allemaal leuke dingen die we kunnen doen
Rukservice? Dat hebben ze op de Wallen wel denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik blijf doorgaan tot ze toegeven gewoon een rukservice te hebben. Al moet ik net zo'n campagne als Youp houden. Ik zal ze krijgen!
Het lijkt me ook de taak van je leidinggevende om in te schatten of je dat in je eentje kan handelen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]tis prima te doen hoor, het zijn volwassenen met een beperking die normaal gesproken ook gewoon zelfstandig naar buiten gaan..
Had alleen niet verwacht dat ze als n malle twee uur door de mediamarkt zouden rennen
zal ik vanaf de toren beginnen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar ligt die route? Heb best wel trek.
Okee ja dat is wel anders denk ik. Waar ik eerst woonde, woonden ook 22 autisten en in het weekend was er ook maar 1 begeleider in het pand aanwezig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben niet op mijn stage maar aan het werkgeen kids nu dus, maar volwassenen. Prima te doen
groeten terugquote:
LLquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
groeten terug![]()
doe een knuf aan ll en mz van mij
Aldus iemand van net 15quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rukservice? Dat hebben ze op de Wallen wel denk ik![]()
wat een prutsbeleidquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee ja dat is wel anders denk ik. Waar ik eerst woonde, woonden ook 22 autisten en in het weekend was er ook maar 1 begeleider in het pand aanwezig.
ik ook nietquote:
wij werken vaak alleen, dat is goed te doen, als er wat gebeurt is er een achterwacht ( iemand die oproepbaar is) en als ze zich verwonden gaan ze met de ambu naar het ziekenhuis en wacht de achterwacht daar op ze.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het lijkt me ook de taak van je leidinggevende om in te schatten of je dat in je eentje kan handelen.
Daarnaast... In je eentje op een groep. Als er met 1 persoon iets gebeurd (verwonding, kwijt, whatever), dan MOET je de rest alleen laten of die ene cliënt aan z'n lot overlaten. Lijkt me ook niet de bedoeling.
het is idd wat je zegt als er ook maar iets gebeurt dan zijn de rapen gaar, de spreekwoordelijke rapen hehquote:
en film kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zullen we samen ons verdriet verdrinken?
Ik weet niet waar je leest dat ik JOU erop aanval, maar dat doe ik dus niet. Schiet niet zo in de verdediging joh!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij werken vaak alleen, dat is goed te doen, als er wat gebeurt is er een achterwacht ( iemand die oproepbaar is) en als ze zich verwonden gaan ze met de ambu naar het ziekenhuis en wacht de achterwacht daar op ze.
Ik ben echt geen incompetent sponsje dat mensen in onveilige onverantwoorde situaties zet
is prima te doen als iedereen redelijk voor zichzelf kan zorgenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee ja dat is wel anders denk ik. Waar ik eerst woonde, woonden ook 22 autisten en in het weekend was er ook maar 1 begeleider in het pand aanwezig.
Ja dat was daar ook. In het begin kreeg je daar hulp bij het boodschappen enzo (ik dan weer niet, maar dit ligt anders). Maar in principe is/was het daar de bedoeling dat je op den duur alles zelf ging doen. Als opstap naar zelfstandig wonen of net als ik naar een minder intensieve begeleiding.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is prima te doen als iedereen redelijk voor zichzelf kan zorgenwij zijn er vooral voor de praktische zaken, beheren financieen, contact met familie, regelen van taxi's ed.
Donderdagquote:
het gaat om je eigen comfort hehquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is prima te doen als iedereen redelijk voor zichzelf kan zorgenwij zijn er vooral voor de praktische zaken, beheren financieen, contact met familie, regelen van taxi's ed.
veel plezier vastquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Donderdag
Laura Jansen
Paard van Troje
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat om je eigen comfort heh
1 begeleider op een groep van 22, even onbezorgd een pauze pakken, naar de wc is er dan niet bij
ja want muziekquote:
favo gusn nrquote:
je mist het punt volkomenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]clienten zonder dringende vragen kunnen ook rustig even wachten tot je pauze voorbij is, tzijn soms net mensen
oohquote:
ik ervaar het gewoon echt niet als vervelend dat je soms alleen bent met zon grote groep. Het kan heel demanding lijken, maar dat valt reuze meequote:
Ja precies. Als het nu zware epilepsiepatienten zijn (mijn vader doet vrijwilligerswerk met zulke mensen) is het heel anders. Dit zijn gewoon mensen die in principe gewoon zonder begeleiding op straat kunnen zijn. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]clienten zonder dringende vragen kunnen ook rustig even wachten tot je pauze voorbij is, tzijn soms net mensen
Ja!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh![]()
is het een man![]()
is het een date![]()
is ie leuk
quote:
het zou verboden moeten zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ervaar het gewoon echt niet als vervelend dat je soms alleen bent met zon grote groep. Het kan heel demanding lijken, maar dat valt reuze mee
quote:
je snapt wat ik bedoel. Als je UPC belt ligt het altijd aan jou en nergens anders aan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rukservice? Dat hebben ze op de Wallen wel denk ik![]()
Ja, dat snapte ik. En dat is inderdaad zo, helaasquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
je snapt wat ik bedoel. Als je UPC belt ligt het altijd aan jou en nergens anders aan.
kloptquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies. Als het nu zware epilepsiepatienten zijn (mijn vader doet vrijwilligerswerk met zulke mensen) is het heel anders. Dit zijn gewoon mensen die in principe gewoon zonder begeleiding op straat kunnen zijn. Of zie ik dat verkeerd?
Komop een beetje meer zelfvertrouwen. Je bent wat ik kan oordelen een prima (en mooie) meid. Okee dit kan misschien niets worden, maar ook van dingen die mislopen kun je veel van lerenquote:
ze zijn er voor ons. Al denken zij andersom.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik. En dat is inderdaad zo, helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |