inderdaad soms gaat het gewoon even niet en dat hoort er gewoon bijquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:31 schreef PeZu het volgende:
gisteren om 19.00 vet goedkoop gilette scheermesjes besteld, nu al binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb net dit gekochthipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
[..]
Ik heb net dit gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
[..]
Ik heb net dit gekochtMooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net nieuwe fietstassen gehaald. (geen foto)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
hipquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi.
Ik heb net nieuwe fietstassen gehaald. (geen foto)
blowlandsquote:
ik nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed he!
Ik heb er zo'n zin in!
Ik ben LL-maagd
Mwa, ik vind het gewoon fijn en ja. Ik heb geen rijbewijs en dus geen auto. Moet dus veel met de fiets doen. Dan zijn fietstassen wel fijn, zeker als je naar een supermarkt gaat ofzo.quote:
Ik kwam er in 1 keer door met de kaartverkoop. Het is een teken. Ik MOET gaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik niet
Ik ga dit jaar niet, dit jaar ga ik naar PinkPop!
Ik begrijp je punt, ik vind fietstassen zelf alleen maar onhandig, omdat ze ook zoveel ruimte innemen in de schuur, en tja, je kent pubers en scholieren... maar ik snap heel goed waarom je ze zou nemenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het gewoon fijn en ja. Ik heb geen rijbewijs en dus geen auto. Moet dus veel met de fiets doen. Dan zijn fietstassen wel fijn, zeker als je naar een supermarkt gaat ofzo.
leuek line upquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed he!
Ik heb er zo'n zin in!
Ik ben LL-maagd
Enfalmantradiodanistisch Kindje!quote:
Skunk Anansiequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
leuek line up![]()
rise against, fleet foxes, trentemoller en de jeugd
ooh ja die zijn ook weer terug jaquote:
Famousssquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Enfalmantradiodanistisch Kindje!
Is dat het 'weetje van de dag'? XDquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:38 schreef PeZu het volgende:
Volgens het Etymologisch woordenboek van het Nederlands komt het woord van het Italiaanse tosti geroosterde sneden brood dat een 'veritaliaanst' meervoud van het Engelse toast is.
Redelijk matig, ben doodop, maar m'nquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Standing in line to see the show tonight, and there's a light on, heavy glow
als het even kan, graagquote:
nope, dat is dit:quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is dat het 'weetje van de dag'? XD
Nijntjequote:
Oh, wel leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nijntje![]()
Hoe was het bij eaupa und eauma?
Bosjequote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, wel leukOma kreeg bijna een hartaanval omdat ik op het dak was geklommen
![]()
[..]
[..]
zomg wtfbbq lollerquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
25 nieuwe hyvesberichten in 10 minuten? OMG
WhatzeFOK! moet een Deurns konijntje dan ook op het dak?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, wel leukOma kreeg bijna een hartaanval omdat ik op het dak was geklommen
![]()
[..]
sham woohoo!quote:
ja want dat had niemand nog nooit gezegdquote:
Gewoon klimmen undzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
WhatzeFOK! moet een Deurns konijntje dan ook op het dak?
Dat kind steelt al mijn woorden, sinds ik 1x woohoo tegen haar zei bespamt ze mijn hele hyves ermeequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want dat had niemand nog nooit gezegd
PopiNijntjequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
25 nieuwe hyvesberichten in 10 minuten? OMG
Nee, het is het woohoospamkind maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |