quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sjongejonge
12 cliënten op 1 begeleider lijkt me sowieso al veel. Zelfs bij de meest aangepast, sociaal functionerende personen.
En je geeft zelf aan dat je ze kwijt was. Da's toch niet verantwoord?
waar ligt die route? Heb best wel trek.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik leg een spoor met paasschuimpjes van hun deur naar de woonkamer hier en dan zit ik heel optimistisch klaar met allemaal leuke dingen die we kunnen doen
Rukservice? Dat hebben ze op de Wallen wel denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik blijf doorgaan tot ze toegeven gewoon een rukservice te hebben. Al moet ik net zo'n campagne als Youp houden. Ik zal ze krijgen!
Het lijkt me ook de taak van je leidinggevende om in te schatten of je dat in je eentje kan handelen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]tis prima te doen hoor, het zijn volwassenen met een beperking die normaal gesproken ook gewoon zelfstandig naar buiten gaan..
Had alleen niet verwacht dat ze als n malle twee uur door de mediamarkt zouden rennen
zal ik vanaf de toren beginnen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar ligt die route? Heb best wel trek.
Okee ja dat is wel anders denk ik. Waar ik eerst woonde, woonden ook 22 autisten en in het weekend was er ook maar 1 begeleider in het pand aanwezig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben niet op mijn stage maar aan het werkgeen kids nu dus, maar volwassenen. Prima te doen
groeten terugquote:
LLquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
groeten terug![]()
doe een knuf aan ll en mz van mij
Aldus iemand van net 15quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rukservice? Dat hebben ze op de Wallen wel denk ik![]()
wat een prutsbeleidquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee ja dat is wel anders denk ik. Waar ik eerst woonde, woonden ook 22 autisten en in het weekend was er ook maar 1 begeleider in het pand aanwezig.
ik ook nietquote:
wij werken vaak alleen, dat is goed te doen, als er wat gebeurt is er een achterwacht ( iemand die oproepbaar is) en als ze zich verwonden gaan ze met de ambu naar het ziekenhuis en wacht de achterwacht daar op ze.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het lijkt me ook de taak van je leidinggevende om in te schatten of je dat in je eentje kan handelen.
Daarnaast... In je eentje op een groep. Als er met 1 persoon iets gebeurd (verwonding, kwijt, whatever), dan MOET je de rest alleen laten of die ene cliënt aan z'n lot overlaten. Lijkt me ook niet de bedoeling.
het is idd wat je zegt als er ook maar iets gebeurt dan zijn de rapen gaar, de spreekwoordelijke rapen hehquote:
en film kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zullen we samen ons verdriet verdrinken?
Ik weet niet waar je leest dat ik JOU erop aanval, maar dat doe ik dus niet. Schiet niet zo in de verdediging joh!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij werken vaak alleen, dat is goed te doen, als er wat gebeurt is er een achterwacht ( iemand die oproepbaar is) en als ze zich verwonden gaan ze met de ambu naar het ziekenhuis en wacht de achterwacht daar op ze.
Ik ben echt geen incompetent sponsje dat mensen in onveilige onverantwoorde situaties zet
is prima te doen als iedereen redelijk voor zichzelf kan zorgenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee ja dat is wel anders denk ik. Waar ik eerst woonde, woonden ook 22 autisten en in het weekend was er ook maar 1 begeleider in het pand aanwezig.
Ja dat was daar ook. In het begin kreeg je daar hulp bij het boodschappen enzo (ik dan weer niet, maar dit ligt anders). Maar in principe is/was het daar de bedoeling dat je op den duur alles zelf ging doen. Als opstap naar zelfstandig wonen of net als ik naar een minder intensieve begeleiding.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is prima te doen als iedereen redelijk voor zichzelf kan zorgenwij zijn er vooral voor de praktische zaken, beheren financieen, contact met familie, regelen van taxi's ed.
Donderdagquote:
het gaat om je eigen comfort hehquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is prima te doen als iedereen redelijk voor zichzelf kan zorgenwij zijn er vooral voor de praktische zaken, beheren financieen, contact met familie, regelen van taxi's ed.
veel plezier vastquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Donderdag
Laura Jansen
Paard van Troje
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat om je eigen comfort heh
1 begeleider op een groep van 22, even onbezorgd een pauze pakken, naar de wc is er dan niet bij
ja want muziekquote:
favo gusn nrquote:
je mist het punt volkomenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]clienten zonder dringende vragen kunnen ook rustig even wachten tot je pauze voorbij is, tzijn soms net mensen
oohquote:
ik ervaar het gewoon echt niet als vervelend dat je soms alleen bent met zon grote groep. Het kan heel demanding lijken, maar dat valt reuze meequote:
Ja precies. Als het nu zware epilepsiepatienten zijn (mijn vader doet vrijwilligerswerk met zulke mensen) is het heel anders. Dit zijn gewoon mensen die in principe gewoon zonder begeleiding op straat kunnen zijn. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]clienten zonder dringende vragen kunnen ook rustig even wachten tot je pauze voorbij is, tzijn soms net mensen
Ja!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh![]()
is het een man![]()
is het een date![]()
is ie leuk
quote:
het zou verboden moeten zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ervaar het gewoon echt niet als vervelend dat je soms alleen bent met zon grote groep. Het kan heel demanding lijken, maar dat valt reuze mee
quote:
je snapt wat ik bedoel. Als je UPC belt ligt het altijd aan jou en nergens anders aan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rukservice? Dat hebben ze op de Wallen wel denk ik![]()
Ja, dat snapte ik. En dat is inderdaad zo, helaasquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
je snapt wat ik bedoel. Als je UPC belt ligt het altijd aan jou en nergens anders aan.
kloptquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies. Als het nu zware epilepsiepatienten zijn (mijn vader doet vrijwilligerswerk met zulke mensen) is het heel anders. Dit zijn gewoon mensen die in principe gewoon zonder begeleiding op straat kunnen zijn. Of zie ik dat verkeerd?
Komop een beetje meer zelfvertrouwen. Je bent wat ik kan oordelen een prima (en mooie) meid. Okee dit kan misschien niets worden, maar ook van dingen die mislopen kun je veel van lerenquote:
ze zijn er voor ons. Al denken zij andersom.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik. En dat is inderdaad zo, helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |