ooh ja die zijn ook weer terug jaquote:
Famousssquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Enfalmantradiodanistisch Kindje!
Is dat het 'weetje van de dag'? XDquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:38 schreef PeZu het volgende:
Volgens het Etymologisch woordenboek van het Nederlands komt het woord van het Italiaanse tosti geroosterde sneden brood dat een 'veritaliaanst' meervoud van het Engelse toast is.
Redelijk matig, ben doodop, maar m'nquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Standing in line to see the show tonight, and there's a light on, heavy glow
als het even kan, graagquote:
nope, dat is dit:quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is dat het 'weetje van de dag'? XD
Nijntjequote:
Oh, wel leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nijntje![]()
Hoe was het bij eaupa und eauma?
Bosjequote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, wel leukOma kreeg bijna een hartaanval omdat ik op het dak was geklommen
![]()
[..]
[..]
zomg wtfbbq lollerquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
25 nieuwe hyvesberichten in 10 minuten? OMG
WhatzeFOK! moet een Deurns konijntje dan ook op het dak?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, wel leukOma kreeg bijna een hartaanval omdat ik op het dak was geklommen
![]()
[..]
sham woohoo!quote:
ja want dat had niemand nog nooit gezegdquote:
Gewoon klimmen undzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
WhatzeFOK! moet een Deurns konijntje dan ook op het dak?
Dat kind steelt al mijn woorden, sinds ik 1x woohoo tegen haar zei bespamt ze mijn hele hyves ermeequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want dat had niemand nog nooit gezegd
PopiNijntjequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
25 nieuwe hyvesberichten in 10 minuten? OMG
Nee, het is het woohoospamkind maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |