ik leg een spoor met paasschuimpjes van hun deur naar de woonkamer hier en dan zit ik heel optimistisch klaar met allemaal leuke dingen die we kunnen doenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik leg een spoor met paasschuimpjes van hun deur naar de woonkamer hier en dan zit ik heel optimistisch klaar met allemaal leuke dingen die we kunnen doen
neeh johquote:
en ik al die gasten weer kwijtraken zekerquote:
80 euro door al dat gebelquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
onze wandcontactdoos was kapot. Gewoon slijtage na 50 jaar ofzo. Dus die internetsplitter viel er steeds uit. Gaan ze de monteurskosten beetje in rekening brengen
En om de 3 a 4 dagen doet de tv het gewoon niet, (digiTV) en met beetje geluk doet internet het dan ook niet.
Ben dat gebel naar hun dure nummer meer dan zat.
geen knappe fokkers die je kan kapen?quote:
In je eentje met 12 cliënten? Dat lijkt me niet verantwoord...quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ik al die gasten weer kwijtraken zekerben een keer met twaalf van die gasten naar de mediamarkt geweest om films te kopen
in no time was ik ze kwijt
toen maar bij de uitgang staan wachten tot ze het zat waren
Nee, vooral niet met kinderen met zoiets als autisme.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
In je eentje met 12 cliënten? Dat lijkt me niet verantwoord...
Knappe fokkers?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen knappe fokkers die je kan kapen?
okéquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neeh johzijn ze te leuk voor haha
ik zou dat echt niet doen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
80 euro door al dat gebelUiteindelijk hoefden wij daarvan maar 30 euro te betalen
whehehehehequote:
Dat hun zij 50 euro betalen is al zeer uitzonderlijkquote:
ik heb er normaal 20 in mn eentje, en roepen dat het onverantwoord is is wel erg makkelijk als je niet weet om wat voor soort mensen het gaatquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
In je eentje met 12 cliënten? Dat lijkt me niet verantwoord...
miauwquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb er normaal 20 in mn eentje, en roepen dat het onverantwoord is is wel erg makkelijk als je niet weet om wat voor soort mensen het gaat
ik ben niet op mijn stage maar aan het werkquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, vooral niet met kinderen met zoiets als autisme.
Sjongejongequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb er normaal 20 in mn eentje, en roepen dat het onverantwoord is is wel erg makkelijk als je niet weet om wat voor soort mensen het gaat
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:33 schreef TheFamousMan het volgende:
To Be Is To Do
Socrates
To Do Is To Be
Plato
Dobedobedobedo
Sinatra
niet zo kattenquote:
dus ditquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sjongejonge
12 cliënten op 1 begeleider lijkt me sowieso al veel. Zelfs bij de meest aangepast, sociaal functionerende personen.
En je geeft zelf aan dat je ze kwijt was. Da's toch niet verantwoord?
ik blijf doorgaan tot ze toegeven gewoon een rukservice te hebben. Al moet ik net zo'n campagne als Youp houden. Ik zal ze krijgen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat hun zij 50 euro betalen is al zeer uitzonderlijkDus we konden er mee leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |